Jump to content
savvoulis21

φιλτρο αερος

Recommended Posts

Παιδια που ειναι το φιλτρο αερος στο yamaha xt660x???πωσ θα το καθαρισω??δν ειναι τα μαμα ειναι K&N (απ'οτι μ ειπε)!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλώς τον και πάλι.βγάζεις δεξί πλαστικό και το απο κάτω το μαύρο αν θυμάμαι καλά και είναι φάτσα μπροστά σου σε μια υποδοχή.το βγάζεις το καθαρίζεις και το ξαναβάζεις στην θέση του.

μπορείς να το καθαρίσεις με πιεστικό αέρα ή υπάρχουν στα μαγαζία ειδικά υγρά καθαρισμού ή με ένα πανί και νερό.

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλώς τον και πάλι.βγάζεις δεξί πλαστικό και το απο κάτω το μαύρο αν θυμάμαι καλά και είναι φάτσα μπροστά σου σε μια υποδοχή.το βγάζεις το καθαρίζεις και το ξαναβάζεις στην θέση του.

μπορείς να το καθαρίσεις με πιεστικό αέρα ή υπάρχουν στα μαγαζία ειδικά υγρά καθαρισμού ή με ένα πανί και νερό.

χαχαχαχαχα!!!!δν αντεξα!!!ποο και παλι ευχαριστω Anubis!!!αυριο μεθαυριο παλι εδω θα μαι!!:P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Κ&Ν και τα αντίστοιχα φίλτρα αέρα (BMC κτλ) ΔΕΝ τα καθαρίζουν με πίεση αέρα γιατί καταστρέφονται!!!

Μόνο με το ειδικό κιτάκι καθαρισμού. Ο αέρας υπό πίεση, απαγορεύεται διά ροπάλου!

http://www.sparcoclub.gr/resize_image.php?d=products/168/&f=292.jpg&t=&s=500

18€ από Αλεξόπουλο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όσες φορές το καθάρισα με αέρα άπειρες δηλαδή δεν έπαθε τίποτα.

savvoulis21 εγγηυμένα πράγματα και δοκιμασμένα από εμένα προσωπικά.όχι πολύ κοντινή απόσταση.είναι τρικ αυτά να παίρνεις τα κιτάκια. :grin:

ξέχασα να σου πω το K&N μια φορά το αλλάζεις το φίλτρο και ποτέ ποια. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όσες φορές το καθάρισα με αέρα άπειρες δηλαδή δεν έπαθε τίποτα.

savvoulis21 εγγηυμένα πράγματα και δοκιμασμένα από εμένα προσωπικά.όχι πολύ κοντινή απόσταση.είναι τρικ αυτά να παίρνεις τα κιτάκια. :grin:

ξέχασα να σου πω το K&N μια φορά το αλλάζεις το φίλτρο και ποτέ ποια. ;)

Αnubi... όταν δεν γνωρίζεις, να μην εγγυάσαι στους άλλους. Το αν εσύ δεν είδες την καταστροφή του φίλτρου, δεν πάει να πει ότι δεν έγινε!

Για να στο εξηγήσω καλύτερα. Το υλικό που είναι κατασκευασμένο το φίλτρο είναι σαν ένα διάτρητο ύφασμα πολλών στρώσεων, που έχει συγκεκριμένου μεγέθους τρύπες. Όταν εσύ βάλεις αέρα υπό πίεση, ξεχειλώνεις αυτές τις τρύπες του υφάσματος με αποτέλεσμα να χωράνε από κει πια πολύ μεγαλύτερα σωματίδια απ' ότι πριν κι έτσι το φίλτρο δεν μπορεί να τα συγκρατήσει πια.

Έτσι περνούν στον κινητήρα.

Ο κινητήρας βέβαια, δεν χαλάει άμεσα αν περάσουν κάποια ψιλά χαλικάκια, αλλά σε βάθος χρόνου όταν και θα χαράξουν τον κύλινδρο και θα σημαδέψουν τις βαλβίδες με τις έδρες τους.

Αυτά από μένα και κάντε ό,τι καταλαβαίνετε.

ξέχασα να σου πω το K&N μια φορά το αλλάζεις το φίλτρο και ποτέ ποια. ;)

Στην περίπτωσή σου, εσύ είσαι ξανά για αλλαγή. :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://www.knfilters.com/cleaning.htm

K&N Air Filter Cleaning Instructions

Most K&N OEM replacement air filters will normally require cleaning and re-oiling every 50,000 miles.

Servicing your K&N Filter is simple; just follow the 4 easy steps below.

Pictures of Dirty and Clean Air Filters

1. APPLY CLEANER

Liberally spray K&N Air Filter Cleaner onto both sides of filter and allow to soak for 10 minutes to loosen the dirt. Do not allow cleaner to dry on air filter.

panel-1s.jpground-1s.jpgcone-1s.jpg

2. RINSE FILTER

Rinse off air filter with cool low-pressure water applied to the clean side out in order to flush the dirt out of the filter. Continue to rinse the filter until all traces of cleaner are gone. It may be necessary to repeat steps 1 and 2.

panel-2s.jpground-2s.jpgcone-2s.jpg

3. DRY FILTER

After rinsing, gently shake off excess water and only allow filter to dry naturally. Do not oil until the filter is completely dry.

4. OIL FILTER

A.) Squeeze Oil (99-5050)

Apply K&N Air Filter Oil evenly along the crown of each pleat. Allow oil to wick for approximately 20 minutes. Touch up any light areas on either side of filter until there is a uniform red color at all areas.

panel-3s.jpground-3s.jpgcone-3s.jpg

B.) Aerosol Oil (99-5000)

Spray K&N Air Filter Oil evenly along the crown of each pleat holding nozzle about 3" away. Allow oil to wick for approximately 20 minutes. Touch up any light areas on either side of the filter until there is a uniform red color at all areas.

panel-4s.jpground-4s.jpgcone-4s.jpg

The above process is the only approved procedure for maintaining your K&N Air Filter.

Διάβασε την τελευταία γραμμή προσεκτικά................. και δώσε έμφαση στο only

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αnubi... όταν δεν γνωρίζεις, να μην εγγυάσαι στους άλλους. Το αν εσύ δεν είδες την καταστροφή του φίλτρου, δεν πάει να πει ότι δεν έγινε!

Για να στο εξηγήσω καλύτερα. Το υλικό που είναι κατασκευασμένο το φίλτρο είναι σαν ένα διάτρητο ύφασμα πολλών στρώσεων, που έχει συγκεκριμένου μεγέθους τρύπες. Όταν εσύ βάλεις αέρα υπό πίεση, ξεχειλώνεις αυτές τις τρύπες του υφάσματος με αποτέλεσμα να χωράνε από κει πια πολύ μεγαλύτερα σωματίδια απ' ότι πριν κι έτσι το φίλτρο δεν μπορεί να τα συγκρατήσει πια.

Έτσι περνούν στον κινητήρα.

Ο κινητήρας βέβαια, δεν χαλάει άμεσα αν περάσουν κάποια ψιλά χαλικάκια, αλλά σε βάθος χρόνου όταν και θα χαράξουν τον κύλινδρο και θα σημαδέψουν τις βαλβίδες με τις έδρες τους.

Αυτά από μένα και κάντε ό,τι καταλαβαίνετε.

όταν δεν γνωρίζουμε για τον άλλο καλό είναι να μην λέμε ότι θέλουμε και να παραδίδουμε μαθήματα.για να το λέω εγώ κάτι παραπάνω ξέρω.δεν χρειάζεται να σου πω.ούτε χαλικάκια όυτε ξεχειλωμένες τρύπες στο φίλτρο.

θέλει την τεχνική του πως να το κάνεις.τόσα χρόνια δεν ήρθε κάποιο xtx με χαλασμένο κύλινδρο ούτε σημαδεμένες βαλβίδες.

τζάμπα δήλαδη επειδή σου λέει η K&N πάρε το κιτάκι ντε και καλά θα το πάρεις;

όπως σε όλες τις μηχανές ο κάτοχος προτείνει κάποιες συγκεκριμένες μάρκες και πράγματα.οι κάτοχοι τα ακολουθάνε;όχι!!!έτσι και για το φίλτρο.

savvoulis21 εδώ έχεις ένα λινκ πως να καθαρίζεις το φίλτρο αν το κάνεις με το κιτάκι.

http://www.knfilters.com/cleaning.htm

Στην περίπτωσή σου, εσύ είσαι ξανά για αλλαγή. :whistling:

μπααααα. :whistling:

ότι διαβάζουμε στο ιντερνετ καλό είναι να μην το αναπαράγουμε.

ρόλο παίζει η εμπειρία.που και πως.

%CE%9F%CE%A7%CE%99+%CE%91%CE%9B%CE%9B%CE%9F+%CE%9A%CE%91%CE%A1%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%9F.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ό,τι να 'ναι...

Η γνωστή έπαρση του ημιμαθή... :lac:

Μαστρομήτσος:

"...ρε τον μαλάκα τον Γιαπωνέζο, τι την ήθελε αυτή τη βίδα εκεί μέσα που γμήθηκα να ξεβιδώσω? Δεν χρειάζεται να ξαναμπεί. Κρατάνε οι άλλες δύο"

Δεν το συνεχίζω... δεν έχει νόημα.

Τροποποιήθηκε από τον ALX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι οτι να ναι.από κάποια ποστ.

ενώ εσυ που γεννήθηκες μαθήμενος.μιας που φτιάχνεις τόσο δύσκολα βίντεο όπως τακάκια κλπ φτιάξε μας κάτι για κινητήρα ή πως πλένουμε το φίλτρο.αφού είσαι μάστορας με τα λεγόμενα σου και εγώ ημιμαθής. :grin:

τα καρότσακια στα μαρκετ έχου γιαπωνέζικες βίδες; :sopase: άλλο το ένα άλλο το άλλο.

ο μαστρομήτσος ποιός είναι;χχααχαχααχα.τι άλλα θα διαβάσω. :surrender:

υ.γ. οι βρισιές στις προτάσεις δεν χρειάζονται και η ειρωνία.δεν ανταποδίδω όμως.ο μαστρομήτσος μιλάει έτσι. :2funny:

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αγόρι μου, αν εσύ είσαι μαστοράκι σε κάποιο συνεργείο, δεν σε κάνει μηχανολόγο (με 20 χρόνια προϋπηρεσία στην ειδικότητά του) που έχει σπουδάσει κάποιος άλλος και που φυσικά δεν το γνωρίζεις.

Αλλά είπαμε... καλύτερα να ζεις στην αμάθεια, παρά στην ημιμάθεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ούτε μαστοράκι ουτε σουπερμαρκετάκιας.Εσύ ναι είσαι μάστορας δεν αντιλέγω. :rotfl:

δεν είπαμε.. ότι θέλουμε λέμε.δυστυχώς.μπόλικη ειρωνεία.μωρε μπράβο.θα μπορούσα να ανταποδώσω αλλά δεν το κάνω.

η συζήτηση τελειώνει εδώ.ακρή δεν βγάζουμε στο τέλος θα παρεξηγηθεί το θέμα.ο καθένας το καθαρίζει με όποιον τρόπο το θέλει. :yahoo:

υ.γ. έχασα 15 λεπτά απο την ζωή μου εξηγώντας και καταλήγοντας σε ακυρότητες. :uglystupid2:

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

α μην αρχισετε τις 2.jpg

Περα απο την πλακα ,και εγω αυτο ξερω οτι αμα το φυσηξεις με αερα απο κοντα και δυνατα παει το φιλτρακι , απο βαμβακι ειναι τι να κρατησει το αμοιρο, ασε που ετσι και αλλιως μονο με τον αερα δεν καθαριζει , οποτε δυο κακα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

α μην αρχισετε τις ..

Περα απο την πλακα ,και εγω αυτο ξερω οτι αμα το φυσηξεις με αερα απο κοντα και δυνατα παει το φιλτρακι , απο βαμβακι ειναι τι να κρατησει το αμοιρο, ασε που ετσι και αλλιως μονο με τον αερα δεν καθαριζει , οποτε δυο κακα.

στον μαστρομήτσο βρίζουνε.είναι συνεργείο εκεί. :scooter:

μα δεν είπε κανείς απο κοντινή απόσταση.σιγά μην βάλεις το πιεστικό μέσα και αρχίζεις να φυσάς.το είδα και αυτό.το κάθε πράγμα θέλει το τρόπο του.

υ.γ. ένα βίντεο για το πως καθαρίζεται το φίλτρο με έναν απο τους τρόπους.

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως το δικό μου το ΚΝ στο ktm είναι σύρμα πλεγμένο.Υπάρχουν και χάρτινα;

χαχαχαχα. :_thumbsup::whistling:

το φίλτρο αέρος δεν γίνεται να καθαριστεί με αέρα. Θα κάνω επικόλληση κάτι.

Ο κινητήρας δέχεται αδιάκοπά τεράστιες ποσότητες αέρα προκειμένου να λειτουργήσει στις 12.000 rpm, έτσι το φίλτρο αέρα

είναι η τελευταία γραμμή άμυνας που εμποδίζει τα βλαβερά σωματίδια της σκόνης να εισχωρήσουν στο καρμπυρατέρ.

Ένα φίλτρο αέρα κρίνεται ως αποτελεσματικό όταν αποκλείει ακόμα και τα μικρότερα μόρια σκόνης ενώ συγχρόνως επιτρέπει

την μέγιστη ροή αέρα. Χρήση με τη χρήση το φίλτρο βρωμίζει και αν δεν καθαριστεί φράσσονται οι δίοδοι του αέρα με αποτέλεσμα

να δυσχεραίνεται η απόδοση του κινητήρα .

