Jump to content

Recommended Posts

Dunlop ROADSMART II

Τι είναι αυτό που κάνει ένα καλό Sport touring ελαστικό; Είναι η σταθερότητα, είναι το κράτημα στο στεγνό οδόστρωμα, είναι η πρόσφυση σε βρεγμένο έδαφος, είναι η ζωή του πέλματος; Η απάντηση φυσικά είναι όλα τα παραπάνω και η Dunlop έχει ως στόχο να το πετύχει με το νέο Dunlop ROADSMART II.

Η αναγέννηση της Dunlop στα ελαστικά μοτοσικλέτας με το αρχικό ROADSMART ήταν το σημείο καμπής για πολλούς αναβάτες. Παλιότερα πολλοί αναβάτες είχαν μια εμπειρία με τα ελαστικά της Dunlop αφού ήταν σε πρώτη τοποθέτηση στα καινούρια μηχανάκια τους, η οποία όμως δεν ήταν και η καλύτερη για όλους. Τα Dunlop ROADSMART ήταν πάρα πολύ καλά κερδίζοντας μια σειρά βραβείων και έτσι το όνομα της Dunlop στα λάστιχα μοτοσυκλέτας έγινε μια σταθερή αξία όπως τα Michelin, τα Bridgestone και τα Pirelli.

Τι νέο υπάρχει στο ROADSMART 2;

Χτισμένο στο αρχικό ROADSMART, το ROADSMART II ενσωματώνει πολλές από τις τεχνολογίες της Dunlop για να δώσει στο νεότερο ελαστικό εξαίρετη απόδοση σε όλες τις εποχές. Με την τεχνολογία Jointless belt βελτιώνει την χιλιομετρική απόδοση, την αίσθηση, την πληροφόριση και την άνεση. Η διπλή γόμα δίνει στο κέντρο του ελαστικού εξαιρετική διάρκεια ζωής πέλματος και πολύ καλό κράτημα στα πλάγια. Η χρήση δε του διοξείδιου του πυριτίου (silica), προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση σε βρεγμένο έδαφος.

Το μεγαλύτερο ερώτημα είναι πώς αυτές οι νέες τεχνολογίες μεταφράζονται στο δρόμο;

Για να αποδειχθούν οι επιδόσεις του Dunlop ROADSMART II, η Dunlop παρέχει μια σειρά εργαστηριακών δοκιμών με σκοπό τη δοκιμή των ελαστικών στο όριο, τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο. Κάθε δοκιμή είχε πανομοιότυπα μηχανάκια. Ένα ήταν εξοπλισμένο με τα Dunlop ROADSMART ΙΙ , το δεύτερο με τα Bridgestone BT023 που θεωρούνται πολύ καλά ελαστικά, και το τρίτο με τα νέα Michelin Pilot 3 . Στη συνέχεια δοκιμάσαμε αυτά τα ελαστικά για να δούμε τις πραγματικές τους διαφορές.

Οι επιδόσεις στο βρεγμένο.

Τo Michelin Pilot road 3 είναι ένα ελαστικό σχεδιασμένο για βρεγμένο οδόστρωμα, και με την επιθετική σχεδίαση και χάραξη όπως και με την πολύ μαλακή γόμα, φαίνεται σχεδόν σίγουρο πως είναι ελαστικό για σούπερ επιδόσεις (σχεδόν αγωνιστικές) στο βρεγμένο οδόστρωμα. Με λίγα λόγια, θα ήταν πολύ δύσκολο να το νικήσεις στο βρεγμένο.

Σε σύγκριση με το Michelin, το οποίο ήταν εξαιρετικά δυνατό στη βρεγμένη πίστα, το Bridgestone ήταν σταθερό στις στροφές, αλλά αγωνιζόταν να κρατήσει πρόσφυση μέσα στη στροφή αλλά και στο φρενάρισμα κάνοντας σε κάπως δυστακτικό να ανοίξεις το γκάζι νωρίς στην έξοδο της στροφής. Τα Dunlop ήταν εξαιρετικά συγκρίσιμα με τα Michelin, δίνοντας ίσως λίγο μικρότερη εμπιστοσύνη κατά το φρενάρισμα αλλά κατά τα άλλα ήταν σχεδόν στα ίδια επίπεδα πρόσφυσης, με το πιο στρογγυλεμένο προφίλ της Dunlop να δίνει μια ωραία αίσθηση μέσα στη στροφή και να σου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη σε σύγκριση με το Bridgestone.

