Tesla 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2011 Νέος οδηγός-Νέος στο forum. Δίπλωμα σε 2 μήνες και διαθέσιμα χρήματα για μηχανή μόνο μέχρι 2.000€ (και οδεύω προς μεταχειρισμένη). Ύψος:1.86 Βάρος:70kg Εδώ και καιρό είμαι μεταξύ: Hyosung GT 250r (4000 καινούργιο) Μέταχ 2008-9 http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1125661/ -πιστεύω εξαιτίας του "Hyosung" πάνω αντί για Suzuki (το σνομπαρουν και ας μην είναι κινέζικο) αλλά και της τοποθεσίας του πωλητή (στα σύνορα) η τιμή δικαιολογείται για μηχανή εφάμιλλη σε απόδοση με μια Ninja (4500€)- Honda CBF- 250(ή Yamaha YBR)(κάποτε 3800-4300) Μέταχ 2005-7 http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1057193/ _Επειδή η GT είναι σε πολύ καλή τιμή (και σχετικά καινούργια) αξίζει να ελέγξω αυτή πρώτη? Μπορεί κάποιος να μου αναλύσει τα κακά και τα καλά της κάθε επιλογής? (όχι των αγγελιών συγκεκριμένα) -Αν δεν κάνω λάθος με την CBF θα έχω περισσότερη άνεση εντός πόλης ενώ με την GT περισσότερη άνεση σε άσφαλτο εκτός πόλης και με την αντίστοιχη ευχαρίστηση μιας sport μηχανής με touring χαρακτηριστικά. -Έχω ανέβει και στα δύο χωρίς να έχω οδηγήσει. Μπορώ να πω ότι πάνω στην GT ήταν καλύτερη η αίσθηση(σκυφτός κ etc.) αισθητικά πάντως νομίζω εξαιτίας ύψους δείχνω καλύτερα πάνω στην CBF. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George.doc 69 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2011 Βασικά επειδή μιλάμε για διαφορετικές κατηγορίες τελείως ανάμεσα σε Hyosung cbf/ybr250 τα μόνα που μετράνε είναι τι τι γουστάρεις περισσότερο και η χρήση που την προορίζεις(δυστυχώς συχνά είναι και αντικρουόμενα...). Με το cbf από τη δική μου εμπειρία θα είσαι πάρα πολύ άνετος στη πόλη με μεγάλο κόψιμο τιμονιού, στάση σώματος(έχουμε ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις) και θα είσαι και πολύ άνετος σε χαλαρές βόλτες ακόμα και αν είναι μακριά.Πανεύκολο στην οδήγηση δε το συζήτω και οικονομικότατο σε ταχύτητες μέχρι 100χλμ/ω.Όχι ΄το με παραπάνω θα καταπίνει ιδιαίτερα αλλά μέχρι εκεί είναι λες και καίει αέρα.Από ότι ξερω το ίδι ισχύει και για το ybr. Τώρα στα κατά...Δεν είναι και μηχανή για τρομερές συγκινήσεις...τη βαριέσαι σχετικά γρήγορα δε νομίζω ότι είναι από τις μηχανές που μπορείς να "πντρευτείς" και να την έχεις για πολλά χρόνια.Και μακρινά ταξίδια με ευθεία ατελείωτη σαν την εθνική δεν παλέυονται.Μπορείς να πηγαίνεις τελικιασμένος με 140χλμ αλλα θα βαριέσαι όσο δεν πάει.Αν έχει και καμιά στροφούλα και αλλάζει το σκηνικό ντάξει κανενα πρόβλημα. Οπότε αν δεν έχεις κ@υλα με την ταχύτητα τρομερή,είσαι αρχάριος και θες μια πρώτη μηχανή για πχ 2 χρόνια τη συνιστώ ανεπιφήλακτα! Αν γουσταρίζεις περισσότερο τη φάση ss με ταχύτητα και δεν έχεις πρόβλημα να θυσιάσεις κάτι σε άνεση και ευκολία... μάλλον Hyosung...αν σου κάτσει κανένα νιντζάκι ακόμα καλύτερα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mathios 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2011 Συμφωνω με οσα ειπε ο George.doc μονο να προσθεσω 2 πραγματα για το cbf. Πολυ ακριβα ανταλακτικα και αν πας για μεταχειρισμενο απεφυγε μοντελο 04. Τρεχα μεχρι να πατησεις μαυρο χιονι!!! Τωρα οσο για το GTR το ειχα ψαξει λιγο γιατι ειχα το ιδιο διλημα και απο οσους το ειχαν μου ειπαν οτι πρωτα απο ολα ειναι Κορεατικη κατασκευη και οχι Κινεζικη.Δευτερον δεν ειναι γνωστο λογο σνομπαρισματος.Τριτον οποιος το πηρε το παντρευτηκε, πολυ καλη αποδοση, οικονομικο καιχωρις προβληματα.Στα κατα ψευτικα τα πλαστικα και το σημαντικοτερο πολυ χαμηλη μεταπωλητικη αξια, σε καινουριο με το που θα βαλεις το κλειδι στην μιζα εισαι 1000 ευρω κατω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gregomaga 145 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2011 Βασικά επειδή μιλάμε για διαφορετικές κατηγορίες τελείως ανάμεσα σε Hyosung cbf/ybr250 τα μόνα που μετράνε είναι τι τι γουστάρεις περισσότερο και η χρήση που την προορίζεις(δυστυχώς συχνά είναι και αντικρουόμενα...). Με το cbf από τη δική μου εμπειρία θα είσαι πάρα πολύ άνετος στη πόλη με μεγάλο κόψιμο τιμονιού, στάση σώματος(έχουμε ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις) και θα είσαι και πολύ άνετος σε χαλαρές βόλτες ακόμα και αν είναι μακριά.Πανεύκολο στην οδήγηση δε το συζήτω και οικονομικότατο σε ταχύτητες μέχρι 100χλμ/ω.Όχι ΄το με παραπάνω θα καταπίνει ιδιαίτερα αλλά μέχρι εκεί είναι λες και καίει αέρα.Από ότι ξερω το ίδι ισχύει και για το ybr. Τώρα στα κατά...Δεν είναι και μηχανή για τρομερές συγκινήσεις...τη βαριέσαι σχετικά γρήγορα δε νομίζω ότι είναι από τις μηχανές που μπορείς να "πντρευτείς" και να την έχεις για πολλά χρόνια.Και μακρινά ταξίδια με ευθεία ατελείωτη σαν την εθνική δεν παλέυονται.Μπορείς να πηγαίνεις τελικιασμένος με 140χλμ αλλα θα βαριέσαι όσο δεν πάει.Αν έχει και καμιά στροφούλα και αλλάζει το σκηνικό ντάξει κανενα πρόβλημα. Οπότε αν δεν έχεις κ@υλα με την ταχύτητα τρομερή,είσαι αρχάριος και θες μια πρώτη μηχανή για πχ 2 χρόνια τη συνιστώ ανεπιφήλακτα! Αν γουσταρίζεις περισσότερο τη φάση ss με ταχύτητα και δεν έχεις πρόβλημα να θυσιάσεις κάτι σε άνεση και ευκολία... μάλλον Hyosung...αν σου κάτσει κανένα νιντζάκι ακόμα καλύτερα! Ακου τον Γιώργο ξέρει! Δεν ξερω αν η cbf εχει ακριβα ανταλλακτικα οπως ανεφερθηκε,αλλα τουλαχιστον υπαρχουν...για την gtr δεν ξερω αν ειναι θεμα σνομπαρισματος παντως εδω δεν πολυ κυκλοφορει.εγω μενω θεσσαλονικη και εχω δει ελαχιστες...οποτε μαλλον θα προτιμουσα cbf...καλα και μεταπωλητικη αξια...το gtr ειναι για το αναθεμα σε σχεση με το cbf...παντως οτι και να παρεις,καλοταξιδο! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NICKDRIFTER 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2011 Το hyosung είναι ομορφότερο και μάλον καλύτερο απο το άλλο, όμως όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις απλά το ξεχνάς......... Επίσης κάποτε είχα διαβάσει σε περιοδικο του χώρου ότι ζητούσαν επίμονα το 250 & το 650 για τεστ και ΔΕΝ τα έδιναν, ποιος δεν θα τα έδινε αν ήταν σίγουρος ότι είναι καλό;;;; Και εξηγούμαι..... πριν 3 χρόνια το είχα ψάξει πολύ για ένα φίλο και σε τεστ ξένων περιοδικών έλεγαν ότι είναι αρκετά καλό εκτός απο το πίσω φρένο που θέλει αμέσως αλλαγή σε δαγκάνα-δίσκο γιατί είναι επικίνδυνο, λάστιχα απαράδεκτα αλλά αυτό δεν σε απασχολεί σε μεταχειρισμένο μάλον θα τα έχει αλλάξει ή τα αλλάζεις εσύ και η εξάτμιση σε κάποιες περιπτώσεις "έσκαγε" ατα πρώτα 1000 χλμ. Το καλύτερο θα ήταν να μπορούσες να πάρεις ένα νιντζάκι που είναι κλάσεις πάνω απο τα υπόλοιπα της κατηγορίας του, αλλά εσύ ξέρεις μέχρι που φτάνει η τσέπη σου.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nestro 317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2011 Φίλε υπάρχουν εδώ! και μερικά πράγματα,στην 3η σελίδα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ευρυμεδων Αραπατσακος 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 (τροποποιήθηκε) Παιδιά καλημέρα.εχω το 250 hyosung και ανάβει το f1 και μπερδεύει πολύ η μηχανή.ξερει κάποιος να μου πει τι μπορεί να είναι?κακό καύσιμο η κάτι στα ηλεκτρικά? Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 21 από τον Ευρυμεδων Αραπατσακος Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.347 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 Είναι FI που σημαίνει Fuel Injection, και όχι F1 που απορώ γιατί το λέει τόσος πολύς κόσμος. Για το θέμα της βλάβης, θα το πας σε ένα αξιοπρεπές νόμιμο συνεργείο μοτοσυκλετών, να το ψάξουν, να το βρουν και να το φτιάξουν αν χρειάζεται. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες