Jump to content
ALX™

Aλλαξτε μονοι,τα τακακια των φρενων σας. ©

Recommended Posts

Μπράβο Άλεξ! :_thumbsup:

Με αυτό το φωτορομάντζο μπορεί και η γυναίκα μου να αλλάξει τακάκια.

(Ακόμα πιστεύει ότι μου κλέψανε το άλλο μισό από το μονόμπρατζο :rotfl: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συγχαρητήρια ALX, είσαι πολύ κατατοπιστικός.

Αλήθεια, έχεις σκεφθεί να εκδώσεις κανένα βιβλίο?

:lol: :lol: :lol:

Άψογος.....

:_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξερετε πως το βλεπω?

Το βλεπω με τον βαθμο ικανοποιησης που νιωθω εγω οταν κανω κατι τεχνικο μονος μου πανω στην μοτο.

Καθε φορα που το κανω νιωθω το ιδιο κι ας μου ειναι πλεον παιχνιδακι.

Η αλλαγη και των δυο ζυγων τακακιων στις δαγκανες και μαζι με το φωτογραφικο υλικο,δεν μου πηρε περισσοτερο απο μιση ωρα!!!

Αν δεν ειχα την φωτογραφιση θα τα ειχα αλλαξει σε 15 λεπτα το πολυ!(Αντε 20) Αφου ειναι τοσο απλο λοιπον ηθελα να το μοιραστω με σας.Με εκεινους που δεν το ειχαν επιχειρησει ποτε.

Πολυ λενε...."παω στο ταδε μαγαζι και μου τα αλλαζουν και πληρωνω μονο τα τακακια".......

Ενταξει...ισχυει κι αυτο,....αλλα....αλλη χαρη εχει να το κανεις μονος σου και να επιλεξεις εσυ ποιο τακακι θες (γιατι δεν εχουν ολες τις μαρκες τα κατατσηματα που τα τοποθετουν δωρεαν) και να κανεις την δουλεια με οση περισσοτερη φροντιδα μπορεις.

Εγω ας πουμε δεν εχω δει ποτε να καθεται κανενας μαστορας να πλενει την δαγκανα.Οπως ειναι την αφηνουν και βαζουν πανω τα καινουρια!!!Αυτη η μάκα που πιανουν γυρω γυρω τα εμβολα καποια στιγμη θα τα κολλησουν με οτι συνεπαγεται αυτο!

By the way....σημερα κυκλοφορησα την μοτο μετα την αλλαγη των τακακιων.Στα πρωτα φρεναρισματα ενιωθα την μανετα να λαστιχαρει οπως περιεγραψα και στον οδηγο,αλλα πριν κανω 5 χιλιομετρα η μανετα εσφιξε και η αισθηση της μανετας (αλλα και το φρεναρισμα) εγιναν τοσο καλα που δεν το πιστευα κι εγω ο ιδιος.Τελικα μαλλον τα Premier που εβαλα πρεπει να ειναι κορυφη λεμε. :thumbsup: Καλα το ειχα καταλαβει κι απο το πισω φρενο (οσο μπορεις να καταλαβεις απο το πισινο βεβαια) οταν τα ειχα βαλει το καλοκαιρι.

Οποτε...μακρυα απο Ferodo πια :thumbsdown:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πολυ λενε...."παω στο ταδε μαγαζι και μου τα αλλαζουν και πληρωνω μονο τα τακακια".......

Μετά από πολλές ανατριχιαστικές εμπειρίες με συνεργεία στην πάροδο του χρόνου (μπουλόνια σφιγμένα με το χέρι, βίδες που λείπανε κλπ) έχω καταφέρει τα τελευταία 5 χρόνια να κάνω μόνος μου οτιδήποτε έχει σχέση με ασφάλεια πέδησης. Αν δεν μπορώ, κάθομαι πάνω από το κεφάλι του μάστορα, όσο και αν φωνάζει αυτός.

Αν θέλεις κάτι να γίνει σίγουρα, κάνε το μόνος σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ξερετε πως το βλεπω?

Το βλεπω με τον βαθμο ικανοποιησης που νιωθω εγω οταν κανω κατι τεχνικο μονος μου πανω στην μοτο.

Καθε φορα που το κανω νιωθω το ιδιο κι ας μου ειναι πλεον παιχνιδακι.

<{POST_SNAPBACK}>

Είναι φοβερό συναίσθημα αυτό ALX!

Αν θές να νιώθεις συνέχεια έτσι σου προτείνω να πάρεις καμιά KTMούρα.. :lol:

Εξάλλου, είναι θέμα προσωπικό για τον καθένα, πιστεύω, να λέει πως είναι μηχανόβιος και να μην ξέρει να αλλάξει τακάκια, να επιδιορθώσει ένα σκασμένο λάστιχο, να ρυθμίσει τις αναρτήσεις του κα.

Κάπως έτσι θυσαυρίζουν και τα συνεργεία μοτοσυκλέτας (όχι όλα), απο εμάς τους ανίδεους!

Για την ιστορία, μιάς και άλλαξα πρόσφατα τακάκια πίσω (σε KTM 950 ADVENTURE) οι τιμές για τα γνήσια είναι τουλάχιστον εξωπραγματικές!

92 euro (ενώ πρίν λίγους μήνες είχαν 72 euro!). Έβαλα εμπορίου με 30 euro, σίγουρα δεν έχουν το ίδιο δάγκωμα με τα μαμά αλλά ζούμε και σε χαλεπούς καιρούς!

200 euro τα μπροστά (διπλά δισκόφρενα) !!! (Υπάρχουν και κάποια εμπορίου με τα μισά λεφτά και λειτουργούν -αντέχουν στην φθορά- αρκετά ικανοποιητικά).

Έχουν χρυσή πάστα και είναι δύσκολο να βρεθούν παρόμοια.

Αυτά

:devil:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευγε για το άρθρο και ειδικότερα για τη σκηνοθεσία και τις φωτογραφίες.!!!

μια πρόταση που μπορώ να κάνω είναι να δοκιμάσει κάποιος να αλλάξει τα τσιμουχάκια που έχουν τα πιστόνια στις δαγκάνες

είναι καλύτερη βελτίωση απο το να βάλει κανένας σωληνάκια υψηλής..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ καλος ALX, μεγειες τα premier :ok:

μια πρόταση που μπορώ να κάνω είναι να δοκιμάσει κάποιος να αλλάξει τα τσιμουχάκια που έχουν τα πιστόνια στις δαγκάνες

είναι καλύτερη βελτίωση απο το να βάλει κανένας σωληνάκια υψηλής..

<{POST_SNAPBACK}>

για πες μας ρε free rider πως αλλάζουμε και τα τσιμουχάκια. έλεγα να τα αλλάξω καποια στιγμη μαζι με τα τακακια αλλα το αφησα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

200 euro τα μπροστά (διπλά δισκόφρενα) !!! (Υπάρχουν και κάποια εμπορίου με τα μισά λεφτά και λειτουργούν -αντέχουν στην φθορά- αρκετά ικανοποιητικά).

Έχουν χρυσή πάστα και είναι δύσκολο να βρεθούν παρόμοια.

Αυτά

:devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Xρυση παστα εχουν και τα premier που πηρα (αν λεει κατι αυτο) 60? δυο ζευγαρια για εμπρος.

Κι η BMW κοστολογει 100? το ενα ζευγαρι Brembo :wacko::kaaaala:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια και ψιλοβαριέμαι το γράψιμο..

δες το και αν..

εδω ειμαστε

post-119-1146553103_thumb.jpg

post-119-1146553123_thumb.jpg

post-119-1146553141_thumb.jpg

post-119-1146553158_thumb.jpg

post-119-1146553178_thumb.jpg

post-119-1146553777_thumb.jpg

Τροποποιήθηκε από τον free rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:ok::ok::ok:

Χωρις πλακα εκτιμισα παρα πολυ την διαδικασια που εκανες μονο και μονο για να δειξεις πως αλλαζουν τα τακακια(φωτογραφικη μηχ,πληρες φωτογραφικο υλικο οχι βλακιες,καθοδηγηση)...τετοια ατομα αξιολογα που νοιαζονται για τον συναθρωπο/συνμοτοσυκλετιστη χρειαζομαστε εμεις οι νεοι,να νοιαζονται και να μας καθογηγουν για το τι πρεπει να προσεχουμε και το τι ειναι καλο για την μοτοσυκλετα μας και για εμας τους ιδιους...!!!Πιστευω οτι αντιπροσωπευεις με ολη την σημασια της λεξης ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗΣ...

Δεν ξερω τα αλλα παιδια αν συμφωνουνε αλλα ηθελα να πω την δικη μου γνωμη... ^_^

Χωρις παρεξηγηση...μοιαζουμε σε πολλα πραγματα γιατι εχουμε τον ιδιο τροπο σκεψης ^_^ !!!Keep Going φιλε μου...

Ερωτηση: Ολα τα τακακια ειναι ιδια?Δηλαδη αυτα τα τακακια που περασες στο ΒΜW μπορουν να μπουν και σε αλλες μηχανες?Η εχουν καποιο συγκεκριμενο μεγεθος...?Πως τα ζηταμε απο το καταστημα?Σε ρωταω γιατι θα τα αλλαξω στο service που θα κανω σε λιγες μερες μην μου χρεωσει και τα περαστικα τζαμπα ενω μπορω να το κανω μονος μου...παρεπιπτοντως φορουσα NISSIN,απο συμπεριφορα τοσο καιρο ηταν αριστα μηπως να βαλω τιποτα καλυτερο?

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To λοιπόν, ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ τα τακάκια μου...

Με τον οδηγό του ALX, ευαγγέλιο παραμάσχαλα (καλά, δεν πήρα και το PC στην πυλωτή, τρόπος του λέγειν) και με τα καινούργια 2 μπρος + 1 πίσω τακάκια μάρκας Premier (και γι' αυτό αποφάσισα να εμπιστευτώ την γνώμη του ALX....τι 'σ εσύ βρε παιδί μου, μας έχεις επηρρεάσει τις ζωές μας :lol: ) και μια σακούλα εργαλεία, κατέβηκα να κάνω δουλειά....

Χαλαρά παιδεύτηκα 1,5 ώρα, μπορεί και περισσότερο...

Πρώτα άλλαξα το πίσω το οποίο αποδείχτηκε εύκολη σχετικά δουλειά. Σε 15'-20' το είχα τελιώσει...Έβγαλα τα παλιά, σαπούνησα, καθάρισα, έβαλα τα καινούργια, πέρασα πύρους, βίδωσα πίσω στην θέση τους....Ολα ΟΚ...

Αν είναι έτσι και τα άλλα, είπα, μια χαρά....

Αλλά δεν ήταν. :wacko:

Το αριστερό μπροστινό ξεβιδώθηκε σχετικά εύκολα. Δυστυχώς οι βίδες της δαγκάνας που την συνδέουν με το πηρούνι δεν είναι αλεν αλλά 12άρες κλασικές...Και εγώ είχα 12άρι κλασσικό κλειδί και όχι από αυτά τα κλειστά-κυκλικά (πως τα λένε, πως τα λένε...) που και καλύτερα θα την "αγκάλιαζαν" αλλά και πιο μεγάλο μοχλό θα κάναν για πιο εύκολο σφίξιμο/ξεσφίξιμο.

Η δεξιά δαγκάνα ήταν όλα τα λεφτά, με την κακή έννοια...Το θέμα ήταν ότι έπρεπε πρώτα να βγάλω τον αισθητήρα του ABS και αυτό αποδείχτηκε η πιο δύσκολη (μέχρι εκείνη την στιγμή) δουλειά, γιατί οι 3 βίδερ που τον κρατούσαν δεν μπορούσες να τις προσεγγίσεις εύκολα και ήθελε άλλου είδους εργαλείο...Τεσπα, να μην τα πολυλογώ, τον έβγαλα. Ξεβιδώνω και την κάτω βίδα της δαγκάνας και πάω για την πάνω...

Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου...τίποτα αυτή...Βρε έτσι βρε αλλιώς...Τίποτα....Από την πολύ προσπάθεια, μου ξέφυγε καναδυο φορές το κλειδί με αποτέλεσμα να "φαγωθούν" λίγο οι γωνίες από το κεφάλι της (ο επόμενος που θα ξαναλλάξει τακάκια, μάλλον θα είναι ο μάστορας γιατί δεν την βλέπω να ξαναξεβιδώνεται αυτή η βίδα από μένα). Τέλος πάντων, με τα χίλια δυο, πήρε μισή στροφή και μετά την ξεβίδωσα.

Έριξα ένα σφίξιμο, απ'την αρχή όλες τις βίδες και αφού τρόμπαρα την μανέτα και το πεντάλ για να ρθουν όλα τα τακάκια στην θέση τους, εβαλα μπρός και έκανα 20 μέτρα, γύρω γύρω από την πυλωτή, έτσι σαν πρώτη δοκιμή. Στην τρομερή ταχύτητα των 8 χλμ/ώρα τα φρένα φαίνονταν να γραπώνουν μια χαρά :rolleyes: .

Αυτό όμως που με ανησύχησε ήταν ένας περιοδικός, ψιλο-έντονος θόρυβος από μπροστά (πια δαγκάνα από τις δύο, δεν κατάλαβα).

Και η ερώτηση είναι...Αυτό που προφανώς ακουμπάει στραβά και δημιουργεί αυτόν τον περιοδικό θόρυβο, με την χρήση θα πατηθεί και θα εξαληφθεί ή να μην πάω στην δουλειά αύριο το πρωί με την μηχανή γιατί μάλλον έκανα μαμακία? :grin:

Τα φώτα σας, plz... :_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πρώτα άλλαξα το πίσω το οποίο αποδείχτηκε εύκολη σχετικά δουλειά.

Καλά, στο CB που έχει ταμπούρα πίσω είναι παιχνιδάκι. :grin:

Και η ερώτηση είναι...Αυτό που προφανώς ακουμπάει στραβά και δημιουργεί αυτόν τον περιοδικό θόρυβο, με την χρήση θα πατηθεί και θα εξαληφθεί ή να μην πάω στην δουλειά αύριο το πρωί με την μηχανή γιατί μάλλον έκανα μαμακία?  :grin:

Ότι και να έβαλες λάθος, δύσκολα θα προκαλέσει περιοδικό θόρυβο σε κάθε περιστροφή. Σήκωσε τον μπροστινό τροχό και δώσε του μερικούς κύκλους. Αν η αντίσταση την στιγμή που κάνει θόρυβο είναι αμελητέα, τότε ηρέμισε. Αν φρενάρει αισθητά, μάλλον στράβωσες έναν δίσκο.

Εγώ πάντως θα της έκανα μια βόλτα προσεκτική για 3-4 χιλιόμετρα και θα το ξαναέλεγχα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά, στο CB που έχει ταμπούρα πίσω είναι παιχνιδάκι. :grin:

Xα χα χα....ευθυμήσαμε και σήμερις.... <_< :grin:

Ότι και να έβαλες λάθος, δύσκολα θα προκαλέσει περιοδικό θόρυβο σε κάθε περιστροφή. Σήκωσε τον μπροστινό τροχό και δώσε του μερικούς κύκλους.

Πρέπει να βάλω κάποιον να κάτσει στην σέλα και να γύρει προς τα πίσω για να σηκωθεί ο μπροστινός....Κανένας εθελοντής?

Αν η αντίσταση την στιγμή που κάνει θόρυβο είναι αμελητέα, τότε ηρέμισε. Αν φρενάρει αισθητά, μάλλον στράβωσες έναν δίσκο.

Θεός φυλάξοι...Πως ρε συ...Δεν άσκησα σε καμιά περίπτωση πίεση στους δίσκους

Εγώ πάντως θα της έκανα μια βόλτα προσεκτική για 3-4 χιλιόμετρα και θα το ξαναέλεγχα.

Το πρωί, είδωμεν... :sorry:

<{POST_SNAPBACK}>

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν, σε όλη την διαδρομή σήμερα από το σπίτι στην δουλειά, με τρέλλανε ο θόρυβος. Όταν τελικά έφτασα, έβαλα την μηχανή στο κεντρικό και είπα ένα συνάδελφο να πατήσει την σέλα για να σηκωθεί η μπροστά ρόδα για να δω τι παίζει.

Η μπροστινή ρόδα φαίνεται να είναι μονίμως φρεναρισμένη και ο θόρυβος προέρχεται μάλλον από την δεξιά δαγκάνα (αυτή που με είχε παιδέψει κιόλας).

Έχω μια υπόνοια τι μπορεί να φταίει. Να στράβωσε δισκόπλακα αποκλείεται, γιατί σε καμιά περίπτωση δεν άσκησα πίεση πάνω της. Επειδή όμως είχα αλλάξει σχετικά πρόσφατα τα υγρά φρένων, όσο δηλαδή τα τακάκια είχαν μια υπάρχουσα φθορά, τώρα που έβαλα τα καινούργια, νομίζω ότι ίσως θα έπρεπε να αφαιρέσω λίγη ποσότητα υγρού. Μάλλον αυτός είναι ο λόγος που είναι μονίμως σφιχτά....

Το απόγευμα, όπως και να έχει θα πάω στον μάστορα...Λέτε τελικά να μου βγει περισσότερο απόσο αν πήγαινα να τα αλλάξω εξ αρχής εκεί? <_<

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν είναι τα υγρά, πρέπει να εκτιναχτούν μόλις ξεβιδώσεις το καπάκι του δοχείου. Εκτός αυτού, θα ήταν φρεναρισμένα και τα δύο φρένα, και το πίσω λόγω CBS. Ένα παρόμοιο πρόβλημα είχα κάποτε σε αυτοκίνητο, και τελικά ήταν μπλοκαρισμένο το έμβολο του φρένου.

Πριν πας στον μάστορα, κάνε τον κόπο και ξαναστήσε την δαγκάνα που κάνει προβλήματα. Βγάλε τα τακάκια, άνοιξε το καπάκι των υγρών και τράβηξε πίσω τα έμβολα. Μετά πάτα φρένο να ξαναμπούν μέσα. Κάνε το δυο τρείς φορές να σιγουρευτείς ότι είναι ελεύθερα. Πάρε και ένα κουτάκι υγρά, γιατί μάλλον θα σου χυθούν και θα χρειάζεσαι συμπλήρωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

CBS δεν έχει (αν και CB :lol: ).

Επίσης δεν μπορώ να ξέρω αν είναι φρεναρισμένα και τα δυο φρένα. Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Ο ήχος μπορεί να μποέρχεται μόνο από το δεξί μόνο και μόνο ίσως επειδή ο δεξιός δίσκος να έχει από μόνος του μια σχετική στρέβλωση.

Όπως και να έχει, δεν το ξανα-ξεβιδώνω μόνος μου, γιατί χτες με παίδεψε πολύ και δεν έχω όρεξη να ξαναπεράσω τα ίδια... :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CBS δεν έχει (αν και CB  :lol: ).

Επίσης δεν μπορώ να ξέρω αν είναι φρεναρισμένα και τα δυο φρένα. Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Ο ήχος μπορεί να μποέρχεται μόνο από το δεξί μόνο και μόνο ίσως επειδή ο δεξιός δίσκος να έχει από μόνος του μια σχετική στρέβλωση.

Όπως και να έχει, δεν το ξανα-ξεβιδώνω μόνος μου, γιατί χτες με παίδεψε πολύ και δεν έχω όρεξη να ξαναπεράσω τα ίδια...  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Alex_Under υπάρχει περίπτωση ο θόρυβος να προκαλειται απο τα τακακια μεχρι να στρωσουν? Μου έκανε και μένα το ΧΤ θορυβο όταν τα άλλαξα (πολύ ενοχλητικό) αλλά έφυγε μετά απο καμια βδομάδα. Η παστα στρωνει μετά απο κάποια χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε Sami, δεν νομίζω.... Το ότι η μπροστινή ρόδα δεν έχει ελεύθερη κίνηση μάλλον σημαίνει ότι κάτι δεν έκανα σωστά... <_<

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρε Αλεξ :lol:

Τα εργαλεια δεν κανουν τον μαστορα,αλλα δεν νοειται και μαστορας χωρις εργαλεια (τα συγκεκριμενα για καθε δουλεια) :lol:

Οταν δεν τα εχεις δεν ξεκινας να κανεις τιποτα.Με γερμανικο κλειδι πηγες να λυσεις τις δαγκανες βρε αθεοφοβε? :blink:

Καρυδακια δεν ειχες...ΟΚ,ενα γερμανοπολυγωνο ομως δεν ειχες?