Η βαθμολογία μας για την βρεγμένο οδόστρωμα

Michelin: 10

Dunlop: 9.5

Bridgestone: 7

Επίδοση στο στεγνό οδόστρωμα

Αυτή τη φορά συγκρινόμενο με το Michelin και το Bridgestone στο στεγνό, ο πίνακας της βαθμολογίας αντιστρέφεται. Το Michelin που ήταν τόσο ισχυρό στο βρεγμένο, όταν δοκιμάστηκε σε στεγνό, είχε μια αίσθηση υποτονική, και προσπαθούσε να βάλει τη δύναμη κάτω μέσα στη στροφή δίνοντας μια συνεχή αόριστη αίσθηση του τιμονιού κάνοντας σε να νιώθεις ότι θα το χάσεις στο apex της στροφής. Το Bridgestone στο στεγνό ήταν αξιοσημείωτη η επίδοσή του, δίνοντας εξαιρετική σταθερότητα τόσο στις αργές όσο και στις γρήγορες στροφές, με άριστη πρόσφυση σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης και πέδησης. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πρόκειται για ένα sport touring ελαστικό, συμπεριφέρθηκε πολύ σωστά στην επίπονη χρήση φορεμένο πάνω σε ένα πανίσχυρο GSXR 750. Το Dunlop που είχε πανομοιότυπη συμπεριφορά με το Michelin στο βρεγμένο, συγκρινόμενο στο στεγνό με το πολύ καλό Bridgestone, είχε ίδιες και καλύτερες επιδόσεις. Το ποσοστό πρόσφυσης ήταν μεγαλύτερο για το Dunlop επιτρέποντάς σε να οδηγείς καλύτερα και να νιώθεις πιο σταθερή τη μοτοσυκλέτα στις γρήγορες στροφές.

Η βαθμολογία μας στο στεγνό οδόστρωμα.

Dunlop: 10

Bridgestone: 9.5

Michelin: 7

Συνολικά

Η επιτυχία του Dunlop ROADSMART 2 δεν είναι ότι είναι καλύτερο ελαστικό από ένα άλλο σε ένα συγκεκριμένο πράγμα. Η πραγματική του επιτυχία είναι το γεγονός ότι κάνει τα πάντα καλά.

Συνολικά η Dunlop έχει δημιουργήσει μια εξαιρετική σειρά ελαστικών που προορίζεται για χρήση sport touring. Συνδυάζει τις άριστες επιδόσεις των Michelin στο βρεγμένο με τις άριστες επιδόσεις των Bridgestone στο στεγνό οδόστρωμα, και προσθέτει λίγο περισσότερο στη σταθερότητα και στη γραμμικότητα μέσα στις στροφές. Λειτουργεί καλά σε ένα ευρύ φάσμα μοτοσυκλετών, από τα ευκίνητα street fighter όπως το Street Triple της Triumph, μέχρι τα βαριά τουριστικά μηχανάκια όπως η BMW K1200.

Οι καθημερινοί αναβάτες θέλουν ένα ελαστικό που μπορεί να κάνει τα πάντα. Συγκρίνοντας το λοιπόν με τα ελαστικά των άλλων δύο μεγάλων κατασκευαστών, είναι επί του παρόντος το ελαστικό που κάνει τα πάντα καλύτερα από τα άλλα.

Πηγή: tyrereviews.co.uk (μετάφραση by ΑLΧ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρησιμο θεμα, το μονο ''κακο'' ειναι οτι οτι ειναι τεσταρισμενα σε περιβαλον πιστας, αν καταλαβα καλα.

Αλλα και σε δρομο να εγιναν οι δοκιμες παλι δεν εχουμε πληρη εικονα με βαση τα δικα μας δεδομενα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτή είναι για μας η Αχίλλειος πτέρνα των δοκιμαστικών που γίνονται εκτός Ελλάδος. Εκεί οι δρόμοι έχουν άλλη πρόσφυση και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για περιβάλλον πίστας.

Αν θέλουμε να συγκρίνουμε πρόσφυση, θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτές οι επιδόσεις των ελαστικών έγιναν στην Αττική οδό πχ.

Εμείς όμως δεν θέλουμε αυτό. Εμείς θέλουμε συγκρίσεις σε περιβάλλον επαρχιακού και ορεινού δικτύου της Ελλάδας, με κάθε είδος ασφάλτου. Από το πολύ καλό φρεσκοστρωμένο, μέχρι το ξασπρισμένο οδόστρωμα στα βουνά.

Πάντως, αν σκεφτεί κανείς τα καλά σχόλια που έχουν γραφτεί από Έλληνες για το Roadsmart 1, η λογική λέει ότι το 2 θα είναι ακόμα καλύτερο. Άρα μιλάμε για ένα πολύ καλό ελαστικό. Το Michelin είναι ακόμα καινούριο και δεν υπάρχουν ολοκληρωμένες απόψεις.

Το κακό με το Dunlop είναι πως ακόμα δεν έχει πλήρη γκάμα διαστάσεων. Για μεγάλα ον οφ δεν βγήκε ακόμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως, αν σκεφτεί κανείς τα καλά σχόλια που έχουν γραφτεί από Έλληνες για το Roadsmart 1, η λογική λέει ότι το 2 θα είναι ακόμα καλύτερο.

Δυστηχως εχει συμβει το 2 να ειναι χειροτερο απο το 1 ελαστικο..

Τα continental road attack1 τα φορουσα και ειναι καταπληκτικο ελαστικο με μονο ελατωμα την μικρη διαρκεια ζωης, ηταν να βαλω τα continental road attack2 τα οποια εκθειαζαν τα ξενα φορα και τα περιοδικα και ευτυχως τα εβαλαν αλλοι πριν απο μενα και διαπιστωθηκε το ποσο ακαταλληλα ηταν για τους ελληνικους δρομους..

Ολα αυτα που διαβαζουμε για τα τεστ ελαστικων ειναι σχετικα γιατι γινονται σε πιστα..

Στον δρομο...αλλου παπα ευαγγελιο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
........................

Η βαθμολογία μας για την βρεγμένο οδόστρωμα

Michelin: 10

Dunlop: 9.5

Bridgestone: 7

................................................

Συνολικά

.......................Συγκρίνοντας το λοιπόν με τα ελαστικά των άλλων δύο μεγάλων κατασκευαστών, είναι επί του παρόντος το ελαστικό που κάνει τα πάντα καλύτερα από τα άλλα.

Πηγή: tyrereviews.co.uk (μετάφραση by ΑLΧ)

Ρε παιδιά, η δεύτερη θέση στον βρεγμένο πώς συμβαδίζει με την φράση "κάνει τα πάντα καλύτερα από τα άλλα;"

Άλεξ, βάλε ρε σύ ένα απ' ευθείας λινκ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ καλή δουλειά Αλέξανδρε!

Τώρα βέβαια να εκφράσω και τις επιφυλάξεις μου για την αντικειμενικότητα του συγκεκριμένου τεστ. Πιο πολύ μου κάνει προμοτάρισμα του Dunlop παρά συγκριτικό τέστ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε παιδιά, η δεύτερη θέση στον βρεγμένο πώς συμβαδίζει με την φράση "κάνει τα πάντα καλύτερα από τα άλλα;"

Άλεξ, βάλε ρε σύ ένα απ' ευθείας λινκ

Παναγιώτη... όταν βαθμολογεί το Dunlop με 9,5 στο βρεγμένο σε σχέση με το 10 του Michelin, δεν είναι δα και τόση μεγάλη η διαφορά! Αφού το εξηγεί, πως μόνο στο φρενάρισμα υστερεί λίγο σε σχέση με το Michelin! Kατά τα άλλα είναι το ίδιο καλό. Όταν όμως συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα στο στεγνό, εύλογα το κρίνει ως νικητή.

