makis_sk8er 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2011 ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ 18 ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΜΕΤΑΞΥ D-TACKER ΚΑΙ ΧΤ600.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΙΖΟΥΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΚΕΡ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Μ ΛΕΓΑΝΕ ΜΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΡΑΨΚΕΡ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΗΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΡΕ ΧΤ600 ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΓΡΙΓΟΡΗ ΜΗΧΑΝΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
jimaras85 60 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2011 Πάρε ένα που να το οδηγάς νόμιμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2011 Πάρε ένα που να το οδηγάς νόμιμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2011 (τροποποιήθηκε) Ιδιων χρονων ειναι τα δυο μηχανακια , τα τελευταια αεροψυκτα ΧΤ βγηκαν απο το '95 μεχρι και το '03 και το D-tracker απο το '98 μεχρι και το '03-'04 που μετα σταματησαν να το φερνουν εδω . Παρε οποιο σε καλυπτει απο διπλωμα . Οποιο μηχανακι κι αν παρεις αν δε το προσεχε ο προηγουμενος ιδιοκτητης θα βγαλει προβλημα , δεν ειναι πιο αξιοπιστο ενα ΧΤ απο ενα D-tracker . Τροποποιήθηκε Απρίλιος 4 , 2011 από τον Smias Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μάνος Δουδουμης 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2017 (τροποποιήθηκε) Ως κάτοχος ενός tracker, θεωρώ μπορώ να εκφράσω γνώμη. Θα Συμφωνήσω πως η φροντίδα και η συντήρηση που έχει δεχτεί ένα μηχανάκι του δίνει μακροζωία. Είμαι στα 125.000 χλμ, το μηχανάκι δεν έχει βγάλει τίποτα. Στα 40.000 του έκανα μια αναβαθμιση, χωρίς όμως να μου είχε βγάλει καποιο πρόβλημα ως τότε. Το 248 έγινε 292 από το klx300, και διάφορα άλλα. Από 21.5 τροχό που βγαίνει μαμα, με πιο ανοιχτό φίλτρο και εξάτμιση και ρυθμιση πάει στα 24-25 το πολυ. Από εκει και πάνω χρειάζονται επεμβάσεις μέσα στο μοτέρ. Κάθε 3.000-3.500 αλλάζω λάδια, και κάθε περίπου 30.000 κάνω ένα μεγάλο που αλλάζω καδένα εκκεντροφόρων και τεντωτηρα. Αυτό ειναι ίσως το μοναδικό αδύνατο του σημειο που θέλει φροντίδα. Εδώ είναι όμως να σημειώσω πως ένα απλό τρακέρ δεν χρειάζεται τόσο συχνά αλλαγή καδενας και τεντωτηρα. Το δικό μου μοτέρ στηθεί και μετρηθεί στα 29 άλογα τροχό, οπότε η επιβάρυνση στα εν λόγω σημεία είναι πολύ αυξημένη. Τροποποιήθηκε Ιούλιος 30 , 2017 από τον Μάνος Δουδουμης Διορθωση Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Arispeed 299 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2017 Διαφορετικά πράγματα συγκρίνεις .............αλλο 600 ,αλλο 250.......... κ το 600 μπορεί να ειναι λιωμένο κ ασυντήρητο .............πάνε με κάποιον που ξέρει να βρεις κ να αγοράσεις .,...... Μάζεψε λεφτά για κάτι πιο σύγχρονο..........θα στα φάνε τα μαστόρια ........ Κοίτα κ κάνα DRZ 400 .......... Πόσα χώνεις τελικά ? Επίσης δες κ ΧΤ 660 αμα σε παίρνει οικονομικά ............ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11.539 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2017 πριν 1 ώρα, το μέλος Arispeed έγραψε: Διαφορετικά πράγματα συγκρίνεις .............αλλο 600 ,αλλο 250.......... κ το 600 μπορεί να ειναι λιωμένο κ ασυντήρητο .............πάνε με κάποιον που ξέρει να βρεις κ να αγοράσεις .,...... Μάζεψε λεφτά για κάτι πιο σύγχρονο..........θα στα φάνε τα μαστόρια ........ Κοίτα κ κάνα DRZ 400 .......... Πόσα χώνεις τελικά ? Επίσης δες κ ΧΤ 660 αμα σε παίρνει οικονομικά ............ Αρη κοίτα λίγο τις ημερομηνίες! 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες