Jump to content
Sign in to follow this  
Sofakos

Άλλος Ένας Επίδοξος Αρχάριος

F800GS vs F650GS vs TIGER 800 XC Αφού διαβάσετε το πόστ  

46 ψήφοι

  1. 1. The Best Entry-ON OFF Bike for me? Αφού διαβάσετε το πόστ μου



Recommended Posts

Είναι το πρώτο μου πόστ, χωρίς να σημαίνει ότι δεν παραρακολουθώ το φόρουμ εδώ και κανένα τρίμηνο διαβάζω όλα τα συγκριτικά όλες τις απόψεις σας περί αρχάριων και γενικά σας παρακολουθώ στενά. :tease: Έχω ενημερωθεί άπτεστα και για τις 3 μηχανές που με ενδιαφέρουν έτσι πιστεύω τουλάχιστον και από διάφορα φόρουμς συμπεριλαμβάνομένου και του mybike.gr έντυπο υλικό γνώμες φίλων αλλά και επίσημων αντιπροσωπιών όσο αντικειμενικές μπορούν να θεωρηθούν δηλαδή. Οπότε νομίζω ότι έχω μία πλήρη εικόνα και για τις 3 μηχανές. Στο δια ταύτα είμαι τ-αβλωμένος με το f800gs είναι το τέλειο μηχανάκι για μένα εμφανισιακά και μηχανικά από ότι έχω διαβάσει είναι ικανοποιητικό με σωστή κατανάλωση και υποφερτά κόστη συντήρησης. Tο 650gs σαν entry bike όπως τουλάχιστον το παρουσιάζει η bmw ίσως είναι το ιδανικό για μένα αλλά με προβληματίζει πολύ το μονό δισκόφρενο εμπρός και οι χυτές ζάντες και απο θέμα γούστου συγκριτικά με το 800gs αν και η new arrival του 2012 με ικανοποιεί και σαν εμφάνιση. Αλλά πιστεύω ότι για 2 χιλιάρικα διαφορά τα οποία διαθέτω δεν αξίζει να πάρω το 650gs αντι του 800gs καθώς έχουν σχεδόν τον ίδιο κινητήρα και η αγριάδα που βγάζει το 800gs μπορώ να πω με επιφύλαξη ότι δεν με τρομάζει καθώς δεν έχω κάνει κανένα απο τα 3 test ride. Και στον αντίποδα τώρα η φωνή της λογικής Triumph Tiger 800 XC για μένα έιναι το value for money συγκρινόμενων των τριών με τις περισσότερες δυνατότητες. Δεν έχω οφθαλμαπάτες δεν πιστεύω πως αν πάρω το 800gs θα βρίσκομαι στην μία ρόδα μέσα στα βουνά και στα λαγκάδια ούτε θα πατήσω το τόσο απροσπέλαστο χώμα που δεν θα περνά με αξιώσεις το 800ΧC. Τα + που εγώ έχω εντοπίσει στο 800XC είναι η τιμή η σέλα που προφανώς έιναι πιο άνετη η ζελατίνα, τα προστατευτικά έστω και πλαστικά ποδία και χεριών και η βολική θέση συνοδηγού η μεγαλύτερη αυτονομία. Τα αρνητικά μεγάλη κατανάλωση συγκριτικά με το 800gs από ότι διάβασα ο μεικτός κύκλος του βρίσκεται στο 7.2 και φίλος μου είπε ότι την καλή λειτουργία το μηχανάκι την εξασφαλίζει με 100αρα βενζινη στην αντιπροσωπία μου τα μάσαγαν και στα φυλλάδια δεν βρήκα τι ακριβώς παίζει με αυτό. Τα κόστη σέρβις στα ίδια επίπεδα και ίσως λιγότερα αν υποθέσουμε ότι δεν έχει τα θέματα με τις φλάτζες του 800gs. Και το μεγάλο αρνητικό ο όγκος και το εκτόπισμά (κιλά ύψος) του με τρομάζουν λίγο, το μικρότερο κόψιμο τιμονιού να πω εδώ ότι η ιστορία με το υποπλέσιο δεν με τρομάζει καθώς μέχρι να φτάσω σε σημείο να κάνω τέτοιο εντούρο θα έχουν περάσει αρκετά χρόνια και όσο αφορά για τράκα δεν με νιάζει η μηχανή αλλά να βγω ζωντανός. Και τελευταίο δεν είναι F800gs. :uglystupid2: Αλλά από αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει μηχανικά το tiger το θεωρώ διαμάντι και του βάζω άριστα 10 και το κατατάσω πρώτο.

Λίγα λόγια για μένα το μάρτη πίανω τα 21 και παω ντουγρου για το δίπλωμα που θα το ξεκινίσω φλεβάρη και με το δίπλωμα θέλω να πιστεύω οτι θα έχω και την μηχανή συνολικά θα διαθέσω 13000 ευρώ για όλα. Η εμπειρία μου με μηχανές είναι ελάχιστη απλά έχω οδηγήσει με συμπλέκτη 3-4 φορές ένα lifan 125 να πω σε ηλικία 15 ετών χωρίς να μου έχει δείξει κανείς τίποτα ούτε καν πως πάνε οι ταχύτητες και από τότε θεωρώ πως το έχω με συμπλέκτη χωρίς όμως να έχω εμπειρία. 50αρια gillera και typhoon αρκετές φορές χωρίς πρόβλημα. Ξέρω οτί οι τώρα γνώσεις μου δεν καλύπτουν ουτε στο ελάχιστο αυτο που χρειάζεται μια δικύλινδρη ή τρικύλινδρη μηχανή αλλα πιστεύω στον εαυτό μου πιστεύω πως είμαι όριμος οδικά τουλαχιστον. οδηγώ 2 χρονία και αμάξι με ταξίδια και πολλά χιλιόμετρα χωρίς να έχω το πεντάλ του γκαζιού προέκταση του πέους μου. Όποτε θέωρω ότι μαζί με τα μαθήματα την "όδιγική μου οριμότητα" και την κάποια μικρή ευχέρεια μου στα μηχανάκια με μυαλό σύνεση και εξοπλισμό θα μπορώ να γράψω πολλά όρθια χιλιόμετρα. Να προσθέσω ότι είμαι 1.84 75 κιλά. Και ότι αφορά για το ύφος της μηχανής και τα κυβικά είμαι σίγουρος έχω διαβασει τις απόψεις σας σχετικά με νέους εγώ θέλω να εστιάσετε στα εξής όσοι έχετε γνώμη και γνώση στο θέμα.

Να πώ πως όποια μηχανή πάρω θα βάλω κάγκελα προστασίας κράνος shoei xr1100 η το bmw enduro. και μια givi trekker. και ένα καλό δερμάτινο δεν το έχω ψάξει ακόμα.

1)F650gs entry bike, μένω εδώ ως είναι entry bike ή μπορώ να ανταπεξέλθω με μικρό κόστος δυσκολίας στο f800gs και tiger xc

θα με ενδιέφερε να μου πείτε αν το tiger είναι και πιο δύσκολο για νέο οδηγό απο το 850gs.

