Jump to content
mascarita

Help,προβλημα σε tiger 1050

Recommended Posts

Παιδια, καλησπερα σε ολους

Θελω βοηθεια αν ξερετε,πιθανοι λογοι,λυσεις κλπ.

λοιπον,εχει φιλος tiger 1050 του 07.Εχει αλλαξει μπιστονια (2 φορες)!Μετα την δευτερη αλλαγη εβγαλε αλλο προβλημαοταν. Οταν ο κινητηρας ειναι ζεστός δεν παιρνει μπρος.Πατας σταρτ δινει ρευμα αλλα γυρνα με δυσκολια η μιζα.Oταν κρυωσει παιρνει μπρος κανονικα σα να μην εχει προβλημα.(δεν ειναι μπαταρια,δεν ειναι ανορθωτης)ειναι τσεκαρισμενα.Με τα καινουργια μπιστονια εχει κανει 1500 km.

Ξερει κανεις κατι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η επίσημη αντιπροσωπία τί λέει; Τα πρώτα πιστόνια τα άλλαξε από μόνος του ή ήταν από τις προβληματικές φουρνιές και του τα άλλαξαν στην εγγύηση;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πιστόνια θα είναι. :2funny:

Σόρρυ ρε ξάδερφε, αλλά δεν κρατήθηκα! Άκου δυο φορές πιστόνια! Ούτε φίλτρα λαδιού να ήταν :uglystupid2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η επίσημη αντιπροσωπία τί λέει; Τα πρώτα πιστόνια τα άλλαξε από μόνος του ή ήταν από τις προβληματικές φουρνιές και του τα άλλαξαν στην εγγύηση;

Προβοκάτσια μου φαίνεται. Το σύμπτωμα το κάνει και το klr μου. Έχω μετρήσει τον ανορθωτή (κρύο βέβαια) και όλα μια χαρά.Δικιά μου ερμηνεία.Απλά όταν έχει ζεσταθεί η μοτοσυκλέτα έχει ανεβάσει θερμοκρασία και ο ανορθωτής και υπολειτουργεί.Οπότε αδειάζει η μπαταρία. Αν αφήσεις λίγο την μηχανή (κανένα 15λεπτο)η μπαταρία ξαναμαζεύει και δίνει αρκετό ρεύμα στην μίζα. Όταν η μπαταρία είναι νέα και δυνατή το σύμπτωμα μειώνεται. Όσο εξασθενεί γίνεται πιο συχνό. Εμένα το κάνει δυο τρεις φορές κάθε Αύγουστο μέσα στην κίνηση. Τρώω κανά σάντουιτς και ξαναπαίρνει. Όσον αφορά τα πιστόνια από ότι διάβασα στο σαιτ της Triumph αυτό το παρουσιάζουν μόνο τα Tiger γιατί δεν έχουν σφυρήλατα πιστόνια όπως τα ST, SPEED TRIPLE οπότε είναι πιο ευαίσθητα στα φαινόμενα προανάφλεξης που παρουσιάζονται με φτωχή ποιοτικά βενζίνα. Έχω ένα συνάδελφο με cbr 900 του 98 του οποίου το μοτερ κόλησε, φόρεσε άλλο μεταχειρισμένο και ξανακόλησε (μπιέλα). Του λέω ότι κάτι πρέπει να κάνεις λάθος μεγάλε δεν εξηγήται. Για το πρώτο κόλημα είπε ότι είχε κάνει μαλακία και ζόρησε το μοτερ κρύο για το δεύτερο δεν ήξερε. Δικιά μου ερμηνεία πάλι. Σίγουρα τα Tiger είναι ευαίσθητα στην φτωχή ποιοτικά βενζίνα (κακώς) αλλά θεωρώ ότι πάλι κάποιος πιθανόν να κάνει κάτι λάθος αλλιώς γιατί δεν χτυπάνε όλα?

Τροποποιήθηκε από τον makisp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

H προβληματικη παρτιδα δεν θα βγαλει προβλημα με 100ρα βενζινη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρύο πέρνει και ζεστό όχι? Τροφοδοσία μου μυρίζει... η μηχανική αιτία (πχ πιστόνια) έχει και άλλες, εύκολα διαγνώσιμες, παρενέργιες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω ακουσει απο σουζιδια δεν λιπαινεται καλα ενας κινητηρας. Αλλά σουζιδια μεγαλης διαρκειας

Μπορει να ακουγεται αστειο αλλα μηπως το παρακανει με κατι τετοιο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κατα πασα πηθανωτητα εχει να κανη με την τροφωδοσια,αν ειναι σαν το δικο μου (που θα ειναι)αν βγαλη το τεποζητο κ δη τα ρακορ της βενζηνας αυτα πιανιουν πανω σε ενα καπακι,ξεβηδωνοωτας αυτα κ βγαζωντας το καπακι (εσωτερηκω τεπωζγτου)βρησκεται μεσα η αντλια βενζηνας κ το φιλτρο.πιθανον μεσα εκει χανη πιεση η τρομπα κ οταν ζεστενεται επηδηνωνεται το προβλημα,κ την πιεση την χανη απο κανα συνδεσμο γιατι χαλαρωνουν με τον καιρο.Πριν ομως μπη σε αυτη την διαδικασια στο συνεργειο που θα παει να τους βαλει να μετρησουν με τα ρολογια την πιεση της ανλιας που δουλευη στα 3,5 bar κ να την κραταει εκει σταθερη,αν οχι ανοιγμα τεποζιτου.Φιληκα θοδωρης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οπως μου ειπαν απο την triumph αυτο το προβλημα υπαρχει στα tiger οταν τα πανε σε μη εξουδιοδοτιμενα συνεργεια! εγω το πιστευω παντος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλημερα καλη εβδομαδα

θα ρωτησω για καποια πραγματα που δεν θυμαμαι καλα ... κομπλερ νομιζω το τσεκαρε

ολα τα σερβις και εργασιες σε εξουσιοδοτημενο,σουζες δεν κανει,αλλαγη πιστινιων (προβληματικη παρτιδα,48.000κμ)

τροφοδοσια να το δουμε αλλα δε ειναι οτι γυριζει ωρα και δεν παιρνει... δειχνει σαν να μην εχει δυναμη η μιζα να γυρισει τα μηχανικα μερη...

μηχανικη αιτια ισως ???το ακουσα και αλλου, τι μπορει να ειναι και γιατι δεν στρωνει? εχει κανει 1500 + κμ.

πρεπει να το λυσουμε χασαμε πολλες μοτο βολτες το καλοκαιρι και τωρα θα ημασταν παπιγγο με ξαδερφια κλπ ασε που ετοιμαζεται να ρθει 36 ωρο ........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δε ειναι οτι γυριζει ωρα και δεν παιρνει... δειχνει σαν να μην εχει δυναμη η μιζα να γυρισει τα μηχανικα μερη...

Koίτα... ένας κινητήρας χωρίς πρόβλημα και ειδικά όταν είναι ζεστός, παίρνει μπρος και με μισή μιζιά. Ακόμα και να είχε δηλαδή κάποιο πρόβλημα η μίζα, ζεστό θα έπαιρνε αν γυρνούσε έστω και λίγο ο κινητήρας. Εκτός πια κι αν η μίζα γυρνάει το μοτέρ τρομακτικά αργά!

Παρόλα αυτά και για να βεβαιωθεί ότι δεν είναι πχ από μπαταρία, γιατί δεν του κάνετε ένα κονέ τους πόλους της μπαταρίας του με ένα αυτοκίνητο (μέσω καλωδίων) για να δείτε τι θα συμβεί?

Αν η μίζα γυρίσει κανονικά και το μηχανάκι πάρει, πάει να πει ότι θέλει μπαταρία.

Αν η μίζα συνεχίσει να δουλεύει τόσο δύσκολα όπως λες, ακόμα και με την βοήθεια της μπαταρίας του αυτοκινήτου, τότε κάτι θα παίζει με την μίζα (καρβουνάκια ίσως?)

Πρέπει δηλαδή να αρχίσει να αποκλείει τα εύκολα σενάρια βλάβης προτού ψάξει παραμέσα.

Δοκιμάστε τα αυτά και τα ξαναλέμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα μην ορκιζεσαι και για μερικα εξουσιοδοτημενα..Τεσπα,αν τσεκαρε μπαταρια και γενικα ηλεκτρικες ιστοριες τοτε ας τσεκαρει και ενα πολυ μικρο.Τα Τ για να παρουν μπροστα πρεπει να κρατας τον συμπλεκτη.Για τσεκαρετε μποσικα και γρασαρετε καλα γτ μπορει με το δουλεμα να παρει βρωμια στην βαλβιδα και να σου κανει προβλημα σαν κακη επαφη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οπως μου ειπαν απο την triumph αυτο το προβλημα υπαρχει στα tiger οταν τα πανε σε μη εξουδιοδοτιμενα συνεργεια! εγω το πιστευω παντος

:rotfl:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι θα γινει μ αυτα τα εγγλεζικα? ολο χαλανε.....

:whistling: :whistling: :whistling:

Μηχανες κατασκευασμενες απο τρελα αγορια,τι περιμενεις να ειναι.................... :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οπως μου ειπαν απο την triumph αυτο το προβλημα υπαρχει στα tiger οταν τα πανε σε μη εξουδιοδοτιμενα συνεργεια! εγω το πιστευω παντος

Η δήλωση της ημέρας!!!!

Αυτή τη στιγμή ο καλύτερος μηχανικός Triumph είναι ο Σάκης που του έχουν πάρει την εξουσιοδότηση!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω ακουσει 99% πολυ καλα σχολια για το Σακη που σκοπευω μια φορα να του παω το μηχανακι μου για σερβις :mB_kalo_e::doh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οτι ναναι εδω μεσα.......:tooth: οσο γιαν το τον ΣΑΚΗ ο τυπος ειναι κορυφη το εχουμε ξαναπει.

Τροποποιήθηκε από τον vagelis-

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια, καλησπερα σε ολους

Θελω βοηθεια αν ξερετε,πιθανοι λογοι,λυσεις κλπ.

λοιπον,εχει φιλος tiger 1050 του 07.Εχει αλλαξει μπιστονια (2 φορες)!Μετα την δευτερη αλλαγη εβγαλε αλλο προβλημαοταν. Οταν ο κινητηρας ειναι ζεστός δεν παιρνει μπρος.Πατας σταρτ δινει ρευμα αλλα γυρνα με δυσκολια η μιζα.Oταν κρυωσει παιρνει μπρος κανονικα σα να μην εχει προβλημα.(δεν ειναι μπαταρια,δεν ειναι ανορθωτης)ειναι τσεκαρισμενα.Με τα καινουργια μπιστονια εχει κανει 1500 km.

Ξερει κανεις κατι?

σε ένα τζιπ που είχα μου κάνε το ίδιο. τελικά είχε διαροή λαδιών και γαμήθηκε ο κινητήρας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Koίτα... ένας κινητήρας χωρίς πρόβλημα και ειδικά όταν είναι ζεστός, παίρνει μπρος και με μισή μιζιά. Ακόμα και να είχε δηλαδή κάποιο πρόβλημα η μίζα, ζεστό θα έπαιρνε αν γυρνούσε έστω και λίγο ο κινητήρας. Εκτός πια κι αν η μίζα γυρνάει το μοτέρ τρομακτικά αργά!

Παρόλα αυτά και για να βεβαιωθεί ότι δεν είναι πχ από μπαταρία, γιατί δεν του κάνετε ένα κονέ τους πόλους της μπαταρίας του με ένα αυτοκίνητο (μέσω καλωδίων) για να δείτε τι θα συμβεί?

Αν η μίζα γυρίσει κανονικά και το μηχανάκι πάρει, πάει να πει ότι θέλει μπαταρία.

Αν η μίζα συνεχίσει να δουλεύει τόσο δύσκολα όπως λες, ακόμα και με την βοήθεια της μπαταρίας του αυτοκινήτου, τότε κάτι θα παίζει με την μίζα (καρβουνάκια ίσως?)

Πρέπει δηλαδή να αρχίσει να αποκλείει τα εύκολα σενάρια βλάβης προτού ψάξει παραμέσα.

Δοκιμάστε τα αυτά και τα ξαναλέμε.

εχουμε παει σε 3-4 ''γιατρους'',με το που το βλεπουνε αρπανε την μπαταριαρα κι ερχονται με τους πόλους <<μην ανησυχεις μπαταρια ειναι>> αλλα τιποτα...δεν γυρνα κανει αυτο το κομπιασμα

πρεπει να περασει ενα 20αλεπτο,μετα δουλευει ρολοι σαν μην εχει τιποτα (σκεψου να σου σβησει ενω εχεις σταματησει για κατουρημα μετα το Νυμφαιο προς Πρεσπες και η ταμπελα να γραφει: ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΡΚΟΥΔΑΣ !!!)

Δωστε καμια πληροφορια για Σακη (τηλ- διευθυνση κλπ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λάδια έχει μέσα ρε? :lol:

Δεν ξέρω ρε φίλε...ειλικρινά. Αν δεν το ακούσεις κι από κοντά το μηχανάκι να δεις τι κάνει και πως ακούγεται, είναι δύσκολο να εκφέρεις άποψη. Αμπελοφιλοσοφίες λέμε μέσω ίντερνετ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

[Δωστε καμια πληροφορια για Σακη (τηλ- διευθυνση κλπ)

https://foursquare.com/v/triumph-%CF%83%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%82/4cd00f3e5b5ca35df97679f0

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...