Jump to content
nikosm1993

Καρμπιρατέρ για Serow 230cc

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά...

έφτιαξα ένα μοτέρ από yamaha serow 225cc 71mm wiseco ( ΕΔΩτο θέμα ) και θέλω να του βάλω ένα μεγαλύτερο καρμπιρατέρ... από την μάνα του φοράει ένα mikuni 33mm

προτείνετε μου διάφορα καρμπιρατέρ τι αξίζει να βάλω. προτείνετε μου μάρκα μοντέλο και πόσα χιλιοστά να είναι...

Υ.Γ. στο μαμά καρμπιρατέρ έχει σπάσει ένα πλαστικάκι και αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος που θέλω να το αλλάξω

Τροποποιήθηκε από τον nikosm1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Dellorto από τις καλύτερες μάρκες, κατα την γνώμη μου άφησε το στα 33mm, ή παίξε σε πολύ λίγο μεγαλύτερο μέγεθος...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mikuni TM33mm , ειναι μηχανικο καρμπ. με αντλια επιταχυνσης :_thumbsup:

Θα δεις διαφορα σε σχεση με το μαμα που ειναι υποπιεσης , δεν εχει αναιβει πολλα κυβικα οπωτε ενα μηχανικο 33άρι ειναι το ιδανικο , το ΤΜ33 το βαζουν και σε μαμα Serow οπωτε δε θα εχεις και θεματα εφαρμογης , επισης θα βρεις καποια ρυθμιση σ'εκεινο το φορουμ που σου ειχα στειλει για να μην αρχισεις απο το 0 :_thumbsup:

Παντως μην ανεβεις σε διαμετρο , μη δεις το ΤΜ36 και ψηθεις... πηγαινε με το ΤΜ33 που εχεις μια "ετοιμη" βαση απο ρυθμισεις στο Serow φορουμ .

Το βρισκεις με κατι σαν 300ε καινουριο απο Αμερικη .

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mikuni TM33mm , ειναι μηχανικο καρμπ. με αντλια επιταχυνσης :_thumbsup:

όταν λες με αντλία επιτάχυνσης εννοείς όπως τα FCR έχουν ένα κόκκινο χωνί ένα τέτοιο πράγμα??

δηλαδή να έχω το καρμπιρατέρ χωρίς φίλτρο αέρα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όταν λες με αντλία επιτάχυνσης εννοείς όπως τα FCR έχουν ένα κόκκινο χωνί ένα τέτοιο πράγμα??

δηλαδή να έχω το καρμπιρατέρ χωρίς φίλτρο αέρα??

Οταν λεω αντλια επιταχυνσης εννοω οτι εχει μια αντλια που ψεκαζει μεσω ενος μπεκ λιγη βενζινη στο ανοιγμα του γκαζιου , οπως ειναι και τα fcr , μηχανικα καρμπυρατερ με αντλια επιταχυνσης !

Τη κοκκινη χωανη ναι την εχουν και για τα Fcr αλλα αυτο ειναι μονο μια επιλογη που μπορει να κανει καποιος για την εισαγωγη του αερα , οι λογικοι βαζουν ανταπτωρα για το φιλτροκουτι , παντως αυτο δεν εχει καμια σχεση με την αντλια επιταχυνσης .

Αυτο ειναι το Mikuni tm33 :

tm33-dr350.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστώ billy...

να σου κάνω μια ερώτηση. αν εσύ είχες ένα yamaha serow 225 και το είχες κάνει 71mm wiseco ( με λίγα λόγια το μοτέρ μου ) τι καρμπιρατέρ θα του έβαζες? πες μου και ακριβές λύσεις και φτηνές :) αλλά να είναι καλύτερο από το μαμά καρμπιρατέρ...

