janabetis 763 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Δεν περίμενα ότι θα γράψω τέτοιο θέμα για αυτό το κατάστημα, όμως.. Ένας θεός ξέρει τι έχω παραγγείλει από αυτό το μαγαζί και σε πόσους άλλους το έχω προτείνει. Μέσα στα Χριστούγεννα παρήγγειλα ένα ζευγάρι paddock stands (κωδικός είδους 901917) μάρκας Tech7. Τα έχω ξαναγοράσει το 2009 όμως ήθελα ένα δεύτερο ζευγάρι για το μηχανάκι φίλου. Τότε (2009) τα συγκεκριμένα stands ερχόντουσαν μαζί με hooks για bobbins (για το πίσω). Το έγραφε αυτό στην περιγραφή. Αυτή τη φορά τα στοιχεία του προϊόντος ήταν ίδια όμως έλειπε από την περιγραφή η ύπαρξη των hooks. Χρησιμοποίησα λοιπόν το πεδίο additional info στην παραγγελία και τους ρώτησα αν υπάρχουν και τα hooks. Επίσης ανέφερα πως αν δεν υπάρχουν επιθυμώ να τα προσθέσουν (υπάρχει σαν αξεσουάρ) και να με ενημερώσουν για το επιπλέον κόστος. Λίγες μέρες μετά πήρα confirmation email ότι η παραγγελία έφυγε, χωρίς να με έχουν ενημερώσει για κάτι σχετικό με τα hooks. Ωραία λέω.. είναι μάλλον στο πακέτο. Φτάνει λοιπόν το πακέτο στην Ελλάδα.. το ανοίγω και βλέπω διαφορετικά stands μέσα, μάρκας BikeTek (κωδικός είδους 901466). Η ποιότητα τους ήταν παραπλήσια αλλά έχουμε τρία φάουλ: 1ον, δεν έχουν γαντζάκια για bobbins. 2oν, οι ρυθμιζόμενες βάσεις δεν μπορούν να ρυθμιστούν σε οποιοδήποτε άνοιγμα (όπως στο Tech7) αλλά αντιθέτως έχουν τρύπες με ασφάλεια για μόνο δύο θέσεις. Ακόμη και αν το 1 & 2 ήταν κομπλέ, παραμένει το φάουλ ότι άλλο προϊόν ζήτησα και άλλο παρέλαβα χωρίς καμία ενημέρωση. Επικοινωνώ ηλεκτρονικά μαζί τους αλλά δεν παίρνω απάντηση. Κάνω dispute την πληρωμή στο paypal και τότε μου απαντούν πως: Τα Tech7 και τα BikeTek κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο και είναι ίδια προϊόντα. -Αυτό όμως δεν ισχύει: Το έχω το προϊόν της Tech7 και αρκεί να τα βάλεις δίπλα δίπλα για να καταλάβεις ότι μπορεί μεν να έρχονται από τον ίδιο κατασκευαστή με άλλο brand αλλά τα προϊόντα διαφέρουν. Σε δεύτερη φάση μου απαντούν πως: αν είμαι δυσαρεστημένος με το προϊόν μπορώ να το επιστρέψω πίσω και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα της παραγγελίας, χωρίς όμως να ξεκαθαρίζουν ποιος θα πληρώσει τα μεταφορικά της επιστροφής. Τους εξηγώ πως δεν είμαι δυσαρεστημένος με ένα προϊόν που ζήτησα και παρέλαβα. Είμαι δυσαρεστημένος επειδή παρήγγειλα ένα προϊόν και παρέλαβα διαφορετικό. Αν το BikeTek ταίριαζε στην μηχανή μου θα ήμουν διατεθειμένος να το δεχτώ, όμως δεν ταιριάζει.. και πάλι όμως θα έπρεπε να έχω ενημερωθεί. Επειδή δεν βγάζω άκρη ανεβάζω το dispute σε claim και πλέον το εξετάζει το paypal το θέμα. Απλά ήθελα να σας ενημερώσω. Μέχρι στιγμής ότι παραγγελία είχα κάνει από αυτό το μαγαζί είχε πάει καλά. Στην συγκεκριμένη που υπάρχει πρόβλημα το κατάστημα αρνείται να αναλάβει - για μένα την αποκλειστική - ευθύνη του. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GuRu 239 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Και εμείς σε μαζική παραγγελία δυστυχώς την πατήσαμε και δεν πήραμε bobbins. Βέβαια δεν το πολυψάξαμε αν φταίγαμε εμείς ή όχι...