Συγκεκριμένα στο τέλος λέει: Every day riders want a tyre that can do everything, and of the big three tested it's currently the Dunlop RoadSmart 2 that does this best.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοντά ναι, πολύ κοντά αν θέλεις, αλλά δεν κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Φάσκουν και αντιφάσκουν και η τελική προσπάθεια εμένα τουλάχιστον μου δημιουργεί "υπόνοιες".

............άσε που δεν μας λένε αν έχει μέσα "σχοινί" ή "σίδερο"............ :tease:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω θα εβαζα το dunlop

εχουν πολυ καλες κριτικες για τις γομες τους σαν λαστιχα γενικα

michelen street λαστιχο να συγκρινεται με πιρελλι/μετζελερ/dunlop δεν υπαρχει...

για τα bt-016 που ειναι πιο μαλακα απο τα 023 εχω φρικτη αποψη και δε θα τα εβαζα ποτε... ( βγαινουν σε διαστασεις gs? )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοντά ναι, πολύ κοντά αν θέλεις, αλλά δεν κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Φάσκουν και αντιφάσκουν και η τελική προσπάθεια εμένα τουλάχιστον μου δημιουργεί "υπόνοιες".

............άσε που δεν μας λένε αν έχει μέσα "σχοινί" ή "σίδερο"............ :tease:

Παναγιώτη, "συνολικά" είναι καλύτερο. Αθροίζοντας όλους τους πόντους πιάνει συνολική βαθμολογία καλύτερη. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς (ήταν λίγο ανακριβής η μετάφραση της συγκεκριμένης πρότασης από τον Άλεξ).

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καποια στιγμη ειχε ξεκινησει ενα θεμα με review μοτοσυκλετων που εχει ο καθενας μας, για να υπαρχει καποιος μπουσουλας σε καποιον που ψαχνει μηχανη. Μηπως να ξεκιναγε ενα αντιστοιχο thread με ελαστικα? Για παραδειγμα απο τα "χερια" μου (ή καλυτερα απο τις ζαντες μου) εχουν περασει Pilot Road 1, Pilot Road 2, BT-021, και Pilot Road 3. Αν ανοιχτει τετοιο thread ευχαριστως να πω εντυπωσεις απο το καθενα. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...εχω βαλει 3 φορες στη σειρα Dunlop roadsmart (1) στο GS ... και πλεον ορκιζομαι σε αυτο το λαστιχο!...για καταστασεις ON ... ειναι τελειο! ....κρατημα μεχρι το τελευταιο χιλιοστο και πολυ ομοιομορφο φαγωμα..... το προβλημα ειναι οτι με το ζορι φτανω τις 10 χιλιαδες μπρος/πισω. Δηλαδη θα ηθελα λιγο μεγαλυτερη αντοχη στη φθορα ...ετσι μπαινω στο πειρασμο να "ξενοκοιταω" φετος προς Pilot road 3.... μπορει να αναφερει καποιος που τα "τελειωσε" ποσα χιλιομετρα του βγαλανε και κατα προσεγγιση σε τι χρηση?

για τα Roadsmart II μπορουμε μονο θεωρητικα να μιλαμε καθοτι δεν πρεπει να κυκλοφορησαν ακομα ...και οπως ειπε και ο φιλος παραπανω δεν σημαινει οτι η No2 ή No3 ειναι παντα καλυτερο απ το αρχικο..... ας το "περπατησει" πρωτα καποιος ...ας επαληθεύσει τα τεστ ...και βλεπουμε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Dunlop-RoadSmart-II-Launched.htm

αυτο ειναι ''παρουσιαση'' του ντανλοπ και οχι συγριτικο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

..................Το κακό με το Dunlop είναι πως ακόμα δεν έχει πλήρη γκάμα διαστάσεων. Για μεγάλα ον οφ δεν βγήκε ακόμα.

Πιστευω με λιγη υπομονη ,θα τα βγαλουν και αυτα ,φαντασου οτι οταν ρωτησα τον Bouki εδω στον Πειραια για τα Roadsmart II,πριν απο .........20 μερες ? Το πολυ μιλαμε ,εκτος απο μια αστρονομικη τιμη, που μαλλον δεν ειναι βασικο του γνωρισμα ,γενικοτερα καλες τιμες εχει το μαγαζι του. Μου ειχε πει κιολας οτι δεν εχουν βγει ακομα για τις δικες μου διαστασεις (160 πισω), αλλα οταν πηρα στο Wheel City ειχανε κανονικα και σε αποθεμα στις διαστασεις μου 2,5 μηνων λαστιχα.

ALX μια σοβαρη ερωτηση, Τα ANGEL βγαινουν για την μπεμπα σου???Αν ναι ειναι ενα επισης σοβαρο λαστιχο , το φοραει φιλος σε Tiger 1050 και ειναι υπερευχαριστημενος, μου εχει αναφερει και γρηγορο ζεσταμα και προσφυση μεσα ,και τωρα εχει 10000χλμ και τα λαστιχα εχουν ακομα τουλαχιστον 3000χλμ.

Προσωπικα αν τα Roadsmart II μου τελειωσουν νωρις,μαλλον τα ANGEL ειναι η επομενη επιλογη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

....για τα Roadsmart II μπορουμε μονο θεωρητικα να μιλαμε καθοτι δεν πρεπει να κυκλοφορησαν ακομα ..

:vv: βεβαια ακομα δεν τα εχω στρωσει καλα καλα, θα δωσω πληροφοριες στο μελλον ομως.

http://www.greektube.org/content/view/36773/2/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...εχω βαλει 3 φορες στη σειρα Dunlop roadsmart (1) στο GS ... και πλεον ορκιζομαι σε αυτο το λαστιχο!...για καταστασεις ON ... ειναι τελειο! ....κρατημα μεχρι το τελευταιο χιλιοστο και πολυ ομοιομορφο φαγωμα..... το προβλημα ειναι οτι με το ζορι φτανω τις 10 χιλιαδες μπρος/πισω. Δηλαδη θα ηθελα λιγο μεγαλυτερη αντοχη στη φθορα ...ετσι μπαινω στο πειρασμο να "ξενοκοιταω" φετος προς Pilot road 3.... μπορει να αναφερει καποιος που τα "τελειωσε" ποσα χιλιομετρα του βγαλανε και κατα προσεγγιση σε τι χρηση?

για τα Roadsmart II μπορουμε μονο θεωρητικα να μιλαμε καθοτι δεν πρεπει να κυκλοφορησαν ακομα ...και οπως ειπε και ο φιλος παραπανω δεν σημαινει οτι η No2 ή No3 ειναι παντα καλυτερο απ το αρχικο..... ας το "περπατησει" πρωτα καποιος ...ας επαληθεύσει τα τεστ ...και βλεπουμε!

Εσένα, αν ξαναμιλήσεις για λάστιχα για το που και τι κάνεις με αυτά, θα σε αναφέρω! Τελεία και παύλα! :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ALX μια σοβαρη ερωτηση, Τα ANGEL βγαινουν για την μπεμπα σου???

Οχι τα angel δεν βγαινουν για τις διαστασεις μας..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν τα πάω καλά με αγγέλους και αγίους :grin: Ο μόνος άγγελος που γουστάρω είναι αυτός του Αρκά στο "Η ζωή μετά", και ο Al Bandy μας :mB_kalo_e:

Οπότες... αν δεν με βγάλουν τα TR91 μέχρι να βγει το RS2 για να έχω την επιλογή τους, θα παίξω μάλλον σε Michelin PR3 ή σε..... :lipssealed:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aπό πρωταπριλιά θα είναι διαθέσιμα τα Dunlop Roadsmart II στις ακόλουθες διαστάσεις:

Front

110/70ZR17

110/80ZR18

120/70ZR18

110/80R19

Rear

150/70R17

170/60ZR17

160/60ZR18

190/55ZR17

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εβαλα τα Dunlop Roadsmart II την προηγούμενη βδομάδα, σε πρώτη ανάγνωση μου άρεσαν πολύ - πέρασαν από στεγνό, βρεγμένο και πάγο- αλλά βέβαια η σύγκριση γίνεται με τα παλιά άθλια λάστιχα ... :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...