Jump to content
Sign in to follow this  
fotisz750

καλως με :)

Recommended Posts

γεια σας παιδια! νεος στο φορουμ ,νεος στην ηλικια και σχετικα νεος στις μηχανες. το λοιπον: ειχα για 1μιση χρονο περιπου z750 09 και το πουλησα για τρεις βασικους λογους.1ον το μεγαλο βαρος του(για την κατηγορια του). 2ον τα μετρια φρενα του ΧΩΡΙΣ ABS(κρατηστε το αυτο) και 3ον τις μετριες αναρτησεις και γεωμετρια του(κοινως δεν εστριβε με τη σκεψη οπως ηθελα)(ουτε χερας ειμαι βεβαια)!

στο θεμα μας:ολα αυτα που ζητω μου τα δινει το street triple R ΕΚΤΟΣ απο το abs και αυτο με καιει παρα πολυ.στο ζ μου δεν ειχα abs και ειχα φοβηθει 2 φορες παρα πολυ σε φρενα πανικου(μπλοκαρε ο τροχος μπροστα και δεν επεσα απο τυχη και απο εκρξη αδρεναλινης).ειπα λοιπον η πομενη θα εχει abs.ελα ομως που δεν εχει.ετσι απορριπτοντας αρκετες ειμαι αναμεσα σε στρεετ τριπλε και cb1000r.ξερω το ενα 675 και το αλλο 1000.αλλα το cb εχει φοβερα φρενα με αβσ.ειμαι ομως βαρυ και αυτο.και δεν ξερω τι να επιλεξω τελικα :βαρος με αβς ή το τριπλ που ειναι ελαφρυ χωρις αβσ! σας κουρασα ε? δεν θελω να μου πει κανεις τι να κανω απλα ηθελα να σας πω τον πονο μου! :closed-topic:

δικαιολογημενος δεν ειναι???

Τροποποιήθηκε από τον fotisz750

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατ αρχάς φίλε καλωσήλθες στο παρεάκι!

Οι 2 σου επιλογές είναι μοτόρια το καθένα στην κορυφή της κατηγορία του. Οπότε ότι βαστάει η τσέπη σου ή ότι γουστάρει το μάτι σου!

Υ.Γ . εγώ δεν το συμπαθώ το ABS .... :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατ αρχάς φίλε καλωσήλθες στο παρεάκι!

Οι 2 σου επιλογές είναι μοτόρια το καθένα στην κορυφή της κατηγορία του. Οπότε ότι βαστάει η τσέπη σου ή ότι γουστάρει το μάτι σου!

Υ.Γ . εγώ δεν το συμπαθώ το ABS .... :grin:

πολυ open mind η απαντηση σου φιλε μου βλεποντας οτι εχεις fz1 να λες οτι το cb ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του.!!

οσο για το abs να σου πω την αληθεια το προτιμω απο τη μηχανη μου χαμέ!!!

(οπως ξαναειπα δεν ειμαι και χερας και οπωσδηποτε δεν ξερω να φρεναρω ετσι ωστε σε συνθηκες πανικου και κακης ασφαλτου(ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) να μην τσαρουχωσω τα φρενα.)

α ναι χρηση κυριως μικρες εκδρομουλες και καμια φορα πολη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί έχεις αποκλείσει το Ζ1000; Βαρύ δε λέω αλλα αρκουδογκαζο και καλό ABS. Προσωπικά μ' αρέσει πάρα πολυ για γυμνό.. Έχει μια αλητεια που το CB δεν έχει... Για το street triple δεν θα το σκεφτομουν εγώ.. Καταρχην δεν μ αρεσει. Αλλα Τρικυλινδρος;;;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οπως ειπες κι εσυ ειναι αρκετα βαρυ με ιδια γεωμετρια σχεδον με το ζ750.εχει δηλαδη βαρια αισθηση σαν μηχανη για πολλους λογους.το cb σε σχεση με το ζ100 μπορει να μην εχει πολυ λιγοτερα κιλα αλλα λογο διαφορετικου καντρου βαρους και συσσωρευση μαζας δινει την αισθηση πολυ πιο ελαφριας μοτοσυκλετας.ασε που εχει και καλυτερα φρενα,αναρτησεις,πλαισιο κτλ.οχι οτι θα τα καταλαβω τα τελειταια αλλα οσο ναναι ειναι αληθεια!

και τελος δεν θελω να παρω μη ολοιδια μηχανη με αυτη που ειχα.αααααααα εννοειτε οτι μιλαμε για μεταχειρ οποτε το καινουριο ζ1000 δεν το συζηταμε καν!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ open mind η απαντηση σου φιλε μου βλεποντας οτι εχεις fz1 να λες οτι το cb ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του.!!

οσο για το abs να σου πω την αληθεια το προτιμω απο τη μηχανη μου χαμέ!!!

(οπως ξαναειπα δεν ειμαι και χερας και οπωσδηποτε δεν ξερω να φρεναρω ετσι ωστε σε συνθηκες πανικου και κακης ασφαλτου(ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) να μην τσαρουχωσω τα φρενα.)

α ναι χρηση κυριως μικρες εκδρομουλες και καμια φορα πολη!

Δεν ειπα οτι είναι το καλύτερο, το κορυφαίο στην κατηγορία του, είπα οτι είναι απλά στην κορυφή. Εννοείται οτι το δικό μου είναι καλύτερο :devil::devil: Μουυυυυχαχαχαχχααα!!!

Εγώ πάλι με το ABS περισσότερο ανασφάλεια νιώθω παρά ασφάλεια! Κανένας δεν θέλει να δεί την μοτόρα του χαμέ !

Τις συνθήκες πανικού άμα οδηγάς σωστά, προσεκτικά και αμυντικά όταν πρέπει δεν τις συναντάς 99% .

οπως ειπες κι εσυ ειναι αρκετα βαρυ με ιδια γεωμετρια σχεδον με το ζ750.εχει δηλαδη βαρια αισθηση σαν μηχανη για πολλους λογους.το cb σε σχεση με το ζ100 μπορει να μην εχει πολυ λιγοτερα κιλα αλλα λογο διαφορετικου καντρου βαρους και συσσωρευση μαζας δινει την αισθηση πολυ πιο ελαφριας μοτοσυκλετας.ασε που εχει και καλυτερα φρενα,αναρτησεις,πλαισιο κτλ.οχι οτι θα τα καταλαβω τα τελειταια αλλα οσο ναναι ειναι αληθεια!

και τελος δεν θελω να παρω μη ολοιδια μηχανη με αυτη που ειχα.αααααααα εννοειτε οτι μιλαμε για μεταχειρ οποτε το καινουριο ζ1000 δεν το συζηταμε καν!!!

Και κουραστική θέση οδήγησης. Σκέψου πάντως και το FZ1 σαν επιλογή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ πάσο, για το καινούργιο έλεγα.. Αλλα κι αυτό θεοβαρυ είναι. Συμφωνώ με τους απο πάνω σκέψου και το fz1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το fazer1000 το εχω οδηγησει(οχι το γυμνο) και δεν με ενθουσιασε.ενα πιο δυνατο z μου φανηκε! οσο για το abs εχω ακουσει οτι της χοντα ειναι ενα επιπεδο πανω απο ολα τα αλλα γιαπωνεζικα(ειδικα με το cbs).δεν σε τρομαζει και λειτουργει υποδειγματικα!τεσπα.ισως ολα αυτα να ειναι και ιστοριες για αγριους...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...