2)Value for money και λογική και tiger xc ή ακολουθώ την εμφάνιση-καρδία και τα προτερήματα στα off road που τον πρώτο καιρό θα τα βλέπω με το κυάλι. Τι νομίζετε ότι είναι πιο σωστό συμβιβασμός στην εμφάνιση και τα off road προτερήματα ή στην τιμή και στο σύνολο του τίγρη.

3)Την καθαρά προσωπική σας επιλογή για έναν νεοφερμένο και για έναν έμπειρο.

Y.Γ. Ξέρω ότι βίαζομαι πάρα πολύ ο μάρτης είναι μακριά αλλά το σκέφτομαι κάθε μέρα και εκεί που ξέρω τι θέλω 650gs ή 800gs αν μου το επιτρέψει το οικονομικό που τελικά θα μου το επιτρέψει. Πετάγεται η φωνή της λογικής και λέει Aνα 5sec "τον τιγρη τον τιγρη τον τιγρη". Έχω πάθει φρενίτιδα γιατί να μην είναι τα συν της triumph στο bmw.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και όσους μπείτε στον κόπο. Ειδικά αυτούς που βοηθάν εμάς τα νεούδια στο χώρο. Ελπίζω να έχουμε μια καλή συμβίωση στο bike.gr

Φιλικά Χρήστος.

Τροποποιήθηκε από τον Sofakos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...χωρίς να έχω το πεντάλ του γκαζιού προέκταση του πέους μου....

:respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...χωρίς να έχω το πεντάλ του γκαζιού προέκταση του πέους μου....

Οι μοτες δεν εχουν πενταλ. :_w00t:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι μοτες δεν εχουν πενταλ. :_w00t:

Τι λες ? Εμεις στην Ροδο ειχαμε Vespa Piaggio 10ετια ολοκληρη με πενταλ . Οι μοτες εχουν πενταλ :mB_kalo_e:

Si_piaggio.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για τα bmw δεν ξερω καθολου δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 το tiger το τεσταρισα και μπορω να πω πως ειναι δυνατο εργαλειο αλλα απο ανεμοκαλυψη πασχει γι`αυτο απορω κιολας που κατατασσεις στα συν την ζελατινα του.στο δια `ταυτα τωρα εμενα προσωπικα μπορει με τα γραφομενα σου ναι μεν να με πειθεις αλλα ηλικιακα δεν ψηνομαι(ειμαι ηλικιακος ρατσιστης,μην το ψαξεις στο google ειναι δικος μου ορος αυτος) εισαι 21 και η τεστοστερονη σου βαραει κοκκινα και το tiger ειναι too much μηχανακι για αρχαριο βεβαια στον αντιποδα μπορεις να μου προσαψεις αντιστοιχα παραδειγματα συνομιληκων σου μπορει και μικροτερων σου που ξεκινησαν με 600αρια ή και 1000αρια σουπερ σπορτ και την παλεψαν.βγαλε με το καλο το διπλωμα πρωτα και αν συνεχισεις να προσανατολιζεσαι προς τα εκει ακομα ,τοτε μονο ενα τεστ-ραιντ θα σε πεισει για το ποιο ειναι το καταλληλοτερο για`σενα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To γκάζι είναι γλυκό. Σήμερα που οδήγησα ένα gsxr 600 το συνειδητοποίησα ακόμα περισσότερο. Πάρε κάτι πιο μικρό, μάθε να οδηγείς και μετά περισσότερο έμπειρος πάρε ότι νομίζεις. Όσο μυαλωμένος και να σαι, μλκίες θα γίνουν και δεν θα έχεις την εμεπιρία να τις σώσεις/προλάβεις. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και τα τρία μηχανάκια είναι πολύ καλά αν τα πάρεις για αυτό που είναι, όμως και τα τρία είναι too much για αρχάριο. Πιο καλά (και σε βάθος χρόνου πιο οικονομικά) να πάρεις ένα μεταχειρισμένο 400 - 600 σαν σχολείο, και μετά, αφού αποκτήσεις λίγη εμπειρία, να μεταπηδήσεις σε αυτά που λές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Ο καθένας σας έχει την δική του γνώμη και είναι σεβαστή αλλά εγώ προφανώς θέλω να πάθω για να μάθω, γιατί λεφτά παραπάνω να καταφέρω να συγκεντρώσω ούτε cent όποτε η λύση του πρώτου μεταχειρησμένου δεν με βρίσκει σύμφωνο γιατί συνεπάγεται ότι και το δεύτερο θα πάει μεταχειρησμένο. Άσε που και στην οικογένεια προτιμούν από το να πάρω, έστω να είναι καινούριο. Δεν έχω κάποιον στο στενό οικογενειακό κύκλο που να ξέρει απο μηχανές και να με βοηθήσει σε τεχνικά ή και πρακτικά θέματα που θα βγάλει το μεταχειρησμένο τώρα θα μου πείς για αυτό το λόγο είναι το mybike.gr και τα διάφορα φόρουμς. Αλλά και προσωπικά προτιμώ καινούριο. Συνοψίζοντας θέλω ένα καλόβολο μηχανάκι που να μην είναι σκοτώστρα να καλύπτει τα θέλω και τις ανάγγες μου. Οι οποίες είναι και καθαρά μόνο αυτές.. Να είμαι αρτημελής και εγώ και η συνεπιβάτης στο πέρας όλων των διαδρομών. Να κάνω 2 ταξιδάκια σε κοντινούς προορισμούς σε άγνωστα τοπία με κανά δυο φίλους με τον εξοπλισμό μου τα μπαγκάζια και ενίοτε τις κοπέλες να τα κουβαλάν :tease: . Καλοκαιρι που θα ανοίξει ο καιρός θα με ενδιέφερε σε αυτες τις εκδρομές να πατάω και λίγο χωματόδρομο για το feeling του "enduro" και της φύσης. Και με την πάροδο του καιρού θα ήθελα αυτές οι εκδρομές να αυξάνονται σε χλμ γιατί όχι και σε συχνότητα αν το επιτρέπει η "τσέπη". Μέσα στην πόλη κινούμε με ποδήλατο και θέλω να την κρατήσω αυτή τη συνήθεια, και με αστικό το θεωρώ πολύ βολικότερο απο αυτοκίνητο και πολύ ασφαλέστερο απο μηχανή. Και αυτα δεν τα λέω γιατί θέλω να μου πείτε είσα ώριμος πάρε την F800gs και να λέω μέσα μου μα μου το είπαν έμπειροι που οδηγάν χρόνια, αυτά ακριβώς λέω στον κολλητό στην κοπέλα μου και στην οικογένεια μου. Όπως το έχω δεδομένο ότι κάποια στιγμή όταν θα νιώσω σίγουρος θα γυρίσω και το γκάζι λίγο ως και πολύ παραπάνω, δεν κρύβομαι πίσω απο το δάχτυλό μου. Αλλά δεν είναι αυτό για το οποίο θέλω την μηχανή και προφανώς δεν είναι αυτή η χρήση που θα της κάνω. Αμάξι μην πω τρακτέρ οδηγώ από τα 14 μου και όταν έβγαλα το δίπλωμα για το αμάξι ναι μεν ήθελα να το κινώ αλλά το πρώτο 3-4μηνο ούτε ήξερα πως πάς στο κέντρο. Και να τονίσω την μηχανή την θέλω all-around αλλά το πρώτο καιρο τουλάχιστον μέχρι να νιώσω σίγουρος ότι το έχω δεν θα δεί την πόλη. Τέσπα επειδή πλατίασα αρκετά αυτά για το πως σκέφτομαι εγώ την μηχανή και πως περιμένω να είναι.

Δηλαδή να πάρω κανα ΧΤ και μέχρι να πάω χαλκιδική κανα 3 πόδι δικάβαλο και με μπαγκάζια να νίωθω σαν να έκανα το γύρο του κόσμου να πω ότι αν έπερνα μονοκύλινδρο θα έπερνα pegaso trail ή tenere παρότι το θεωρώ άσχημο. Η παλιά η bmw f650 μου φένεται ξεπερασμένη και παλιομοδήτικη. Και το μονοκύλινδρο θα ήταν η αίσχατη λύση. το v strom και transalp με αφήνουν οπτικά αδιάφορο συν ότι το στρώμα πιστεύω ότι λογο όγκου ειναι το χειρότερο για αρχάριο επίσης ότι σαν setup υστερούν απο τα μηχανάκια που έχω στην δημοσκόπιση το δε versys πολύ σπορτ για τα γούστα μου.

Αυτό που είπα σαν + για την ζελατίνα ειναί + συγγριτικά με του f800gs που από ότι έχω διαβάσει είναι πολύ χειρότερη

... Και αυτό με το πεντάλ αναφερόμουν σε συμβατικό αυτοκίνητο... :whistling:

Συνεχίζω να συλλέγω απόψεις πάρ'αυτά και πιστεύω όταν θα έρθει ο καιρός να τα έχω όλα δρομολογημένα και να με σίγουρος για την πιο "ώριμη" απο τις τρεις ανώριμες από ότι φάνηκε επιλογή μου :uglystupid2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και να πώ και για τα μονοκύλινδρα που επίσης έχω ψάξει εκτενώς. Tenere βαρύ ψηλο και άσχημο αν και πιστεύω το καλύτερο μονοκύλινδρο σαν σύνολο αυτή τη στιγμή προσωπική άποψη σε αυτό το μέγεθος δεν θα ήταν καλύτερα να περνα ενα 800αρι?. Aprilia Pegaso Trail το μόνο αρνητικό ότι είναι aprilia (σερβις ανταλλακτικα και κάποια μικροπροβλ΄ματα στα ηλεκτρικά) και ότι για ταξιδάκι ίσως είσαι πιο στριμωγμένος από ότι πρέπει.. F650gs μονοκύλινδρο παλιομοδήτικο ναι μεν αλλά καλύπτει όλες τις ανάγγες μου και ήταν και η αιτία που άρχισα το ψάξιμο και την ενημέρωση για τον κόσμο της μηχανής, που όταν τον ανακάλυψα έστω και ηλεκτρονικά όλη μέρα σκέφτομαι πότε θα γυρίσω το δεύτερο και το τρίτο πόδι μαζί και πότε θα είμαι σε θέση να πάω μια έδεσσα μια γιάννενα και γενικά να χαθώ στον χάρτη μας και να περάσω όλα αυτά τα όμορφα μέρη που έχω δει με το αυτοκίνητο. Συνεχίζοντας ΧΤ απλά νομίζω ότι είναι λίγο για την χρήση που θέλω εγώ μηχανή. Και δεδομένου ότι θέλω καινούριο γιατί είμαι και ρομαντικός και θέλω το μοτόρι που θα πάρω να το γηροκομίσω μέχρι τελευταίας γκαζίας και να ξέρω ότι ειναι ΤΟ δικό μου. Οπότε καταρρίπτεται η ιδέα του παλιού bmw και μένει tenere aprilia, οπότε έχουμε και λέμε tenere ολοκληρωμένο μηχάνημα που δεν μου κάνει κλικ και άσε που στον όγκο και στην ταχύτητα του μπορώ να δώ και κάποιο δικίλυνδρο, pegaso trail νομίζω ότι αφού έχω τα λεφτά πέρνω κάτι ναι μεν καλό αλλά δε πολύ υποδιέστερο μου κάνει σε συμβιβασμό απαιτήσεων και τιμής. Δυστυχώς ότι και να λέτε οι παλιότεροι ένας δυο ή τρεις κίλυνδροι κάτω απο 650 κυβικά δεν πέφτω και ούτε λόγος ανεβαίνω να πω οτι ο τρικίλυνδρος και και οι παραπάνω ιπποι του τίγρη για μένα δεν είναι συν καθότι άπειρος και φοβάμαι να έχω το πολύ γκάζι και προφανώς δεν μου χρειάζεται

Τροποποιήθηκε από τον Sofakos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι είναι αυτό που πρέπει να φοβάται ο κάθε αρχάριος την ροπή ή την ιπποδύναμη? Σίγουρα ο συνδυασμός και των δυο μάλλον δυσκολεύει τα πράγματα. Αλλά μιλούσα με έναν από μία σχολή οδήγησης για το θέμα, και μου είπαν ότι όσο εύκολα θα οδηγήσω το f650 ή το cbf της σχολής (το επεκτείνω απο f800gs σε tiger800xc) με λίγο προσοχή στο γκάζι θα οδηγήσω και το 800άρι, αλλά με την διαφορά ότι το 800άρι ακόμα και το 650 είναι επικύνδινα όχι τόσο για τους ίππους 5-10 ίπποι δεν είναι και η μέρα με την νύχτα αλλά για την ροπή του δικίλινδρου που σε μία λάθος γκαζιά πχ σε ένα φανάρι να μου σηκωθεί και να χάσω τον έλεγχο ώντας άπειρος, ή έναν κόλο να πετάξει, που αυτά δεν θα τα έκανε μια μηχανή σχολείο που έχει πιο ψόφια άλογα. Αυτό ήταν το "ρεζουμέ". Το συμπέρασμα βγάζω με το καλό το δίπλωμα βλέπω πόσο βαρύ χέρι έχω στην μηχανή, και αν δω ότι έχω την σύνεση που πρέπει και το χειρίζομαι σωστά πάω για f800gs ή tiger (που έχασε λίγο σε προτίμηση λόγο τρικίλινδρου και ίππων αν και η ροπή των δύο μηχανών ακολουθεί τα ίδια γραφήματα)κάνοντας ένα test ride που μάλλον είναι και το πιο αντικειμενικό κριτήριο αποφασίζω. Ειδάλως προσανατολίζομαι σε μονοκύλινδρο και κανα pegaso trail ή kle 500.

