klab 7141 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 Να παρακαλέσω θερμά καθώς είμαι άσχετος με αυτά, να μην με αρχίσετε στα Sag,Castor,Camber κλπ γιατί θα πελαγώσω. Χθες το πρωί καθώς καθάριζα-έπλενα το CB από τις λάσπες των Αγράφων και εκεί που τελείωνα (στο τελευταίο ξέβγαλμα) πήρα ένα πανάκι να σκουπίσω τα νερά για να μην αφήσουν στάμπες. Περνώντας από τα πίσω διπλά αμορτισέρ, λέω ας περάσω και ένα χεράκι τα ελατήρια τους που από μαύρα είχαν γίνει γκρι. Να περάσει το χέρι από πίσω δύσκολο οπότε έστριψα το ελατήριο για να το κάνω γύρω- γύρω. Έλα που όπως το έστριβα μαζί κατέβαινε και το μεταλλικό δαχτυλίδι που δείχνω στην φωτογραφία, με αποτέλεσμα να σφίγγω-συμπιέζω το ελατήριο. Τι έκανα τώρα όμως ; Facts : Είμαι πολύ βαρύς 135 κιλά και 1,80 ύψος Τα μπροστινά ελατήρια αλλάχτηκαν με γραμμικά της White Power την άνοιξη (καθώς τα παλιά ήταν για πέταμα) με εντυπωσιακή βελτίωση στο μπροστινό. Τα αμορτισέρ είναι αλλαγμένα (bitubo) από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, με άγνωστη χρήση και χρόνο που τοποθετήθηκαν. Οπτικά είναι λίγο ταλαιπωρημένα. Μέχρι τώρα όταν πίεζα την μηχανή σε στροφές, κάποια στιγμή ένοιωθα ελαφριές ταλαντώσεις από το πίσω μέρος, οπότε εκεί κόβω λίγο γκάζι μέχρι να σταματήσει και γιατί φοβάμαι μην πάω στα χωράφια. Σε ευθεία μέσα στην πόλη ξεκινώντας γρήγορα από φανάρι συνήθως χοροπήδαγε το λάστιχο πίσω, αν το οδόστρωμα είχε μικρο-ανωμαλίες ή πήγαινε με τις πάντες αν ήταν γλιστερό. Τι έγινε τώρα που βρέθηκα αντιμέτωπος με το συμβάν. Κατέβασα το ελατήριο και από το 2ο αμορτισέρ, πήρα ένα μέτρο και μέτρησα ώστε να έχουν την ίδια ρύθμιση και τα 2, περίπου στον 1 πόντο από την αρχική του ρύθμιση. Ανεβαίνω πάνω, μου φάνηκε σκληρότερο στο κάθισμα, μέχρι που νόμιζα ότι ψήλωσε το πίσω (μάλλον γιατί δεν κατέβαινε τόσο) Οδήγησα 2-3 φορές με την νέα (ακούσια) ρύθμιση και παρότι το νοιώθω σκληρότερο και σηκωμένο τον πωπουδάκι της, περιέργως δεν ένοιωσα καμία αναπήδηση σε παλιόδρομο, κανένα γλίστρημα στο ξεκίνημα. Μα να σκλήρυνε και να έγινε ποιο άνετο ; Δεν μπορώ να το καταλάβω. Λες και έγινε ποιο αναπαυτικό, άσε που τώρα μου φαίνεται ότι ψηλοκοπανάει το μπροστά που μέχρι χθες ήμουν happy. Παραταύτα δεν τολμώ να το στρίψω πολύ γιατί αυτό το αίσθημα ψηλώματος με κάνει να μην το νοιώθω σωστά στις στροφές, δεν το έχω συνηθίσει. Κοτσάνα έκανα ; Σωστά τα έκανα ; Δεν ξέρω. Υπάρχει τρόπος, όσο το δυνατόν απλοϊκός να τα σετάρω σωστά τα αμορτισέρ ; Την βοήθειά σας φίλοι μου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
