ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2006 Μια πανευκολη εργασια που μπορουμε να κανουμε στην μοτοσυκλετα μας, ειναι η αλλαγη των τακακιων. Μια εργασια που δεν θελει πολυ χρονο, αφου τα πραγματα ειναι απλα. Πολλοι στο ακουσμα και μονο της προτροπης να αλλαξουν μονοι τους τα τακακια, αλλαζουν 10 χρωματα και μετα σου λενε..."ασε...δεν επεμβαινω στα φρενα...φοβαμαι" Οντως το συστημα των φρενων ειναι ζωτικης σημασιας και καλο θα ειναι να μην παιζουμε μαζι του αν δεν ξερουμε τι να κανουμε,ή δεν μας εχει δειξει καποιος. Οταν ομως μας δειξουν,τοτε ειναι πανευκολο,αρκει να εχεις και δυο τρια απλα εργαλεια που θα χρειαστεις. Μονο και μονο η ικανοποιηση που θα παρεις οταν το κανεις για πρωτη φορα μονος σου,δεν συγκρινεται με τιποτα! Ξεκιναμε λοιπον. Στην φωτο βλεπουμε την δεξια μπροστινη δαγκανα (στην περιπτωση μας....του GS) Mε τα κοκκινα βελακια εχω σημαδεψει τα μερη με τα οποια θα ασχοληθουμε κατ αρχην. Με το σωστο κλειδι "αλεν" λυνουμε τις δυο βιδες που συγκρατουν την δαγκανα πανω στην "μποτα" του μπροστινου συστηματος. (Ισως χρειαστει να χρησιμοποιησουμε ενα σωληνα ή ενα σωληνωτο κλειδι για να μεγαλωσουμε το μοχλο μας στην περιπτωση που οι βιδες (μπουλονια) δεν λυνουν ευκολα και μονο με το κλειδι.) Η επομενη κινηση πριν βγαλουμε την δαγκανα απο τον δισκο, ειναι να την πιεσουμε δυνατα πανω στην δισκοπλακα ωστε να πιεστουν προς τα μεσα τα εμβολα της και να μας επιτρεψει ετσι να κανουμε πιο ευκολα την αλλαγη των τακακιων και να την ξαναβαλουμε στην θεση της με ευκολια. Αφου τραβηξουμε προς τα πισω την δαγκανα και βγει απο την δισκοπλακα βλεπουμε στο πανω μερος της ή στο πισω (αναλογα την μοτοσυκλετα)....μια μικρη συρματινη αλλα απο ατσαλι,ασφαλεια που συγκρατει τον πυρο της δαγκανας. Ο πυρος με την σειρα του, συγκρατει τα τακακια στην θεση τους. Μεγαλη προσοχη εδω!!!!! Οταν αφαιρεσουμε την δαγκανα πανω απο την δισκοπλακα,σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΕΤΑ ή ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ (αν προκειτε για πισινη δαγκανα) Υπαρχει κινδυνος να πεταχτουν εξω τα εμβολα της και να χυθουν τα υγρα. Εδω να σημειωσω επισης πως δεν ειναι ολες οι δαγκανες ιδιες. Μπορει ο πυρος που στο BMW ειναι στην μεση,σε μια αλλη μοτοσυκλετα να ειναι στην ακρη της δαγκανας. Μπορει να εχει άλλο τροπο ασφάλισης επισης. Γενικως μπορει να υπαρχουν μικροδιαφορες στις δαγκανες απο μοτοσυκλετα σε μοτοσυκλετα, αλλα η φιλοσοφια ειναι ακριβως η ιδια. Αφου τραβηξουμε με ενα μυτοτσιμπιδο ή μια πενσα την ασφαλεια και την βγαλουμε, γυριζουμε την δαγκανα απο το πισω μερος και βλεπουμε την οπη που καταληγει ο πυρος. Επειδη αυτος εχει και μια δευτερη δικη του ασφαλεια για να συγκρατειται και αφου δεν υπαρχει αλλος τροπος να τον τραβηξουμε, παιρνουμε ενα "σουβλι" ή ενα λεπτο κατσαβιδι το οποιο χωραει στην οπη,το προσαρμοζουμε εκει (φωτο) και χτυπαμε ελαφρα με ενα σφυρακι μέχρι αυτος να βγει. Σε αλλες μοτοσυκλετες, εχω δει πως αυτος ο πυρος είναι βιδωτος, οποτε αν δειτε βιδα, φυσικα δεν τον χτυπατε, αλλα τον ξεβιδωνετε :-O Εδω προσεξτε. Επειδη θα ειναι η πρωτη σας φορα, πριν βγαλετε εντελως τον πυρο και ελευθερωθουν τα τακακια,προσεξτε πως αυτα ειναι τοποθετημενα ωστε να μην κανετε καποιο λαθος και ψαχνεστε μετα την αλλαγη τους. (Δεν ειναι και τιποτα σπουδαιο, αλλα ισως αγχωθειτε μετα μεχρι να βρειτε τον σωστο τροπο που μπαινουν) Οταν αφαιρεσετε τον πυρο τα τακακια οπως ειπα θα ελευθερωθουν κι ισως πεσουν μονα τους απο την δαγκανα...αν οχι...