Cpt-koulis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 ΘΕλω να αγορασω ενα Super Motard ειμαι αναμεσα σε ktm 660 smc drz 400 sm k wrf 450sm... Αυτο που 8ελω ειναι ενα μηχανακι που να μπορω να ειναι γρηγορο αλλα να μη χρειαζεται κ συχνα service, τουλαχιστον οχι απο μηχανικης φυσεως οχι λαδια και τα λοιπα τα οποια τα κανω κ μονος μου... Επισης με απασχολει κ το βαρος... Ελπιζω να με βοηθησετε! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Anubis 87 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 ΘΕλω να αγορασω ενα Super Motard ειμαι αναμεσα σε ktm 660 smc drz 400 sm k wrf 450sm... μη χρειαζεται κ συχνα service, τουλαχιστον οχι απο μηχανικης φυσεως οχι λαδια και τα λοιπα τα οποια τα κανω κ μονος μου... Επισης με απασχολει κ το βαρος... Ελπιζω να με βοηθησετε! φίλε και για τα τρεις μηχανές που ανέφερες πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.δεν στα συνιστώ.για τα άλλα ερωτήματα σου δεν μπορώ να σε βοηθήσω δεν ξέρω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Niar 309 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 φίλε και για τα τρεις μηχανές που ανέφερες πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.δεν στα συνιστώ.για τα άλλα ερωτήματα σου δεν μπορώ να σε βοηθήσω δεν ξέρω. Οχι για ολες, το drz400 δεν θελει την ιδια συντηρηση με τα υπολοιπα+οτι υπαρχουν ολα τα ανταλλακτικα στο ebay πολυ φθηνα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Anubis 87 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 (τροποποιήθηκε) ναι για το drz 400 θα δίνεις λίγο λιγότερα όπως προανέφερε ο φίλος Niar.πάντως εγώ δεν στα συνιστώ. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 24 , 2011 από τον Anubis Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cpt-koulis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 ΘΕλω να αγορασω ενα Super Motard ειμαι αναμεσα σε ktm 660 smc drz 400 sm k wrf 450sm... Αυτο που 8ελω ειναι ενα μηχανακι που να ειναι γρηγορο αλλα να μη χρειαζεται κ συχνα service, τουλαχιστον οχι απο μηχανικης φυσεως οχι λαδια και τα λοιπα τα οποια τα κανω κ μονος μου... Επισης με απασχολει κ το βαρος... Ελπιζω να με βοηθησετε! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Anubis 87 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 έχεις ανοίξει θέμα εδώ και έχεις και απαντήσεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cpt-koulis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 τι προτεινετε δηλαδη? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zb00p 779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Και γρήγορο και χωρίς συχνά σέρβις, τότε θα πρέπει να κοιτάς για 690 είτε sm είτε smc είτε duke 3. To drz έχει νορμάλ συντήρηση, αλλά μόνο γρήγορο δεν το λες. Το WRF είναι γρήγορο, αλλά θέλει συχνή συντήρηση καθότι αγωνιστικό εντούρο. Το 660, αν είναι από 04-05 και μετά, έχει αρκετά αξιόπιστο μοτέρ, αλλά θέλει και αυτό συχνή και ευλαβική συντήρηση. Από τα τρία μηχανάκια που αναφέρεις, ίσως είναι αυτό που συνδυάζει καλύτερα βάρος-συντήρηση-επιδόσεις. Αλλιώς, αν σε ενδιαφέρει πρωτίστως να μην ζητάει τίποτα και μετά όλα τα άλλα, τότε κοιτάς για drz, XTX, FMX. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cpt-koulis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Και γρήγορο και χωρίς συχνά σέρβις, τότε θα πρέπει να κοιτάς για 690 είτε sm είτε smc είτε duke 3. To drz έχει νορμάλ συντήρηση, αλλά μόνο γρήγορο δεν το λες. Το WRF είναι γρήγορο, αλλά θέλει συχνή συντήρηση καθότι αγωνιστικό εντούρο. Το 660, αν είναι από 04-05 και μετά, έχει αρκετά αξιόπιστο μοτέρ, αλλά θέλει και αυτό συχνή και ευλαβική συντήρηση. Από τα τρία μηχανάκια που αναφέρεις, ίσως είναι αυτό που συνδυάζει καλύτερα βάρος-συντήρηση-επιδόσεις. Αλλιώς, αν σε ενδιαφέρει πρωτίστως να μην ζητάει τίποτα και μετά όλα τα άλλα, τότε κοιτάς για drz, XTX, FMX. Το xr 650???? λεει τιποτα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GuRu 239 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 To SXV 550 της Αprilia? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cpt-koulis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 To SXV 550 της Αprilia? Οχι δυστηχως ειναι μιας χρησεως το εν λογω.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Anubis 87 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 πάρε ένα XTX.οικονομικό και ότι πρέπει για πόλη. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zb00p 779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Το XR650 είναι ένα αερόψυκτο εντούρο, με ότι αυτό συνεπάγεται. Μέσα στην πόλη, θα ταλαιπωρηθείτε πολύ και οι δύο. Το SXV550 είναι πολλών χρήσεων, αλλά μιλάμε για ένα μηχανάκι καθαρά αγωνιστικό και με πολλά προβλήματα μέχρι τα μοντέλα του 2007. Πανάλαφρο, στρίβει, στροφάρει, αλλά συντήρηση αγωνιστικού. ΧΤΧ οικονομικό, βαρύ σαν μαούνα και λίγο γκάζι. Συγκινήσεις μηδέν, αλλά μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στην συντήρηση. Ξαναλέω, αν η προτεραιότητα σου είναι το κόστος συντήρησης, τότε θα πας για ΧΤΧ ή drz. Αν το θέλεις για μέσα στην πόλη, καλύτερα δρζ, αν θες για βολτούλες πιο έξω, τότε ΧΤΧ. Αλλιώς, για μένα η καλύτερη επιλογή ακούσει στο όνομα ΚΤΜ 690 με έμφαση στο SM ή τον Δούκα. Το SMC είναι πιο αγωνιστικής φιλοσοφίας με στενότερη γραμμή και όχι τόσο άνετο για δικάβαλο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Billanti 931 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Αν διαθέτεις φράγκα,πάρε ένα Δούκα να έχεις μόνιμο χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AFTER 613 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Αν διαθέτεις φράγκα,πάρε ένα Δούκα να έχεις μόνιμο χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά!! Θα συμφωνησω Μπορει να παρει ενα δουκα 2ης γεννιας, και θα ειναι οτι πρεπει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolas fmx 1.278 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Αν διαθέτεις φράγκα,πάρε ένα Δούκα να έχεις μόνιμο χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά!! Το χαμογελο θα το χει και το συνεργειο της γειτονιας σου ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Billanti 931 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Το χαμογελο θα το χει και το συνεργειο της γειτονιας σου ! Αυτά πάνε πακέτο φίλε μου. Αν δεν θες 50 άλογα και συνεργείο,παίρνεις ένα fmx με 20 άλογα και 200 κιλά στεγνό μαζί με μια άγκυρα για να σταματάς!! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όσοι δεν έχουν ktm τα κατηγορούν με τόση ευκολία.Τόση ζήλια; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
windy 56 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Το XR650 είναι ένα αερόψυκτο εντούρο, με ότι αυτό συνεπάγεται. Μέσα στην πόλη, θα ταλαιπωρηθείτε πολύ και οι δύο. Το SXV550 είναι πολλών χρήσεων, αλλά μιλάμε για ένα μηχανάκι καθαρά αγωνιστικό και με πολλά προβλήματα μέχρι τα μοντέλα του 2007. Πανάλαφρο, στρίβει, στροφάρει, αλλά συντήρηση αγωνιστικού. ΧΤΧ οικονομικό, βαρύ σαν μαούνα και λίγο γκάζι. Συγκινήσεις μηδέν, αλλά μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στην συντήρηση. Ξαναλέω, αν η προτεραιότητα σου είναι το κόστος συντήρησης, τότε θα πας για ΧΤΧ ή drz. Αν το θέλεις για μέσα στην πόλη, καλύτερα δρζ, αν θες για βολτούλες πιο έξω, τότε ΧΤΧ. Αλλιώς, για μένα η καλύτερη επιλογή ακούσει στο όνομα ΚΤΜ 690 με έμφαση στο SM ή τον Δούκα. Το SMC είναι πιο αγωνιστικής φιλοσοφίας με στενότερη γραμμή και όχι τόσο άνετο για δικάβαλο Το XR650 αεροψυκτο κ εντουρο??? Και σε ταλαιπωρει μεσα στην πολη?? Πραγματικα οτι να'ναι...Τελειος για συμβουλες!!! Αnyway..γι'αυτα που ζητας ειναι το καταλληλοτερο κατα την γνωμη μου.Δυνατο,ελαφρυ,αξιοπιστο κ φοβερα διασκεδαστικο. Απο συντηρηση λαδια καθε 1500-2000χλμ κ check βαλβιδες μια φορα τον χρονο (γυρω στα 8-10 χιλ χλμ) Αλλη επιλογη το ΚΤΜ 690 smc.Σουπερ αλλα ακριβο! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Whatevier 1.310 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 ΘΕλω να αγορασω ενα Super Motard ειμαι αναμεσα σε ktm 660 smc drz 400 sm k wrf 450sm... Αυτο που 8ελω ειναι ενα μηχανακι που να μπορω να ειναι γρηγορο αλλα να μη χρειαζεται κ συχνα service, τουλαχιστον οχι απο μηχανικης φυσεως οχι λαδια και τα λοιπα τα οποια τα κανω κ μονος μου... Επισης με απασχολει κ το βαρος... Ελπιζω να με βοηθησετε! αν θες τσεκαρεις και το husqvarna 630 sm.. θεωρητικα πολιτισμενο μοταρντ ειναι, δυστυχως δεν εχω οδηγησει καποιο απ' τα 660/ drz400 / wrf 530 για να εχω μετρο συγκρισης αλλα δεν χανεις και τπτ να το τσεκαρεις.. μεταχειρο ειναι μαλλον απιθανο να το βρεις αλλα καινουριο ειναι σε αρκετα δελεαστικη τιμη.. στα πρωτα 4,000 δεν εχει ανατιναχτει τπτ, τωρα πιο μετα δεν ξερω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zb00p 779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Windy γράψε λάθος για το αερόψυκτο, είχα μείνει στα παλιότερα μοντέλα, αλλά δεν παύει να είναι εντούρο, σουπερμοτο γίνεται με μετατροπή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
giorgos_drz 592 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2011 χρηστο το xr to εβγαζε και sm. εγω θα σου ελεγα απο πλευρας δυναμης το xr ή ktm. και συντηρησης drz. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ZXkawa 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2011 (τροποποιήθηκε) καλησπερα, 2005 Husaberg fs 650e 2008 Husqvarna sm 610e και τα specs οποιος θελει να δει αντιστοιχα: http://www.bikez.com/motorcycles/husaberg_fs_650_e_2005.php http://www.bikez.com/motorcycles/husqvarna_sm_610ie_2008.php Θα ηθελα και γω καμια γνωμη σας για την φαση, μιλαω μονο για μοτο σβελτα (110 με 120 κιλα εκει μεσα). Και φυσικα ενδιαφερομαι για Yamaha wrf450 motard και 426(οχι για χωμα)και Sxv550cc αλλα δεν εχω λεφτα για πεταμα τα πιο πολλα ειναι χιλιοπηδη...μενα (τα WR δηλαδη). Καποιος που ασχολειται καμια αποψη? thank you (Xt, drz, fmx, ttr, XR, ktm 660 OXI) Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 23 , 2011 από τον ZXkawa Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
g1ann1s 391 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2011 (τροποποιήθηκε) καλησπερα, 2005 Husaberg fs 650e 2008 Husqvarna sm 610e και τα specs οποιος θελει να δει αντιστοιχα: http://www.bikez.com/motorcycles/husaberg_fs_650_e_2005.php http://www.bikez.com/motorcycles/husqvarna_sm_610ie_2008.php Θα ηθελα και γω καμια γνωμη σας για την φαση, μιλαω μονο για μοτο σβελτα (110 με 120 κιλα εκει μεσα). Και φυσικα ενδιαφερομαι για Yamaha wrf450 motard και 426(οχι για χωμα)και Sxv550cc αλλα δεν εχω λεφτα για πεταμα τα πιο πολλα ειναι χιλιοπηδη...μενα (τα WR δηλαδη). Καποιος που ασχολειται καμια αποψη? thank you (Xt, drz, fmx, ttr, XR, ktm 660 OXI) Εγώ χωρίς να έχω ούτε το ένα ούτε το άλλο αλλά επειδή ψάχνω για τα δύο ακριβώς μοντέλα που λες (husky-husa) σου προτίνω να πας προς husky. Είναι πολιτικό μηχανάκι, δεν είναι xt βέβαια, είναι γρήγορο (ανάλογα και τι έχεις οδηγήσει) και από όσο έχω διαβάσει περισσότερο σε forum του εξωτερικού όπου πουλάει και περισσότερο δεν βγάζει σημαντικά προβλήματα αν το προσέχεις. Μιλάμε πάντα για το ie. Για το husa υπάρχουν άτομα εδώ που μου είπαν και εμένα κάποια πράγματα και θα σε συμβουλέψουν καλύτερα αλλά αυτό που κατάλαβα είναι πως αν δεν έχεις γνώσεις να το φτιάχνεις μόνος σου για κάθε μέρα δεν κάνει. Αν το θες για δεύτερο μηχανάκι και να βγάζεις γούστα ξέχνα το husky και καλορίζικο! Επίσης αν ξέρεις να το ρυθμίζεις και να το ψάχνεις μόνος σου επίσης καλορίζικο! Μία τρίτη επιλογή που παίζει ως κάτι το ενδιάμεσο είναι το husky sm510r. Είναι ακριβώς το ενδιάμεσο στα δύο πιστεύω μιας και είναι πολιτικό μηχανάκι με αγωνιστικές βλέψεις και δεν χρειάζεται την συντήρηση του husa αλλά δεν είναι και να το αφήνεις τελείως παραμελημένο. Θέλει να ασχολείσαι. Επίσης να ξαναπώ ότι δεν έχω κανένα από αυτά απλά το ψάχνω και διαβάζω καιρό και ουσιαστικά σου παραθέτω γνώμες πολλών άλλων. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 23 , 2011 από τον g1ann1s Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ZXkawa 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2011 (τροποποιήθηκε) ευχαριστω. θελει ψαξιμο γιατι για παραδειγμα το husky sm610e μοντελο 07 ζυγιζει 140 κιλα χωρις καυσιμα και λαδια ενω το ιδιο 08 30 κιλα πιο ελαφρυ!!! ΥΠΕΡΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΕΜΕ!! Για husaberg το σκεφτομαι αναλογα πως ειναι το μοτο, ενω αρχικα παρα λιγο να επερνα ενα wrf450 και θα εκλαιγα τα λεφτα. Ηusky δεν συγκρινεται με xt φιλε μου αυτο ειναι γαιδουρι σε βαρος και υποδυναμη πιο χαμηλη οποτε no comment... Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 23 , 2011 από τον ZXkawa Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zb00p 779 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2011 Husaberg FS650 με διαφορά το πιο δυνατό μονοκύλινδρο. Ειδικά, αν μιλάμε για τα 07+ με την ακτινική τρόμπα και δαγκάνα και με το μοτέρ γιατρεμένο από όλες τις παιδικές ασθένειες. Καλό το χασκι, αλλά αν ψάχνεις μειωμένο βάρος και επιδόσεις και θες οπωσδήποτε χασκι, τότε η επιλογή είναι το 510 smr και όχι το 610. Όπως και να έχει, όποιο μηχανάκι και αν πάρεις, το σημαντικότερο είναι η ευλαβική συντήρηση και θα έχεις πολλά, απροβλημάτιστα και ηδονιστικά χιλιόμετρα. Αν σκοπεύεις να έχεις το μηχανάκι για κάθε μέρα και μια στο τόσο να έχεις τις επιδόσεις και το αγωνιστικό στήσιμο, δεν θα σου συνιστούσα μηχανάκι αγωνιστικής φιλοσοφίας, όπως είναι το 650 και το 510. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες