Jump to content

Recommended Posts

Εδω εχει ενα ωραιο κι αναλυτικο σχεδιαγραμα το τι κανει το καθε ζιγκλερ κτλ σε ολες τις φασεις ανοιγματος του γκαζιου :

FCRuningguide.jpg

Δεν ειναι μονο για τα Keihin , ισχυει για ολα τα καρμπυρατερ..!

Και αυτο για τα 2χρονα:

effects3.gif

Τα λεει πολυ αναλυτικα πιστευω και οποιος "λερωνει τα χερια του" θα το καταλαβει ευκολα :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

"Ξεπατικοτουρα" ειναι.. :grin:

Απλα το εβαλα γιατι εχω ακουσει διαφορα "χαζα" οπωτε τα σχεδιακα τα λενε ΟΛΑ :victory:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα μπορούσες λίγο να εξηγήσεις τι είναι αυτές οι γραμμές και τι σημαίνουν; Γιατί δεν κατάλαβα και πολλά :S

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σου λέει σε κάθε θέση του γκαζιού, τι λειτουργεί μέσα στο καρμπ για να μπορείς να καταλάβεις τι χρειάζεται για να το ρυθμίσεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδω εχει ενα ωραιο κι αναλυτικο σχεδιαγραμα το τι κανει το καθε ζιγκλερ κτλ σε ολες τις φασεις ανοιγματος του γκαζιου :

FCRuningguide.jpg

Δεν ειναι μονο για τα Keihin , ισχυει για ολα τα καρμπυρατερ..!

Τα λεει πολυ αναλυτικα πιστευω και οποιος "λερωνει τα χερια του" θα το καταλαβει ευκολα _thumbsup.gif

ένα καλό , αλλά..............συμπυκνωμένο θέμα, για όσους τα...σκαλίζουν, ή όχι ! _zeppelin.gif

Η κατανόηση του πίνακα είναι το πρώτο βήμα. Αν μπεί κάποιος στην διαδικασία, να καταλάβει ΠΟΙΟ κάνει ΤΙ, τότε με

ελάχιστες μεταβολές, επιτυγχάνει....ουσιώδεις αλλαγές στην συμπεριφορά / απόδοση / κατανάλωση / καυσαέρια (με μέτρηση πλέον) του κινητήρα του !

Δεν είναι ανάγκη να μάθει κάποιος ΑΚΡΙΒΩΣ πως εργάζεται 1 καρμπυρατέρ, είναι δύσκολο κάπως και μεταβλητό απο

τις ατμοσφαιρικές συνθήκες, απλά να δεί την συνεισφορά ( contribution ) όπως εύστοχα λέει, του κάθε εξαρτήματος ,

απο τέρμα κλειστό εως τέρμα ανοιχτό το...γκάζι ! winking.gif

Βασικός κανόνας θα έλεγα ότι παραμένει, να κάνουμε 1 (μία ) μεταβολή κάθε φορά και να βλέπουμε το αποτέλεσμα...οδηγώντας !

Με τον καιρό, η κατανόηση των παραμέτρων που επηρεάζουν την απόδοση θα είναι πιο...βατή + εύκολη. _rock-on.gif

Απαραίτητο για να γίνουν αυτά, είναι η πλήρης.....εσωτερική καθαριότητα του...εξαεριωτήρα ! tomato.giftomato.giftomato.gif

Τροποποιήθηκε από τον innova 04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα χαρτιά όλα ωραία είναι.................στην πράξη είναι γάματα.........ααχαχααχαχαχαχχα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Up ! :_thumbsup:

Κρύωσε ο καιρός κι αρχίσαν τα...........βηχαλάκια και οι αρρυθμίες! :whistling: :whistling:

Δεν το κάνετε sticky και στα μικρά κυβικά ? :clapping2:

Να γλυτώσουμε.... ? :sweatdrop:

Τροποποιήθηκε από τον innova 04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τεστ για να βρούμε το κύριο ζιγκλερ που χρειαζόμαστε .

Το κύριο ζιγκλερ παίζει ρόλο από τα 3/4 της διαδρομής του γκαζιού και πάνω . Πιο κάτω δε κάνει τίποτα , όπως φαίνεται άλλωστε και στο σχέδιο στο πρώτο ποστ .

Ότι δοκιμή κάνουμε πρέπει να είναι με ζεστό μοτέρ , τύπου 10λεπτη βόλτα .

