Jump to content
Αήρ

Nembo: τρικύλινδρη και «ανάποδη»!

Recommended Posts

Μπορεί να μην έχετε ακουστά την ιταλικής καταγωγής εταιρεία Nembo, όμως αυτή εξελίσσει και κατασκευάζει έναν εντελώς επαναστατικό κινητήρα. Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο στα 2,0 λίτρα, που όμως έχει αντεστραμμένους τους κυλίνδρους, ενώ η ιπποδύναμη ξεκινά από τους 160 και φτάνει τους 250 ίππους!

penembo1.jpg

Το όνομα της εταιρείας είναι Nembo Motociclette, και το όνομα του επαναστατικού κινητήρα που κατασκευάζει είναι Super 32 Rovescio. Κάθε όρος σε αυτό έχει τη σημασία του, αφού το νούμερο 3 συμβολίζει τους 3 κυλίνδρους, το 2 αναφέρεται στη χωρητικότητα (2 λίτρα), ενώ το Rovescio σημαίνει ανάποδα ή αν προτιμάτε: αντεστραμμένη! Το τελευταίο στοιχείο είναι αυτό που της εξασφαλίζει την απαιτούμενη «μοναδικότητα» που επιθυμεί ο κατασκευαστής αφού ο κάθε κύλινδρος κινείται αντίθετα με ότι γνωρίζαμε έως σήμερα. Για να γίνει κατανοητό δηλαδή, οι βαλβίδες και ο θάλαμος καύσης βρίσκονται στο κάτω μέρος, και ο στροφαλοφόρος άξονας με το κιβώτιο βρίσκονται επάνω!

Τo project βρίσκεται υπό εξέλιξη, και έτσι το αερόψυκτο μοτέρ έχει τρεις διαβαθμίσεις, μεταξύ 1.814/1.925/2.097 κ.εκ. ενώ η ιπποδύναμη αντίστοιχα κυμαίνεται στους 160/200/250 ίππους. Το βάρος της κυμαίνεται μεταξύ 140-155 κιλών, ανάλογα με την έκδοση, ενώ η συνολική εμφάνιση της μοτοσικλέτας δεν περιλαμβάνει σχεδόν καθόλου φέρινγκ, αφήνοντας σε κοινή θέα τον κινητήρα και όχι μόνο!

Ο ιδρυτής της εταιρείας ονομάζεται Daniele “Titus” Sabatini, και οι μοτοσικλέτες του θα παραχθούν σε περιορισμένη παραγωγή, είτε για χρήση σε δρόμο, είτε σε πίστα.

Από mototriti.gr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ενδιαφέρον........το τι κερδίζει όμως με την ανάποδη διάταξη ξέρουμε?

Σε τι πλεονεκτεί έναντι ενός κλασικού κινητήρα ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ενδιαφέρον........το τι κερδίζει όμως με την ανάποδη διάταξη ξέρουμε?

Σε τι πλεονεκτεί έναντι ενός κλασικού κινητήρα ?

Έλα μου ντε, αναμένουμε λοιπόν μήπως και υπάρχει κάποιος ειδικός επί οτυ θέματος...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ενδιαφέρον........το τι κερδίζει όμως με την ανάποδη διάταξη ξέρουμε?

Σε τι πλεονεκτεί έναντι ενός κλασικού κινητήρα ?

Με αυτή την διάταξη, το κέντρο περιστροφής στους τρεις άξονες είναι πολύ κοντά στο κέντρο βάρος του σύνολου αναβάτη-μοτοσυκλέτας (και κερδίζει πολύ σε ευελιξία) όπως επίσης ότι οι αυλοί εισαγωγής έχουν το σωστό μήκος για να επιταχύνει το μείγμα στην ταχύτητα που βολεύει στην λειτουργία του κινητήρα. Ένα μειονέκτημα που βλέπω είναι, τι γίνεται με τις τάσεις της αλυσίδας έτσι ψηλά που είναι ο δευτερεύον άξονας, αλλά προφανώς έχει βρει κάποια άκρη...

Πολύ εντυπωσιακή μοτο, αλλά το όφελος δεν ξέρω που βρίσκετε! Απλά κάνει την τρέλα του... :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα αυτοι οι χριστιανοι χωρις αλυσιδα το πουλανε? :thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον sakis_mar

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα λάδια πως θα καταφέρουν να τα κρατήσουν μέσα στο κινητήρα? Πως θα λιπαίνονται τα πιστόνια και οι κεφαλές χωρίς να καίγεται το λάδι αφού λόγω τις ιδιομορφίας της κατασκευής το λάδι θα έχει την τάση να γεμίσει το θάλαμο καύσης? Τι σύστημα να έχει? :think:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα λάδια πως θα καταφέρουν να τα κρατήσουν μέσα στο κινητήρα? Πως θα λιπαίνονται τα πιστόνια και οι κεφαλές χωρίς να καίγεται το λάδι αφού λόγω τις ιδιομορφίας της κατασκευής το λάδι θα έχει την τάση να γεμίσει το θάλαμο καύσης? Τι σύστημα να έχει? :think:

αμερικανια μου μυριζει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aπο "εσωτερική πληροφόρηση" μέσω ενός ξαδέρφου μου (αρχιμηχανικός του hayden και κολλητός του preziosi) που γνωρίζει τον κατασκευαστή, έμαθα πως έβαλε κάτω την κεφαλή διότι στις δοκιμές όταν το κρατούσε πάνω από 4 sec στα κόκκινα, πετούσε τα μπουζί με αποτέλεσμα να τραυματίζεται ο αναβάτης!

Ενα δεύτερο πρόβλημα είναι ότι έχανε λάδια από παντού με αποτέλεσμα να πέφτουν πάνω στον πίσω τροχό και να τραυματίζεται (ξανά) ο αναβάτης, τώρα τα λάδια απλώς τα καίει αυξάνοντας και τις επιδόσεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aπο "εσωτερική πληροφόρηση" μέσω ενός ξαδέρφου μου (αρχιμηχανικός του hayden και κολλητός του preziosi) που γνωρίζει τον κατασκευαστή, έμαθα πως έβαλε κάτω την κεφαλή διότι στις δοκιμές όταν το κρατούσε πάνω από 4 sec στα κόκκινα, πετούσε τα μπουζί με αποτέλεσμα να τραυματίζεται ο αναβάτης!

Ενα δεύτερο πρόβλημα είναι ότι έχανε λάδια από παντού με αποτέλεσμα να πέφτουν πάνω στον πίσω τροχό και να τραυματίζεται (ξανά) ο αναβάτης, τώρα τα λάδια απλώς τα καίει αυξάνοντας και τις επιδόσεις!

εμ απογορευσαν τα διχρονα...οριστε ο καινουργιος τροπος για τα λαδοτηρια... :2funny:

οπως κι αν εχει ειναι "εργαλειο"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

..το αερόψυκτο μοτέρ έχει τρεις διαβαθμίσεις, μεταξύ 1.814/1.925/2.097 κ.εκ.

Δλδ 600-700 cc ανα κυλινδρο!! :blink:

(Kαι γιατι αεροψυκτο?? :unsure: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα λάδια πως θα καταφέρουν να τα κρατήσουν μέσα στο κινητήρα? Πως θα λιπαίνονται τα πιστόνια και οι κεφαλές χωρίς να καίγεται το λάδι αφού λόγω τις ιδιομορφίας της κατασκευής το λάδι θα έχει την τάση να γεμίσει το θάλαμο καύσης? Τι σύστημα να έχει? :think:

Και τα ελατήρια τι δουλειά κάνουν; Εδώ δεν ξεφεύγουν τα αέρια της καύσης, τα λάδια θα περάσουν;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μένα αυτό με τη λίπανση με προβληματίζει. Τί είδους στεγανότητα πρέπει να έχουν τα δαχτυλίδια για να μην περνάει λάδι στο θάλαμο καύσης?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και τα ελατήρια τι δουλειά κάνουν; Εδώ δεν ξεφεύγουν τα αέρια της καύσης, τα λάδια θα περάσουν;

Όταν είναι σβηστό και μετά από βόλτα που τα λάδια θα είναι σαν νερό, δεν θα περάσει από τα ελατήρια το λάδι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όχι.

Αυτό σου είπα, αέρια με τρελή πίεση δεν περνάνε (στην εκτόνωση) και θα περάσει υγρό μόνο και μόνο με τη δύναμη του βάρους τους;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν έχει λίγο ψηλά κέντρο βάρους με όλο αυτό κάτω από το ντεπόζιτο?

οι άλλοι προσπαθούν το κάρτερ να ακουμπάει το πάτωμα κι αυτός το έβαλε στο ύψος της σέλας? :uglystupid2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γιαυτό το λόγο είναι πειραματικό...

δεν μπορεί να τα έχει όλα σωστά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμφιβάλλω για το τελικό αποτέλεσμα και τα πραγματικά οφέλη...

Απ΄την άλλη αναπόσπαστο κομμάτι της επιστημονικής μεθόδου άρα και της τεχνολογίας είναι ο πειραματισμός με θεωρίες οι οποίες αποδεικνύονται λανθασμένες.

Αμα δεν λειτουργήσει σωστά θα ξέρουμε οτί τα μηχανάκια μας έχουν την σωστή διάταξη.

Αμα λειτουργήσει... υπάρχει ο τροχός και η οξυγονοκόλληση για να κάνουμε τις απαραίτητες... αναδιατάξεις! :tooth:

Όταν είναι σβηστό και μετά από βόλτα που τα λάδια θα είναι σαν νερό, δεν θα περάσει από τα ελατήρια το λάδι?

Πλάκα πλάκα ο ALX μπορεί να έχει εδώ ένα point. Τα ελατήρια βασίζονται στην πίεση των αερίων για την στεγανοποίηση του θαλάμου καύσης. Με σβηστό το μοτέρ δεν στεγανοποιούν επαρκώς, απόδειξη του οποίου είναι το ότι εάν γεμίσει ο θάλαμος καύσης με βενζίνη λόγω προβληματικού ρουμπινέτου, η βενζίνη καταλήγει στα κάρτερ.

Σίγουρα το μοτέρ θα έχει σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ σχεδιασμένο για την διάταξη αλλά από το κάτω μέρος των πιστονιών [το πάνω σε αυτή την περίπτωση] πως θα είναι δυνατόν να υπάρχει αντλία αναρρόφησης λαδιού από την στιγμή που είναι κινητό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι αντλία αναρόφησης; να πάει το λάδι που;

Ακόμα δεν τον είδαμε γιάννη τον εβγάλαμε! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όχι.

Αυτό σου είπα, αέρια με τρελή πίεση δεν περνάνε (στην εκτόνωση) και θα περάσει υγρό μόνο και μόνο με τη δύναμη του βάρους τους;

Τότε γιατί στους κινητήρες boxer λένε ΟΧΙ στο πλαϊνό στάντ για πολύ ώρα (ειδικά όταν η μοτοσυκλέτα είναι ζεστή? )

Το έχω διαπιστώει και μόνος μου. Όταν την βάλεις ζεστή στο πλαϊνό στάντ, τότε το λάδι που έχει απομείνει πίσω από το πιστόνι του αριστερού κυλίνδρου δεν επιστρέφει λόγω κλίσης στο κάρτερ αλλά σιγά σιγά περνάει στο χώρο καύσεως. Αποτέλεσμα αυτού είναι όταν ξαναβάλεις μπροστά να πετάξει από την εξάτμιση για πολύ λίγο ένα ντουμάνι καπνού που είναι από το καμένο λάδι που είχε περάσει στο χώρο καύσης. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και λέω εγώ τώρα, μήπως δεν έχει λάδι για τη "λίπανση"; Μήπως "λιπένεται" με κάποιον άλλο τρόπο;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...