περιμένω πως και πως απαντήσεις !!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

33 χιλιοστά καρμπ στο Serrow από την μαμά του; Είσαι σίγουρος;

Το XR250R που είχα φόραγε 30άρι, το πολιτικό XR250 φοράει 28άρι.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτί 33 χιλιοστά κάρμπ για 223 αερόψυκτα κυβικά ακούγονται πολλά εκτός εάν μιλάμε για μηχανικό με αντλία επιτάχυνσης όπως λέει ο Smias.

Μήπως αράξεις σε αυτό που έχεις [αφού είναι ήδη κατά πάσα πιθανότητα προϊόν αναβάθμισης] και δώσεις τα λεφτά σε καμία άλλη μόντα;

Κάνα εκκεντροφόρο ας πούμε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Nίκο κοίτα:ΕΔΩ thumbsup.gif

Και διάβασε και αυτό: _thumbsup.gif

<< For all model years '97 - '06 (except 2003) the carb has been the same (4BE10), but the jets have been getting smaller. Lean fuel mixture fewer hydrocarbon emissions, but it also means less power, hotter running, shorter-lived engines. 1997 - 2000 models have a 130 main jet, 2001 - 2006 have only a 125. The pilot jet has been a #40 except for 1997 when it was a #42.5. >>

_______________________________________________________________________________________________________________

avatar_13079.gif tt5447028fltt.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Nίκο κοίτα:ΕΔΩ thumbsup.gif

offtopic.gif

...αλλά respekt.gifrespekt.gif στον Μoto99 ! respekt.gif

που τα ξετρυπώνεις stunned.gif ορέ....τσακάλι ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Nίκο κοίτα:ΕΔΩ

<< For all model years '97 - '06 (except 2003) the carb has been the same (4BE10), but the jets have been getting smaller. Lean fuel mixture fewer hydrocarbon emissions, but it also means less power, hotter running, shorter-lived engines. 1997 - 2000 models have a 130 main jet, 2001 - 2006 have only a 125. The pilot jet has been a #40 except for 1997 when it was a #42.5. >>

ότι καταλαβαίνω λέω...

τα μοντέλα από το 1997 έως και το 2006 φοράνε καρμπιρατέρ 4BE10 αλλά τα ζιγκλέρ είναι μικρότερα απ ότι σηκώνει το καρμπιρατέρ. βάλανε μικρότερα ζιγκλέρ για να μην τραβάει για να μην καίει βενζίνα και για να μην ρυπαίνει πολύ. τα μοντέλα του 1997 - 2000 φοράνε ένα 130άρι ζιγκλέρ. τα μοντέλα 2001 - 2006 έχουν 125άρι ζιγκλέρ το μικρό ζιγκλεράκι ήταν 40άρι εκτός από το 1997 που ήταν 42,5.

παιδιά βοήθεια... δεν καταλαβαίνω Χριστό... :help: :help: :help:

το δικό μου είναι μοντέλο του 93...

ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα και για τον κόπο σου που κάθισες και βρήκες το κείμενο...

το Mikuni MT 33 είναι καλό ?? αξίζει τόσα λεφτά? ή και με το δικό μου με ένα 150άρι ζιγκλέρ κάνω δουλειά??

το δικό μου ζιγκλέρ είναι 125...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μαμα καρμπ. των Serow ειναι Μikuni BST ή BSR 33mm υποπιεσης , χωρις φυσικα αντλια επιταχυνσηςς , βαλε ενα TM33 που βαζουνε κι οι Αμερικανοι στα Serow (+klx250-300 , xr250 κ.α) που ειναι ενα πολυ ιδανικο καρμπ. για αυτα τα κυβικα .

Το ΤΜ33 ειναι απ'τα πιο σωστα καρμπ. γι'αυτα τα μηχανακια , οπως σου ειπα αν ψαξεις στο xt222 forum θα βρεις υλικο για τη τοποθετιση του σε xt225 Serow :_thumbsup:

Eνα υποπιεσης με ενα μηχανικο+αντλια επιταχυνσης δεν εχουν καμια σχεση κι ας ειναι στα ιδια χιλιοστα , ειναι μερα με νυχτα , με το μηχανικο+αντλια επιταχυνσης θα δεις αλλη αποκριση .

Για πανω απο 33χιλιοστα δεν ειναι , μετα θα κοψει δυναμη σε χαμηλες-μεσαιες και θα δωσει μονο κατι λιγο στα ψηλα , αχρειστη δυναμη δηλαδη για μηχανακι καθημερινης χρησης !

ΤΜ33 λεμε !

ότι καταλαβαίνω λέω...

τα μοντέλα από το 1997 έως και το 2006 φοράνε καρμπιρατέρ 4BE10 αλλά τα ζιγκλέρ είναι μικρότερα απ ότι σηκώνει το καρμπιρατέρ. βάλανε μικρότερα ζιγκλέρ για να μην τραβάει για να μην καίει βενζίνα και για να μην ρυπαίνει πολύ. τα μοντέλα του 1997 - 2000 φοράνε ένα 130άρι ζιγκλέρ. τα μοντέλα 2001 - 2006 έχουν 125άρι ζιγκλέρ το μικρό ζιγκλεράκι ήταν 40άρι εκτός από το 1997 που ήταν 42,5.

παιδιά βοήθεια... δεν καταλαβαίνω Χριστό... :help: :help: :help:

το δικό μου είναι μοντέλο του 93...

ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα και για τον κόπο σου που κάθισες και βρήκες το κείμενο...

το Mikuni MT 33 είναι καλό ?? αξίζει τόσα λεφτά? ή και με το δικό μου με ένα 150άρι ζιγκλέρ κάνω δουλειά??

το δικό μου ζιγκλέρ είναι 125...

Το δικο σου τι ειναι ομως ? Αμερικανικων προδιαγραφων ? Καναδικων ? Ευρωπαϊκων και παει λεγοντας...!

Το αν αξιζει ή οχι ενα ΤΜ33 ειναι δικο σου θεμα , εγω ειμαι πιστος των μηχανικων καρμπυρατερ με αντλια επιταχυνσης :worshippy:

Τα μηχανικα καρμπ. με αντλια επιταχυνσης δε μπορουν να συγκριθουν με ενα υποπιεσης οσο καλα ρυθμισμενο κι αν ειναι .

Αλλη αποκριση το ενα αλλη το αλλο..!

Αν παντως φορας 125 κυριο ζιγκλερ μη βαλεις 150 , θα καιει παρα πολυ τσαμπα βενζινη , δοκιμασε με ενα αμεσως το επομενο μεγαλυτερο νουμερο και βλεπεις .

Οταν μεγαλωνεις τη διαμετρο του εμβολου δε σημαινει παντα οτι θελει και μεγαλυτερο κυριο ζιγκλερ , καποιες φορες πας κι ενα νουμερο κατω..!

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

thx billy...

υπάρχει κάτι καλύτερο που μπορώ να έχω στο μυαλό μου???

α) τα FCR είναι καλύτερα ??

β) ένα PWK 36 που έχει ένας εδώ και το πουλάει είναι καλό??

βάλε τα με σειρά καλύτερου προς χειρότερου για το μοτέρ αυτό.

Keihin FCR, Keihin PWK, Mikuni TM

Τροποποιήθηκε από τον nikosm1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

thx billy...

υπάρχει κάτι καλύτερο που μπορώ να έχω στο μυαλό μου???

α) τα FCR είναι καλύτερα ??

β) ένα PWK 36 που έχει ένας εδώ και το πουλάει είναι καλό??

βάλε τα με σειρά καλύτερου προς χειρότερου για το μοτέρ αυτό.

Keihin FCR, Keihin PWK, Mikuni TM

Για το μοτερ του Serow το ΤΜ33 ειναι αυτο που πρεπει .

Τα PWK ειναι πολυ καλα αλλα ειναι για διχρονα... , μακρια...!