Με το μηχανάκι σταθερό απλά κάνουμε θόρυβο .

Με ζεστό λοιπόν το μοτέρ δοκιμάζουμε σε ανοιχτό δρόμο πως πάει στα 3/4 με 4-5ή .

Αν έχουμε εύκολη πρόσβαση στο φιλτροκούτι τότε βγάζουμε το καπάκι και βλέπουμε πως πάει , αν καλύτερα τότε:

Αν πχ έχουμε κύριο ζιγκλερ Νο170 τότε βάζουμε ένα Νο 160 .

Με ζεστό το μηχανάκι δοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε βάζουμε ένα Νο155 αν καλύτερα τότε πάμε κι άλλο κάτω .

Αν χειρότερα ή το ίδιο τότε κλείνουμε λίγο το φιλτροκουτι μας ας πούμε το 1/3 και ξαναδοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε ανεβαίνουμε νούμερο και μάλλον έχουμε βρει το σωστό κύριο ζιγκλερ !

Αυτός είναι ο εμπειρικός τρόπος , για καλύτερο αποτέλεσμα φυσικά ένα όργανο μέτρησης a/f συνδεμένο με έναν αισθητήρα 'λ στον λαιμό της εξάτμισης όπου βλέπουμε με μεγαλύτερη ευκολία τι θέλουμε και που .

Μετά είναι το δυναμομετρο .

Ένας μύθος είναι ότι αν κάνουμε υπερκυβισμό σε διάμετρο χρειάζεται μεγαλύτερο κύριο ζιγκλερ , λάθος εκεί θέλουμε αν όχι το ίδιο μικρότερο νούμερο .

Γιατί ; Γιατί έτσι , όποιος άπιστος ας ρίξει μια ψαχτικη σε κάποιο σοβαρό αμερικανικό φόρουμ και καλή του μελέτη !

Επίσης δεν είναι όλες οι βελόνες ίδιες και κάποιες δουλεύουν καλύτερα με κάποια νούμερα κ.ζιγκλερ .

Πχ στα fcr οι βελόνες της σειράς D(πχ. ocDMP) δουλεύουν καλύτερα με κ.ζιγκλερ από ~170 και πάνω ενώ οι βελόνες της σειράς Ε(πχ ocEMP) δουλεύουν με κ.ζιγκλερ ~160 .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να προσθέσω αυτό σε περίπτωση που κάποιος χρειάζεται βοήθεια για να ρυθμίσει τα ζιγκλερ του, ένας πολύ καλός οδηγός: http://www.factorypr...ch/carbtun.html

Επίσης να ρωτήσω Βασίλη αν γνωρίζεις γιατί τα καρμπυρατέρ στο δικό μου μοτέρ έχουν διαφορετικά κυρίως ζιγκλερ για μπροστά και πίσω, επειδή είναι ο κινητήρας είναι σε διάταξη V;

Τροποποιήθηκε από τον panelix

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

H λάθος ρύθμιση ευθύνεται και για δυσκολία στη στροφή του γκαζιού;Στην περίπτωση μου,έχει ζόρι στο άνοιγμα του γκαζιού με αποτέλεσμα να κάνω απότομες μεταβολές,στο κλείσιμο του γκαζιού επίσης.Θέλω να πω είναι θέμα καρμπ ή ρύθμισης συρματόσχοινων;Έχει σηναντήσει ποτέ κανείς κάτι τέτοιο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρωτα θα δεις για το απλο & μετα πας στο δυσκολο , ριξε μια ματια στην κινηση της/των ντιζας γκαζιου αν ειναι οκ απο τζογο ή ειναι πολυ σφικτη ή εχει παραδωσει το συρματοσχοινο και θες καινουριες .

Αν ειναι οκ η ντιζα τοτε κοιτας πιο μεσα .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι,όταν είναι σβηστό γυρίζει ομαλά,και ο τζόγος χωρίς να τον έχω μετρήσει,νομίζω είναι σωστός,οπότε είναι καθαρά θέμα λάθους στο καρμπ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ζιγκερ που μπορώ να βρω. Θέλω να αλλάξω τα slow σε πιο μεγάλα.

Απο Ελλαδα στον Sokratis racing(googlαρε το) , αρκει να ξερεις ποια θες οπως φυσικα και τι μοντελο καρμπ. ειναι αυτο που εχεις .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τεστ για να βρούμε το κύριο ζιγκλερ που χρειαζόμαστε .

