Jump to content
Scissorz

θόρυβος στην μικρή όταν πατάω φρένο

Recommended Posts

Ακούω έναν θόρυβο όταν πατάω το μπροστινό φρένο! είναι κάτι σαν απαλο ξύσιμο κάτι σαν τρεχούμενο νερό!δεν ξέρω αν είναι απτής δαγκάνες η από κάτι άλλο!μήπως είχατε κάτι ανάλογο η υποψιάζεστε κάτι;είναι φυσιολογικό η να παω να το κοιτάξω;ρωτάω γιατί δεν είχα άκουσει ξανά τέτοιο ήχο στο σκούτερ και μου φάνηκε παράξενο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενδεχομένως να φανεί χαζή η ερώτηση που θα κάνω, αλλα,

έχουν παστα τα τακάκια σου?

Μήπως είναι στα τελειώματα? Το έχεις τσεκάρει?

Και κάτι άλλο, αυτό τον "θόρυβο" τον άκουγες από την αρχή?

Έχεις παρατηρήσει κάποια αλλαγή στην απόδοση του μπροστινού φρένου τώρα τελευταία?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα τακακια δεν είναι και καθρέφτης αλλά έχουν ψωμάκι απότι φαίνεται ακόμα...δεν είδα αλλαγή τώρα τελευταία στο φρένο...ως νέος χρήστης και πρώην κάτοχός σκούτερ τώρα άρχισα να χρησιμοποιώ το μπροστά φρένο όπως πρέπει και αφού πλέον μου εμπνέει μεγαλύτερη ασφάλεια,οπότε μέχρι πριν 2 βδομάδες δεν το είχα καταλάβει...όσο για την απόδοση όχι δεν έχει μειωθεί φρενάρω σχεδόν κατεξοχήν με μπροστινό μέσα στην πόλη εκτός από κατήφορές η γρήγορο φρεναρίσμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τον ιδιο θορυβο ακουω και εγω στο gsx 650 F..αλλαξα τα μπροστινα τακακια και εδω και μια εβδομαδα ο θορυβος παραμενει..μιας και δεν ξερω και πολλα αφου εχει κανει τα χιλομετρα το τακακια πρεπει να εχουν παρει τα νερα της δισκοπλακας..οποτε ισως να ειναι η δισκοπλακα στραβη..αλλα και παλι με τα παλια τακακια δεν ειχα αυτο το προβλημα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κατάλαβα καλά, ακούς ένα χαλαρό συνεχόμενο τρρρρρρρρρ για όσο κρατάς τη μανέτα. Αν είναι αυτό που φαντάζομαι είναι φυσιολογικό και το κάνουν όλα τα δισκόφρενα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αν κατάλαβα καλά, ακούς ένα χαλαρό συνεχόμενο τρρρρρρρρρ για όσο κρατάς τη μανέτα. Αν είναι αυτό που φαντάζομαι είναι φυσιολογικό και το κάνουν όλα τα δισκόφρενα

ναι κατι τετοιο μολις πατησω ισα ισα την μανετα ξεκιναει! πολυ σιγανο ομως ακομα και οταν παταω πολυ το φρενο.

για να καταλαβεις το ειχα αντιληφθει οταν ημουν σε μεγαλη κατηφορα ειχα βαλει νεκρα και ειχα σβησει την μηχανη...οταν ειναι αναμενο το μηχανακι ακουγεται μονο οταν παταω τον συμπλεκτη και ερχεται στο ρελαντι

Τροποποιήθηκε από τον Scissorz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι κατι τετοιο μολις πατησω ισα ισα την μανετα ξεκιναει! πολυ σιγανο ομως ακομα και οταν παταω πολυ το φρενο.

για να καταλαβεις το ειχα αντιληφθει οταν ημουν σε μεγαλη κατηφορα ειχα βαλει νεκρα και ειχα σβησει την μηχανη...οταν ειναι αναμενο το μηχανακι ακουγεται μονο οταν παταω τον συμπλεκτη και ερχεται στο ρελαντι

Δυστυχώς δε μπορώ να βρω κάτι αντίστοιχο στο You tube, πάντως τα δισκόφρενα στις μηχανές (που μπορώ να ακούσω) έχουν ένα χαρακτηριστικό ήχο. Τώρα είναι από τις τρύπες του δίσκου? Θα σε γελάσω. Εσύ για να είσαι σίγουρος, δοκίμασε το και σε κάποια άλλη μηχανή φίλου σου, ώστε να επιβεβαιώσεις ότι είναι ο ίδιος ήχος. Σε οποιαδήποτε αμφιβολία έχεις, ακόμα και την ελάχιστη, θα πρέπει να την πάς σε κάποιο συνεργείο. Τα φρένα είναι ένα από τα τρία πιο σημαντικά πράγματα στη μηχανή και σαφέστατα δε παίζουμε. Οι δικές μας απαντήσεις είναι υποθετικές καθότι γίνονται εξ αποστάσεως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κατάλαβα καλά, ακούς ένα χαλαρό συνεχόμενο τρρρρρρρρρ για όσο κρατάς τη μανέτα. Αν είναι αυτό που φαντάζομαι είναι φυσιολογικό και το κάνουν όλα τα δισκόφρενα

Το αυτο...! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και σε μενα το κανει.φυσιολογικο ειναι.απο το τριψιμο στη δισκοπλακα ειναι,μην ζηταμε να ειναι και αθορυβα ολα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ύστερα από ανασκαφές βρήκα ότι υπάρχει θέμα αλλά παραμένει αναπάντητο.. Ο ήχος λοιπόν που σωστά περιγράφεται παραπάνω γίνεται και σε εμένα και στο 4ο κατά σειρά μηχανάκι αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται αλλά και ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ μόνο στο μπροστινό είτε με μονά δισκόφρενα είτε με διπλά είτε με μονοπίστονα είτε και με διπίστονα..Για να ακούσω γνώμες..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και γω το έχω αυτο το πρόβλημα με το που το πατήσω λίγο το μπροστινό ακούγεται κάτι σαν σύρσιμο πιο πολύ...βεβαια είναι λίγο δύσκολο να αποτυπώσεις έναν ήχο σε γραπτό λόγο αλλα το παρατήρησα απο τότε που άλλαξα τακάκια...!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ το άκουγα και σε καινούργια μοτό!!

Τροποποιήθηκε από τον johnjohn2

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε DRZ 400 ενός καλού φίλου το πάτημα του εμπρός φρένου συνοδευόταν από έναν περίεργο ήχο. Εκείνος το είχε συνηθίσει και δεν έδινε σημασία. Όταν αλλάξαμε τα DRZ μας σε μια βόλτα μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Τελικά, βρήκα πως ήταν το σωληνάκι του φρένου το οποίο είχε φύγει από τον οδηγό του και έβρισκε ελαφρά στις ακτίνες του τροχού(!) λόγω συμπίεσης της ανάρτησης στο φρενάρισμα. Είναι απίθανο να είναι αυτή η αιτία του ήχου που αναφέρετε αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα προφανή τα έχω τσεκάρει πολλάκις. Στην αρχή υπέθεσα τρόμπα της τότε μοτό αλλά η ιστορία επαναλαμβάνεται και ψάχνομαι από το μηδέν και πάλι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμενα μου ακουγεται απο πισω ενα σπαστικο μεταλλικο σφυριγμα περιπου στην μεση της διαδρομης του φρενου καθως το πατας, στο τερμα οπου και πιανει πολυ δεν ακουγεται τπτ..τα τακακια ειναι στο 80% αλλα η δισκοπλακα ειναι στα τελευταια της δεν φαινεται ομως να ακουμπαει κατι αλλο περα απο το τακακι, ενας μου ειπε μηπως μπηκε μεσα στην δαγκανα κανενα πετραδακι, τον λεβιε τον κοιταξα-λαδωσα σε καποια σημεια και δεν προερχεται απο εκει...ειναι σφυριγμα και τρυξιμο ταυτοχρονα...πριν 2μηνες καθαριστηκε και απο μεσα η δαγκανα...any ideas?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ύστερα από ανασκαφές βρήκα ότι υπάρχει θέμα αλλά παραμένει αναπάντητο.. Ο ήχος λοιπόν που σωστά περιγράφεται παραπάνω γίνεται και σε εμένα και στο 4ο κατά σειρά μηχανάκι αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται

Τα τακάκια έχουν μια μόνιμη επαφή με τον δίσκο.

Ελάχιστη, αλλά υπάρχει.

Η τριβή ανάμεσα στα δύο σώματα (τακάκι και δίσκος) πέρα από την μικρή αύξηση της θερμοκρασίας του δίσκου/τακακίων κοκ δημιουργεί και αυτό το ηχητικό συμβάν.

Όπως κάθεσαι στο γραφείο σου κάνε το εξής.

Πιάσε το πληκτρολόγιό σου με τα δύο χέρια από τα άκρα του και όπως το κοιτάς, σύρε το εμπρός πίσω.

Αυτό που μόλις άκουσες, πιθανότατα μοιάζει με τον ήχο που ακούς από τα φρένα σου.

Και αν πλησιάζεις και το πληκτρολόγιο, θα ακούγεται ακόμα πιο δυνατά κ με διαφορετική χροιά.

αλλά και ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ μόνο στο μπροστινό είτε με μονά δισκόφρενα είτε με διπλά είτε με μονοπίστονα είτε και με διπίστονα..Για να ακούσω γνώμες..

Στρίψε 180° ώστε τώρα να έχεις το πληκτρολόγιο στην πλάτη σου, όχι μπροστά σου.

Ξανασύρε το πάνω στο γραφείο σου.

Πάλι ακούς τον ήχο αλλά μειωμένο.

Και αν απομακρυνόσουν από το πληκτρολόγιο, γιατί πχ κάποιος άλλος το έσυρε, θα τον ακούσεις ακόμα πιο μειωμένο και επίσης με διαφορετική χροιά!

Ο ήχος, όταν κινούμαστε εμπρός, είναι ευκολότερα αντιληπτός αν έρχεται από μπροστά και λιγότερο αντιληπτός αν ο ήχος έρχεται από πίσω.

Και μάλιστα, η διαφορετική συχνότητα-χροιά του ήχου είναι εύκολα αντιληπτή.

Γιαυτό πχ ακούγεται διαφορετικά η σειρήνα ενός περιπολικού όσο μας πλησιάζει και επίσης διαφορετικά αν μας πλησιάζει αντίρροπα ή ομόρροπα.

Γιαυτό πχ όταν ακούμε μουσική κοιτάμε τα ηχεία για καλύτερη και δυνατότερη ακρόαση.

Το φαινόμενο Doppler τα ξεκαθαρίζει αυτά!

Και κάτι τελευταίο.

Συμπληρωματικό των προηγουμένων.

Σε πάρα πολλά μηχανάκια τα εμπρός δισκόφρενα είναι αιωρούμενα/floating.

Δηλαδή δεν είναι πακτωμένα, σταθερά βιδωμένα, πάνω στην εμπρός ζάντα.

Σε αντίθεση με το πίσω δισκόφρενο που είναι πάντα σταθερό.

Η αιωρούμενη διάταξη, σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαστάσεις δισκοφρένων/δαγκανών εμπρός δημιουργούν μεγαλύτερης έντασης ήχο.

Σε συνδυασμό με το φαινόμενο Doppler, έχουμε αυτό που παρατηρείτε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμενα μου ακουγεται απο πισω ενα σπαστικο μεταλλικο σφυριγμα περιπου στην μεση της διαδρομης του φρενου καθως το πατας, στο τερμα οπου και πιανει πολυ δεν ακουγεται τπτ..τα τακακια ειναι στο 80% αλλα η δισκοπλακα ειναι στα τελευταια της δεν φαινεται ομως να ακουμπαει κατι αλλο περα απο το τακακι, ενας μου ειπε μηπως μπηκε μεσα στην δαγκανα κανενα πετραδακι, τον λεβιε τον κοιταξα-λαδωσα σε καποια σημεια και δεν προερχεται απο εκει...ειναι σφυριγμα και τρυξιμο ταυτοχρονα...πριν 2μηνες καθαριστηκε και απο μεσα η δαγκανα...any ideas?

Ή κάποιο πολύ μικρό πετραδάκι ή (πιθανότερο) είναι συντονισμός που προκύπτει ανάμεσα στις αυλακώσεις που έχει η δισκόπλακα (αρκετές και σχετικά βαθιές φαντάζομαι) και το σχετικά φρέσκο τακάκι!

Με μισοπατημένο το φρένο δεν υπάρχει πλήρης επαφή τακακίου και δισκόπλακας, άρα υπάρχει μικρή ροή αέρα που δημιουργεί το συριστικό ήχο (σφύριγμα)

Λογικά θα στρώσει από μόνο του, όταν φαγωθεί λιγάκι ακόμα το τακάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εμένα μου κάνει έναν ήχο όταν πατάω το μπροστά φρένο. Αρχισε να μου τον κάνει με τα καινούργια τακάκια, πιο πριν δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου ήχος.Ομως επειδή τα νέα τακάκια είναι διαφορετικά από τα προηγούμενα, θεώρησα φυσιολογικό τον ήχο. Ωστόσο αυτό που μου έκανε εμένα εντύπωση (και σόρρυ για το οφφ τόπικ) είναι ότι με τα νέα τακάκια άρχισε στα φρενααρίσματα να μου πετάει προς τα έξω την μανέτα σε κάποιο σημείο του κύκλου του δισκόφρενου όπως γύριζε γύρω γύρω. Το συμπέρασμα που βγήκε ήταν αυτό της στραβωμένης δισκόπλακας. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αυτό δεν μου το έκανε ούτε στο κατ ελάχιστο με τα παλιά τακάκια, και εμφανίστηκε από το 1ο φρενάρισμα με τα νέα τακάκια... και έχει μεν μειωθεί από την πρώτη φορά που πρωτομπήκαν, αλλά δεν έχει εξαφανιστεί, κάπου εξακολουθεί να "σκαλώνει" κατά το πάτημα του φρένου.