Και η μλκία είναι οτι έκανα βαθούλωμα στην παλιά εξάτμιση στην κάτω πλευρά της... :( Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Viper4 3568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Κρίμα! Πρόκειται για ένα αξιόπιστο γενικότερα κατάστημα που έχει αφήσει πολύ θετικό στίγμα στην αγορά! Αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω που δεν θα έπρεπε να έχουν φερθεί έτσι ακριβώς επειδή είναι έμπειροι επαγγελματίες! Προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ravendark 6343 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Μια 2 φορές έχω παραγγείλει και δεν υπήρχε θέμα. Παράξενο γιατί συνήθως οι άγγλοι είναι γενικά σωστοί επαγγελματίες Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Όλοι είναι "καλοί" όταν όλα πάνε καλά. Ο πραγματικά καλός στην στραβή θα φανεί. Ευχαριστούμε Βασίλη για την ενημέρωση. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zb00p 779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Εμένα πάντως μου έκατσε στραβή με την πάρτη τους από την πρώτη και τελευταία παραγγελία που έκανα. Και φυσικά η αντιμετώπιση τους μετά που τους ανέφερα ότι άλλα λένε στην περιγραφή και άλλα πουλάνε, ήταν για γέλια. Α ναι, και 2μιση μήνες για 3 στάντ, ένα πτυσόμενο, ένα σταθερό και ένα τρίγωνο για ΜΧ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
janabetis 763 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Αν και δεν θα έπρεπε να χρειάζεται να το αναφέρω, ούτε να έχει βάρος στην απόφαση τους για το πως θα ενεργήσουν: Χαρακτηριστικά ας αναφέρω ότι πχ το 2009 πέρα από τα stand και κάποια άλλα παρελκόμενα έχω αγοράσει και 9 ζευγάρια ελαστικά... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Le Flwr 3057 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Έχω παραγγείλει 1 φορά με πολύ καλά αποτελέσματα, αλλά εδώ προφανώς έχουν άδικο. Εάν δεχθούν τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή πιστεύω θα είναι ΟΚ, εάν όχι μεγάλο φάουλ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πάρης 268 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 και ελεγα να παραγειλω απο εκει ριντοφυλα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vittorio 1259 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Γενικά ότι παραγγέλνεις από αυτό το μαγαζί είναι οκ, αλλά αυτό που έχω διαπιστώσει εγώ, είναι ότι πότε δεν μπαίνουν στον κόπο της επικοινωνίας! Αν είσαι σίγουρος για κάτι το παίρνεις κι όλα οκ. Αν έχεις απορίες, θα μείνεις με αυτές! Δεν ξέρω αν λόγω χώρας (κοινώς μας έχουν χεσμένους) γίνονται αυτά ή είναι πρακτική της εταιρίας, καθότι αν λόγω κίνησης λάβουν πολλά requests πρέπει να βάλουν άτομο μόνο γι αυτό το πόστο και δεν βάζουν! Αν πάντως την επόμενη φορά δεν με εξυπηρετήσουν όπως θέλω, αλλού! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alarm 5324 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 Να πω την δικια μου εμπειρια καθως σε αυτο το μαγαζι εχω αφησει κατι χιλιαρικα. Οταν ημουν Αγγλια εκανα μια μεγαλη αγορα αρκετα μεγαλης αξιας. Μου ειχαν πει πως καποια πραγματα δεν τα ειχαν στοκ. Δεν τα βιαζομουν ομως οποτε τους ειπα πως δεν υπαρχει θεμα και εχουμε περιθωριο. Κανω την αγορα τον Ιουνιο. Ερχεται η μια κουτα (3 ηταν συνολο), ολα καλα. Ερχεται η 2η κομπλε. Η τριτη αφαντη. Μπαινει Ιουλιος ακομα τιποτα. Μπαινει αυγουστος ακομα τιποτα και επικοινωνω μαι τους. Μου αρχισαν να μου λενε οτι το πακετο το εχουν στειλει και εχει ερθει πισω και πως φταει η κουριερ κλπ. Γιναται αλλη αποστολη λοιπον του πακετου. Φτανουμε στον Σεπτεμβρη (απο Ιουνιο που ειχα παραγγειλει). Ξαναπερνω τηλεφωνο, αρχισαν παλι τις μπουρδες περι κουριερ. Τους ειπα πως αν δεν δω τα πραγματα μου μεσα σε 2 εβδομαδες θα απαιτησω ενα μεγαλο μερος τον χρηματων πισω. Τελικα το 3ο πακετο εφτασε σπιτι 2 φορες. Φυσικα για δικια τους μαλακια και δικο τους λαθος δεν επικοινωνησα ποτε μαζι τους να τους ενημερωσω και να τους στειλω ποτε τα πραγματα πισω. Ουτε αυτοι ομως κανανε τον κοπο, οποτε και εμενα δεν με χαλασε αφου η κουτα ειχε προιοντα αξιας περιπου 300ευρω. Τελος στο θεμα της επικοινωνιας. Πρεπει να ανταγωνιζεται το FC-Moto . Οσες φορες εχω στειλει εμαιλ δεν εχω παρει απαντηση ποτε. Ειναι πλεον απο τα καταστηματα που προσπαθω να αποφηγω και ας εχουν αρκετες φορες καλες τιμες. Προσφατα παντως διαβασα και αλλου αρνιτηκες κριτικες για το συγκεκριμενο καταστημα. Ακομα να προσθεσω πως to buster-accessories πρεπει να ειναι το ιδιο καταστημα, αν οχι , στεγαζονται στον ιδιο χωρο και πουλανε τα ιδια προιοντα. Αυτα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gympowas 341 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2012 γενικά ξεκίνησε μεγάλος e-ρατσισμός για κάποιους απο εμάς που αγοράζουν απο έξω εδώ και χρόνια...το καταλαβαίνεις και πιο εύκολα ...π.χ. ταχυδρομικά υψηλά,οχι πολλές επιλογές αποστολής ή καθολού αποστολή στην Ελλάδα.....ενώ σε όλες τις άλλες Ε.Ε στέλνει...τυχαίο δε νομίζω.... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zb00p 779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 δεν είναι e-ρατσισμός, είναι πολλές φορές η ελληνική "εξυπνάδα" με δήθεν μη παραλαβές κλπ κλπ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
icelover 2484 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 δεν είναι e-ρατσισμός, είναι πολλές φορές η ελληνική "εξυπνάδα" με δήθεν μη παραλαβές κλπ κλπ Ναι,ναι,παιζει και αυτο δυστυχως.Μου το εχουν πει ενα σωρο πωλητες στο ebay uk,που τους εχω ρωτησει για αποστολη σε Ελλαδα. Την εχουνε πατησει παρα πολλοι,και αφου βρωμισε η υποθεση......παπαλα για εμας οι περισσοτερες δημοπρασιες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
maxxdopa 178 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2012 Ναι,ναι,παιζει και αυτο δυστυχως.Μου το εχουν πει ενα σωρο πωλητες στο ebay uk,που τους εχω ρωτησει για αποστολη σε Ελλαδα. Την εχουνε πατησει παρα πολλοι,και αφου βρωμισε η υποθεση......παπαλα για εμας οι περισσοτερες δημοπρασιες. το να λες σε E-shop Εξωτερικου οτι θελεις να παραγγειλεις απο Ελλαδα, ειναι σα να λες οτι θα πας να αγορασεις λιρες απο Αθιγγανους μας εχουνε για 99% λαμογια κι απατεωνες... και δεν τους αδικω... αν κρινεις απο αυτους ψηφιζουμε 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες