Jump to content
billis93

Αλλαγή-επισκευή ανάρτησης DRZ 400 SM 05'

Recommended Posts

Με αφορμή οτι πήρα χτές δικάβαλο ένα φιλαράκι (+εγω μεικτό βάρος +- 170 κιλά) το drz έγινε σάυρα σκέφτομαι σοβαρά να ασχοληθώ με το θέμα της πίσω ανάρτησης.Δεν έχω ακόμα καταληξει στο τι θα κανώ και θα ήθελα μερικες γνώμες.Εχουμε και λέμε,η μαμά ανάρτηση δέν έχει κάποιο άλλο θεμα εκτός του οτι είναι υπερβολικά μαλακή και τέρμα σφιγμένη,οπότε το ερώτημα είναι,καινούργια aftermarket (αν ναι,με πιά υπάρχει συμβατότητα;) ή αλλαγή ελατηρίου και επισκεύη της υπάρχουσάς.το μόνο σίγουρο ειναι οτι δεν θέλω "μαμα" πράγματα.πληροφοριακά παίρνω αρκετό δικάβαλο,και υπάρχει budget σε λογικά πλαίσια πάντα μιάς και είναι απο τα σημαντικότερα κομμάτια της μοτό.ευχαριστώ προκαταβολικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κοιτα με τις λακουβες που εχουμε στην ελλαδα ειναι καλυτερα οι μαλακες μαμα αναρτησεις για μενα. ενταξει δεν λεω αν βαλεις hp ή wp θα στριβεις καλυτερα αλλα στις λακουβες πανε τα μπιπ σου...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το θέμα είναι οτι η ανάρτηση είναι "βάρκα" οχι απλά μαλακή και με αρκετό βάρος ο κώλ0ς της μοτό απο πχ 30 εκατοστα απο το έδαφος φτανει στα 10

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το θέμα είναι οτι η ανάρτηση είναι "βάρκα" οχι απλά μαλακή και με αρκετό βάρος ο κώλ0ς της μοτό απο πχ 30 εκατοστα απο το έδαφος φτανει στα 10

http://www.tecnomoto.gr/Product.asp?ID=5568

δεν ειμαι ειδικος βρηκα κατι που ισως σε ενδιαφερει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
:_thumbsup: θενκ γιου,καλά ακούγονται τα hyperpro,κάτσε να πάρω και καμιά γνώμη παραπάνω Τροποποιήθηκε από τον billis93

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:_thumbsup: θενκ γιου,καλά ακούγονται τα hyperpro,κάτσε να πάρω και καμιά γνώμη παραπάνω

να σαι καλα , κατσε να σου πουν οι πιο εμπειροι και καλυτερα να σου πει καποιος που εχει το drz 400.

παντως γενικα οι μαμα αναρτησεις ειναι πολυ παρεξηγημενες, εχω φιλο με yamaha xt 600 που εβαλε wp πισω αλλα ξαναεβαλε τη γνησια γιατι δεν μπορουσε να κανει σουζες με την wp!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλά δεν αμφιβάλλω για την ποιότητα των γνήσιων,απλά δεν με χαλάει η πιθανότητα για κάτι καλύτερο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλά δεν αμφιβάλλω για την ποιότητα των γνήσιων,απλά δεν με χαλάει η πιθανότητα για κάτι καλύτερο

ναι βρε καλα κανεις. αλλα ολες οι κωλοαναρτησεις και τα κωλοελατηρια γιατι ειναι τοσο πανακριβα; δηλαδη 130 ευρω για 2 ελατηρια; ελεος! απο χρυσο ειναι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

άστα να πάνε...

ασε μπιλι εχουνε ξεφυγει οι εταιριες γενικως. μας θεωρουν μαλακες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για αρχή καλό θα ήταν ένα σέρβις με πιο παχιά λάδια στις αναρτήσεις σου και μετά αν δεν μείνεις ικανοποιημένος πας για ελατήρια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να σαι καλα , κατσε να σου πουν οι πιο εμπειροι και καλυτερα να σου πει καποιος που εχει το drz 400.

παντως γενικα οι μαμα αναρτησεις ειναι πολυ παρεξηγημενες, εχω φιλο με yamaha xt 600 που εβαλε wp πισω αλλα ξαναεβαλε τη γνησια γιατι δεν μπορουσε να κανει σουζες με την wp!

Σόρρυ δηλαδή αλλά δεν είναι επιχείρημα αυτό. Απλά η μαμά σούστα του xt βυθιζότανε με το βάρος του αναβάτη και τον βοηθούσε να το σηκώσει με τα χέρια (καθώς ψόφιο το χτ). Με την wp όσο και να έριχνε το βάρος πίσω και να τραβούσε η ανάρτηση δούλευε (δηλαδή δεν βυθιζότανε), οπότε σούζα δεν έκανε. Ο σκοπός της ανάρτησης είναι να διατηρεί τους τροχούς σε επαφή με τον δρόμο και όχι να βοηθάει στην σούζα (που είναι μάλλον το αντίθετο). Εκεί την κρίνεις. Με 130 ευρώ σήμερα παίρνεις 3,5 γραμμάρια χρυσού. Αν νομίζεις ότι τα ελατήρια είναι κομμάτι σίδερο, πήγαινε στον σιδερα της γειτονιάς σου να σου φτιάξει 2.

Τροποποιήθηκε από τον makisp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα μπορουσες να βαλεις ενα πιο σκληρο ελατηριο και να σφιξεις την προφορτηση. Ετσι το μηχανακι δε θα "καθεται" τοσο πολυ αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα δουλευει και σωστα η αναρτηση.

Εχω την εντυπωση πως το υψος στις αναρτησεις το καθοριζει η διαδρομη της αναρτησης. Οσο μεγαλυτερη τοσο πιο ψηλα και το μηχανακι.

Αν κανω λαθος σε αυτο το τελευταιο ας με διορθωσει καποιος γνώστης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν μας είπες το βασικό, πόσα κιλά είσαι εσύ με φουλ εξοπλισμό. Το ελατήριο είναι για αναβάτη 75-85 κιλών χοντρικά ωστέ να μπορεί να ρυθμιστεί η προφόρτιση για βύθισμα της τάξεως των 95-98 χιλιοστών με τον αναβάτη πάνω στην μοτοσικλέτα και 30-40 ΄χιλιοστών χωρίς τον αναβάτη. Αν ξεφεύγεις από αυτό τον κανόνα θέλεις ελατήριο.

Ένα ελαφρύ μηχανάκι δεν είναι δυνατόν να μην βυθίζεται αρκετά με δεύτερο άτομο, αν αυτή είναι η προτεραιότητα σου τότε το Ζ δεν είναι και το καταλληλότερο για εσένα μηχανάκι.

Το μαμά αμορτισέρ της Showa είναι κορυφαία μονάδα, με πιστόνι 50 χιλιοστών, σχεδίαση κατά τα πρότυπα των RM και πλήρως ρυθμιζόμενο. Στην θέση σου θα κοίταγα για ελατήριο, αν τα κιλά σου είναι πολλά, και θα έκανα ένα σέρβις σε καλό μάστορα και αναλόγως κάποιο revalving, αρκετά φθηνότερο από την αγορά μίας εξίσου καλής καινούργιας μονάδας.

Με την τέρμα προφόρτιση μόνο κακό μπορείς να κάνεις στην οδική συμπεριφορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποσα χλμ εχεις στο μηχανακι ?

Το καλοκαιρι αλλαξα ολο το πισω αμορτισερ με ενα ιδιο που ειχε ομως το 1/4 των χιλιομετρων μου , αλλαξα και ελλατηρια μπροστινου + λαδια + ρυθμισεις για τα κιλα μου κια τη χρηση μου και ειδα αλλο μηχανακι .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ λέω πάνε σε κάποιον εξειδικευμένο με αναρτήσεις και θα σε κατατοπίσει, αλλά πιστεύω θα χρειαστείς και ελατήριο άμα πέρνεις αρκετά δικάβαλο, και εγώ είχα πρόβλημα, εμένα ήταν και ανάρτηση δεκαπενταετίας+ showa, και το μηχανάκι μοταρ καθότανε τελείως, με ένα σέρβις και wp ελατήριο έγινε άλλο μηχανάκι, με δεύτερο άτομο πλέον κάθεται το μισό απόσο πριν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν μας είπες το βασικό, πόσα κιλά είσαι εσύ με φουλ εξοπλισμό. Το ελατήριο είναι για αναβάτη 75-85 κιλών χοντρικά ωστέ να μπορεί να ρυθμιστεί η προφόρτιση για βύθισμα της τάξεως των 95-98 χιλιοστών με τον αναβάτη πάνω στην μοτοσικλέτα και 30-40 ΄χιλιοστών χωρίς τον αναβάτη. Αν ξεφεύγεις από αυτό τον κανόνα θέλεις ελατήριο.

Ένα ελαφρύ μηχανάκι δεν είναι δυνατόν να μην βυθίζεται αρκετά με δεύτερο άτομο, αν αυτή είναι η προτεραιότητα σου τότε το Ζ δεν είναι και το καταλληλότερο για εσένα μηχανάκι.

Το μαμά αμορτισέρ της Showa είναι κορυφαία μονάδα, με πιστόνι 50 χιλιοστών, σχεδίαση κατά τα πρότυπα των RM και πλήρως ρυθμιζόμενο. Στην θέση σου θα κοίταγα για ελατήριο, αν τα κιλά σου είναι πολλά, και θα έκανα ένα σέρβις σε καλό μάστορα και αναλόγως κάποιο revalving, αρκετά φθηνότερο από την αγορά μίας εξίσου καλής καινούργιας μονάδας.

Με την τέρμα προφόρτιση μόνο κακό μπορείς να κάνεις στην οδική συμπεριφορά.

Ποσα χλμ εχεις στο μηχανακι ?

Το καλοκαιρι αλλαξα ολο το πισω αμορτισερ με ενα ιδιο που ειχε ομως το 1/4 των χιλιομετρων μου , αλλαξα και ελλατηρια μπροστινου + λαδια + ρυθμισεις για τα κιλα μου κια τη χρηση μου και ειδα αλλο μηχανακι .

το βάρος μου κυμαίνεται γύρω στα 80 και κάτι κιλά,το drz έχει 30.000 χλμ.πληροφοριακά το έχω αγοράσει απο τον lavazutra,οπότε μπορεί κάποιοι να το έχετε δεί απο κοντά.το θέμα είναι οτι εμένα δέν με ενδιαφέρει να έχω τέρμα σφιχτές αναρτήσεις,αλλα να λειτουργούν σωστά.η αναρτηση απόσο ξέρω πρέπει να φορτίζει-αποφορτίζει και τέλος,σε αντίθεση η δικιά μου είναι "βάρκα" ακόμα και μονοκάβαλο,φορτίζει-αποφορτίζει-ξαναφορτίζει και σταματάει σιγά σιγα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επισκευή ασυζητητί.

ειχα και εγω αυτο το προβλημα σ'ενα 250αρι που εχω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο μπροστινα τοτε εισαι κομπλε αφου ειναι το παλιο του Ανδρεα , εχει αλλα ελατηρια και λαδια , το πσω ηταν μαμα απ'οτι ξερω , αμα θελεις σου στελνω ενα π.μ εκει που εφτιαξα εγω τα δικα μου γιατι νομιζω κατι εχει ψιλοετοιμο για drz400sm .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο μπροστινα τοτε εισαι κομπλε αφου ειναι το παλιο του Ανδρεα , εχει αλλα ελατηρια και λαδια , το πσω ηταν μαμα απ'οτι ξερω , αμα θελεις σου στελνω ενα π.μ εκει που εφτιαξα εγω τα δικα μου γιατι νομιζω κατι εχει ψιλοετοιμο για drz400sm .

στείλε μου άμα μπορείς να περάσω να ρίξω μία ματία και απο εκεί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άμα δεν αποσβαίνει καθόλου και δεν ακούει στα κλίκερ μία επισκευή θα την θέλεις. Τα κιλά σου καλά είναι για το ελατήριο για αρχή, την σωστή προφόρτιση χρειάζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...