Jump to content
konto7

ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΩΘΕΙΤΕ

Recommended Posts

Φιλοι μου λυκανθρωποι και λοιποι μοτοσυκλετιστες αυτο ειναι ενα θεμα αφιερωμενο σε απορειες και διαφορες κουβεντες που αφορουν το sym wolf125 και sym wolf250..

Ας ξεκινησω εγω λοιπον με μια απορια που εχει να κανει με το στρωσιμο του wolf125..

Πειτε μου τα παντα για το στρωσιμο οι ιδιοκτητες του wolf 125...

Ποσα χιλιομετρα ειναι το επιτρεπτο οριο

Και οτι αλλο σχετικο..

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των πρωτερων...

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίο θέμα! Να έχουμε να συζητάμε για τους λύκους μας για aftermarket,accessories,τυχόν προβλήματα (αν και ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ),παρατηρήσεις κτλ. :gathering:

Δηλώνω παρόν στην αγέλη λοιπόν και εδώ θα είμαστε να τα λέμε! Τα σέβη μου! :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλοι μου λυκανθρωποι και λοιποι μοτοσυκλετιστες αυτο ειναι ενα θεμα αφιερωμενο σε απορειες και διαφορες κουβεντες που αφορουν το sym wolf125 και sym wolf250..

Ας ξεκινησω εγω λοιπον με μια απορια που εχει να κανει με το στρωσιμο του wolf125..

Πειτε μου τα παντα για το στρωσιμο οι ιδιοκτητες του wolf 125...

Ποσα χιλιομετρα ειναι το επιτρεπτο οριο

Και οτι αλλο σχετικο..

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των πρωτερων...

Δες το μάνιουαλ του κατασκευαστή!!!

Γενικά το στρώσιμο γίνεται για τα πρώτα 1000 km περίπου...

Στα πρώτα 500-600 km οι στροφές του κινητήρα δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα μισά του κόφτη...

Γλυκιές αλλαγές ταχύτητας και όχι καρφωτές... Πρόσεξε να έχεις πάντα την κατάλληλα σχέση στο κιβώτιο για να μην ζορίζεται/κρεμάει ο κινητήρας...

Μετά τα 500-600 km άνοιγε σιγά-σιγά το γκάζι και σε μεγαλύτερες rpm...

Και πάλι όμως ισχύει όχι απότομες επιταχύνσεις, όχι καρφωτές και όχι κρέμασμα κινητήρα...

Όταν το κοντέρ γράψει 1000 km αλλάζεις λάδια και είσαι κομπλέ!!!

Τα παραπάνω ισχύουν γενικά για το στρώσιμο...το μάνιουαλ είναι αυτό που θα σε καθοδηγήσει σύμφωνα με τον κατασκευαστή...

Οτιδήποτε προσθήκες ή διορθώσεις είναι ευπρόσδεκτες από όλους!!!

Δεν είμαι ιδιοκτήτης wolf, αλλά ελπίζω να βοήθησα γενικά!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε GhostDriver ούτε να είχες το βιβλίο ή την μηχανή! Μέσα είσαι σε όλα! Συμφωνώ και επιβεβαιώνω τα όσα λες γιατί αυτά αναφέρει και το manual, αλλά και αυτά μου είπανε απ' την αντιπροσωπεία και τα τηρώ ευλαβικά και με υπομονή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ καλή σκέψη να κάνεις ένα τέτοιο θέμα!!! (Είμαι υπερκαμένος με το Wolf [125] για αυτό :wub::devil: ) Περιμένω και εγώ τα ρευστό για να πάρω ένα άσπρο λυκάκι :mB_kalo_e: :mB_kalo_e: :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε GhostDriver ούτε να είχες το βιβλίο ή την μηχανή! Μέσα είσαι σε όλα! Συμφωνώ και επιβεβαιώνω τα όσα λες γιατί αυτά αναφέρει και το manual, αλλά και αυτά μου είπανε απ' την αντιπροσωπεία και τα τηρώ ευλαβικά και με υπομονή.

Άσε και εγώ σε φάση στρωσίματος είμαι τώρα στο μηχανάκι μου και κάνω μεγάλη υπομονή...

Και είναι μακρυά ακόμα τα 1000 :cry2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή έχω ψήσει τον κολλητό μου να πάρει ένα λυκάκι (προσπαθώ να μαζέψει λεφτά για το 250) μήπως ξέρετε από ανταλλακτικά τι παίζει.

Έχετε κοιτάξει ενδεικτικές τιμές για διάφορα ;

Ελπίζω να μην είναι σαν την honda που κόβει κουστούμι Αρμάνι για μια βίδα.

Επίσης έχει τσεκάρει κάποιος σε περίπτωση πτώσης πια σημεία βρίσκουν ;

Στο δικό μου πχ άμα πέσεις την τρώνε τα όργανα και το φανάρι, σε άλλα μηχανάκια την ακούνε μόνο τιμόνια φλας και εξάτμιση.

Τροποποιήθηκε από τον klab

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ μπορείς να δεις επίσημα τι παίζει από τιμές στα ανταλλακτικά και τα service:

http://www.tech.gorg...%28PD25A%29.pdf

Τώρα για την περίπτωση πτώσης θα το μελετήσω λίγο αύριο και θα ξαναγράψω ποια θα είναι πιθανότατα τα σημεία που θα βρούνε πρώτα (μακριά απ' όλους μας).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε klab εδώ κι εδώ μπορείς να δεις στη δεύτερη σελίδα ενδεικτικές τιμές ανταλλακτικών για το 250άρι και το 125 αντίστοιχα. Πιστεύω είναι αρκετά οικονομικές.

Είχα μία πτώση το χειμώνα λόγω πάγου (και ελπίζω να κάνω πολύ καιρό να ξαναβρεθώ στην άσφαλτο) και γρατζουνίστηκε το κάλυμμα της εξάτμισης, στράβωσε το ποδόφρενο, στράβωσε το αντίβαρο και πήρε και λίγο τη μανέτα και ένα νύχι στο ντεπόζιτο.

Edit: Με πρόλαβε ο Orlias :crazy:

Τροποποιήθηκε από τον mavridoul

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είδατε τι ωραίο θέμα άνοιξα;;χαχα να ρωτήσω τους ήδη κατόχους ενός λύκου έχει σκεφτεί-ψάξει κάποιος για αλλαγή εξατμισης να ακούγεται πιο μηχανη ..η για οποιαδήποτε άλλη αλλαγή στην μηχανη;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω αλλαγή εξάτμισης, στο 125άρι τουλάχιστον, είναι ψιλοπεταμένα λεφτά. Για δεδομένα 125 κυβικών μονοκύλινδρου ακούγεται ''ωραία'' πάντως. Μου το είπε ένας γνωστός μου με cbf 125 και γενικά γούσταρε.

Γενικά η αλλαγή που έχω σκεφτεί είναι η αλλαγή ελαστικών αλλά δε το έχω προχωρήσει ακόμα το θέμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε klab έτσι που το είδα σε ενδεχόμενη πτώση μάλλον θα βρουν τα σημεία που ανέφερε ο mavridoul. Δηλαδή, οι άκρες απ' το τιμόνι και ίσως οι μανέτες, πιθανόν το ποδόφρενο και μαρσπιέ και νομίζω το πιο σίγουρο για την δεξιά πλευρά είναι το καπάκι της εξάτμισης.Αυτά σε μια απλή πτώση φαίνονται τα πιο άμεσα! Ελπίζω κανείς μας να μην χρειαστεί να τα επιβεβαιώσει...

Τώρα για την εξάτμιση που αναφέρθηκε έχω δει video στο youtube με αλλαγμένες(και για 125 και για 250) και σίγουρα βελτιώνουν τον ήχο και το οπτικό μέρος.Λογικά κάτι θα δίνουν και σαν βελτίωση της μηχανής,όμως για την ώρα δεν έχω βρει πουθενά στο internet να έχει βγει κάτι σαν επίσημο aftermarket από κάποια μάρκα εξατμίσεων γιατί είναι φρέσκο ακόμα ή απλά δεν ασχολούνται. :crazy:

Προσωπικά δεν θα κινηθώ για τέτοιου είδους βελτιώσεις προς το παρόν γιατί σκέφτομαι για λάστιχα μάλλον μετά το καλοκαίρι που είναι πιο σημαντικό από άποψη ασφάλειας.Επίσης,θα δώσω και χρόνο στην αγορά μήπως βγουν γενικά πιο μελετημένα accessories όπως π.χ. μανιτάρια που επίσης δεν βρήκα κάτι να ταιριάζει.

Επιπλέον, μάλλον θα πάρω σαμάρια και tankbag σύντομα (εδώ το θέμα http://www.mybike.gr...8Csym-wolf-250/ ) οπότε θα σας ενημέρωσω σχετικά και με φώτο για το πως κάθονται κτλ.

Τέλος, κάτι περίεργο! Πήγα να βάλω ανακλαστικές ταινίες στις ζάντες σε τοπικό μαγαζί και δεν κολλούσαν με τίποτα και δεν ήταν φτηνιάρικες(έτσι μου είπαν τουλάχιστον). Δεύτερη φορά λένε τους έχει τύχει στα τόσα χρόνια να μην κολλάνε σε μοτό.Μου είπαν ότι δεν κολλάνε γιατί είναι τραχεία η επιφάνεια και δεν γίνεται! Όμως στο youtube έχω δει να έχουν και σε 125 και σε 250 σε διάφορα χρώματα. Καμιά ιδέα; Να πάρω απ' το internet αν ξέρετε καμιά αξιόπιστη μάρκα αλλά πώς θα τις περάσω μόνος; Παίζει όντως μην γίνεται να βάλουμε; Κουλό μου φαίνεται... :think:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλώνω κι εγώ ευτυχής κάτοχος ενός Wolf 250!!

Να πω ότι έχω βάλει βαλίτσα στο μηχανάκι και παρότι ανησυχούσα ότι θα το χαλάσει εμφανισιακά τελικά του ταιριάζει μια χαρά.

Σχετικά με αξεσουάρ (πχ κάγκελα) όσο περνά ο καιρός θα εμπλουτίζεται η γκάμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε συ orlia δειξε και εμας τα βιντεο γιατι εχω χαθει στο youtube να ψαχνω..μονο 2-3 βιντεο βλεπω και αυτα λιγα πραγματα μας λενε :P

Mavridoul το 125αρι γενικα τραβαει? (Μια που το χουμε το θεμα ας ρωτησουμε και εδω καθαρα αυτο :P )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πανέμορφο με ή χωρίς την μπαγκαζιέρα :_thumbsup:

Κοίτα σίγουρα χωρίς τη μπαγκαζιέρα είναι καλύτερο....αλλά συγκρίνωντας με άλλες naked μηχανές η μπαγκαζιέρα δεν το χαλάει.

Όπως και να το κάνουμε αποθηκευτικός χώρος χρειάζεται και το Wolf και εδώ βοηθά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες! Πανέμορφο και σε ανθρακί το γουλφ, πάντα όρθιοι και να το χαρείς όσο δεν πάει!

Πίστευα ότι θα ξεβίδωνε το πλαστικό πίσω από τη σέλα που χρησιμοποιείται για να κρατηθεί ο συνεπιβάτης και θα στηριζόταν εκεί κάπως η βάση μπαγκαζιέρας.

Mavridoul το 125αρι γενικα τραβαει? (Μια που το χουμε το θεμα ας ρωτησουμε και εδω καθαρα αυτο :P )

Μιά χαρά πάει για 125 κυβικά και αρκετά κιλάκια για τα δικά μου δεδομένα και θέλω (85 κιλά εγώ συν 50 η συνεπιβάτης στα δικάβαλα). Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους όμως σε μία μίνι εξόρμηση που είχα κάνει είχα ξενερώσει στις βουνίσιες ανηφόρες. Θα μου πεις που πας ρε μαν με 125 κυβικά,αλλά... :P Για πόλη θεωρώ πως είναι μια χαρά.

Όμως θα τελειώσω γράφοντας ότι λέω και σε παιδιά που μου στέλνουν πυκνά συχνά pm ζητώντας πληροφορίες. Άν σε ενδιαφέρει κάνε οπωσδήποτε τεστ ράιντ να κρίνεις από μόνος σου. Εμένα μπορεί να με καλύπτει, εσένα και τον τρίτο όχι.

Υ.Γ. Με τη σέλα του συνεπιβάτη έχει έρθει κανένας άλλος με παράπονα περί πιασμένων κωλομερίων; Πολύ λίγο αφρώδες υλικό ρε γμτ... :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν πάμε ένα ένα να δούμε τα ερωτήματα...

Αρχικά, φίλε george3021 να πω ότι τα βιντεάκια με εξατμίσεις κτλ τα βρίσκω ψάχνωτας στο youtube για "Sym Wolf (250 ή 125 κτλ) sound ή exhaust" και μετά απ' τα related προχωράω και βλέπω διάφορα.Να έχετε κατά νου ότι στο εξωτερικό ονομάζεται Sym T2 και Τ1 αντίστοιχα ή αλλιώς Dafra Next 250 κτλ. Μιλάμε για την ίδια μηχανή στην ουσία! :_thumbsup:

Mavridoul τα ίδια παράπονα λαμβάνω και απ' την κοπέλα μου για την σέλα του συνεπιβάτη! Σήμερα κάναμε βόλτα 150 χιλιομέτρων και άκουσα πάλι παράπονα στο τέλος! Για δοκιμή έκανα βόλτα και εγώ σαν συνεπιβάτης με τον αδερφό μου για καμιά 20 χλμ και όντως είναι λίγο σκληρή.Θα μπορούσε να είναι στα επίπεδα του οδηγού και θα ήταν μια χαρά νομίζω!

Επίσης, συμφωνώ και εγώ για την δοκιμή πρώτα πριν την αγορά μιας και εγώ δέχομαι αρκετά pm και όσες πληροφορίες και να δίνω πάντα η δοκιμή έχει τον τελευταίο λόγο.

Τέλος, wolf31 ευχαριστούμε για τις φώτο! Καλοτάξιδος και ο δικός σου λύκος!Πανέμορφος και με την μπαγκαζιέρα αν και σίγουρα χάνει αλλά όχι όσο φοβόμουν και ευτυχώς δεν αφαιρείται η ουρά-χειρολαβή του συνεπιβάτη όπως το φανταζόμουν!Σίγουρα, προσφέρει πολλά ο χώρος και αρχίζω και το σκέφτομαι και για τον δικό μου πλέον.Μερικές ερωτήσεις τώρα και από μένα...

Πόσα λίτρα είναι η μπαγκαζιέρα σου; Χωράει ένα κράνος ή κάτι παραπάνω; Μέχρι πόσα λίτρα μας παίρνει;(αν γνωρίζεις) Γιατί μου είχαν πει ότι δεν μπορείς να βάλεις πολύ μεγάλη γιατί αρχίζεις και χάνεις αίσθηση στο τιμόνι κτλ. Ακόμη, μπορεί να αφαιρεθεί σχετικά εύκολα και να μείνει μόνο η βάση της μπαγκαζιέρας σε περίπτωση που δεν την χρειάζομαι, ή αν μπει μένει εκεί μόνιμα; Λίγο noob ερώτηση η τελευταία αλλά έχω δει απλά μόνο βάσεις σε μηχανές και μιας και είμαι άσχετος... :blush2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τέλος, wolf31 ευχαριστούμε για τις φώτο! Καλοτάξιδος και ο δικός σου λύκος!Πανέμορφος και με την μπαγκαζιέρα αν και σίγουρα χάνει αλλά όχι όσο φοβόμουν και ευτυχώς δεν αφαιρείται η ουρά-χειρολαβή του συνεπιβάτη όπως το φανταζόμουν!Σίγουρα, προσφέρει πολλά ο χώρος και αρχίζω και το σκέφτομαι και για τον δικό μου πλέον.Μερικές ερωτήσεις τώρα και από μένα...

Πόσα λίτρα είναι η μπαγκαζιέρα σου; Χωράει ένα κράνος ή κάτι παραπάνω; Μέχρι πόσα λίτρα μας παίρνει;(αν γνωρίζεις) Γιατί μου είχαν πει ότι δεν μπορείς να βάλεις πολύ μεγάλη γιατί αρχίζεις και χάνεις αίσθηση στο τιμόνι κτλ. Ακόμη, μπορεί να αφαιρεθεί σχετικά εύκολα και να μείνει μόνο η βάση της μπαγκαζιέρας σε περίπτωση που δεν την χρειάζομαι, ή αν μπει μένει εκεί μόνιμα; Λίγο noob ερώτηση η τελευταία αλλά έχω δει απλά μόνο βάσεις σε μηχανές και μιας και είμαι άσχετος... :blush2:

Να είσαι καλά! Κι εσύ πάντα όρθιος!

Η μπαγκαζιέρα είναι 30 λίτρα (κατά 99%, αύριο θα στο επιβεβαιώσω) και χωράει μέσα άνετα το κράνος σου μαζί με μια κουλούρα, ένα λουκέτο για το δισκόφρενο και άλλα μικροπράγματα που μπορεί να θέλεις να κουβαλήσεις. Δεν θα πρότεινα μεγαλύτερη (ούτε και πολύ μικρότερη) για εμφανισιακούς λόγους κυρίως, για την οδήγηση δεν ξέρω γιατί από την αρχή με μπαγκαζιέρα το οδηγώ (το πήρα το μηχανάκι για την εξυπηρέτηση μου πριν από όλα) αλλά δεν έχω παρατηρήσει να με επηρεάζει.

Τέλος η μπαγκαζιέρα βγαίνει για πλάκα με το πάτημα ενός κουμπιού και μένει μόνο η βάση που βλέπεις στις φώτο.

Τροποποιήθηκε από τον wolf31

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...