Είναι λογικό να ήταν από πριν στραβωμένη η δισκόπλακα και να μην γινόταν αυτό καθόλου αντιληπτό με τα παλιά τακάκια?

Υπάρχει περίπτωση να έχει τοποθετηθεί κάτι λάθος και να διορθώνεται απλά με λύσιμο-δέσιμο στα τακάκια?

και πάλι σόρρυ για το ελαφρώς οφφ τόπικ! :blush2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμπτώματα στραβής δισκόπλακας είναι Ελίνα!

Όταν αλλάξατε τακάκια, μήπως είχατε βγάλει τον εμπρός τροχό?

Μήπως σας έπεσε ο τροχός και χτύπησε κάτω η δισκόπλακα?

Μήπως πχ, άλλαξες και λάστιχο και στη φάση ξεζαντάρισμα-αντικατάσταση, χτυπήθηκε έστω και ελάχιστα η δισκόπλακα?

Και κάτι πιο απλό.

Μετρήστε το πάχος της δισκόπλακας μήπως είσαι ή έχεις ξεπεράσει το κάτω όριο.

Γιατί τότε είναι ευκολότερο να στραβώσει μια δισκόπλακα.

Και αν πχ ήταν ζεστή όταν βάλατε τα τακάκια, λίγο να χτυπήθηκε, μπορεί να άρπαξε

Edit: Ωωωωππππ......Φλασιά.......

Τσεκάρεις / ρωτάς αν έβαλαν γράσο στους οδηγούς στα τακάκια. Στους πείρους.

Και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ επίσης......Σε τι κατάσταση βρίσκονται τα ρουλεμάν του εμπρός τροχού?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγώ τι να πώ που ό,τι τακάκι και να βάλω κάνει σαν καγκελόπορτα το πίσω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμπτώματα στραβής δισκόπλακας είναι Ελίνα!

Όταν αλλάξατε τακάκια, μήπως είχατε βγάλει τον εμπρός τροχό? όχι

Μήπως σας έπεσε ο τροχός και χτύπησε κάτω η δισκόπλακα? υποθέτω όχι

Μήπως πχ, άλλαξες και λάστιχο και στη φάση ξεζαντάρισμα-αντικατάσταση, χτυπήθηκε έστω και ελάχιστα η δισκόπλακα? όχι, ήταν σε φάση απλού σέρβις, λάδια, βαλβίδες, τακάκια, αλλά αλλάξαμε και υγρά φρένων σε εκείνο το σέρβις, δεν ξέρω αν έχει σημασία...

Και κάτι πιο απλό.

Μετρήστε το πάχος της δισκόπλακας μήπως είσαι ή έχεις ξεπεράσει το κάτω όριο. θα το κάνω άμεσα...

Γιατί τότε είναι ευκολότερο να στραβώσει μια δισκόπλακα.

Και αν πχ ήταν ζεστή όταν βάλατε τα τακάκια, λίγο να χτυπήθηκε, μπορεί να άρπαξε

Edit: Ωωωωππππ......Φλασιά.......

Τσεκάρεις / ρωτάς αν έβαλαν γράσο στους οδηγούς στα τακάκια. Στους πείρους. με πιάνεις αδιάβαστη... θα δω αν μπορώ να το καταλάβω μόνη μου

Και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ επίσης......Σε τι κατάσταση βρίσκονται τα ρουλεμάν του εμπρός τροχού? με πιάνεις αδιάβαστη... θα δω αν μπορώ να το καταλάβω μόνη μου

σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!! :blush2: :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εγω εχω θορυβο απο τοτε που αλλαξα τα μανισια τακακια, υπεθεσα οτι δεν ειχε γινει καλη εξαερωση, αλλα τελικα δεν ηταν αυτο. Επισης τα τωρινα τακακια μου χουν βγαλει τα μισα χιλιομετρα απο οτι τα μανισια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ksino1100. Γιάννη ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Δύο μέρες τώρα σβήνω στις μεγάλες κατηφόρες και παίζω πολύ το μπροστινό το οποίο μου έχει σπάσει τα νεύρα.. Κόβω και το κεφάλι μου ότι το πίσω δεν το κάνει και όχι δεν το ακούω. Ακόμη και σε πλήρη συνδυασμό το μπροστά ακούγεται πεντακάθαρα.. Το τωρινό φορά διπλά μπροστά (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο) καθώς επίσης φοράω μπρος πίσω ίδια τακάκια αλλαγμένα την ίδια ώρα.. Δεν με ενοχλεί τόσο ο θόρυβος όσο ότι είναι το 4ο συνεχόμενο μοτόρι που το κάνει και είπα να μπω στη διαδικασία να το μοιραστώ για να δω αν είναι βλάβη η "φυσιολογικό". Με την περιγραφή σού λοιπόν να υποθέσω ότι συμβαίνει γενικώς και δεν είναι πρόβλημα. Σωστά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!! :blush2: :)

Σιγά το πράγμα βρε Ελίνα......

Για να μη παιδεύεσαι άδικα.

Η μέτρηση της δισκόπλακας θέλει ειδικό παχύμετρο.

Για να μετρήσεις το πάχος της πλάκας σε όλη την επιφάνεια που πατάει το τακάκι.

Δηλαδή όχι το κλασικό που θα ξέρεις:

1205.gif

αλλά ένα τέτοιο, με άλλη μύτη...

313.301.jpg

Για τους πείρους στην δαγκάνα.

Τα τακάκια σου, θα έχουν κάποιες υποδοχές/αυλάκια ή τρύπες μέσα στους οποίου περνά ο πείρος ως οδηγός για την κίνηση που κάνει το τακάκι.

Δες ένα παράδειγμα

dscn3721.jpg

Τα χρυσά είναι τα τακάκια, μέσα από τους οδηγούς των οποίων περνά ο πείρος (ο γκρι οριζόντιος κυλινδρικού σχήματος οδηγός, κάθετος στα τακάκια).

Ο πείρος σε κάθε αλλαγή ΠΡΕΠΕΙ να καθαρίζεται προσεκτικά, είτε με ψιλό γυαλόχαρτο είτε με μαλακή συρματόβουρτσα.

Στο καπάκι καθαρίζεται καλά, λιπαίνεται (γράσο) και μετά περνάμε τα τακάκια.

Γιατί αν δεν καθαριστεί, η μούργα που προκύπτει ως συνδυασμός λιωμένης πάστα από τα τακάκια με νερά και λάσπες κοκ, δημιουργεί δυσκολία στην κίνηση που κάνει το τακάκι, που μπορεί να στραβοπατάει κοκ.

Για τον τροχό και τα ρουλεμάν του.

Κάποιος φίλος ανασηκώνει την μηχανή στο πλαϊνό σταντ, με τον εμπρός τροχό στον αέρα και κρατά σταθερά το τιμόνι.

Και εσύ, κρατάς τον τροχό με το χέρι και τον κουνάς δεξιά αριστερά.

Αν κινείται, έχεις διαλύσει τα ρουλεμάν και τα αντικαθιστάς ΕΧΘΕΣ.

Φθηνή ζημιά αλλά άκρως επικίνδυνη.

Κόστος κάπου στα 25€ άντε 30€, κομπλέ, ανταλλακτικά και τοποθέτηση!

Κι εγω εχω θορυβο απο τοτε που αλλαξα τα μανισια τακακια, υπεθεσα οτι δεν ειχε γινει καλη εξαερωση, αλλα τελικα δεν ηταν αυτο. Επισης τα τωρινα τακακια μου χουν βγαλει τα μισα χιλιομετρα απο οτι τα μανισια

Διαφορετική πάστα στο τακάκι.

Το πλήρωσες λιγότερο Διαμαντή, αλλά τελείωσε νωρίτερα.

Σύνηθες φαινόμενο.

Πιθανότατα είχες και χειρότερο φρενάρισμα (ή και σπογγοειδή αίσθηση στα δυνατά φρεναρίσματα)

Σωστά;

Γιάννο, ναι, σωστά!!

Κατά 99% την έχεις θέμα.

Σε τελική ανάλυση, όταν ευκαιρήσεις πέρνα από το συνεργείο να στο επιβεβαιώσει!

Φαντάσου πως με 2πλά δισκόφρενα το θέμα είναι ακόμα εντονότερο!!

Βασικά, εμένα, θα με ανησυχούσε περισσότερο αν δεν άκουγα τα εμπρός φρένα!!

Και οι περισσότεροι τέτοιοι, μηχανολογικοί, ήχοι (για μένα δεν είναι θόρυβοι) μου αρέσουν! :tooth: :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...