Jump to content
klab

Ρυθμιση αμορτισέρ

Recommended Posts

Να παρακαλέσω θερμά καθώς είμαι άσχετος με αυτά, να μην με αρχίσετε στα Sag,Castor,Camber κλπ γιατί θα πελαγώσω.

Χθες το πρωί καθώς καθάριζα-έπλενα το CB από τις λάσπες των Αγράφων και εκεί που τελείωνα (στο τελευταίο ξέβγαλμα) πήρα ένα πανάκι να σκουπίσω τα νερά για να μην αφήσουν στάμπες.

Περνώντας από τα πίσω διπλά αμορτισέρ, λέω ας περάσω και ένα χεράκι τα ελατήρια τους που από μαύρα είχαν γίνει γκρι.

Να περάσει το χέρι από πίσω δύσκολο οπότε έστριψα το ελατήριο για να το κάνω γύρω- γύρω.

Έλα που όπως το έστριβα μαζί κατέβαινε και το μεταλλικό δαχτυλίδι που δείχνω στην φωτογραφία, με αποτέλεσμα να σφίγγω-συμπιέζω το ελατήριο.

Τι έκανα τώρα όμως ;

ring.jpg

Facts :

Είμαι πολύ βαρύς 135 κιλά και 1,80 ύψος

Τα μπροστινά ελατήρια αλλάχτηκαν με γραμμικά της White Power την άνοιξη (καθώς τα παλιά ήταν για πέταμα) με εντυπωσιακή βελτίωση στο μπροστινό.

Τα αμορτισέρ είναι αλλαγμένα (bitubo) από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, με άγνωστη χρήση και χρόνο που τοποθετήθηκαν.

Οπτικά είναι λίγο ταλαιπωρημένα.

Μέχρι τώρα όταν πίεζα την μηχανή σε στροφές, κάποια στιγμή ένοιωθα ελαφριές ταλαντώσεις από το πίσω μέρος, οπότε εκεί κόβω λίγο γκάζι μέχρι να σταματήσει και γιατί φοβάμαι μην πάω στα χωράφια.

Σε ευθεία μέσα στην πόλη ξεκινώντας γρήγορα από φανάρι συνήθως χοροπήδαγε το λάστιχο πίσω, αν το οδόστρωμα είχε μικρο-ανωμαλίες ή πήγαινε με τις πάντες αν ήταν γλιστερό.

Τι έγινε τώρα που βρέθηκα αντιμέτωπος με το συμβάν.

Κατέβασα το ελατήριο και από το 2ο αμορτισέρ, πήρα ένα μέτρο και μέτρησα ώστε να έχουν την ίδια ρύθμιση και τα 2, περίπου στον 1 πόντο από την αρχική του ρύθμιση.

Ανεβαίνω πάνω, μου φάνηκε σκληρότερο στο κάθισμα, μέχρι που νόμιζα ότι ψήλωσε το πίσω (μάλλον γιατί δεν κατέβαινε τόσο)

Οδήγησα 2-3 φορές με την νέα (ακούσια) ρύθμιση και παρότι το νοιώθω σκληρότερο και σηκωμένο τον πωπουδάκι της, περιέργως δεν ένοιωσα καμία αναπήδηση σε παλιόδρομο, κανένα γλίστρημα στο ξεκίνημα.