Jump to content
dorris

ερωτηση σχετικα με μοτερ lifan 110cc

Recommended Posts

πήρα τώρα πρόσφατα ένα μοτέρ 110 και θέλω να κάνω κάτι για τελική και εκίνηση (αν και εκίνηση έχει αρκετα καλή) αλλα δν θέλω να το κάνω κάτι που μετα απο 1 μήνα θα κολήσει για αυτό ζητάω μια άποψη..... :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο τελικη πως τα πας? ποσο πιανει το κοντερ?? δοκιμασε να αλλαξεις γραναζια αν δν το εχεις κανει ηδη.. μια αλλη λυση ειναι να βαλεις μεγαλυτερο καρμπυρατερ. νομιζω φοραει 16αρι κ εσυ μπορεις να του βαλεις κανα 20αρι-21αρι

edit: εξατμιση εχεις αλλαξει??

Τροποποιήθηκε από τον NavySeal_

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα ηταν 50 αρι και πριν μια βδομαδα εβαλα την μηχανη και εχει πάνω 850 χιλιομετρα και δν το ανοιξα full μεχρι 65 το εχω παει..... οσο για τα γραναζια τωρα θα βάλω πιο μικρο το πισω..... απο τελικη μου είπαι ενα παιδι με μοτερ 110 lifan παει 110 ( το μετρησε με αυτοκίνητο)..... εγω για καρμπυρατερ ελεγα ενα 22 αλλα και ενα μεγαλητερο κυλινδροπίστονω γύρο στα 54mm αλλα φοβάμαι να μην μ κολησει για αυτο για κυλινδροπίστονω τι λες να το διακινδινευσω η θα κολήσει στον 1 μήνα?? όσο για εξατμηση μαζέβω χρήματα για protech εκτος αν εχεις καποια καλυτερη να πρωτήνεις.... :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπ@ μην αλλαξεις κυλινδροπιστονο γτ ηδη αλλαξες τον κινητηρα... αλλαξε την εξατμιση που θεωρω την προτεκ ως καλυτερη επιλογη κ επισησ το καρμπυρατερ που ειπα. κ το 22αρι τωρα που το σκεφτομαι θα ειναι πολυ καλο. θα δεις ικανοποιητικη διαφορα πιστευω με αυτα τα 2.

edit: τ συνδιασμο γραναζιων εχεις?

Τροποποιήθηκε από τον NavySeal_

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

22αρι καρμπ μου φαινεται μεγαλο για 110 κυβικα.επισης αφου σκεφτοσουν να το ανεβασεις κυβικα γιατι δεν επαιρνες εξαρχης μεγαλυτερο σε κυβικα απο το αλλαζεις κυλινδροπιστονα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλε μια sebring και ενα 20αρι καρμπυρατερ.Απο κει και περα παιξε με τα γραναζια.14-36 νομιζω οτι ειναι καλα αν σε φαινετε κοντο δοκιμασε 15-36.

Κυλινδροπιστονο δεν αξιζει να αλλαξεις.Δε θα σε κολησει σε ενα μηνα(ουτε 2χρονο να ηταν) αλλα σε καινουργιο μοτερ δεν αξιζει.Αν ηταν ετσι καλητερα να επαιρνες το 125 απο την αρχη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αμα ανοιξεις το lifan το εχασες δεν θα βγαλει πανω απο χρονο, αλλα οπως λεει και ο ghost βαλε ενα 20αρι καρμπυλατερ και θα εισαι κομπλε. ενας φιλος μου που εχει αφτο το μοτερ το εχει ετσι 3-4 χρονια και δεν εχει βγαλει τιποτα

οσο για εξατμηση η protech φενεται πιο ποιοτικη ετσι που την βλεπω, εγω την αγορασα χτες αλλα ακομα δεν την εχω βαλει για να δω αποδοση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με το καρμπυρατερ το 22 λετε να μπουκώνει...??? εσυ feral αμα την βαλεις πες μμ εντιποσεις για να δω τη να κανω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπερα.εχω ενα χοντα πρωην 90αρι και τωρινο λιφαν 110.το χρησιμοποιω για τη δευτερη δουλεια (delivery).εχω εξατμιση απο astrea αλλα και παλι το βλεπεις το σκυλι το μαυρο παει μια χαρα.αυτο που ηθελα να ρωτησω και που εχω και προβλημα επειδη ειναι χωρις μιζα,μπορω να κανω κατι με τη συμπιεση στη μανιβελλα?πολυ συμπιεση ρε παιδακι μου.ειναι νυχτες που με ποναει το ποδι,ειδικα αν δε παρει με τη πρωτη :wallbash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειναι καινουργιο μαλλον με τον καιρο θα μαλακοσει και εμενα μαλακοσε και δν με αρεσει προτιμαω με συμπιεση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σ'ευχαριστω φιλε μου.οντως τωρα συμπληρωσα 13000 χλμ,το εβαλες το 20αρι το καρμπυρατερ?αν ναι πες μου εντυπωσεις σε παρακαλω :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω χτες την εβαλα την protech και εχει παρα πολυ ωραιο μπασο ηχο δεινει νευρο σε συγκριση με την μανισια και με τον σηγαστιρα δεν νομιζω να σε γραφουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πήρα τώρα πρόσφατα ένα μοτέρ 110 και θέλω να κάνω κάτι για τελική και εκίνηση (αν και εκίνηση έχει αρκετα καλή) αλλα δν θέλω να το κάνω κάτι που μετα απο 1 μήνα θα κολήσει για αυτό ζητάω μια άποψη..... :)

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Έχεις τέτοιο πιστόλι κινητήρα και τον αλλάζεις να βάζεις άλλον???? OMG!!!

Είχα το ίδιο μοτόρι με σένα. Το έκανα 72 κυβικά με κυλινδρομπίστονα, γρανάζια, εξάτμιση, καρμπυρατέρ, φίλτρο και αργότερα και κεφαλή. Το μηχανάκι πήγαινε σφαίρα. Κάτι astrea & supra τα έτρωγα για πλάκα. Innova αν δεν ήταν πειραγμένα, τα έτρωγα άρπες και μου την έκαναν τελική. Ποτέ του δεν έβγαλε το παραμικρό. Ούτε καν σωστό στρώσιμο δεν του είχα κάνει. Και έδωσες τέτοιον κινητήρα για να πάρεις LIFAN??? ΟMG!!!

Φίλε αν κοιτάξεις στο ενχειρήδιο σου θα δεις ότι ο κινητήρας σου βγάζει όσες στροφές βγάζει ο ίδιος κινητήρας στα 125!!!

Πραγματικά κρίμα το μοτόρι... Αν είχα την ευκαιρία θα το ξαναέπαιρνα...

Αλλά LIFAN ρε φίλε? Τα lifan δεν υπήρχαν καν στον δρόμο... Κρίμα κυριολεκτικά, κρίμα... Θα ήσουν και "νόμιμος" όσο αφορά την άδεια, και θα σε ασφάλιζε και η ασφάλεια. Τώρα αν δει σε ατύχημα την αλλαγή κινητήρα, βρες πέτρα να κρυφτείς γιατί θα τα πληρώσεις όλα εσύ απο την τσέπη σου...

Τροποποιήθηκε από τον Gelinos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πρώτον lifan 110cc την πήρα γιατί ήθελα να πάει καλύτερα και να είναι μανίσια γιατι και ένας φιλος μου είχε cub το έβαλε lifan και πάει καλλά.... και δεύτερον το 50αρι το είχα μανίσιο και μου έσπασε το μοτερ και ήθελε 200 ευρό για να το φτίαξω ενο αυτή την πήρα 160 ευρο την έβαλα μόνος και τέλος αυτο ηταν μονο.... αλλίος την 50αρα θα κρατούσα και θα το έφτιαχνα τώρα το καλοκαίρι.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όχι ενοώ ότι μου έσπασε εκεινη η βλακια που κρατάει το μπροστά το γρανάζι από την αλησίδα.... \δν ξέρω και πως λεγετε ακριβως...... (άξονας, κύληνδρος) θα σε γελάσω τεσπα κατάλαβες τι ενοώ.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μιας και με βοηθαει ο τιτλος του θεματος ηθελα να ρωτησω αν μορω να κανω τπτ μικροπραγματα σε εναν lifan με το που τον παρω για να γινει λιγο καλυτερος οπως π.χ. να βαλω καλυτερη ηλεκτρονικη ή μπουζι ή μπουζοπιπα με μπυζοκαλωδιο κ.τ.λ . χωρις φυσικα να επιρεαζει την αξιοπιστια του (εστω αυτην που εχει :P )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος Kamikazi124 έγραψε:

Μαγκες εχω ενα honda chally lifan 110 τι γραναζια να βαλω για να εχει τελικη

Καταρχάς τι γρανάζια έχει τώρα; 

Γενικά μεγαλύτερο μπροστά ή μικρότερο πίσω σου δίνει "πορεία". Το αντίστροφο δηλαδή μικρότερο μπροστά ή μεγαλύτερο πίσω σου δίνει τράβηγμα. Αν και γενικά σε παπίσια μοτέρ το να βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά πιθανότερο είναι να σου κρεμάσει παρά να σου βγάλει παραπάνω τελική. Και το λέω επειδή το έχω δοκιμάσει αυτό.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...