απλα τραβηξτε τα. Εδω βλεπετε το παλιο τακακι και την φθορα που εχει. Βεβαια εχει αρκετο υλικο τριβης ακομα κι αυτο σημαινει πως βιαστηκα λιγο να τα αντικαταστησω (αλλα ειχα τους λογους μου να θέλω καινούρια τακάκια) Εδω φαινεται η φθορα σε σχεση με το καινουριο τακακι. Αφου λοιπον αφαιρεσουμε και τα τακακια, πρεπει απαραιτητως να καθαρισουμε την δαγκανα μας και τα εμβολα της απο τα καταλοιπα των τακακιων.Με ενα ειδικο σπρει καθαρισμου δαγκανων που μπορουμε να βρουμε στο εμποριο ή και με σκετο αφθονο νερο και την βοηθεια ενος πινελου. Αν δεν το κανουμε, υπαρχει κινδυνος να συσσωρευτουν πολλα καταλοιπα απο τα τακακια γυρω απο τα εμβολα και να δυσκολευουν την κινηση τους ή ακομα και να επηρεασουν σημαντικα την αποδοση των φρενων! Καθαριζουμε προσεκτικα και καλα την δαγκανα και ειδικα περιμετρικα των εμβολων της ωστε να απομακρυνθουν τα καταλοιπα σκονης που εχουν αφησει τα τακακια απο την τριβη τους με τον δισκο. (Εχετε δει πολλους μαστορους να καθαριζουν ετσι την δαγκανα οταν πατε για αλλαγη τακακιων?) Οταν η δαγκανα εχει καθαρισει εντελως, ανοιγουμε το καπακι των υγρων στο τιμονι (για να εκτονωνεται η πιεση όταν πιεσουμε τα έμβολα) και πιεζουμε με τα χερια μας τα εμβολα της δαγκανας ή με ενα λεπτο κομματι ξυλου (που θα το βάλουμε ανάμεσα στα έμβολα όπως μπαίνει το τακάκι) προς τα μεσα ωστε να δουμε αν αυτα λειτουργουν σωστα και δεν ειναι κολλημενα απο καποια αιτια. Αν ολα ειναι καλα, προχωραμε. Παιρνουμε τα καινουρια τακακια και τα τοποθετουμε μεσα στην δαγκανα οπως ηταν και τα παλια και κανουμε αντιστροφα την εργασια μας. Κρατωντας με το ενα χερι μας τα τακακια ωστε να μην φυγουν απο την σωστη τους θεση,βαζουμε τον πυρο στην θεση του (χτυπωντας τον ελαφρα προς το τελος της διαδρομης του ωστε να σφηνωσει), προσεχωντας την θεση που θα παρει η τρυπα για την ασφαλεια του ωστε να μην παιδευομαστε μετα. (φωτο) (αν είναι βιδωτός, απλα τον βιδωνουμε) Τοποθετουμε και την ασφαλεια συγκρατησης του πυρου και ημαστε ετοιμοι να προχωρησουμε στην εισαγωγη της δαγκανας στην δισκοπλακα. Επειδη ηδη ειχαμε πιεσει τα εμβολα της δαγκανας προς τα μεσα, υπαρχει αρκετος χωρος μεταξυ των δυο τακακιων ωστε να περασουν αυτα ανετα εκατερωθεν της δισκοπλακας. Αφου το καταφερουμε κι αυτο, φερνουμε την δαγκανα στην ιδανικη θεση για να βιδωθει. Σφιγγουμε αρχικα μονο με το "αλεν" κλειδι κρατωντας το απο την μακρια πλευρα του οσο δυνατα μπορουμε. Μετα με την βοηθεια του σωληνωτου κλειδιου ή κατι αντιστοιχου σφιγγουμε λιγο ακομα. (Προσεξτε...ΛΙΓΟ ακομα...γιατι υπαρχει κινδυνος να κλωτσησουμε το σπειρωμα της βιδας ή της δαγκανας) (Τωρα βεβαια, καλο θα ηταν να υπαρχει ενα δυναμοκλειδο για τα σφιξιματα. Ειναι ενα απο τα σημαντικα εργαλεια που πρεπει να εχουμε αν ασχολουμαστε με συντηρηση ή επισκευες στην μοτοσυκλετα μας. Και καλο είναι να υπάρχουν δυο. Ενα για μικρες δυναμεις κι ενα για μετριες. Για τις μεγαλες δυναμεις δεν νομιζω οτι θα ειναι τοσο χρησιμο. Οι τιμες τους παιζουν απο 50€ για κατι σχετικα καλο και ανεβαινουν αναλογοως της ποιοτητας) Μην νιωθετε ανασφαλεια για το σφιξιμο διοτι οι βιδες που συγκρατουν τις δαγκανες, ακομα και με λιγο σφιξημο δεν λυνουν ευκολα απο μονες τους. Ακριβως την ιδια εργασια κανουμε και για τις υπολοιπες δαγκανες της μοτοσυκλετας μας. Εδω η δαγκανα εχει τοποθετηθει ξανα εχοντας πια τα καινουρια τακακια της Κι ένα video της εργασίας στα γρήγορα με λεζάντες... Μετα το τελος της εργασιας,τρομπαρουμε την μανετα (ή το πενταλ) ωστε να πατησουν τα τακακια στην δισκοπλακα και να επανελθει η σωστη πιεση των υγρων. Αν νιωθετε την μανετα να "λαστιχαρει", μην φοβηθειτε...δεν ειναι τιποτα. Μετα απο μερικα φρεναρισματα, η αισθηση θα γινει και παλι φυσιολογικη. Προσοχη στα πρωτα χιλιομετρα ομως που θα κανετε μετα την αλλαγη των τακακιων γιατι η σωστη αισθηση και πιεση στα φρενα θα ερθει γρηγορα μεν αλλα εσεις καλο ειναι να μην πλακωθειτε στα γκάζια. Επισης πρεπει να ξερετε πως τα τακακια οσο ειναι καινουρια δεν αποδιδουν αυτα που μπορουν διοτι δεν εχουν πατησει ακομα σωστα πανω στην δισκοπλακα. Εκτος κι αν αυτη ειναι καινουρια. Μετα απο καμια 100αρια χιλιομετρα το πολύυ, τα τακακια θα πατησουν σωστα ωστε να αποδωσουν πλεον το μεγιστο φρεναρισμα. Εννοειται πως αναλογως της καταστασης που ειναι η δισκοπλακα, τοσο πιο γρηγορα ή πιο αργα θα πατησει το τακακι σωστα. Μεσα σε αυτα τα πρωτα χιλιομετρα, προσπαθειστε να ειστε συνετοι με το γκαζι και δωστε την ευκαιρια στα τακακια να ζεσταθουν σιγα σιγα κι οχι αποτομα. (Εννοω μην τσαρουχωνετε τα φρενα χωρις λογο γιατι θα κανετε κακο στο καινουριο και αδουλευτο ακομα υλικο των τακακιων σας) ...κι ένα πιο αναλυτικό με φωνητικές οδηγίες.. (Για τα σαρδάμ, δεν θέλω σχόλια :P ) Αυτα και ελπιζω να βοηθησω καποιους "ανησυχους" νεους! YΓ: Παρακατω θα διαβασετε κι εναν ευκολο τροπο για να αλλαζετε μονοι σας τα υγρα των φρενων (ισχυει και για φρενα με ABS αλλα οχι για συστημα CBS) Παιρνετε ενα διαφανες σωληνακι και το τοποθετειτε στο εξαερωτηρακι της δαγκανας και στην ακρη του ενα δοχειο για να συλεγει τα παλια υγρα. Ανοιγετε το καπακι απο το δοχειακι των υγρων αφου το εχετε καθαρισει πολυ καλα πριν γυρω γυρω για να μην πεσει τιποτα μεσα.Θα βγαλετε την ελαστικη μεμβρανη που εχει και μετα θα ξεσφιξετε το εξαερωτηρακι ωστε να αρχισει να τρεχει τα υγρα με φυσικη ροη (ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΜΑΝΕΤΑ). Εσεις θα ειστε συνεχως "απο πανω" και θα συμπληρωνετε συνεχως υγρα στο δοχειακι ωστε να μην αδειασει σε καμμια στιγμη και σας παρει αερα. Τα υγρα σας επειδη ειναι παλια θα εχουν ενα πιο σκουρο χρωμα απο τα καινουρια που θα βαζετε,οποτε οταν δειτε απο το διαφανες σωληνακι που εχετε βαλει στον εξαερωτηρα να βγαινουν καθαρα πλεον υγρα,αφηνετε να τρεξουν λιγα καινουρια και σφιγγετε τον εξαερωτηρα.Μετα και χωρις να πατησετε την μανετα συμπληρωνετε το απαιτουμενο υγρο που χρειαζεται ωστε να φτασει η σταθμη στο επιθυμητο υψος στο δοχειακι και βαζετε ξανα την μεμβρανη και το καπακι. Τρομπαρετε μερικες φορες ωστε να επανερθει το φρεναρισμα και τελειωσατε. Μια πολυ σιγανη βολτα θα σας διαβεβαιωσει οτι κανατε σωστα την δουλεια και εχετε σωστα φρενα! ALX © 19 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Vito Varadero 49 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2006 Ωραίο, χρήσιμο και κατατοπιστικό το topic ALX Ευχαριστούμε! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apostat 40 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2006 Μπράβο Άλεξ! Με αυτό το φωτορομάντζο μπορεί και η γυναίκα μου να αλλάξει τακάκια. (Ακόμα πιστεύει ότι μου κλέψανε το άλλο μισό από το μονόμπρατζο ) 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
D_artaGian 271 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2006 Ωραιος ο ALX !!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yotis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2006 Μπράβο ρε φιλε και ηθελα να αλαξω το πισω...τελειος συντονισμος! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tarantino 38 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2006 Συγχαρητήρια ALX, είσαι πολύ κατατοπιστικός. Αλήθεια, έχεις σκεφθεί να εκδώσεις κανένα βιβλίο? :lol: :lol: :lol: Άψογος..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2006 Ξερετε πως το βλεπω? Το βλεπω με τον βαθμο ικανοποιησης που νιωθω εγω οταν κανω κατι τεχνικο μονος μου πανω στην μοτο. Καθε φορα που το κανω νιωθω το ιδιο κι ας μου ειναι πλεον παιχνιδακι. Η αλλαγη και των δυο ζυγων τακακιων στις δαγκανες και μαζι με το φωτογραφικο υλικο,δεν μου πηρε περισσοτερο απο μιση ωρα!!! Αν δεν ειχα την φωτογραφιση θα τα ειχα αλλαξει σε 15 λεπτα το πολυ!(Αντε 20) Αφου ειναι τοσο απλο λοιπον ηθελα να το μοιραστω με σας.Με εκεινους που δεν το ειχαν επιχειρησει ποτε. Πολυ λενε...."παω στο ταδε μαγαζι και μου τα αλλαζουν και πληρωνω μονο τα τακακια"....... Ενταξει...ισχυει κι αυτο,....αλλα....αλλη χαρη εχει να το κανεις μονος σου και να επιλεξεις εσυ ποιο τακακι θες (γιατι δεν εχουν ολες τις μαρκες τα κατατσηματα που τα τοποθετουν δωρεαν) και να κανεις την δουλεια με οση περισσοτερη φροντιδα μπορεις. Εγω ας πουμε δεν εχω δει ποτε να καθεται κανενας μαστορας να πλενει την δαγκανα.Οπως ειναι την αφηνουν και βαζουν πανω τα καινουρια!!!Αυτη η μάκα που πιανουν γυρω γυρω τα εμβολα καποια στιγμη θα τα κολλησουν με οτι συνεπαγεται αυτο! By the way....σημερα κυκλοφορησα την μοτο μετα την αλλαγη των τακακιων.Στα πρωτα φρεναρισματα ενιωθα την μανετα να λαστιχαρει οπως περιεγραψα και στον οδηγο,αλλα πριν κανω 5 χιλιομετρα η μανετα εσφιξε και η αισθηση της μανετας (αλλα και το φρεναρισμα) εγιναν τοσο καλα που δεν το πιστευα κι εγω ο ιδιος.Τελικα μαλλον τα Premier που εβαλα πρεπει να ειναι κορυφη λεμε. Καλα το ειχα καταλαβει κι απο το πισω φρενο (οσο μπορεις να καταλαβεις απο το πισινο βεβαια) οταν τα ειχα βαλει το καλοκαιρι. Οποτε...μακρυα απο Ferodo πια 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apostat 40 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2006 Πολυ λενε...."παω στο ταδε μαγαζι και μου τα αλλαζουν και πληρωνω μονο τα τακακια"....... Μετά από πολλές ανατριχιαστικές εμπειρίες με συνεργεία στην πάροδο του χρόνου (μπουλόνια σφιγμένα με το χέρι, βίδες που λείπανε κλπ) έχω καταφέρει τα τελευταία 5 χρόνια να κάνω μόνος μου οτιδήποτε έχει σχέση με ασφάλεια πέδησης. Αν δεν μπορώ, κάθομαι πάνω από το κεφάλι του μάστορα, όσο και αν φωνάζει αυτός. Αν θέλεις κάτι να γίνει σίγουρα, κάνε το μόνος σου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tarantino 38 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2006 Ξερετε πως το βλεπω? Το βλεπω με τον βαθμο ικανοποιησης που νιωθω εγω οταν κανω κατι τεχνικο μονος μου πανω στην μοτο. Καθε φορα που το κανω νιωθω το ιδιο κι ας μου ειναι πλεον παιχνιδακι. <{POST_SNAPBACK}> Είναι φοβερό συναίσθημα αυτό ALX! Αν θές να νιώθεις συνέχεια έτσι σου προτείνω να πάρεις καμιά KTMούρα.. :lol: Εξάλλου, είναι θέμα προσωπικό για τον καθένα, πιστεύω, να λέει πως είναι μηχανόβιος και να μην ξέρει να αλλάξει τακάκια, να επιδιορθώσει ένα σκασμένο λάστιχο, να ρυθμίσει τις αναρτήσεις του κα. Κάπως έτσι θυσαυρίζουν και τα συνεργεία μοτοσυκλέτας (όχι όλα), απο εμάς τους ανίδεους! Για την ιστορία, μιάς και άλλαξα πρόσφατα τακάκια πίσω (σε KTM 950 ADVENTURE) οι τιμές για τα γνήσια είναι τουλάχιστον εξωπραγματικές! 92 euro (ενώ πρίν λίγους μήνες είχαν 72 euro!). Έβαλα εμπορίου με 30 euro, σίγουρα δεν έχουν το ίδιο δάγκωμα με τα μαμά αλλά ζούμε και σε χαλεπούς καιρούς! 200 euro τα μπροστά (διπλά δισκόφρενα) !!! (Υπάρχουν και κάποια εμπορίου με τα μισά λεφτά και λειτουργούν -αντέχουν στην φθορά- αρκετά ικανοποιητικά). Έχουν χρυσή πάστα και είναι δύσκολο να βρεθούν παρόμοια. Αυτά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