Καλή η επιλογή του kle αν και δεν το είχα στις επιλογές μου καθότι το θεωρούσα απαρχεομένο αλλά αν είναι να φάω τα μούτρα μου το βάζω στα υπόψιν άσε που μάρεσαν τα περιφεριακά του που τα θεωρώ σαν συν σε μία μηχανή σέλα αντιολισθητική, αλουμινένια ποδιά μάσκα Ζ1000 (ζελατίνα μόνο δλδ) και εμφανισιακά νομίζω ότι είναι αρκετό για τη χρήση που την θέλω. Ευχαριστώ φίλος

Τροποποιήθηκε από τον Sofakos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To KLE είναι απείρως καλύτερη επιλογή για πρώτη μηχανή από αυτές που προανέφερες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To KLE είναι απείρως καλύτερη επιλογή για πρώτη μηχανή από αυτές που προανέφερες.

Όντως το έψαξα και νομίζω ότι με καλύπτει πλήρως αλλά το θέμα μου είναι ότι και το kle αλλά και το trail δεν έχουν abs δεν είναι κάπως επικίνδυνο για αρχάριος να μην έχω abs?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι είναι αυτό που πρέπει να φοβάται ο κάθε αρχάριος την ροπή ή την ιπποδύναμη? Σίγουρα ο συνδυασμός και των δυο μάλλον δυσκολεύει τα πράγματα. Αλλά μιλούσα με έναν από μία σχολή οδήγησης για το θέμα, και μου είπαν ότι όσο εύκολα θα οδηγήσω το f650 ή το cbf της σχολής (το επεκτείνω απο f800gs σε tiger800xc) με λίγο προσοχή στο γκάζι θα οδηγήσω και το 800άρι, αλλά με την διαφορά ότι το 800άρι ακόμα και το 650 είναι επικύνδινα όχι τόσο για τους ίππους 5-10 ίπποι δεν είναι και η μέρα με την νύχτα αλλά για την ροπή του δικίλινδρου που σε μία λάθος γκαζιά πχ σε ένα φανάρι να μου σηκωθεί και να χάσω τον έλεγχο ώντας άπειρος, ή έναν κόλο να πετάξει, που αυτά δεν θα τα έκανε μια μηχανή σχολείο που έχει πιο ψόφια άλογα. Αυτό ήταν το "ρεζουμέ". Το συμπέρασμα βγάζω με το καλό το δίπλωμα βλέπω πόσο βαρύ χέρι έχω στην μηχανή, και αν δω ότι έχω την σύνεση που πρέπει και το χειρίζομαι σωστά πάω για f800gs ή tiger (που έχασε λίγο σε προτίμηση λόγο τρικίλινδρου και ίππων αν και η ροπή των δύο μηχανών ακολουθεί τα ίδια γραφήματα)κάνοντας ένα test ride που μάλλον είναι και το πιο αντικειμενικό κριτήριο αποφασίζω. Ειδάλως προσανατολίζομαι σε μονοκύλινδρο και κανα pegaso trail ή kle 500.

Καλή η επιλογή του kle αν και δεν το είχα στις επιλογές μου καθότι το θεωρούσα απαρχεομένο αλλά αν είναι να φάω τα μούτρα μου το βάζω στα υπόψιν άσε που μάρεσαν τα περιφεριακά του που τα θεωρώ σαν συν σε μία μηχανή σέλα αντιολισθητική, αλουμινένια ποδιά μάσκα Ζ1000 (ζελατίνα μόνο δλδ) και εμφανισιακά νομίζω ότι είναι αρκετό για τη χρήση που την θέλω. Ευχαριστώ φίλος

Ρε μην κολλάς με το βαρύ χέρι και με το πόσο ικανός θα είσαι ώστε να διαχειριστείς την φοβερή ιπποδύναμη των 80 αλόγων. Γιατί νομίζεις ότι το f650 το μονοδύλινδρο είναι λιγότερο γκαζιάρικο στις χαμηλές από οποιοδήποτε άλλο δικύλινδρο on-off? Αν ναι τότε είσαι γελασμένος! Πιο πολύ προσοχή θέλει για αρχάριο το μονοκύλινδρο μοτέρ του f650 ή του xt660 παρά ένα μοτέρ δικύλινδρο παραπάνω άλογα σε on-off. Και μιλάω πάντα για τις χαμηλές στροφές! Η μεγάλη διαφορά που θα δεις στις 2 αυτές κατηγορίες είναι όχι το γκάζι τόσο, αλλά το ύψος σέλας και το βάρος. Εκεί να σταθείς διότι εκεί θα δεις την μεγάλη διαφορά που η εμπειρία και εξοικείωση με το βάρος και ύψος θα έπαιζε ρόλο. Και 150 άλογα να είχε θα τα συνήθιζες σε 2-3 μέρες. Το μεγάλο βάρος και ύψος όμως δεν συνηθίζεται εύκολα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και να πώ και για τα μονοκύλινδρα που επίσης έχω ψάξει εκτενώς. Tenere βαρύ ψηλο και άσχημο αν και πιστεύω το καλύτερο μονοκύλινδρο σαν σύνολο αυτή τη στιγμή προσωπική άποψη σε αυτό το μέγεθος δεν θα ήταν καλύτερα να περνα ενα 800αρι?. Aprilia Pegaso Trail το μόνο αρνητικό ότι είναι aprilia (σερβις ανταλλακτικα και κάποια μικροπροβλ΄ματα στα ηλεκτρικά) και ότι για ταξιδάκι ίσως είσαι πιο στριμωγμένος από ότι πρέπει.. F650gs μονοκύλινδρο παλιομοδήτικο ναι μεν αλλά καλύπτει όλες τις ανάγγες μου και ήταν και η αιτία που άρχισα το ψάξιμο και την ενημέρωση για τον κόσμο της μηχανής, που όταν τον ανακάλυψα έστω και ηλεκτρονικά όλη μέρα σκέφτομαι πότε θα γυρίσω το δεύτερο και το τρίτο πόδι μαζί και πότε θα είμαι σε θέση να πάω μια έδεσσα μια γιάννενα και γενικά να χαθώ στον χάρτη μας και να περάσω όλα αυτά τα όμορφα μέρη που έχω δει με το αυτοκίνητο. Συνεχίζοντας ΧΤ απλά νομίζω ότι είναι λίγο για την χρήση που θέλω εγώ μηχανή. Και δεδομένου ότι θέλω καινούριο γιατί είμαι και ρομαντικός και θέλω το μοτόρι που θα πάρω να το γηροκομίσω μέχρι τελευταίας γκαζίας και να ξέρω ότι ειναι ΤΟ δικό μου. Οπότε καταρρίπτεται η ιδέα του παλιού bmw και μένει tenere aprilia, οπότε έχουμε και λέμε tenere ολοκληρωμένο μηχάνημα που δεν μου κάνει κλικ και άσε που στον όγκο και στην ταχύτητα του μπορώ να δώ και κάποιο δικίλυνδρο, pegaso trail νομίζω ότι αφού έχω τα λεφτά πέρνω κάτι ναι μεν καλό αλλά δε πολύ υποδιέστερο μου κάνει σε συμβιβασμό απαιτήσεων και τιμής. Δυστυχώς ότι και να λέτε οι παλιότεροι ένας δυο ή τρεις κίλυνδροι κάτω απο 650 κυβικά δεν πέφτω και ούτε λόγος ανεβαίνω να πω οτι ο τρικίλυνδρος και και οι παραπάνω ιπποι του τίγρη για μένα δεν είναι συν καθότι άπειρος και φοβάμαι να έχω το πολύ γκάζι και προφανώς δεν μου χρειάζεται

Sofako γεια σου! πρίν 4 μήνες ήμουν περίπου στην θέση σου, έψαχνα μηχανή είμαι σχεδόν στην ηλικία σου (24) , είχα αυτοκίνητο 5 χρόνια μέσα στην πόλη(Θεσσαλονίκη) αλλά και ποδήλατο.Επίσης να σου πώ ότι είμαι 1,90 και ~80 κιλά οπότε έπρεπε να βολευτώ και απο άποψη σωματότυπου. Το κλε που σου είπε κάποιος άλλος πραγματικά πιστεύω ότι είναι σχολείο και αξιόπιστο μοτερ ΑΛΛΑ όπως όλοι λένε πρέπει να σου κάνει το κλικ η μηχανή που θα πάρεις να την βλέπεις και να φτιάχνεσαι κάθε φορά.

Κατέληξα να πάρω το Pegaso Trail πραγματικά σε άψογη κατάσταση και με πολλά καλούδια σε πολύ καλή τιμή, κατέληξα όμως εκεί πρώτον αφού ξεπέρασα αυτά που άκουσα δεξιά αριστερά για τα προβληματικά απρίλια και δεν συμαζεύεται και δεύτερον γιατί μολις την είδα την ερωτεύτηκα αμέσως. Μέσα στο 2011 2 φορές ένιωσα έτσι! Μία οταν γνώρισα την κοπέλα μου και μια όταν είδα την μηχανή.

Για να καταρρίπτουμε λίγο τους μύθους pegaso=moter minarelli(yamaha group εταιρία)=μοτερ που φοράει το ΧΤ ακριβώς το ίδιο=αξιοπιστία. απρίλια ακριβή αντιπροσωπεία ναι -->λύση ψωνίζεις ανταλλακτικά απο yamaha (π.χ δίσκοι συμπλέκτη 150 ευρώ στην απρίλια πάς και παίρνεις τους ίδιους με 60 απο yamaha. φίλτρο λαδιού 22 ευρώ στην απρίλια το παίρνεις απο αλλού με 7,5.) άρα το λύνεις και αυτό.

Στα ηλεκτρικά τώρα δεν αντιμετώπισα κάτι μέχρι τώρα αλλά στην τελική και αυτά νομίζω λύνονται.

Με ~3000 παίρνεις trail σε άψογη κατάσταση και μετά επενδύεις για την πάρτι σου σε πολύ καλό εξοπλισμό (μπουφάν,κράνος ,γάντια) και αν έχεις φράγκα βάζεις κάνα μανητάρι και τέτοια για να ενισχύσεις την θωράκιση του σε περίπτωση χαζο πτώσης.

όσο για τα κυβικά του είναι τόσο όμορφα διαχειρίσιμα που σαν πρώτη μηχανή σου φαίνεται και γρήγορη αφού δεν έχεις εμπειρία απο άλλη ταξίδι φορτωμένος για μένα πάει μια χαρα και μέσα στην πόλη η λεπτή σιλουέτα της καταλήγει να πηγαίνει πίσω απο τα παπάκια στην κίνηση.

Τώρα για το abs δεν έχω να σου πώ κάτι, μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκα κάτι τέτοιο γιατί προσέχω να μήν φτάσω ώς εκεί θα το ήθελα βέβαια να υπάρχει αλλά νονίζω ότι μπορούμε και χωρίς αυτό για αρχή, απο την άποψη ότι καλύτερα να πηγαίνεις προσεκτικά παρά να χαλαρώνεις και να λές όταν το χρειαστώ θα το έχω. και τα φρένα του πήγασου τα θεωρώ πολύ καλά και δεν έχω διαβάσει και απο κανέναν να λέει το αντίθετο (brembo).

Αυτά απο μένα πιο πολύ όχι για να σου αλλάξω γνώμη δεν έχω θέμα με τον πήγασο σαν πήγασο αλλά γιατί παίζει πολύ μύθος στην ελληνική πραγματικότητα και προτιμώ τις αντισυμβατικές επιλογές παρά αυτά που γράφουν στα μότο τρίτη και στα νέα του ψαροντούφεκου.

Τροποποιήθηκε από τον pit_hal

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστώ φίλε συμφωνώ απόλυτα με τα όσα είπες πραγματικά και εγώ έτσι ακριβώς το σκεφτόμουν αλλά εν καιρό κρίσης επειδή δικαιούμαι μια προικοδότηση στα 25 μπορώ να τα πάρω στα 21 χάνοντας ελάχιστα οπότε είχα πεί να τα ρίξω σε μηχανή. Και σκεπτόμενος ότι θα έχω τα λεφτά κοίταξα για κάτι τις περισσότερο από ότι φάνηκε εσφαλμένα. Χωρίς βέβαια να μου έχει φύγει η ιδέα απλά το βλέπω πιο σφαιρκά τώρα. Η aprilia pegaso trail για μένα εμφανισιακά είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Και θα ταν και η μοναδική μου επιλογή αν δεν είχα λεφτά πολλά να διαθέσω, αλλά το kle μου καλοφάνηκε γιατί είναι σχολείο είναι φθηνό και είναι και δικίλινδρο πράγμα που θα μου δώσει φαντάζομαι πιο γρήγορα την εμπειρία που χρειάζομαι για f800gs και tiger xc.

gkourmoul1 σε ευχαριστώ για την διευκρίνηση, έχω δει και έχω δεί σχετικά threads αλλά δεν έτυχε να το δώ σε κάποιο post με αυτή την σκοπιά. Πρακτικά δηλαδή απορρίπτεται δια ροπάλου η triumph και μένουν στην άτυπη μονομαχία f800gs f650gs kle και το μονοκίλινδρο pegaso trail. Πάντως αν το πάμε από θέμα κιλών και ύψους είτε πάρω f650gs είτε kle είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και εν συνέχεια το f800gs να είναι ένα κλικ πιο μεγάλο απο τα άλλα δυο που εγώ δεν το καταλαβαίνω οπτικά (εκτός του μπροστά τροχού και των αναρτήσεων) και προφανώς το trail σαν το πιο καλόβολο απο τα 5 αλλά μονοκίλινδρο χωρίς abs ναι μεν μου αρέσει αλλά δεν είναι και gs.

Ευχαριστώ για τις συνεχείς απαντήσεις σας. :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτά τα καλά έχουν τα φόρουμ..

Συζητάς ένα πρόβλημα και το εξετάζεις από διάφορες οπτικές γωνίες....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρώτη σου μοτό λοιπόν...

Δεν θα απαντήσω για κάποιο από τα 3.

Άλλο με καίει...που το θες καινούριο!

Βρες ένα μετάχειρο να καθαρίσεις με 3-4 χιλιάρικα.

Μπορεί η πρώτη σου μηχανή να μη σου αρέσει μετά από 4 μήνες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρώτη σου μοτό λοιπόν...

Δεν θα απαντήσω για κάποιο από τα 3.

Άλλο με καίει...που το θες καινούριο!

Βρες ένα μετάχειρο να καθαρίσεις με 3-4 χιλιάρικα.

Μπορεί η πρώτη σου μηχανή να μη σου αρέσει μετά από 4 μήνες.

Αυτή ήταν και η πρώτη υπόθεση και κοίταζα για κανά pegaso trail αλλά αφου το kle είναι σχολείο είναι και δικίλινδρο είναι και φθηνό θα την ψάξω και μαυτό αλλά επειδή από αυτά που έχω δεί και έχω διαβάσει μηχανές σαν το f800gs και το tiger xc τις έχω εξιδανικεύσει οπότε δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην του μεταφέρουν τo feeling της "καλής" οδήγησης, σε θεωρητικό επίπεδο πάντα.

Τώρα αυτά κρατάω σαν γγνώμες ότι ή ένα μικρό ελαφρύ pegaso trail, ή ένα πιο ήρεμο kle. Καινούριο ήθελα γιατί νομίζω πως μπορώ να ανταπεξέλθω με την ένοια ότι τόσοι οδηγάνε μηχανή με τα οχήματα ποτέ δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα και αφού έχω τα λεφτά να πήγαινα κατευθείαν σε αυτό που κάνει να ονειρεύομαι μηχανές, και καινούριο για να είναι δικό μου να το φτίαξω όπως μ αρέσει εμένα κλπ. Και με μεταχειρισμένο δεν έχω πρόβλημα ειδικά αν πάω σε λύση pegaso-kle αλλά αν μου δίνεται η ευκαρία προτιμώ το καινούριο.

και συμφωνα με αυτό

για τα bmw δεν ξερω καθολου δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 το tiger το τεσταρισα και μπορω να πω πως ειναι δυνατο εργαλειο αλλα απο ανεμοκαλυψη πασχει γι`αυτο απορω κιολας που κατατασσεις στα συν την ζελατινα του.στο δια `ταυτα τωρα εμενα προσωπικα μπορει με τα γραφομενα σου ναι μεν να με πειθεις αλλα ηλικιακα δεν ψηνομαι(ειμαι ηλικιακος ρατσιστης,μην το ψαξεις στο google ειναι δικος μου ορος αυτος) εισαι 21 και η τεστοστερονη σου βαραει κοκκινα και το tiger ειναι too much μηχανακι για αρχαριο βεβαια στον αντιποδα μπορεις να μου προσαψεις αντιστοιχα παραδειγματα συνομιληκων σου μπορει και μικροτερων σου που ξεκινησαν με 600αρια ή και 1000αρια σουπερ σπορτ και την παλεψαν.βγαλε με το καλο το διπλωμα πρωτα και αν συνεχισεις να προσανατολιζεσαι προς τα εκει ακομα ,τοτε μονο ενα τεστ-ραιντ θα σε πεισει για το ποιο ειναι το καταλληλοτερο για`σενα.

Πιστεύω ώντος ότι μετά από 5 μήνες αν συνεχίσω να προσανατολίζομαι εκεί μετά το δίπλωμα και δεν συμβιβαστώ με την ιδέα pegaso ή kle. "Το τεστ-ραιντ θα με πείσει για το ποιο είναι το καταλληλότερο για 'μένα."

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά γιατί μπορεί να φαίνεται το θέμα αέρα πατέρα, αλλά κάθε μέρα που περνάει το σκέφτομαι όλο και περισσότερο και ήθελα να τα ξεχωρίσω στο μυαλό μου, και με την βοήθεια σας γίνεται πιο εύκολο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή φαίνεσαι για άτομο που μελετάς και το επόμενο βήμα θα σου εξηγήσω με αριθμούς την γνώμη μου γιατί να ΜΗΝ το πάρεις καινουργιο. Αν και εξαρχής νομίζω ότι την πρώτη σου μηχανή δεν την βαριέσαι σε 4-5 μήνες όπως και να έχει δένεσαι μαζί της και την γουστάρεις ακόμα και αν γλυκοκοιτάζεις και άλλες μεγαλύτερες. Δεν σου κρύβω ότι πολλές φορές έχω πεί αχ να είχα ενα βαρκαντέρο που είναι χιλιάρι που ήταν το αγαπημένο μου απο μικρος που που που όλα αυτά χωρίς να έχω οδηγήσει ποτέ κατι τέτοιο και στην τελική γυρίζω βλέπω την κούκλα μου και απο μέσα μου λέω πάμε κοριτσάρα μου εσένα έχω έσενα γουστάρω και φροντίζω και δεν με νοιάζει τίποτα!

Τώρα άς πάμε στα νούμερα όπως λές το σκέφτεσαι για καινούργιο για να το φτιάξεις όπως θές πράγμα απολύτως λογικό. το ίδιο παράδειγμα νομίζω ισχύει για κάθε μοντέλο αλλα ας πιάσουμε την υπόθεση κλε-πέγασο καινούργιο.

Σου βγαίνει ~6000 να το πάρεις σε αυτό το ποσό εγώ θα έβαζα και 1500 για τον εξοπλισμό μου (προσωπικά δεν κάνω έκπτωση σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια μου) + κανα 2000 για να το φέρεις στα μέτρα σου (κάγκελα,βαλίτσες τίποτα white power ψιψιψίνια και δεν συμμαζεύεται.)

φτάνουμε να μιλάμε για καμιά ~8000 μόνο για την μηχανή όταν έρθει η ώρα αν ερθει να την δώσεις δεν θα πάρεις πίσω πάνω απο ~3-4 χιλιάρικα.

Πλαν Β. δίνεις 2-3 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο (ακόμα και άδειο να είναι καλύτερα θα σου βγεί φτηνότερα και το προσαρμόζεις μετά όπως θέλεις + ~2 χιλιάρικα για να το φέρεις στα μέτρα σου θα σου βγεί κάνα χιλιάρικο φτηνότερα και έτοιμο απο ότι ένα άδειο καινούργιο. και όταν έρθει η ώρα θα πάρεις και καμιά ~2 χιλιάρικα πίσω.

Κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάς με τίποτα είναι ότι κράτα λεφτά για την συντήρηση ειδικά αν τα καλύπτεις μόνος χωρίς γονείς θα διαπιστώσεις σύντομα ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση ασφάλειες+τελη+αναλώσιμα όπως λάστιχα τό ένα το άλλο θα σου τρώνε αρκετά είναι σαν μια ανοιχτή πληγή και το έχω νιώσει καλά τα τελευταία 5 χρόνια που το κάνω μόνος μου...

οπότε με μεταχειρο σου μένουν και λεφτά λογικά απο αυτά που θα σου έρθουν και για την συντήρηση για κάνα χρόνο ίσως και περισσότερο. είναι άσχημο πράγμα να τα δώσεις όλα τα λεφτά σου για καινούργιο και να μήν σου περισσεύουν μετά 40 ευρώ να βάλεις μανιτάρια ή ~100 να βάλεις κάγκελα στο μοτερ και να λές γαμώτο άν τύχει κάτι και πέσω η ζημιά θα είναι μεγαλύτερη απο τα 100 για τα κάγκελα αλλά έλα που τα ξόδεψα όλα και δεν έχω για κάτι τόσο απαραίτητο.

Οι ανάγκες αλλάζουν σήμερα λές άς είμαι σε θέση να κάνω μικρά ταξιδάκια και μόλις τα κάνεις και χαρείς θα λές να πάω και πιο μακριά αλλά καλύτερα κάτι μικρό στην αρχή να σου προσφέρει τις συγκινήσεις του και αυτό. δεν μας πήραν τα χρόνια θα έρθει (αν παραμείνει το μεράκι) και το μεγαλύτερο. αν δείς όλα τα άτομα εδώ που έχουν bmw 1200 και τέτοια κανείς δεν ξεκίνησε με αυτά . και όλοι έχουν να σου πούν όμορφες ιστορίες με τα προηγούμενα μοτόρια τους ακόμα και οι ταλαιπωρίες και τα στραβά όταν είσαι νέος και αντέχεις μοιάζουν με μικρές περιπέτειες. Ας μήν βιαζόμαστε να μεγαλώσουμε θα έρθει και η ώρα για τα γεροντομηχανάκια χαχαχαχαχα! (μην αγριέψει κανένας μπεμβεδάκιας!):uglystupid2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από τα τρία μηχανάκια θα έπαιρνα το "μικρό" BMW.

Ευκολοδήγητο με καλή ποιότητα κατασκευής, μικρός όγκος, εύκολο γκάζι, μηδενική κατανάλωση.

Ότι πρέπει για πρώτο μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να ξανάρθω λίγο στο θέμα των "λίγων" κυβικών εκατοστών (ή μάλλον καλύτερα των μικρότερων θεωρητικά ιπποδυνάμεων)KLE500&PEGASO TRAIL του βαριέμαι γρήγορα

παρατηρώ ότι μιλάς πιάνοντας το οτι σου ανέφεραν οι υπόλοιποι περι μοτό-σχολεία κλπ....Δεν είναι έτσι φίλε..

Μη βάζεις στο τριπάκι τον εγκέφαλο σου ότι θα κάνεις μια προσωρινή αγορά(ωω τι κρίμα κλαψ) και υπομονή μέχρι την "σπουδαία μεγάλη"

Η ομορφιά σίγουρα είναι υποκειμενική...

Εγώ όμως σου παραθέτω την search bar του mybike και όχι μόνο στην οποία μπορείς να αναζητήσεις ταξίδια-τεστ-συγκριτικά-περιπλανήσεις-συγκινήσεις με τα συγκεκριμένα "λίγα" μοντέλα kawasaki kle500 pegaso trail xf650freewind και οτιδήποτε ταπεινό δίτροχο αντίστοιχης κατηγορίας κλπ, τα οποία αναβάτες τους θα είναι περήφανοι και θα συνεχίζουν να ταξιδεύουν μακρύτερα από "καφετεριο-επιφανείς" αναβάτες μεγάλων τουριστικών μοτο/των

Είναι σπουδαίες μοτοσυκλέτες ανακάλυψε τες..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή φαίνεσαι για άτομο που μελετάς και το επόμενο βήμα θα σου εξηγήσω με αριθμούς την γνώμη μου γιατί να ΜΗΝ το πάρεις καινουργιο. Αν και εξαρχής νομίζω ότι την πρώτη σου μηχανή δεν την βαριέσαι σε 4-5 μήνες όπως και να έχει δένεσαι μαζί της και την γουστάρεις ακόμα και αν γλυκοκοιτάζεις και άλλες μεγαλύτερες. Δεν σου κρύβω ότι πολλές φορές έχω πεί αχ να είχα ενα βαρκαντέρο που είναι χιλιάρι που ήταν το αγαπημένο μου απο μικρος που που που όλα αυτά χωρίς να έχω οδηγήσει ποτέ κατι τέτοιο και στην τελική γυρίζω βλέπω την κούκλα μου και απο μέσα μου λέω πάμε κοριτσάρα μου εσένα έχω έσενα γουστάρω και φροντίζω και δεν με νοιάζει τίποτα!

Τώρα άς πάμε στα νούμερα όπως λές το σκέφτεσαι για καινούργιο για να το φτιάξεις όπως θές πράγμα απολύτως λογικό. το ίδιο παράδειγμα νομίζω ισχύει για κάθε μοντέλο αλλα ας πιάσουμε την υπόθεση κλε-πέγασο καινούργιο.

Σου βγαίνει ~6000 να το πάρεις σε αυτό το ποσό εγώ θα έβαζα και 1500 για τον εξοπλισμό μου (προσωπικά δεν κάνω έκπτωση σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια μου) + κανα 2000 για να το φέρεις στα μέτρα σου (κάγκελα,βαλίτσες τίποτα white power ψιψιψίνια και δεν συμμαζεύεται.)

φτάνουμε να μιλάμε για καμιά ~8000 μόνο για την μηχανή όταν έρθει η ώρα αν ερθει να την δώσεις δεν θα πάρεις πίσω πάνω απο ~3-4 χιλιάρικα.

Πλαν Β. δίνεις 2-3 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο (ακόμα και άδειο να είναι καλύτερα θα σου βγεί φτηνότερα και το προσαρμόζεις μετά όπως θέλεις + ~2 χιλιάρικα για να το φέρεις στα μέτρα σου θα σου βγεί κάνα χιλιάρικο φτηνότερα και έτοιμο απο ότι ένα άδειο καινούργιο. και όταν έρθει η ώρα θα πάρεις και καμιά ~2 χιλιάρικα πίσω.

Κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάς με τίποτα είναι ότι κράτα λεφτά για την συντήρηση ειδικά αν τα καλύπτεις μόνος χωρίς γονείς θα διαπιστώσεις σύντομα ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση ασφάλειες+τελη+αναλώσιμα όπως λάστιχα τό ένα το άλλο θα σου τρώνε αρκετά είναι σαν μια ανοιχτή πληγή και το έχω νιώσει καλά τα τελευταία 5 χρόνια που το κάνω μόνος μου...

οπότε με μεταχειρο σου μένουν και λεφτά λογικά απο αυτά που θα σου έρθουν και για την συντήρηση για κάνα χρόνο ίσως και περισσότερο. είναι άσχημο πράγμα να τα δώσεις όλα τα λεφτά σου για καινούργιο και να μήν σου περισσεύουν μετά 40 ευρώ να βάλεις μανιτάρια ή ~100 να βάλεις κάγκελα στο μοτερ και να λές γαμώτο άν τύχει κάτι και πέσω η ζημιά θα είναι μεγαλύτερη απο τα 100 για τα κάγκελα αλλά έλα που τα ξόδεψα όλα και δεν έχω για κάτι τόσο απαραίτητο.

Οι ανάγκες αλλάζουν σήμερα λές άς είμαι σε θέση να κάνω μικρά ταξιδάκια και μόλις τα κάνεις και χαρείς θα λές να πάω και πιο μακριά αλλά καλύτερα κάτι μικρό στην αρχή να σου προσφέρει τις συγκινήσεις του και αυτό. δεν μας πήραν τα χρόνια θα έρθει (αν παραμείνει το μεράκι) και το μεγαλύτερο. αν δείς όλα τα άτομα εδώ που έχουν bmw 1200 και τέτοια κανείς δεν ξεκίνησε με αυτά . και όλοι έχουν να σου πούν όμορφες ιστορίες με τα προηγούμενα μοτόρια τους ακόμα και οι ταλαιπωρίες και τα στραβά όταν είσαι νέος και αντέχεις μοιάζουν με μικρές περιπέτειες. Ας μήν βιαζόμαστε να μεγαλώσουμε θα έρθει και η ώρα για τα γεροντομηχανάκια χαχαχαχαχα! (μην αγριέψει κανένας μπεμβεδάκιας!):uglystupid2:

Ωραία τα λές! Και το έχω σκεφτεί απο αυτή την οπτική γωνιά και τα είχα ξεκαθαρίσει, αλλά ένα δεκαχίλιαρο που δεν είχα στο πρόγραμμα μου έφερε τα πάνω κάτω(αν είδες παραπάνω ποστ) και κάπου λίγο βίαστηκα να κοιτάξω για κάτι περισσότερο και έχασα το νόημα. Με έχεις ήδη βγάλει από το τριπάκι πιο είναι το καλύτερο με τα λεφτα που διαθέτω και νομίζω πως ξαναβλέπω το θέμα απο την "σωστή πλευρά". Δηλαδή Pegaso trail που απο την αρχή είχα μπανίσει και μου έκανε αυτο το κλικ ρε παιδί μου που καθόμαι και το χαζεύω όποτε πάω δουλεία γκρί με το bagster του και τα προστατευτικά του(24/24ωρες 7/7μέρες στην ίδια θέση το χει αλλά υποπτεύομαι ότι είναι του pizzara), και αφήνω kle που μπορεί να είναι και καλύτερο αλλά δεν είναι αυτό που με εξιτάρει ρε παιδί μου. Αλλά σκέψου ότι όπως εσύ έχεις το βαραντέρο έτσι είναι για μένα το f800gs και ας μην είναι 1000άρι ή κάτι υπέρεξτρήμ. Είναι έρωτας όπως και το 650 που ειδίκα η version 2012 του μοιάζει τέλεια. Μετανιώνω που έβαλα το triumph στη δημοσκόπηση μπορεί να ναι χρύσο το καλύτερο και το πιο έμπιστο μηχάνημα στο κόσμο και να με ταξιδέψει παντού αλλά όταν το κοιτάω δεν με "ταξιδεύει". Χαίρομαι για την ανταπόκριση σου πραγματικά μου έφυγε ένα βάρος, έτσι το βλέπω πιο χαλαρά τώρα. Τώρα εντάξει με το καινούριο μεταχειρισμένο είπα δεν έχω θέμα και όντως μπορεί το μεταχειρισμένο για πρώτη μηχανή να μου έρθει καλύτερα δεν με καίει τόσο τώρα αυτό απλά προτιμώ καλύτερα καινούρια αλλά και μεταχειρισμένο να κάτσει η φάση σίγουρα θα την γλυκοκοιτάω να σε σίγουρος και για όχι 3-4 μήνες βάλε χρόνο να σε μέσα.

να ξανάρθω λίγο στο θέμα των "λίγων" κυβικών εκατοστών (ή μάλλον καλύτερα των μικρότερων θεωρητικά ιπποδυνάμεων)KLE500&PEGASO TRAIL του βαριέμαι γρήγορα

παρατηρώ ότι μιλάς πιάνοντας το οτι σου ανέφεραν οι υπόλοιποι περι μοτό-σχολεία κλπ....Δεν είναι έτσι φίλε..

Μη βάζεις στο τριπάκι τον εγκέφαλο σου ότι θα κάνεις μια προσωρινή αγορά(ωω τι κρίμα κλαψ) και υπομονή μέχρι την "σπουδαία μεγάλη"

Η ομορφιά σίγουρα είναι υποκειμενική...

Εγώ όμως σου παραθέτω την search bar του mybike και όχι μόνο στην οποία μπορείς να αναζητήσεις ταξίδια-τεστ-συγκριτικά-περιπλανήσεις-συγκινήσεις με τα συγκεκριμένα "λίγα" μοντέλα kawasaki kle500 pegaso trail xf650freewind και οτιδήποτε ταπεινό δίτροχο αντίστοιχης κατηγορίας κλπ, τα οποία αναβάτες τους θα είναι περήφανοι και θα συνεχίζουν να ταξιδεύουν μακρύτερα από "καφετεριο-επιφανείς" αναβάτες μεγάλων τουριστικών μοτο/των

Είναι σπουδαίες μοτοσυκλέτες ανακάλυψε τες..

Δεν το κάνω απλά όπως λέω και παραπάνω μάλλον μπήκα άθελα μου στο τριπάκι γιατί κοιτούσα το καλύτερο και όχι αυτό που για μένα θα είναι το καλύτερο από όλες τις απόψεις και δεν σου κρύβω ότι τουλάχιστον στα αυτοκίνητα (οικογενειακά μην σου πω παν-σοι-ακά) προτιμούμε/προτιμώ τα ιαπωνέζικα από τα γερμανικά σαν πίο αξιόπιστα και τίμια μηχανήματα. Απλά το θέμα είναι να σε κινεί και να σε παρακινεί η μηχανή να την ανακαλύψεις . :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικά μετά και από μια συζήτηση με την οικογένεια τα πράγματα μπήκαν σε μία σειρά. Πρώτα το δίπλωμα έπειτα το test ride στο f800gs και f650gs για καινούριο σε όποιο νίωσω πιο άνετα και μεγαλύτερη ασφάλεια αν για οποιοδήποτε λόγο το πράγμα δεν πάει όπως το υπολογίζω, Θα κινηθώ σε λύση μεταχειρησμένου μέχρι να αποκτήσω την απαραίτητη εμπειρία που προφάνως χρειάζομαι για μια 800άρα δικίλυνδρη, κατα 90% pegaso trail και αφήνω και ένα 10% για kle 500. Οπότε προς το παρών νομίζω πως έχω λύσει το προσωπικό μου θέμα. Σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή επιλογή με αντικειμενικά κριτίρια. Αλλά ως γνωστών υπαρχουν τρεις απόψεις σε ένα θέμα η σωστή η λάθος και η υποκειμενική (δική μου).

Ή με άλλα λόγια η δική μου και η λάθος :uglystupid2: :uglystupid2:

Ευχαριστώ όσους ασχοληθήκατε ενεργά με την περίπτωσή μου, οι γνώσεις σας με προσγείωσαν αρκετά μπορώ να πώ πράγμα που μάλλον χρειαζόμουν απο κάποιον πιο ειδικό γνώστη του θέματος. Αναμένονται νεότερα τον μάρτη όπου θα με κάτοχος διπλώματος και ευελπιστώ ευτυχής κάτοχος μιας μηχανής που θα με γεμίζει συναισθήματα κάθε φορά που θα την καβαλάω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...