Αυτες τις πατεντες τις κανουν σε κατι παπακια γεματα νικελα σκορπιους και αερογραφιες φλογιες κτλ .

Για εκει καλα αποδιδουν , ειδικα σ'αυτους που τα πουλανε !

Το αν αποδιδουν το ιδιο καλα με καποιο αντιστοιχο καρμπ. που ειναι για 4Τ αυτο ειναι μια αλλη ιστορια...!

Το Fcr ειναι πολυ καλο αλλα γι'αυτο το μηχανακι ειναι υπερβολη εκτως αν βρεις κανα 33άρι , οχι παραπανω .

Για το ΤΜ λεμε εχεις "ετοιμες" ρυθμισεις απο το xt225 forum !!!

Μη βαλεις τιποτα αλλο ΑΝ βαλεις αλλο καρμπ. και αρχισεις απο το μηδεν , δε λεει να πηγαινεις στα τυφλα...

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οκ διλαδη καταλιξαμε στο Mikuni TM 33....

βρίκα 3 καρμπιρατέρ...

γιατί έχουν διαφορά στην τιμή ?? οκ το 1ο με το 2ο έχουν 5 δολάρια διαφορά αλλά το 3ο γιατί κάνει 70 δολάρια παραπάνω ??

Mikuni TM33-8012 Flat Slide Carburetor 33mm Pump Carb US $234.95

MIKUNI 33MM TM FLAT SLIDE SMOOTHBORE CARBURETORUS US $239.99

Jr. Dragster - 33MM Alcohol Converted Mikuni Carb US $309.95

Edit...

ειδα οτι

ο 1ος έχει 7877 feedback ( 99,5 % )

ο 2ος έχει 72279 feedback ( 99,3% )

ο 3ος έχει 6 feedback ( 100% )

μου φαίνεται ότι ο 1ος και ο 2ος είναι οι ποιο αξιόπιστοι...

Τροποποιήθηκε από τον nikosm1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πρωτο ειναι αυτο που θες , το δευτερο ειναι για 2τ και το αλλο ειναι με αλλα ζιγκλερ κτλ για χρηση αλλου καυσιμου .

Απλα κανε τσεκ στο xt225 forum αν διυκρινιζει πιο μοντελο του ΤΜ33 ειναι γιατι 2-3 εκδοσεις .

Οχι τρελες διαφορες , απλα αλλαζει απ'οσο θυμαμαι το σημειο που στηριζονται οι ντιζες .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πως θα κάνω check το φόρουμ?

δεν ξέρω καλά αγγλικά και επομένως δεν ξέρω πως δουλεύει το φόρουμ... :/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ok τα λέμε ποιο μετά :type:

USPS μεταφορική είπαμε?? :angel_not:

μην φάμε καμιά τάπα στο τελωνείο 200 ευρώ...!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι , usps rules !

ΜΑΚΡΙΑ απο ιδιωτικες και φυσικα στειλε αυτα που σου ειπα ΠΡΙΝ κανεις την αγορα .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε φίλε 5 λεπτά ψάχνω να βρω πως στέλνω μήνυμα !!! είναι εκεί που λέει " Contact member " αλλά μετά μου βγάζει μια λίστα

Select a topic

Details about item (1)

Shipping (5)

Combined shipping (0)

Pay for item (3)

Returns (1)

Other (0)

We'll look for an answer for you

EDIT το βρήκα !!!!!! :_zeppelin:

Τροποποιήθηκε από τον nikosm1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εδώ ο τύπος κάτω κάτω τι φτιάχνει στο CNC ???

υπολογίζω ότι φτιάχνει βάση ζιγκλέρ αλλά γιατί το κάνει αυτό ???

επίσης γιατί τρυπάει την βάση που μπαίνουν οι ντίζες ??

ΕΔΩ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κανένας?? απαντήστε plz...

Τροποποιήθηκε από τον nikosm1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

popcorn.gif

________________

free-random-smileys-39.giftt5447028fltt.gif

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...