free rider 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2006 Ευγε για το άρθρο και ειδικότερα για τη σκηνοθεσία και τις φωτογραφίες.!!! μια πρόταση που μπορώ να κάνω είναι να δοκιμάσει κάποιος να αλλάξει τα τσιμουχάκια που έχουν τα πιστόνια στις δαγκάνες είναι καλύτερη βελτίωση απο το να βάλει κανένας σωληνάκια υψηλής.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
jason 10 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2006 πολυ καλος ALX, μεγειες τα premier μια πρόταση που μπορώ να κάνω είναι να δοκιμάσει κάποιος να αλλάξει τα τσιμουχάκια που έχουν τα πιστόνια στις δαγκάνες είναι καλύτερη βελτίωση απο το να βάλει κανένας σωληνάκια υψηλής.. <{POST_SNAPBACK}> για πες μας ρε free rider πως αλλάζουμε και τα τσιμουχάκια. έλεγα να τα αλλάξω καποια στιγμη μαζι με τα τακακια αλλα το αφησα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2006 200 euro τα μπροστά (διπλά δισκόφρενα) !!! (Υπάρχουν και κάποια εμπορίου με τα μισά λεφτά και λειτουργούν -αντέχουν στην φθορά- αρκετά ικανοποιητικά). Έχουν χρυσή πάστα και είναι δύσκολο να βρεθούν παρόμοια. Αυτά <{POST_SNAPBACK}> Xρυση παστα εχουν και τα premier που πηρα (αν λεει κατι αυτο) 60? δυο ζευγαρια για εμπρος. Κι η BMW κοστολογει 100? το ενα ζευγαρι Brembo Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
free rider 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2006 (τροποποιήθηκε) μια και ψιλοβαριέμαι το γράψιμο.. δες το και αν.. εδω ειμαστε Τροποποιήθηκε Μάιος 2 , 2006 από τον free rider Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
st3li0s 1.750 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2006 (τροποποιήθηκε) Χωρις πλακα εκτιμισα παρα πολυ την διαδικασια που εκανες μονο και μονο για να δειξεις πως αλλαζουν τα τακακια(φωτογραφικη μηχ,πληρες φωτογραφικο υλικο οχι βλακιες,καθοδηγηση)...τετοια ατομα αξιολογα που νοιαζονται για τον συναθρωπο/συνμοτοσυκλετιστη χρειαζομαστε εμεις οι νεοι,να νοιαζονται και να μας καθογηγουν για το τι πρεπει να προσεχουμε και το τι ειναι καλο για την μοτοσυκλετα μας και για εμας τους ιδιους...!!!Πιστευω οτι αντιπροσωπευεις με ολη την σημασια της λεξης ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗΣ... Δεν ξερω τα αλλα παιδια αν συμφωνουνε αλλα ηθελα να πω την δικη μου γνωμη... ^_^ Χωρις παρεξηγηση...μοιαζουμε σε πολλα πραγματα γιατι εχουμε τον ιδιο τροπο σκεψης ^_^ !!!Keep Going φιλε μου... Ερωτηση: Ολα τα τακακια ειναι ιδια?Δηλαδη αυτα τα τακακια που περασες στο ΒΜW μπορουν να μπουν και σε αλλες μηχανες?Η εχουν καποιο συγκεκριμενο μεγεθος...?Πως τα ζηταμε απο το καταστημα?Σε ρωταω γιατι θα τα αλλαξω στο service που θα κανω σε λιγες μερες μην μου χρεωσει και τα περαστικα τζαμπα ενω μπορω να το κανω μονος μου...παρεπιπτοντως φορουσα NISSIN,απο συμπεριφορα τοσο καιρο ηταν αριστα μηπως να βαλω τιποτα καλυτερο? Τροποποιήθηκε Μάιος 5 , 2006 από τον st3li0s 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2006 To λοιπόν, ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ τα τακάκια μου... Με τον οδηγό του ALX, ευαγγέλιο παραμάσχαλα (καλά, δεν πήρα και το PC στην πυλωτή, τρόπος του λέγειν) και με τα καινούργια 2 μπρος + 1 πίσω τακάκια μάρκας Premier (και γι' αυτό αποφάσισα να εμπιστευτώ την γνώμη του ALX....