Το κύριο ζιγκλερ παίζει ρόλο από τα 3/4 της διαδρομής του γκαζιού και πάνω . Πιο κάτω δε κάνει τίποτα , όπως φαίνεται άλλωστε και στο σχέδιο στο πρώτο ποστ .

Ότι δοκιμή κάνουμε πρέπει να είναι με ζεστό μοτέρ , τύπου 10λεπτη βόλτα .

Με το μηχανάκι σταθερό απλά κάνουμε θόρυβο .

Με ζεστό λοιπόν το μοτέρ δοκιμάζουμε σε ανοιχτό δρόμο πως πάει στα 3/4 με 4-5ή .

Αν έχουμε εύκολη πρόσβαση στο φιλτροκούτι τότε βγάζουμε το καπάκι και βλέπουμε πως πάει , αν καλύτερα τότε:

Αν πχ έχουμε κύριο ζιγκλερ Νο170 τότε βάζουμε ένα Νο 160 .

Με ζεστό το μηχανάκι δοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε βάζουμε ένα Νο155 αν καλύτερα τότε πάμε κι άλλο κάτω .

Αν χειρότερα ή το ίδιο τότε κλείνουμε λίγο το φιλτροκουτι μας ας πούμε το 1/3 και ξαναδοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε ανεβαίνουμε νούμερο και μάλλον έχουμε βρει το σωστό κύριο ζιγκλερ !

Αυτός είναι ο εμπειρικός τρόπος , για καλύτερο αποτέλεσμα φυσικά ένα όργανο μέτρησης a/f συνδεμένο με έναν αισθητήρα 'λ στον λαιμό της εξάτμισης όπου βλέπουμε με μεγαλύτερη ευκολία τι θέλουμε και που .

Μετά είναι το δυναμομετρο .

Ένας μύθος είναι ότι αν κάνουμε υπερκυβισμό σε διάμετρο χρειάζεται μεγαλύτερο κύριο ζιγκλερ , λάθος εκεί θέλουμε αν όχι το ίδιο μικρότερο νούμερο .

Γιατί ; Γιατί έτσι , όποιος άπιστος ας ρίξει μια ψαχτικη σε κάποιο σοβαρό αμερικανικό φόρουμ και καλή του μελέτη !

Επίσης δεν είναι όλες οι βελόνες ίδιες και κάποιες δουλεύουν καλύτερα με κάποια νούμερα κ.ζιγκλερ .

Πχ στα fcr οι βελόνες της σειράς D(πχ. ocDMP) δουλεύουν καλύτερα με κ.ζιγκλερ από ~170 και πάνω ενώ οι βελόνες της σειράς Ε(πχ ocEMP) δουλεύουν με κ.ζιγκλερ ~160 .

Καλησπέρα πρώτη φορά γράφω εδώ με αφορμή αυτό το θέμα. Το σχεδιάγραμμά σου είναι Ευαγγέλιο για όσους θελουν να ρυθμίσουν ένα καρμπ. Στην πράξη όμως θα δεις ότι το ένα κομμάτι επικαλείπτει το άλλο δλδ αν έχεις πολύ μεγάλα κύρια ζιγκλέρ το μοτέρ σου θα πνίγεται χαμηλά. Για καλ΄τερο αποτέλεσμα θέλει να δοκιμάζεις τη βελόνα σε όλες τις θέσεις κάθε νούμερου πριν πας σε μεγλυτερο ή μικρότερο από αυτό που φοράς. Τα νούμερα ανάλογα με τον τύπο εχουν πολλές διαστάσεις πχ τα Keihin πάνε ανα 2 δλδ #150 , #152 κ.ο.κ. Όταν υπερκυβίζεις το μοτέρ θα παρατηρήσεις καλύτερη απόδοση χαμηλά και στη μέση αλλά ψηλά θα έχεις σημάδια ατροφίας δλδ ,μη επαρκούς ποσότητας μίγματος οπότε το μεγαλύτερο ή μικρότερο ζιγκλέρ δεν διορθώνει κάτι θέλει μεγαλύτερο καρμπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αναλογα τον υπερκυβισμο & τις οποιες αλλες δουλειες εχουν γινει , η σωστη τακτικη παντως σε εναν απλο υπερκυβισμο δλδ σε διαμετρο μονο , ειναι να βαζεις αν οχι το ιδιο τοτε καποια νουμερα παρακατω , απο ενα μεχρι οσο να βρεθει το σωστο .

Αυτο που λες για τις ψηλες ισχυει αν βαλει καποιος εξατμιση ,. ολοσωμη(πραγματικη) τοτε ναι αν γινει και υπερκυβισμος θελει μεγαλυτερο νουμερο απ'οτι ηταν πριν .

Αν εχει ειδη εξατμιση και απλα κανει υπερκυβισμο σε διαμετρο τοτε μικροτερο νουμερο κ.ζιγκλερ .

Σ'αυτο με τη βελονα εχεις δικιο , αν παει καποιος απ'το 0 - δεν υπαρχουν καθολου πληροφοριες για το μοτο του και πχ του βαλει fcr , ας πουμε στα drz400 υπαρχει τεραστιο υλικο αν ψαξει κανεις στο ΤΤ σωστα , το ιδιο και για διαφορα αλλα μονοκυλινδρα που εχουν πουλησει στην αμερικη οποτε αρχιζει με μια βαση και απλα διορθωνει μετα .

Σε γενικες γραμμες ειναι μπελας και σε καποια χρονια τα καρμπ. θα ειναι μονο σε βιτρινες..!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αναλογα τον υπερκυβισμο & τις οποιες αλλες δουλειες εχουν γινει , η σωστη τακτικη παντως σε εναν απλο υπερκυβισμο δλδ σε διαμετρο μονο , ειναι να βαζεις αν οχι το ιδιο τοτε καποια νουμερα παρακατω , απο ενα μεχρι οσο να βρεθει το σωστο .

Αυτο που λες για τις ψηλες ισχυει αν βαλει καποιος εξατμιση ,. ολοσωμη(πραγματικη) τοτε ναι αν γινει και υπερκυβισμος θελει μεγαλυτερο νουμερο απ'οτι ηταν πριν .

Αν εχει ειδη εξατμιση και απλα κανει υπερκυβισμο σε διαμετρο τοτε μικροτερο νουμερο κ.ζιγκλερ .

Σ'αυτο με τη βελονα εχεις δικιο , αν παει καποιος απ'το 0 - δεν υπαρχουν καθολου πληροφοριες για το μοτο του και πχ του βαλει fcr , ας πουμε στα drz400 υπαρχει τεραστιο υλικο αν ψαξει κανεις στο ΤΤ σωστα , το ιδιο και για διαφορα αλλα μονοκυλινδρα που εχουν πουλησει στην αμερικη οποτε αρχιζει με μια βαση και απλα διορθωνει μετα .

Σε γενικες γραμμες ειναι μπελας και σε καποια χρονια τα καρμπ. θα ειναι μονο σε βιτρινες..!

Χαχα λες να μας βάλουν σε μουσείο? παντως στους αγώνες και κυρίως στα Ντραγκστερ στο εξωτερικό χρησιμοποιούνται ακόμα πάρα πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα μαλλον... Αυτο το θεμα βοηθαει στο να μαθω τι και πως θα αλλαξω τις ρυθμησεις του καρμπ σωστα; Εγω που εχω σκοπο να το ρυθμισω ονος μου στις μαμα ρυθμισεις ανarrow-10x10.png χρειαστει πως μπορω να βρω καποιον βασικο οδηγο για το πως να το κανω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να το φερεις στις μαμα ρυθμισεις τοτε χρειαζεσαι να μαθεις τι ζιγκλερΖ και βελονα ειχε απο το εργοαστασιο ,

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ αυτο καπως θα το βρω μεσα στο τριγλωσσο anual που εχω... Η δικια μου ερωτηση ειναι τι κανω για να το ρυθμισω και πως καταλαβαινω αν θελει ρυθμισμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν καπου στη διαδρομη του γκαζιου υπαρχει κατι που δε παει καλα πχ να κανει μια "τρυπα" στη μεση , τοτε θελει κοιταγμα , αν πηγαινει χωρις να συμβαινει κατι τρανταχτο στην λειτουργεια τοτε εισαι οκ .

Δες το manual αφου το εχεις και αν εχει parts & diagrams θα αναφερει τι φοραει απο κατασκευης του .

Και φυσικα παντα υπαρχει η μεθοδος της καυσαεριοαναλυσης & της δυαναμομετρησης με καυσ/ση που ειναι οι πιο ακριβεις αν θελεις να επεμβεις καπου .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...