Τελος παντων.Αν ειχες τα σωστα εργαλεια δεν θα ειχες κανενα προβλημα να κανεις την δουλεια μονος σου και αυτο αποδειχτηκε πως και ετσι ακομα καταφερες να τα βαλεις :_thumbsup:

Μην απογοητευεσαι ομως.Πηγαινε και αγορασε ενα σετ καρυδακια (οχι απο τα Carrefour βεβαια :rolleyes: ) ,ενα σετ γερμανοπολυγωνα και τα ειδικα κλειδακια/κατσαβιδια (δεν καταλαβα τι ειχε απο την περιγραφη σου ) για τις βιδες του αισθητηρα και την επομενη φορα θα σου φανει παιχνιδι η αλλαγη!!! :ok:

Υγρα φρενων τα αλλαζουμε ΜΟΝΟ οταν αλλαζουμε ταυτοχρονα και τακακια.ΝΟΜΟΣ

Ενας θορυβος παντα υπαρχει απο τα τακακια μεχρι να πατησουν.Σαν να τριβεις μεταλλο με γυαλοχαρτο κανει οταν κινεις την μοτο με τα ποδια μπρος/πισω

Αν τωρα ειχες αλλαξει υγρα χωρις να ειχες αλλαξει τακακια,παιζει πολυ το ενδεχομενο να εχεις το προβλημα που αναφερθηκε απο τα αλλα παιδια.Υπερβολικα υγρα δηλαδη.Δυσκολα να παιζει κατι αλλο.

Ενα πραγμα μονο δεν ξερω αν προσεξες.

Οταν τοποθετησες τα τακακια στις δαγκανες,τα μετακινησες με το χερι πανω στην διαδρομη τους να δεις αν κινουνται ελευθερα?

Τυχαινει καμμια φορα οπως βγαινουν απο το καλουπι να εχουν μια μικροατελεια και ειναι λιγο σφιχτα σε καποια σημεια.

Το αντιμετωπισα και γω με αυτα που εβαλα προσφατα και τα λιμαρισα ελαφρως ωστε να κινουνται ανετα.

Εγω θα σου ελεγα να ξαναδοκιμασεις μονος σου να βγαλεις την δαγκανα να τσεκαρεις τα τακακια (αφου αγορασεις/δανειστεις τα καταλληλα εργαλεια)

Αν δεις οτι ολα ειναι ΟΚ με τα τακακια,τοτε θα πρεπει να αφαιρεσεις λιγα υγρα.

Αυτο γινεται ευκολα αν ανοιξεις πανω στην δαγκανα το βιδακι που ειναι για την εξαερωση.Το ξεσφιγκεις ελαφρως και το ιδιο ελαφρως πιεζεις την μανετα ωστε να φυγουν λιγα υγρα.(Να εχεις βαλει βεβαια και κατι εκει μην πεσουν τα υγρα πανω στην δαγκανα ή σε καμμια ζαντα.)

Ξανασφιγεις το βιδακι και δοκιμαζεις να περιστρεψεις την ροδα να δεις αν μετα συνεχιζει να μην γυρναει σχετικα ευκολα/(Μια καποια δυσκολια ειναι φυσιολογικο να την εχει λογω των καινουριων τακακιων.

Αν χρειαστει επαναλαμβανεις την ιδια διαδικασια μεχρι να ξεσφιξει ο τροχος,αλλα μην το παρακανεις και αδειασεις ολα τα υγρα :lol:

Να ελεγχεις το υψος των υγρων στο γυαλακι του δοχειου με την μοτο ορθια και να παταει στις ροδες της (οχι στο διπλο)

Σε καμμια περιπτωση μην κανεις αυτο που αναφερθηκε και ανοιξεις το καπακι του δοχειου!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Σε καμμια περιπτωση μην κανεις αυτο που αναφερθηκε και ανοιξεις το καπακι του δοχειου!!!

Γιατί όχι Άλεξ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τον κινδυνο να μην πεταχτουν εξω υγρα και γεμισει τα ρεζερβουαρ κτλ.

Να σημειωσω επισης πως οταν πιεσεις την μανετα για να φυγουν τα υγρα δεν την αφηνεις πριν ξανασφιξεις την βιδα.

Το να ανοιξεις το καπακι απο πανω ειναι ρισκο να ου χυθουν υγρα γι αυτο δεν το προτεινω.

Αλλα αν επιμενεις να το κανεις ή σου φαινεται πιο δυσκολος ο τροπος που σου περιεγραψα,δοκιμασε το προσεκτικα.

Αν δεις οτι ειναι οντως πολλα τα υγρα,αφιρεσε ενα μερος με μια συριγγα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...