Το φίλτρο αέρα K&N το οποίο σε αντίθεση με τα φίλτρα αφρού πλησιάζει την ιδανική κατάσταση, να μην θέλει σχεδόν ποτέ καθάρισμα.

Το Xstream φίλτρο της K&N αποτελείται από ένα ανομοιογενές σύνολο υλικών όπως βαμβάκι , λάστιχο και ένα πλέγμα αλουμινίου που

του δίνει τη δυνατότητα να υπερβεί σε ανθεκτικότητα και απόδοση τα φίλτρα αφρού. Το Xstream φίλτρο είναι κατασκευασμένο από

τέσσερα στρώματα πλισσαριστό βαμβάκι και ένα πλέγμα αλουμινίου καλλυμένο με ειδική επίστρωση. Το πλισσαριστό σχήμα της

επιφάνειας του, εξασφαλίζει τον πολλαπλασιασμό της επιφάνειας φιλτραρίσματος ενώ εξωτερικά διατηρούνται οι αρχικές διαστάσεις.

Από δοκιμές που έγιναν προέκυψε ότι κατά μέσο όρο το Xstream φίλτρο λειτουργούσε σωστά χωρίς να θέλει καθάρισμα τουλάχιστον

όσο τρία φίλτρα αφρού. Τα διαστήματα καθαρισμού του φίλτρου μπορούν να ποικίλουν ανάλογα την πίστα ή την ιπποδύναμη του κινητήρα.

Γενικότερα, θα προτείναμε να καθαρίζετε το φίλτρο όταν το πλέγμα αλουμινίου δεν είναι αμέσως ορατό.

σύμφωνα με τα παραπάνω θα έπρεπε να ανοίγουν οι τρύπες και να μπαίνουνε χαλικάκια στον κύλινδρο και και.δεν ξε΄ρω τι ήθελε να πει ο ποιητάς. :mB_kalo_e:

όχι άλλο κάρβουνο βραδιάτικα.

πάει στο αρχείο αυτό το θέμα.να το θυμόμαστε και να γελάμε.

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kαι ποιός είναι αυτός που το λέει; Βλέποντας αυτό το βίντεο, το μόνο που καταλαβαίνεις στα σίγουρα είναι πως δεν το είχε ξανακάνει στη ζωή του..............

Πότε επιτέλους θα καταλάβετε πως σημασία έχει το τί λέει αυτός που σχεδίασε κάτι (μηχανή, φίλτρο, οτιδήποτε) παρά ο κάθε τυχαίος με μια βιντεοκάμερα και έναν λογ/μο στο youtube που νομίζει πως έγινε και John Cooper.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω αν το έχει ξανακάνει ή όχι να σου πω την αλήθεια.εγώ έτσι δεν το έχω κάνει ποτέ με τέτοιο τρόπο.

εγώ την γνώμη μου είπα και δέχθηκα ειρωνικά σχόλια.χαρακτηρισμούς και τα συναφή υπάρχουν πιο πίσω.

είναι καλύτερο κάποιος να πει δεν ξέρω παρά το προσωπικό προφιλ κάποιου να χαλάει με όλα αυτά που γράφει.οι απαντήσεις τα λένε όλα αυτά και για το ποιος είναι τι.η μάστορας ή μαστοράκος.

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ΚΝ πλένονται, στεγνώνουν, και λαδώνονται. Μόνο.

Η εταιρεία είναι σαφέστατη στον τρόπο / τεχνική καθαρισμού του προιόντος της, χρόνια τώρα...........

Αέρας υπο οποιαδήποτε πίεση ΔΕΝ εφαρμόζεται, πουθενά. :closed-topic: :closed-topic:

Τροποποιήθηκε από τον innova 04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε μερικα θεματα απλη κοινη λογικη χρειαζεται!

Ενα φιλτρο τετοιου τυπου οπως ειναι τα Κ&Ν ΔΕΝ καθαριζεται με πιεση αερα Κατι τετοιο ειναι καταστροφικο για το φιλτρο! Ακομα και αν δεν φαινεται δια γυμνου οφθαλμου

Αντε να δεχτω οτι με παραμυθιαζει η Κ&Ν και θελει να μου πουλησει το δικο της κιτ καθαρισμου! ΟΚ ας το καθαρισω τοτε με ενα ουδετερο υγρο σαπουνι και ας το λαδωσω μετα με διχρονολαδο Αυτο ειναι πολυ καλυτερο (αν και οχι απαραιτητα καλο!) απο το να χρησιμοποιησω πεπιεσμενο αερα!

Μην ξεχασουμε δηλαδη και αυτα που ξερουμε!! uglystupid2.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φέξε μου και γλίστρησα.

:uglystupid2:

ο καθένας λέει ότι θέλει.πλάθει όπως το θέλει.και στο τέλος μια τρύπα στο νερό.

ο συνηθείς ύποπτος με τις βαθμολογίες ξαναχτυπά. :kaaaala:

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Anubi για να τελειώνουμε. Το να σε πει κάποιος ημιμαθή, δεν είναι ειρωνεία, αλλά κάτι που φαίνεται από τις απαντήσεις σου. Εσύ ειρωνεύεσαι αναφέροντας ξανά και ξανά το μέρος που δουλεύω ΜΗΝ ξέροντας τι δουλειά κάνω σε αυτό το μέρος. Φυσικά για το μόνο που δεν με προσέλαβαν, είναι να φτιάχνω τα καροτσάκια όπως λες. Ο συνάδελφός μου ήταν Β' μηχανικός του εμπορικού ναυτικού, αλλά με την λογική σου μάλλον οι γνώσεις κι αυτού, φτάνουν μόνο για να φτιάχνει καροτσάκια πελατών. Γι' αυτό τον προσέλαβαν ε?

Πάμε παρακάτω, γιατί μίλησες για ειρωνείες.

Αφού λοιπόν εγώ φτιάχνω βίντεο μόνο για τακάκια και καροτσάκια στο σούπερ μάρκετ, πες μας εσύ που ξέρεις:

Όταν αφαιρούμε τον κύλινδρο από έναν κινητήρα, σε πόσα και ποια σημεία τον ελέγχουμε για ανοχές?

Πως καταλαβαίνουμε (και πως μετράμε) ότι τα ελατήρια του εμβόλου είναι ΟΚ ή φθαρμένα?

Ποια η σειρά και ο τρόπος που τοποθετούνται τα ελατήρια στο έμβολο?

Που μετράμε για ανοχές στο έμβολο (σε ποια σημεία)

Ως προς ποια κατεύθυνση μετράμε τις ανοχές στις εδράσεις του στροφάλου?

Με ποιον τρόπο τοποθετούνται τα ελατήρια στο έμβολο και ποια θέση πρέπει να έχουν μεταξύ τους?

Και μια ερώτηση κρίσεως. Τον διωστήρα τον συναντάμε στο κιβώτιο ταχυτήτων, στο μπροστινό σύστημα, ή στις δαγκάνες των φρένων?

Δεν σου βάζω άλλα, μην σε κουράσω. Ωστόσο από τον χρόνο των απαντήσεών σου μιας κι είσαι online θα καταλάβουμε αν τα ξέρεις, ή αν πήρες τηλέφωνα να ρωτήσεις κάνα μηχανικό να στα πει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επειδή βλέπω ότι κάτι έξυπνο έγραψε πάλι ο ALX να του υπενθυμίσω ότι χθες το βράδυ μπήκε επιτυχώς στην λίστα αγνόησης.

και να του υπενθυμίσω επίσης ότι του έγραψα εχθες

δεν είπαμε.. ότι θέλουμε λέμε.δυστυχώς.μπόλικη ειρωνεία.μωρε μπράβο.θα μπορούσα να ανταποδώσω αλλά δεν το κάνω.

η συζήτηση τελειώνει εδώ.ακρή δεν βγάζουμε στο τέλος θα παρεξηγηθεί το θέμα.ο καθένας το καθαρίζει με όποιον τρόπο το θέλει. :yahoo:

υ.γ. έχασα 15 λεπτά απο την ζωή μου εξηγώντας και καταλήγοντας σε ακυρότητες. :uglystupid2:

όταν μάθει να γράφει σαν άτομο πολιτισμένο πράγμα που αμφιβάλω με όλα αυτά που μας έδειξε χθες τότε θα κάνουμε διάλογο.

μέχρι τότε.

Modificated. :D

υ.γ. δεν γίνονταν να αγνοηθείς αλλά με τα πολλά πολλά έγινε.

We hope you enjoy your stay in my ignore list.Have a pleasant stay.

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και θα παρακαλούσα πολύ αν γίνεται αυτό να αλλάξει.γιατί με αυτά χθες που διάβασα τι να πω.

AdminCP >Options >Options > User Profile Options > Allow Users to 'Ignore' Moderators

Τροποποιήθηκε από τον Anubis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...