τι 'σ εσύ βρε παιδί μου, μας έχεις επηρρεάσει τις ζωές μας :lol: ) και μια σακούλα εργαλεία, κατέβηκα να κάνω δουλειά.... Χαλαρά παιδεύτηκα 1,5 ώρα, μπορεί και περισσότερο... Πρώτα άλλαξα το πίσω το οποίο αποδείχτηκε εύκολη σχετικά δουλειά. Σε 15'-20' το είχα τελιώσει...Έβγαλα τα παλιά, σαπούνησα, καθάρισα, έβαλα τα καινούργια, πέρασα πύρους, βίδωσα πίσω στην θέση τους....Ολα ΟΚ... Αν είναι έτσι και τα άλλα, είπα, μια χαρά.... Αλλά δεν ήταν. Το αριστερό μπροστινό ξεβιδώθηκε σχετικά εύκολα. Δυστυχώς οι βίδες της δαγκάνας που την συνδέουν με το πηρούνι δεν είναι αλεν αλλά 12άρες κλασικές...Και εγώ είχα 12άρι κλασσικό κλειδί και όχι από αυτά τα κλειστά-κυκλικά (πως τα λένε, πως τα λένε...) που και καλύτερα θα την "αγκάλιαζαν" αλλά και πιο μεγάλο μοχλό θα κάναν για πιο εύκολο σφίξιμο/ξεσφίξιμο. Η δεξιά δαγκάνα ήταν όλα τα λεφτά, με την κακή έννοια...Το θέμα ήταν ότι έπρεπε πρώτα να βγάλω τον αισθητήρα του ABS και αυτό αποδείχτηκε η πιο δύσκολη (μέχρι εκείνη την στιγμή) δουλειά, γιατί οι 3 βίδερ που τον κρατούσαν δεν μπορούσες να τις προσεγγίσεις εύκολα και ήθελε άλλου είδους εργαλείο...Τεσπα, να μην τα πολυλογώ, τον έβγαλα. Ξεβιδώνω και την κάτω βίδα της δαγκάνας και πάω για την πάνω... Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου...τίποτα αυτή...Βρε έτσι βρε αλλιώς...Τίποτα....Από την πολύ προσπάθεια, μου ξέφυγε καναδυο φορές το κλειδί με αποτέλεσμα να "φαγωθούν" λίγο οι γωνίες από το κεφάλι της (ο επόμενος που θα ξαναλλάξει τακάκια, μάλλον θα είναι ο μάστορας γιατί δεν την βλέπω να ξαναξεβιδώνεται αυτή η βίδα από μένα). Τέλος πάντων, με τα χίλια δυο, πήρε μισή στροφή και μετά την ξεβίδωσα. Έριξα ένα σφίξιμο, απ'την αρχή όλες τις βίδες και αφού τρόμπαρα την μανέτα και το πεντάλ για να ρθουν όλα τα τακάκια στην θέση τους, εβαλα μπρός και έκανα 20 μέτρα, γύρω γύρω από την πυλωτή, έτσι σαν πρώτη δοκιμή. Στην τρομερή ταχύτητα των 8 χλμ/ώρα τα φρένα φαίνονταν να γραπώνουν μια χαρά . Αυτό όμως που με ανησύχησε ήταν ένας περιοδικός, ψιλο-έντονος θόρυβος από μπροστά (πια δαγκάνα από τις δύο, δεν κατάλαβα). Και η ερώτηση είναι...Αυτό που προφανώς ακουμπάει στραβά και δημιουργεί αυτόν τον περιοδικό θόρυβο, με την χρήση θα πατηθεί και θα εξαληφθεί ή να μην πάω στην δουλειά αύριο το πρωί με την μηχανή γιατί μάλλον έκανα μαμακία? Τα φώτα σας, plz... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apostat 40 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2006 Πρώτα άλλαξα το πίσω το οποίο αποδείχτηκε εύκολη σχετικά δουλειά. Καλά, στο CB που έχει ταμπούρα πίσω είναι παιχνιδάκι. Και η ερώτηση είναι...Αυτό που προφανώς ακουμπάει στραβά και δημιουργεί αυτόν τον περιοδικό θόρυβο, με την χρήση θα πατηθεί και θα εξαληφθεί ή να μην πάω στην δουλειά αύριο το πρωί με την μηχανή γιατί μάλλον έκανα μαμακία? Ότι και να έβαλες λάθος, δύσκολα θα προκαλέσει περιοδικό θόρυβο σε κάθε περιστροφή. Σήκωσε τον μπροστινό τροχό και δώσε του μερικούς κύκλους. Αν η αντίσταση την στιγμή που κάνει θόρυβο είναι αμελητέα, τότε ηρέμισε. Αν φρενάρει αισθητά, μάλλον στράβωσες έναν δίσκο. Εγώ πάντως θα της έκανα μια βόλτα προσεκτική για 3-4 χιλιόμετρα και θα το ξαναέλεγχα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2006 Καλά, στο CB που έχει ταμπούρα πίσω είναι παιχνιδάκι. Xα χα χα....ευθυμήσαμε και σήμερις.... <_< Ότι και να έβαλες λάθος, δύσκολα θα προκαλέσει περιοδικό θόρυβο σε κάθε περιστροφή. Σήκωσε τον μπροστινό τροχό και δώσε του μερικούς κύκλους. Πρέπει να βάλω κάποιον να κάτσει στην σέλα και να γύρει προς τα πίσω για να σηκωθεί ο μπροστινός....Κανένας εθελοντής? Αν η αντίσταση την στιγμή που κάνει θόρυβο είναι αμελητέα, τότε ηρέμισε. Αν φρενάρει αισθητά, μάλλον στράβωσες έναν δίσκο. Θεός φυλάξοι...Πως ρε συ...Δεν άσκησα σε καμιά περίπτωση πίεση στους δίσκους Εγώ πάντως θα της έκανα μια βόλτα προσεκτική για 3-4 χιλιόμετρα και θα το ξαναέλεγχα. Το πρωί, είδωμεν... <{POST_SNAPBACK}> Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 Λοιπόν, σε όλη την διαδρομή σήμερα από το σπίτι στην δουλειά, με τρέλλανε ο θόρυβος. Όταν τελικά έφτασα, έβαλα την μηχανή στο κεντρικό και είπα ένα συνάδελφο να πατήσει την σέλα για να σηκωθεί η μπροστά ρόδα για να δω τι παίζει. Η μπροστινή ρόδα φαίνεται να είναι μονίμως φρεναρισμένη και ο θόρυβος προέρχεται μάλλον από την δεξιά δαγκάνα (αυτή που με είχε παιδέψει κιόλας). Έχω μια υπόνοια τι μπορεί να φταίει. Να στράβωσε δισκόπλακα αποκλείεται, γιατί σε καμιά περίπτωση δεν άσκησα πίεση πάνω της. Επειδή όμως είχα αλλάξει σχετικά πρόσφατα τα υγρά φρένων, όσο δηλαδή τα τακάκια είχαν μια υπάρχουσα φθορά, τώρα που έβαλα τα καινούργια, νομίζω ότι ίσως θα έπρεπε να αφαιρέσω λίγη ποσότητα υγρού. Μάλλον αυτός είναι ο λόγος που είναι μονίμως σφιχτά.... Το απόγευμα, όπως και να έχει θα πάω στον μάστορα...Λέτε τελικά να μου βγει περισσότερο απόσο αν πήγαινα να τα αλλάξω εξ αρχής εκεί? <_< Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apostat 40 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 Αν είναι τα υγρά, πρέπει να εκτιναχτούν μόλις ξεβιδώσεις το καπάκι του δοχείου. Εκτός αυτού, θα ήταν φρεναρισμένα και τα δύο φρένα, και το πίσω λόγω CBS. Ένα παρόμοιο πρόβλημα είχα κάποτε σε αυτοκίνητο, και τελικά ήταν μπλοκαρισμένο το έμβολο του φρένου. Πριν πας στον μάστορα, κάνε τον κόπο και ξαναστήσε την δαγκάνα που κάνει προβλήματα. Βγάλε τα τακάκια, άνοιξε το καπάκι των υγρών και τράβηξε πίσω τα έμβολα. Μετά πάτα φρένο να ξαναμπούν μέσα. Κάνε το δυο τρείς φορές να σιγουρευτείς ότι είναι ελεύθερα. Πάρε και ένα κουτάκι υγρά, γιατί μάλλον θα σου χυθούν και θα χρειάζεσαι συμπλήρωμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 CBS δεν έχει (αν και CB :lol: ). Επίσης δεν μπορώ να ξέρω αν είναι φρεναρισμένα και τα δυο φρένα. Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Ο ήχος μπορεί να μποέρχεται μόνο από το δεξί μόνο και μόνο ίσως επειδή ο δεξιός δίσκος να έχει από μόνος του μια σχετική στρέβλωση. Όπως και να έχει, δεν το ξανα-ξεβιδώνω μόνος μου, γιατί χτες με παίδεψε πολύ και δεν έχω όρεξη να ξαναπεράσω τα ίδια... :( Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
deusXT 8 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 CBS δεν έχει (αν και CB :lol: ). Επίσης δεν μπορώ να ξέρω αν είναι φρεναρισμένα και τα δυο φρένα. Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Ο ήχος μπορεί να μποέρχεται μόνο από το δεξί μόνο και μόνο ίσως επειδή ο δεξιός δίσκος να έχει από μόνος του μια σχετική στρέβλωση. Όπως και να έχει, δεν το ξανα-ξεβιδώνω μόνος μου, γιατί χτες με παίδεψε πολύ και δεν έχω όρεξη να ξαναπεράσω τα ίδια... :( <{POST_SNAPBACK}> Alex_Under υπάρχει περίπτωση ο θόρυβος να προκαλειται απο τα τακακια μεχρι να στρωσουν? Μου έκανε και μένα το ΧΤ θορυβο όταν τα άλλαξα (πολύ ενοχλητικό) αλλά έφυγε μετά απο καμια βδομάδα. Η παστα στρωνει μετά απο κάποια χλμ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 Φίλε Sami, δεν νομίζω.... Το ότι η μπροστινή ρόδα δεν έχει ελεύθερη κίνηση μάλλον σημαίνει ότι κάτι δεν έκανα σωστά... <_< Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 Αρε Αλεξ :lol: Τα εργαλεια δεν κανουν τον μαστορα,αλλα δεν νοειται και μαστορας χωρις εργαλεια (τα συγκεκριμενα για καθε δουλεια) :lol: Οταν δεν τα εχεις δεν ξεκινας να κανεις τιποτα.