Jump to content

Recommended Posts

Επιτέλους, τα έβαλα.....................

Έχοντας πάρει μια πρώτη γεύση από τα παραπάνω λάστιχα όταν τα έβαλε ο Κόρτο, πραγματικά δεν έβλεπα την ώρα να φαγωθούν τα Pilot που φορούσα. Όχι πως ήταν κακά λάστιχα, αλλά με τον καθαρά τουριστάδικο χαρακτήρα τους δεν ήταν αυτό που ήθελα. Αργή κορώνα, με χαρακτηρισικό "σήκωμα" της μηχανής στα φρένα υπό κλίση. Μπλίαχ.............

Τα καινούργια, ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. Πλάγιασμα με την σκέψη, και τεράστια περιθώρια πρόσφυσης. Στο πρώτο χιλιόμετρο είχαν ζεσταθεί και παρά την φυλαγμένη οδήγηση μιας και ήταν ακόμα με τις πούδρες και τις σιλικόνες, το τέλος της διαδρομής είχαν αυτήν την εικόνα το πίσω

DSC03264.jpg

DSC03265.jpg

και αυτήν το μπροστά

DSC03267.jpg

Και μην φανταστείτε καμιά μεγάλη διαδρομή, 27 χιλιομετράκια μόνον, τα λάστιχα φορέθηκαν στο Α και οι φώτο βγήκαν στο Β.

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παναγιωτη καλοριζικα και καλοφορετα...παραθετω προσωπικη εμπειρια 7000χλμ...περσυ οταν πηγα να τα αγορασω μιλαγε για τα power pure ο πωλητης και μου ελεγε αυτα εχει και στο 1098...αφου τα εχεις στο 1098 και μου εκανε μια γενεοδωρη εκπτωση,παρολο που ειχαν μολις βγει στη ελλαδα..φερτα λεω...τα βαζω...τα πρωτα 1000 χιλομετρα πολυ καλητερα απο τα michelin pilot που ειχε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη...

(michelin pilot:δικο τους κεφαιλαιο απο μονα τους...το μηχανακι δεν παταγε με τιποτα κατω...νομιζα οτι ειχα super duke απο τις μπαντες που τραβαγε...)

μετα τα 1000 χιλομετρα που εκανα με τα power pure ξεκινησαν να εχουν την ιδια συμπεριφορα με τα pilot..παιρνω τηλ τον λαστοιχα και του λεω μαπα το καρπουζι..μου λεει αδυνατον κτλ κτλ κτλ...προσφυση καλη επινε μονο στη πιστα...

εμενα να με καιει ομως πως ολοι εστριβαν πολυ πιο γρηγορα απο εμενα...ειδικα σε επαρχιακο στροφιλικι...!σε μια φαση νομιζα οτι εφταιγε η μηχανη η καημενη...!

μην τα πολυλογω...τα power pure ποτε δεν μου εδειξαν εμπιστοσυνη με αποτελεσμα να μην τους δωσω ουτε εγω...με πολυ ψαξιμο στους ντουκαταιους εμαθα απλα οτι αυτα τα λαστοιχα δεν κανουν για το ss...πονεμενη ιστορια...

η καλητερη αναμνηση που εχω απο αυτα τα λαστοιχα ειναι κατι μπαντες με 3ες και το burn out εξω απο το βουλκανιζατερ! :burn: ....καταλαβα τι μηχανη εχω οταν εβαλα τα dunlop....τα michelin ποτε δεν κουμποσαν στη μηχανη μου...

ps δεν κατηγορω τη michelin

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εεεεεε σε τι μηχανάκι τα βάλατε τα Pure αγαπητέ ;

Κάτσε μην βγάλουμε το λαυράκι κατά λάθος χι,χι,χι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εεεεεε σε τι μηχανάκι τα βάλατε τα Pure αγαπητέ ;

Κάτσε μην βγάλουμε το λαυράκι κατά λάθος χι,χι,χι

Αν κρίνω από τη ζάντα, vfr

χααααχχχ

τώρα είδα τα ψιλά γράμματα :)

Τροποποιήθηκε από τον gkourv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο VFR 800.

Αυτά έχουν διαφορετική σκληρότητα, από το κέντρο προς τις άκρες ;

Ή είναι μίας γόμας ;

Ναι είναι δίγομα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διακρίνω φάγωμα στο ελαστικό σε αρκετή κλήση. Ενώ ανεβαίνοντας προς το κέντρο του, σβήνει. Αυτό μπορεί να σημαίνει δυνατό γκάζι με επιτάχυνση, όταν η μοτοσυκλέτα έχει αρκετή κλήση. Δεν ξέρω βέβαια εάν οφείλετε και στον τρόπο απόδωσης, της ισχύος τoυ V2. (δεν είχα ποτέ).

Πες μας τον τρόπο που την δουλεύεις εσύ. Πως περίπου κινήσε μέσα στην στροφή και στην έξοδο αυτής. Μπορεί πάλι να είναι και το ότι είναι δίγομη, όπως προανέφερες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο βδομαδα τα περναω και εγω στο ΧΧ,οποτε λογω ιδιου βαρους και χαρακτηρα με την Βεφα, ανυπομονω να δω πως θα πανε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επισης το απιθανο με αυτα τα ελαστικα ειναι το βαρος τους...ειχα χασει 1 κιλο κινουμενης μαζας...ειχε διαφορα σε σχεση μα τα βαριδια που εχω τωρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διακρίνω φάγωμα στο ελαστικό σε αρκετή κλήση. Ενώ ανεβαίνοντας προς το κέντρο του, σβήνει. Αυτό μπορεί να σημαίνει δυνατό γκάζι με επιτάχυνση, όταν η μοτοσυκλέτα έχει αρκετή κλήση. Δεν ξέρω βέβαια εάν οφείλετε και στον τρόπο απόδωσης, της ισχύος τoυ V2. (δεν είχα ποτέ).

Πες μας τον τρόπο που την δουλεύεις εσύ. Πως περίπου κινήσε μέσα στην στροφή και στην έξοδο αυτής. Μπορεί πάλι να είναι και το ότι είναι δίγομη, όπως προανέφερες.

Κοίτα, αν κοιτάξεις την διαδρομούλα που τα περπάτησα, έχει μόνον δύο ευθείες, όλη η άλλη είναι απανωτές στροφές σε πολύ καλή άσφαλτο. Ο τρόπος που την πάω είναι με λίγο γκάζι στην είσοδο και τέρμα από την κορυφή και μετά.

Η διαφορά βάρους των ελαστικών είναι αισθητή στο γυροσκοπικό, ειδικά στο εμπρός.

Πολύ θετική επίσης η συμπεριφορά τους στα σημεία διαστολής στις χαραδρογέφυρες, ξέρεις, εκείνα τα ηλίθια μεταλλικά ελάσματα που γλυστράνε........ ε λοιπόν στις τρείς που είναι σε στροφή στην διαδρομή, ούτε που κούνησε.........

Εννοείται πως όσα γράφω είναι πρώτες εντυπώσεις, έτσι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοριζικα Παναγιωτη ευχομαι να μην λιωσουν τελειως στην Ιταλια ωστε να αφησεις και κατι για την Ελλαδα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό το μπιμπίκιασμα που κάνουν είναι το σωστό σε μια γόμα. Μ' αρέσει. Δεν μου λες, δοκίμασες να το φρενάρεις πλαγιασμένος;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό το μπιμπίκιασμα που κάνουν είναι το σωστό σε μια γόμα. Μ' αρέσει. Δεν μου λες, δοκίμασες να το φρενάρεις πλαγιασμένος;

Ναι........... δεν σηκώνει, δεν αλλάζει τροχιά, δεν ανοίγει, δεν κλείνει, δεν ρε παιδί μου................ Μου θύμισε λίγο από Yamaha GTS στο μπροστινό. Tο μισό κιλό λιγότερο πρέπει να βοηθάει πολύ σε αυτό λέμε...........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παναγιώτη και εγώ σήμερα τα φόρεσα και δεν ήθελα να κατέβω απτη μηχανή. Θα μπορώ να πω με σιγουριά σε κανα δυο βδομάδες που θα τα περπατήσω αλλά με μια πρώτη ματιά έχω τις ίδιες απόψεις με σένα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...επιτέλους ρε παιδια, σε ένα post βρισκω θέμα για συζήτηση που με απασχολούσε... και έλεγα γιατί μου σηκώνεται στις στροφές όταν φρενάρω..; το είχα θέσει σαν θέμα σε άλλο forum και όλοι έπεφταν να με φάνε.. όχι φρενα στην στροφή μου λέγανε.. δεν μπορεί ρε παιδιά. το bandit 400 που είχα πριν και φορούσε battlax δεν κουνιόταν μέσα στις στροφές... και ας έμπαινα με φρένο μπροστινό... τώρα φοράω mertzeller (road,track M3 ή K3, δεν θυμάμαι και τα μπερδευω συνέχεια..) και η συμπεριφορά στις στροφές δεν είναι αυτή που θέλω... Θέλω να μπορώ να φρενάρω παντου..! Να σημειώσω ότι τα προηγούμενα που φόραγε το μηχανάκι ήταν τα battlax (ΒΤ016) αλλά μου φαινόταν σκληρό λάστιχο με ίδια συμπεριφορά στις στροφές...

:popcorn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...επιτέλους ρε παιδια, σε ένα post βρισκω θέμα για συζήτηση που με απασχολούσε... και έλεγα γιατί μου σηκώνεται στις στροφές όταν φρενάρω..; το είχα θέσει σαν θέμα σε άλλο forum και όλοι έπεφταν να με φάνε.. όχι φρενα στην στροφή μου λέγανε.. δεν μπορεί ρε παιδιά. το bandit 400 που είχα πριν και φορούσε battlax δεν κουνιόταν μέσα στις στροφές... και ας έμπαινα με φρένο μπροστινό... τώρα φοράω mertzeller (road,track M3 ή K3, δεν θυμάμαι και τα μπερδευω συνέχεια..) και η συμπεριφορά στις στροφές δεν είναι αυτή που θέλω... Θέλω να μπορώ να φρενάρω παντου..! Να σημειώσω ότι τα προηγούμενα που φόραγε το μηχανάκι ήταν τα battlax (ΒΤ016) αλλά μου φαινόταν σκληρό λάστιχο με ίδια συμπεριφορά στις στροφές...

:popcorn:

Ξέρεις, δεν είναι μόνο τα λάστιχα που προκαλούν αυτήν την συμπεριφορά. Έχει να κάνει κατά κύριο λόγο και με την μοτοσυκλέτα. Συνήθως αυτές που έχουν αργή γεωμετρία έχουν την τάση να σηκώνουν μέσα στην στροφή, βοηθούμενες από μια αργή κορώνα. Αν το μηχανάκι σου είναι το CB που βλέπω στο προφίλ σου, μην περιμένεις και πολύ ντελικάτη συμπεριφορά στο φρενάρισμα! Ισα-ισα, αν του βάζεις πολύ βαθιάς κορώνας λάστιχα το "μπερδεύεις" στην συμπεριφορά του στις στροφές. Ρώτησα τον Παναγιώτη γιατί ξέρω την οδήγηση του.

Τροποποιήθηκε από τον vittorio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παναγιώτη και εγώ σήμερα τα φόρεσα και δεν ήθελα να κατέβω απτη μηχανή. Θα μπορώ να πω με σιγουριά σε κανα δυο βδομάδες που θα τα περπατήσω αλλά με μια πρώτη ματιά έχω τις ίδιες απόψεις με σένα

ΩΩΩ!!! Ζεις εσύ ρε;;; κοίτα να δεις πράγματα που συμβαίνουν... :P

Καλοφόρετα και εσύ λοιπόν και καλόστριφτα παλιοκουλάδι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

vittorio σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, μπορεί να είμαι λιγο off-topic αλλά δεν θα σας απασχολήσω πολύ, από τα γυμνά μηχανάκια, ποια είναι αυτά που (ισως να) έχουν πιο γρήγορη γεωμετρία σε σχέση με αυτό που ήδη έχω (hornet)...; έχω μια αίσθηση ότι στην λίστα μπορεί να συμπεριλαμβάνεται το monster..;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι........... δεν σηκώνει, δεν αλλάζει τροχιά, δεν ανοίγει, δεν κλείνει, δεν ρε παιδί μου................

ειδες τι μαθαινει ενας νεος στο mybike? δεν ειχα ιδεα οτι ευθυνεται ΚΑΙ το λαστιχο γι αυτη τη συμπεριφορα (σηκωμα μοτοσυκλετας στο φρεναρισμα στην στροφη)

ετσι εξηγειτε , με τα tourance EXP που ειχα στο προηγουμενο GS ετσι κ εκανα να πατησω φρενο επανω στην στροφη εφευγα ευθεια :crazy: ενω πλεον τωρα με τα continental που φοραω και ειναι ασφαλτινα ελαστικα με πολυ πιο γρηγορη κορωνα κανω οτι γουσταρω πανω στην στροφη και το μηχανακι συνεχιζει να πηγαινει ΤΡΕΝΟ :shock::crazy: !!! αυτην τη διαφορα την απεδιδα ο χαζος πιο πολυ στην διαφορα τις μιας μοτοσυκλετας με την αλλη :online2long:

Τροποποιήθηκε από τον xampos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοφάγωτα :D

Μη ψάχνεστε, είναι καλά, είναι κακά κλπ. Ακόμα και μεταξύ supersport για τα οποία είναι κατασκευασμένα, υπάρχουν διαφορές. Αλλιώς κουμπώνει στο ένα, αλλιώς σε άλλο, παρότι φαινομενικά μιλάμε για ίδιες γεωμετρίες. Αν δέ, μιλάμε και για άλλου τύπου μηχανές (διαφορετική γεωμετρία, βάρος κλπ) κλάφτα. Η εμπειρία του ενός μεταφέρεται μόνο από ίδιο μηχανάκι σε ίδιο. Στα Vfr πάντως, παρά το ότι είναι λίγο μπετονιέρα στα κιλά, ταιριάζουν καλά τέτοια λάστιχα, τρώγονται εύκολα όμως και σκληραίνουν σχετικά πιο γρήγορα, αφού λόγω κιλών ζεσταίνονται πιο πολύ.

Τροποποιήθηκε από τον Messer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tα ιδια φοραω και εγω στο χτ. στα 300 ευρω τα ειχα παρει.

παρα πολυ ευχαριστημενος ειναι λαστιχαρα και παρολα αυτα δεν ειναι καθολου γνωστο λαστιχο.

υγ. το λαστιχο παει κιαλλο κατω.... :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...