naftilos 4500 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 (τροποποιήθηκε) Το θέμα του ALX Η Ρύθμιση των αναρτήσεων βήμα προς βήμα. © ALX στα τεχνικά θέματα είναι απολύτως αναλυτικό και κατανοητό για να κανείς αυτό που πρέπει Τροποποιήθηκε Αύγουστος 29 , 2011 από τον naftilos Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΗΛΙΑΣΚΤΜ 74 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 Το θέμα του ALX Η Ρύθμιση των αναρτήσεων βήμα προς βήμα. © ALX στα τεχνικά θέματα είναι απολύτως αναλυτικό και κατανοητό για να κανείς αυτό που πρέπει +1000 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πανος 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 Μικρυνες την διαδρομη των ελατηριων και εκανες ποιο σκληρα τα αμορτισερ σου .(προφορτησες το αμορτισερ) Γι αυτο εξαλυφθηκαν και οι αναπηδησεις του πισω τροχου.Οπως επισης θα νοιωσεις οτι και στις στροφες θα πλαγιαζει ποιο ευκολα το μηχανακι. Αλλα οτι το σκλυρηνες εχει και τα αρνητικα του . Στις λακουβες θα "κοπαναει" το μηχανακι... Τωρα που ειδες πως σκληραινει το αμορτισερ ,εφοσον θελεις να το ρυθμισεις στα μετρα σου κανε το εξης. Κανε μικρες αλλαγες στην ρυθμιση και σε καθε αλλαγη που κανεις πηγαινε με το μηχανακι βολτα στην ιδια διαδρομη παντα.Και σημειωνε τις αλλαγες που κανεις καθε φορα. Ετσι σιγα σιγα θα βρεις ποιες ειναι οι σωστες ρυθμισεις για σενα . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vagelis- 3122 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 κοιταξε μονο να εχουν τις ιδιες περιστροφες (ρεγουλατοροι-δαχτυλιδια)και τα 2 αμορτισερ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
klab 7141 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 Τα έχω διαβάσει αρκετές φορές τα ανάλογα άρθρα των EKEINOS & ALX αλλά πελαγώνω κάθε φορά. Δυστυχώς έχω λίγο ζήτημα με την κατανόηση τεχνικών θεμάτων για αυτό ζήτησα να είναι απλοϊκές οι απαντήσεις κατά το δυνατόν. Τα δαχτυλίδια (ρεγουλατόροι) όπως έγραψα στο αρχικό post τα έχω μετρήσει και ρυθμίσει ώστε να είναι ακριβώς ίδια. Θα δοκιμάσω την μέθοδο Trial & Error του Πάνου, την Τετάρτη μάλλον που θα έχω ρεπό από την δουλειά και άπλετο χρόνο. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις-συμβουλές σας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΗΛΙΑΣΚΤΜ 74 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 Πρεπει να βρεθεις με καποιον που ξερει και μπορει να σου δειξει τι θα κανεις.Για αρχη θελεις διπλο σταντ η εναν φιλο ενα μετρο μια κιμωλια η μαρκαδορορο και βρισκεις παθητικο sag πρωτα. Τι ειναι αυτο;Δεν θα σου πω τιποτε παραπανω απο οσα γραφουν τα αρθρακια των παιδιων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Messer 3982 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2011 (τροποποιήθηκε) Ta bitubo γενικα ειναι σκληρα αμορτισερ, αλλα και τα κιλα σου (με το συμπαθειο ετσι?) ειναι μπολικα. Αυτο που εκανες γυριζοντας το ελατηριο, ειναι οτι αυξησες την προφορτιση (οσο το πανω δαχτυλιδι κατεβαινει συμπιεζεται το ελατηριο και αυξανεται η προφορτιση). Η αυξηση της προφορτισης εχει ως συνεπεια δυο πραγματα. Αυξηση του υψους της ουρας, και μεγαλυτερη αντισταση στα κιλα σου (κανει δηλαδη πιο σκληρο το πισω μερος). 'Αφου εγινε πιο σκληρο γιατι το νιωθεις καλυτερα? Γιατι σου φαινεται πιο ανετο? Γιατι δεν αναπηδαει χειροτερα αφου σκληρηνε?' Γιατι η αναρτηση εχει ενα ευρος που λειτουργει σωστα και αυτο το ευρος ειναι στη μεση της διαδρομης. Αυτο που συνεβαινε (πιθανολογω ετσι?) ειναι οτι λογω των κιλων σου το αμορτισερ λειτουργουσε εκτος αυτου του ευρους σωστης λειτουργιας του και οσο το σφιγγεις θα βελτιωνεται. Φυσικα μεχρι ενα σημειο ολα αυτα. Τι θα κανεις. Δυστυχως η αναρτηση ειναι πολυ μεγαλος μπελας, θεωρω ομως οτι τα αμορτισερ αυτα δεν εχουν ρυθμισεις αποσβεσης και επαναφορας και συνεχιζω. Θα βρεις μια διαδρομη κοντα στο σπιτι σου που εχει ηπιες ανωμαλιες (πχ σαμαρια που βαζει ο δημος μπροστα απο σχολεια κλπ). Θα σφιγγεις (και τα δυο φυσικα ετσι) μια στροφη καθε φορα και θα κανεις μια βολτα. Οπου το νιωσεις καλυτερα (δηλαδη να αντιδρα γρηγορα ο πισω τροχος χωρις να σε πεταει μετα) σταματας. Με λιγα λογια πρεπει να βρεις τη χρυση τομη αναμεσα στο ποσο γρηγορα συμπιεζονται τα αμορτισερ και στο ποσο γρηγορα επανερχονται, δηλαδη να μη τα σφιξεις τοσο πολυ ωστε να ειναι βιαιη η εκτονωση τους καθως δε μπορεις να ρυθμισεις την αποσβεση επαναφορας Σουμα: Αν ειναι λιγο σφιγμενα σχετικα με τα κιλα σου, θα κοπανανε, θα εχεις αναπηδησεις και γενικα την αναρτηση σου θα τη νιωθεις σπογγοειδη και θα εχεις 'πλευσεις' στις στροφες Αν ειναι υπερβολικα σφιγμενα (παλι σχετικα με τα κιλα σου), θα εχεις νευρικοτητα στην επαναφορα, αναπηδησεις και ευκολα γλιστριματα Μετρα το σπειρωμα και σφιγγε ανα στροφη και σημειωνε οτι κανεις (ΒΑΣΙΚΟ). Λογικα με τα κιλα σου θελει μπολικο σφιξιμο (Σορρυ που επιμενω στα κιλα σου αλλα ειναι βασικο στοιχειο) Καλη επιτυχια Τροποποιήθηκε Αύγουστος 29 , 2011 από τον Messer Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
konkost 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2011 Μερικες διευκρινησεις: Διευκρινηση α: Οταν προφορτιζουμε ενα ελατηριο αυτο ΔΕΝ σκληρενει! Η σκληροτητα του ελλατηριου εξαρταται μονο απο δεδομενα στοιχεια της κατασκευης του (αριθμος σπειρων, υλικο κατασκευης, διαμετρος βεργας σπειρων κλπ κλπ κλπ) Διευκρινηση βου: Η αποσβεση επαναφορας γινεται πιο γρηγορη οσο προφορτιζουμε το ελλατηριο της αναρτησης Η δε αποσβεση συμπιεσης επηρεαζει εμεσα μεχρι πιο σημειο θα συμπιεστει το ελλατηριο της αναρτησης Διευκρινηση γαμα: Για να ρυθμισει καποιος μια αναρτηση -αν ρυθμιζεται για τα κιλα του και αν ειναι σε καλη κατασταση- ο σωστος τροπος ειναι μετρωντας αυτα τα σαγκ, σουγκ "ακαταλαβιστικα" πραγματα Ομως αυτο απο μονο του δεν αρκει Θα πρεπει να μπορει και να "ακουει" τις πληροφοριες που του στελνουν οι τροχοι Αυτο ειναι και το δυσκολο! Ειδικα οταν οι συνθηκες οδηγησης τεινουν να χαρακτηριστουν οριακες Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
klab 7141 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2011 Ω τι ανταπόκριση, κάτι τέτοιες επεξηγήσεις ήθελα. Βασικά θέλω να την ρυθμίσω όσο το δυνατόν πιο νορμάλ μέχρι να βρω κάποιον που μιλάει γιαπωνέζικα Sagsung-lee για να με βοηθήσει ώστε να γίνει σωστή ρύθμιση. Ευχαριστώ τα μάλα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες