sotalotsopa 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Χαιρετω ολο το φορουμ!!! Ο θείος μου (παλιος μηχανοβιος, αλλα πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χουι) εκανε επιτελους την επιστροφη του. Αυτη την φορα με ενα yamaha FZX750. Ομως αντιμετωπιζει ενα προβληματακι.... το τεποζιτο ειναι σε κακο χαλι (εσωτερικα), γεγονος το οποιο προκαλεσε προβληματα στα καρμπυρατερ κτλ. Ο καθαρισμος του εγινε με ηλεκτρολυση, αλλα τωρα ψαχνεται για εσωτερικη πλαστικοποιηση. Το σημαντικο ειναι οτι δεν θελουμε να κοπει το τεποζιτο. Ξερουμε κανεναν μαστορα στην Αθηνα, ή και γενικα αλλου που να το κανει??? Εναλλακτικα, βρηκαμε αυτο: http://www.tat.toopaint.gr/gtat.htm Κατι σαν αντισκωριακη βαφη. Ποια μεθοδος προτεινετε? Και κανα τηλεφωνακι αν υπαρχει!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
freack mechanic 43 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Χαιρετω ολο το φορουμ!!! Ο θείος μου (παλιος μηχανοβιος, αλλα πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χουι) εκανε επιτελους την επιστροφη του. Αυτη την φορα με ενα yamaha FZX750. Ομως αντιμετωπιζει ενα προβληματακι.... το τεποζιτο ειναι σε κακο χαλι (εσωτερικα), γεγονος το οποιο προκαλεσε προβληματα στα καρμπυρατερ κτλ. Ο καθαρισμος του εγινε με ηλεκτρολυση, αλλα τωρα ψαχνεται για εσωτερικη πλαστικοποιηση. Το σημαντικο ειναι οτι δεν θελουμε να κοπει το τεποζιτο. Ξερουμε κανεναν μαστορα στην Αθηνα, ή και γενικα αλλου που να το κανει??? Εναλλακτικα, βρηκαμε αυτο: http://www.tat.toopaint.gr/gtat.htm Κατι σαν αντισκωριακη βαφη. Ποια μεθοδος προτεινετε? Και κανα τηλεφωνακι αν υπαρχει!!! Καλύτερα να βρεί ένα άλλο ρεζερβουάρ. Η πλαστικοποίηση αν δεν γίνει απο πολύ έμπειρο μάστορα θα προκαλέσει χειρότερα προβλήματα. Κομμάτια της πλαστικής επίστρωσης θα ξεκολλάνε και θα φράζουν οτι βρούν μπροστά τους, απο φίλτρα έως σωληνάκια και καρμπυλατερ. Τα έχω πάθει με παλαιό μοτό μου και τα λέω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sotalotsopa 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Η πλαστικοποίηση αν δεν γίνει απο πολύ έμπειρο μάστορα θα προκαλέσει χειρότερα προβλήματα. Εχεις δικιο. Το ξερω οτι ειναι δυσκολο και δεν το αναλαμβανουν ολοι. (μηχανικος ειναι ο ιδιος, αλλα επειδη δεν το εχει ξανακανει δεν το ρισκαρει. Επομενως, ψαχνουμε καποιον με εμπειρια..... Τωρα, το τι παιζει με την αλλη μεθοδο (αυτη που ειναι σαν αντισκουριακη βαφη)δεν ξερω αν εχει το κινδυνο του "ξεφλουδισματος". Εχει κανει κανεις τιποτα αντιστοιχο? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostas_patra 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2011 για αρχή, αν έχει παλιά πλαστικοποίηση, διαβρωτικό χρώματος μόλις αφαιρεθεί η παλιά, ακολούθησε την εξής διαδικασία για την αφαίρεση της σκουριάς και την προετοιμασία της επιφάνειας για να δεχτεί τη νέα πλαστικοποίηση η ηλεκτρόλυση θέλει από ώρες μέχρι μέρες, αρκετή σόδα και αρκετά αμπέρ μετά, αλυσίδα, μην βάλεις καρφιά, ούτε βίδες, μόνο αλυσίδα κατόπιν, rust remover στη συνέχεια, rust stabiliser στο σημείο αυτό θέλει τέλειο στέγνωμα για να πιάσει η νεα πλαστικοποίηση τέλος, por15 στα πρώτα βήματα, ενδιάμεσα χρησιμοποίησε διαλυτικό χρώματος, για να διώχνεις τις παλιές σκουριές και την παλιά πλαστικοποιηση δεν χρειάζεται να κόψεις τίποτα, θέλεις μόνο υπομονή, μπράτσα, χρόνο, χώρο, μπόλικο νερό και αναλώσιμα περίπου στα 50-60ε, αναλόγως της ύπαρξης παλιάς πλαστικοποίησης η διαδιακασία δεν θα σε πολυβοηθήσει αν το ρεζερβουάρ είναι κόσκινο, σε μια τέτοια περίπτωση, ακολούθησε την συμβουλή του φίλου παραπάνω, που προτρέπει στην αγορά μεταχειρισμένου σε καλύτερη κατάσταση για ότι χρειαστείς, ρώτα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες