Jump to content
Sign in to follow this  
themata

YAMAHA XT 600E (2003-2006)

Recommended Posts

post-77-1152795809_thumb.jpg

Αγοράστηκε καινούργιο και κάλυψα μαζί του 24.500 km....

Πολύ εύκολο στην οδήγηση και στην συντήρηση...

Οι συντήρηση που του έκανα ήταν,

Αλλαγή λαδιών (μόνος μου) κάθε 2500km και κάθε 5000Km και φίλτρο λαδιού (στο συνεργείο)...

Το φίλτρο αέρος είχε αντικατασταθεί με DNA το οποίο εβγαινε πολύ εύκολα και καθαριζόταν (από μένα)...

στα 14000km αλλάχθηκαν (από μένα) τα μπροστινά τακάκια φρένων

στα 15000km περίπου κάηκε το λαμπάκι των οργάνων (0,50ευρω κόστος), και χαλάρωσε η ντίζα του κοντέρ (σφίχτηκε πάλι)

στα 16000km αλλάχθηκαν τα λαστιχα μπρος πίσω

Στα 23000km αλλάχθηκε η αλυσιδα και γρανάζια (τα ζόριζα αρκετα είναι αλήθεια)

ΑΥΤΑ! (με λίγα λόγια οι περισσότερες δουλειές μπορούν να γίνουν από τον ίδιο τον κάτοχο αφού είναι απλούστατες)

Η χρήση που του έκανα σίγουρα είχε ποικιλία

Από ταξίδια 2κάβαλος με μπαγκαζια φουλ στην εθνική κλπ μέχρι ταξίδι μόνος τέρμα γκάζι κλπ....

Παρόλα αυτά η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΙΧ! δεν παρουσιάσε ούτε ένα σημείο καταπόνισης

Μόνο σε τέρμα γκάζι (καλοκαίρι) οδήγηση για πολύ ώρα έπινε λίγο λαδάκι παραπάνω (αερόψυκτος γαρ)

Εν κατακλείδει, ήταν μία μοτοσυκλέτα που στενοχωρήθηκα πολύ που την έδωσα, αφού

ήταν αξιόπιστη, είχε πανεύκολο (δεν είμαι μηχανικός) και φθηνό σέρβις και έκανε πραγματα παραπάνω από αυτά για τα

οποία είχε σχεδιαστεί...

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ΧΤ ηταν και ειναι το μηχανακι του λαου :ok: Η μισοι μοτοσυκλετιστες της Ελλαδας καποια στιγμη περασαν απ την σελα του :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοτοσυκλέτα θρύλος,θυμάμαι πως ζαχάρωνα το 550...

"Έδεσε" με τον Έλληνα γιατί ήταν ταμάμ για τις συνθήκες της χώρας+το ότι ήταν αξιόπιστο+την σωστή αντ/πεία τα δύσκολα χρόνια.

Έβαλε πολύ κόσμο στον χώρο της μοτ/τας.

Πολύς κόσμος ασχολείται και τα περιποιείται-βελτιώνει.

Θα ήθελα να είχα ένα λευκό ΧΤ 550!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 1997-8 είχα μια συμβίωση 1,5 έτους με ένα καινούργιο ΧΤ600...

Κυκλοφορούσε καθημερινά στο χάος της Αθήνας για επαγγελματικές μετακινήσεις, βγαίναμε βολτούλες το βράδι, πήγαμε σε νησάκια,...μέχρι και ψώνια του σούπερ-μάρκετ είχε αναλάβει... :lol: Δεν είπε πουθενά όχι...

Επιβεβαίωσε την γνώμη που είχα γιαυτό πριν το πάρω...

Δηλαδή ότι για τις Ελληνικές συνθήκες και για ανθρώπους που δεν την "ψάχνουν" και δεν ταξιδεύουν, είναι (ήταν...) η καλύτερη επιλογή...

Στα 18.000 χιλιόμετρα που γράψαμε μαζί δεν χρειάστηκε τίποτα πλήν 4 αλλαγών λαδιών, μια αλλαγή φίλτρου αέρα-μπουζί και (αναπάντεχα και ξαφνικά) μια μπαταρία...

Δεν μου προσέφερε ιδιαίτερες συγκινήσεις αλλά (και αυτό δεν το περίμενα...) έπιασα τον ευατόν μου να στεναχωριέται όταν το έδωσα....

Και να που τώρα το 2006 σκέφτομαι σοβαρά μήπως πάρω ένα καλό μεταχείρο για να το χρησιμοποιώ στις καθημερινές μετακινήσεις και να απαλλαγώ από το παπί....Γιατί ξέρετε ένα μυστικό ???

Το ΧΤ600 .....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΠΙ... :bye::bye::bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ο ΧΤ600 .....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΠΙ...

Δεν νομίζω να έχεις κάνει με το παπί το Ιωάννινα-Αθήνα ή και το Θεσσαλονίκη-Αθήνα{χωρίς να βαρέσεις μπιέλα, να καψεις 15 μπουζί και πολλά λίτρα λαδάκι}. Άσε που για την διαδρομή Ιωάννινα-Αντίριο-Ιτέα-Δελφούς-Καμένα Βούρλα-Καλαμπάκα-Κατάρα- Μετσοβο-Ιωάννινα σε 2 μέρες με παπι μάλλον θα δυσκολευόσουν. B)

Σκυλί στη συντήρηση, με ιδανική αναλογία στο value for money η μηχανή αυτη μπορεί να χρησιμοποιηθεί απο οποιονδήποτε ανεξαρτήτου ηλικίας και εμπειρίας. Το πλαίσιο του είναι σχετικά δύσκαμπτο και σε πάντες δεν σου συγχωρεί μεγάλα λάθη όπως και το μπροστινό του δεν χαρτογραφεί και το δρόμο. Θέλει ABSικό χεράκι γιατί μπλοκάρουν τα μπροστινά σχετικά εύκολα αλλά είναι τουλάχιστον καλύτερα από παπί :knife: .

post-5671-1206963684_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει κι ο διάδοχος του ΧΤ 600, που είναι το ΧΤ 660R, το οποίο (αν εξαιρέσεις την ... παιδική ασθένεια του ελαττωματικού ψεκασμού των πρώτων μοντέλων, λυμένη στα τωρινά μοντέλα) εξακολουθεί να βαδίζει στα χνάρια του προκατόχου του, ως προς την ευκολία χρήσης, την αξιοπιστία, την απλότητα στη συντήρηση και τη σωστή αντιπροσωπεία, προσθέτοντας στη φαρέτρα του έναν πολύ δυνατότερο κινητήρα (45hp στον τροχό), καλύτερα φρένα (Brembo), αναρτήσεις με σωστότερες αποσβέσεις και περισσότερες τουριστικές ικανότητες.

Οσοι ψάχνονται για τις κλασικές αξίες που εισήγαγε το θρυλικό ΧΤ 600 και δε θέλουν να το πάρουν σήμερα μεταχειρισμένο, ορίστε ο διάδοχος. Και του λιμανιού και του ... σαλονιού. ;) Και της θάλασσας, και της πόλης, και του ... σούπερ μάρκετ, αλλά και του βουνού (και της εθνικής, με ψηλότερη ζελατίνα). Μιλάω από προσωπική εμπειρία.

Είναι το κλασικό "ψευδο-εντούρο" που όμως δεν ψεύδεται καθόλου. Δεν είναι τέλειο πουθενά (ούτε υπόσχεται κάτι τέτοιο) αλλά κάνει ό, τι κι ο ... πρόγονός του και κάτι παραπάνω.

post-2767-1206971878_thumb.jpg post-2767-1206972025_thumb.jpg post-2767-1206972339_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υ.Γ. Ένας φίλος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πρός τη Γαλλία με ένα ΧΤ550 κάπου εκεί πάνω στις Άλπεις αναγκάστηκε να πηγαίνει με 60 Χλμ/ωρα διότι δεν υπήρχε αρκετό οξυγόνο Ο2 για να γίνουν οι καυσεις στον κινητήρα.. :mellow:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν συνηθιζω να χαζευω μοτοσυκλετες στον δρομο παρκαρισμενες,αλλα περυσι στις διακοπες μου σε ενα λιμάνι ειδα ενα ΧΤ550 30 ετων περιπου και τα aftermarket που ειχε το παιδι πανω θα ειχαν 4-5.000 ευρω, απιστευτη μοτοσυκλετα,ενα νικελωμένο κουκλακι ηταν!

Το ΧΤ600 παντως εγραψε ιστορια, πραγματικο σκυλι, ικανοποιητικες επιδοσεις για λογικους οδηγους,σε πηγαινει παντου και ανετα,και ξεχναει να περασει απο μηχανικο για χρονια.

Εχω περασει και εγω απο την σελα του,το ΧΤ600 μπορει να μην ηταν σαν τους αντιπαλους του δυνατο γιατι ειχε φτιαχτει για αλλες χρησεις,αλλα υπηρξαν και υπαρχουν αρκετα ΧΤ600 βελτιωμενα εκει εξω που κανουν ρεζιλι πολλα ευρωπαικα.

Eνα γνωστο δυνατο ΧΤ600 ειναι του Γιαννη,παρακατω photo...

pb_xt600_img8.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οποιος ενδιαφερεται να κανει το ΧΤ του να...μπιιιιιιιιπ υπαρχει θεμα μου στο www.motodevils.gr για αυτη την μετατροπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ενα ΧΤ550 30 ετων περιπου

..Το 1982, πρωτοπαρουσιαστηκε! ;) (Μεγαλος ερωτας τοτε... :wub: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ω!!! να ο αρχηγος με 550!!! αυτο και εαν παιρνει μετατροπη!!!!!!! σε χακί χρωμα δεν εχω δει αλλα θελω να δω, οποτε βαλε καμια φωτο!!! ;)

Να το χαιρεσαι το εργαλειο και να το κανεις οσο πιο τούμπανο γινεται!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ω!!! να ο αρχηγος με 550!!! αυτο και εαν παιρνει μετατροπη!!!!!!! σε χακί χρωμα δεν εχω δει αλλα θελω να δω, οποτε βαλε καμια φωτο!!! ;)

Να το χαιρεσαι το εργαλειο και να το κανεις οσο πιο τούμπανο γινεται!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

B) Το '89αρι beneton ηταν και ειναι το κορυφαιο και δυνατοτερο B)

Πολυ δυναμη,αλλα εχανε σε αξιοπιστια ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ase exo faei megali kacoyra me to ergalio ekana kai ena deytero koystoumi se mayro alla to xaki den paizete 8a to balo foto na to deis moy jeipei mono h podia exo mia apo8iki antalaktika apo xt 550 kai 600 kai den brisko podia

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1488216

Κοιτα κατασταση του τυπου και τιμη πωλησης να κλαις B)

Τροποποιήθηκε από τον 888HAYABUSA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γεια μενα το καλιτερο μιχανακι απο χτ ειναι 2 το 550 που εχω, και ειναι ασπρο και το 89 τα καλιτερα για πολυ σουζα..

στο nikosxt550 οταν το αγορασα το χτακι ηταν χακι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

διαβαζω αυτο το θεματακι γιατι σε 1ωρα και 20 λεπτα απο τωρα που γραφω αυτες τις γραμες θα ειμαι κατοχος του θρυλικου πια χτ 600 μοντ 03 αφου σε συγκριση που εκανα στα υπερ και στα κατα με το dr650se το χτακι βγηκε νικητης .... μετα το καθορισμενο τσεκαρισμα στην yamaxa και αν ολα παν καλα σημερα το απογευμα θα γυρνοβολαω με την ''ψηλη'' ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μοτοσυκλέτα θρύλος,θυμάμαι πως ζαχάρωνα το 550...

"Έδεσε" με τον Έλληνα γιατί ήταν ταμάμ για τις συνθήκες της χώρας+το ότι ήταν αξιόπιστο+την σωστή αντ/πεία τα δύσκολα χρόνια.

Έβαλε πολύ κόσμο στον χώρο της μοτ/τας.

Πολύς κόσμος ασχολείται και τα περιποιείται-βελτιώνει.

Θα ήθελα να είχα ένα λευκό ΧΤ 550!

Σωστός

οι θρυλικές "νοσοκόμες"

γεια μενα το καλιτερο μιχανακι απο χτ ειναι 2 το 550 που εχω, και ειναι ασπρο και το 89 τα καλιτερα για πολυ σουζα..

στο nikosxt550 οταν το αγορασα το χτακι ηταν χακι..

καμμιά φωτό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
διαβαζω αυτο το θεματακι γιατι σε 1ωρα και 20 λεπτα απο τωρα που γραφω αυτες τις γραμες θα ειμαι κατοχος του θρυλικου πια χτ 600 μοντ 03

Για μένα είναι ίσως το πιο "σοφά" φτιαγμένο φτηνό μηχανάκι που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα.

Και είναι κρίμα που ο διάδοχός του δεν μπόρεσε να συνεχίσει την απίστευτη επιτυχία του ΧΤ600, το οποίο όσο περνούσαν τα χρόνια τόσο πιο καλά πουλούσε. Και στο τέλος της καριέρας του πολλοί έτρεξαν να το αγοράσουν, επειδή άκουσαν ότι θα σταματήσει να παράγεται (ελέω euro προδιαγραφών).

Ηταν και made in Japan το άτιμο...

Καλοτάξιδο Κυριάκο. Καλή αγορά έκανες. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...