Με γερμανικο κλειδι πηγες να λυσεις τις δαγκανες βρε αθεοφοβε? Καρυδακια δεν ειχες...ΟΚ,ενα γερμανοπολυγωνο ομως δεν ειχες? Τελος παντων.Αν ειχες τα σωστα εργαλεια δεν θα ειχες κανενα προβλημα να κανεις την δουλεια μονος σου και αυτο αποδειχτηκε πως και ετσι ακομα καταφερες να τα βαλεις Μην απογοητευεσαι ομως.Πηγαινε και αγορασε ενα σετ καρυδακια (οχι απο τα Carrefour βεβαια ) ,ενα σετ γερμανοπολυγωνα και τα ειδικα κλειδακια/κατσαβιδια (δεν καταλαβα τι ειχε απο την περιγραφη σου ) για τις βιδες του αισθητηρα και την επομενη φορα θα σου φανει παιχνιδι η αλλαγη!!! Υγρα φρενων τα αλλαζουμε ΜΟΝΟ οταν αλλαζουμε ταυτοχρονα και τακακια.ΝΟΜΟΣ Ενας θορυβος παντα υπαρχει απο τα τακακια μεχρι να πατησουν.Σαν να τριβεις μεταλλο με γυαλοχαρτο κανει οταν κινεις την μοτο με τα ποδια μπρος/πισω Αν τωρα ειχες αλλαξει υγρα χωρις να ειχες αλλαξει τακακια,παιζει πολυ το ενδεχομενο να εχεις το προβλημα που αναφερθηκε απο τα αλλα παιδια.Υπερβολικα υγρα δηλαδη.Δυσκολα να παιζει κατι αλλο. Ενα πραγμα μονο δεν ξερω αν προσεξες. Οταν τοποθετησες τα τακακια στις δαγκανες,τα μετακινησες με το χερι πανω στην διαδρομη τους να δεις αν κινουνται ελευθερα? Τυχαινει καμμια φορα οπως βγαινουν απο το καλουπι να εχουν μια μικροατελεια και ειναι λιγο σφιχτα σε καποια σημεια. Το αντιμετωπισα και γω με αυτα που εβαλα προσφατα και τα λιμαρισα ελαφρως ωστε να κινουνται ανετα. Εγω θα σου ελεγα να ξαναδοκιμασεις μονος σου να βγαλεις την δαγκανα να τσεκαρεις τα τακακια (αφου αγορασεις/δανειστεις τα καταλληλα εργαλεια) Αν δεις οτι ολα ειναι ΟΚ με τα τακακια,τοτε θα πρεπει να αφαιρεσεις λιγα υγρα. Αυτο γινεται ευκολα αν ανοιξεις πανω στην δαγκανα το βιδακι που ειναι για την εξαερωση.Το ξεσφιγκεις ελαφρως και το ιδιο ελαφρως πιεζεις την μανετα ωστε να φυγουν λιγα υγρα.(Να εχεις βαλει βεβαια και κατι εκει μην πεσουν τα υγρα πανω στην δαγκανα ή σε καμμια ζαντα.) Ξανασφιγεις το βιδακι και δοκιμαζεις να περιστρεψεις την ροδα να δεις αν μετα συνεχιζει να μην γυρναει σχετικα ευκολα/(Μια καποια δυσκολια ειναι φυσιολογικο να την εχει λογω των καινουριων τακακιων. Αν χρειαστει επαναλαμβανεις την ιδια διαδικασια μεχρι να ξεσφιξει ο τροχος,αλλα μην το παρακανεις και αδειασεις ολα τα υγρα :lol: Να ελεγχεις το υψος των υγρων στο γυαλακι του δοχειου με την μοτο ορθια και να παταει στις ροδες της (οχι στο διπλο) Σε καμμια περιπτωση μην κανεις αυτο που αναφερθηκε και ανοιξεις το καπακι του δοχειου!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apostat 40 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 Σε καμμια περιπτωση μην κανεις αυτο που αναφερθηκε και ανοιξεις το καπακι του δοχειου!!! Γιατί όχι Άλεξ; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 22 , 2006 Για τον κινδυνο να μην πεταχτουν εξω υγρα και γεμισει τα ρεζερβουαρ κτλ. Να σημειωσω επισης πως οταν πιεσεις την μανετα για να φυγουν τα υγρα δεν την αφηνεις πριν ξανασφιξεις την βιδα. Το να ανοιξεις το καπακι απο πανω ειναι ρισκο να ου χυθουν υγρα γι αυτο δεν το προτεινω. Αλλα αν επιμενεις να το κανεις ή σου φαινεται πιο δυσκολος ο τροπος που σου περιεγραψα,δοκιμασε το προσεκτικα. Αν δεις οτι ειναι οντως πολλα τα υγρα,αφιρεσε ενα μερος με μια συριγγα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες