Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 (τροποποιήθηκε) Εδω εχει ενα ωραιο κι αναλυτικο σχεδιαγραμα το τι κανει το καθε ζιγκλερ κτλ σε ολες τις φασεις ανοιγματος του γκαζιου : Δεν ειναι μονο για τα Keihin , ισχυει για ολα τα καρμπυρατερ..! Και αυτο για τα 2χρονα: Τα λεει πολυ αναλυτικα πιστευω και οποιος "λερωνει τα χερια του" θα το καταλαβει ευκολα Τροποποιήθηκε Αύγουστος 19 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. 14 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Manalishi 373 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 Μπράβο ρε Smia!!!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 "Ξεπατικοτουρα" ειναι.. Απλα το εβαλα γιατι εχω ακουσει διαφορα "χαζα" οπωτε τα σχεδιακα τα λενε ΟΛΑ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
virus 194 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 ωραιος χρησιμο!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
chiliplayer 527 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 Θα μπορούσες λίγο να εξηγήσεις τι είναι αυτές οι γραμμές και τι σημαίνουν; Γιατί δεν κατάλαβα και πολλά :S Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
warlock9_0 1.073 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2010 σου λέει σε κάθε θέση του γκαζιού, τι λειτουργεί μέσα στο καρμπ για να μπορείς να καταλάβεις τι χρειάζεται για να το ρυθμίσεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2010 (τροποποιήθηκε) Εδω εχει ενα ωραιο κι αναλυτικο σχεδιαγραμα το τι κανει το καθε ζιγκλερ κτλ σε ολες τις φασεις ανοιγματος του γκαζιου : Δεν ειναι μονο για τα Keihin , ισχυει για ολα τα καρμπυρατερ..! Τα λεει πολυ αναλυτικα πιστευω και οποιος "λερωνει τα χερια του" θα το καταλαβει ευκολα ένα καλό , αλλά..............συμπυκνωμένο θέμα, για όσους τα...σκαλίζουν, ή όχι ! Η κατανόηση του πίνακα είναι το πρώτο βήμα. Αν μπεί κάποιος στην διαδικασία, να καταλάβει ΠΟΙΟ κάνει ΤΙ, τότε με ελάχιστες μεταβολές, επιτυγχάνει....ουσιώδεις αλλαγές στην συμπεριφορά / απόδοση / κατανάλωση / καυσαέρια (με μέτρηση πλέον) του κινητήρα του ! Δεν είναι ανάγκη να μάθει κάποιος ΑΚΡΙΒΩΣ πως εργάζεται 1 καρμπυρατέρ, είναι δύσκολο κάπως και μεταβλητό απο τις ατμοσφαιρικές συνθήκες, απλά να δεί την συνεισφορά ( contribution ) όπως εύστοχα λέει, του κάθε εξαρτήματος , απο τέρμα κλειστό εως τέρμα ανοιχτό το...γκάζι ! Βασικός κανόνας θα έλεγα ότι παραμένει, να κάνουμε 1 (μία ) μεταβολή κάθε φορά και να βλέπουμε το αποτέλεσμα...οδηγώντας ! Με τον καιρό, η κατανόηση των παραμέτρων που επηρεάζουν την απόδοση θα είναι πιο...βατή + εύκολη. Απαραίτητο για να γίνουν αυτά, είναι η πλήρης.....εσωτερική καθαριότητα του...εξαεριωτήρα ! Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 29 , 2010 από τον innova 04 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lavazutra 2.890 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2010 Στα χαρτιά όλα ωραία είναι.................στην πράξη είναι γάματα.........ααχαχααχαχαχαχχα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Asterios25 92 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2010 Φοβερά χρήσιμο, μπράβο! Ποντάκι! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2011 (τροποποιήθηκε) Up ! Κρύωσε ο καιρός κι αρχίσαν τα...........βηχαλάκια και οι αρρυθμίες! :whistling: Δεν το κάνετε sticky και στα μικρά κυβικά ? Να γλυτώσουμε.... ? Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 27 , 2011 από τον innova 04 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2013 Τεστ για να βρούμε το κύριο ζιγκλερ που χρειαζόμαστε . Το κύριο ζιγκλερ παίζει ρόλο από τα 3/4 της διαδρομής του γκαζιού και πάνω . Πιο κάτω δε κάνει τίποτα , όπως φαίνεται άλλωστε και στο σχέδιο στο πρώτο ποστ . Ότι δοκιμή κάνουμε πρέπει να είναι με ζεστό μοτέρ , τύπου 10λεπτη βόλτα . Με το μηχανάκι σταθερό απλά κάνουμε θόρυβο . Με ζεστό λοιπόν το μοτέρ δοκιμάζουμε σε ανοιχτό δρόμο πως πάει στα 3/4 με 4-5ή . Αν έχουμε εύκολη πρόσβαση στο φιλτροκούτι τότε βγάζουμε το καπάκι και βλέπουμε πως πάει , αν καλύτερα τότε: Αν πχ έχουμε κύριο ζιγκλερ Νο170 τότε βάζουμε ένα Νο 160 . Με ζεστό το μηχανάκι δοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε βάζουμε ένα Νο155 αν καλύτερα τότε πάμε κι άλλο κάτω . Αν χειρότερα ή το ίδιο τότε κλείνουμε λίγο το φιλτροκουτι μας ας πούμε το 1/3 και ξαναδοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε ανεβαίνουμε νούμερο και μάλλον έχουμε βρει το σωστό κύριο ζιγκλερ ! Αυτός είναι ο εμπειρικός τρόπος , για καλύτερο αποτέλεσμα φυσικά ένα όργανο μέτρησης a/f συνδεμένο με έναν αισθητήρα 'λ στον λαιμό της εξάτμισης όπου βλέπουμε με μεγαλύτερη ευκολία τι θέλουμε και που . Μετά είναι το δυναμομετρο . Ένας μύθος είναι ότι αν κάνουμε υπερκυβισμό σε διάμετρο χρειάζεται μεγαλύτερο κύριο ζιγκλερ , λάθος εκεί θέλουμε αν όχι το ίδιο μικρότερο νούμερο . Γιατί ; Γιατί έτσι , όποιος άπιστος ας ρίξει μια ψαχτικη σε κάποιο σοβαρό αμερικανικό φόρουμ και καλή του μελέτη ! Επίσης δεν είναι όλες οι βελόνες ίδιες και κάποιες δουλεύουν καλύτερα με κάποια νούμερα κ.ζιγκλερ . Πχ στα fcr οι βελόνες της σειράς D(πχ. ocDMP) δουλεύουν καλύτερα με κ.ζιγκλερ από ~170 και πάνω ενώ οι βελόνες της σειράς Ε(πχ ocEMP) δουλεύουν με κ.ζιγκλερ ~160 . 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panelix 226 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2013 (τροποποιήθηκε) Να προσθέσω αυτό σε περίπτωση που κάποιος χρειάζεται βοήθεια για να ρυθμίσει τα ζιγκλερ του, ένας πολύ καλός οδηγός: http://www.factorypr...ch/carbtun.html Επίσης να ρωτήσω Βασίλη αν γνωρίζεις γιατί τα καρμπυρατέρ στο δικό μου μοτέρ έχουν διαφορετικά κυρίως ζιγκλερ για μπροστά και πίσω, επειδή είναι ο κινητήρας είναι σε διάταξη V; Τροποποιήθηκε Απρίλιος 14 , 2013 από τον panelix Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2013 Up! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
katapiesmenos_endurakias 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2014 H λάθος ρύθμιση ευθύνεται και για δυσκολία στη στροφή του γκαζιού;Στην περίπτωση μου,έχει ζόρι στο άνοιγμα του γκαζιού με αποτέλεσμα να κάνω απότομες μεταβολές,στο κλείσιμο του γκαζιού επίσης.Θέλω να πω είναι θέμα καρμπ ή ρύθμισης συρματόσχοινων;Έχει σηναντήσει ποτέ κανείς κάτι τέτοιο; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2014 Πρωτα θα δεις για το απλο & μετα πας στο δυσκολο , ριξε μια ματια στην κινηση της/των ντιζας γκαζιου αν ειναι οκ απο τζογο ή ειναι πολυ σφικτη ή εχει παραδωσει το συρματοσχοινο και θες καινουριες . Αν ειναι οκ η ντιζα τοτε κοιτας πιο μεσα . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
katapiesmenos_endurakias 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2014 Ναι,όταν είναι σβηστό γυρίζει ομαλά,και ο τζόγος χωρίς να τον έχω μετρήσει,νομίζω είναι σωστός,οπότε είναι καθαρά θέμα λάθους στο καρμπ; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nitso 12 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2014 Ζιγκερ που μπορώ να βρω. Θέλω να αλλάξω τα slow σε πιο μεγάλα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2014 Ζιγκερ που μπορώ να βρω. Θέλω να αλλάξω τα slow σε πιο μεγάλα. Απο Ελλαδα στον Sokratis racing(googlαρε το) , αρκει να ξερεις ποια θες οπως φυσικα και τι μοντελο καρμπ. ειναι αυτο που εχεις . 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 6 , 2015 Τεστ για να βρούμε το κύριο ζιγκλερ που χρειαζόμαστε . Το κύριο ζιγκλερ παίζει ρόλο από τα 3/4 της διαδρομής του γκαζιού και πάνω . Πιο κάτω δε κάνει τίποτα , όπως φαίνεται άλλωστε και στο σχέδιο στο πρώτο ποστ . Ότι δοκιμή κάνουμε πρέπει να είναι με ζεστό μοτέρ , τύπου 10λεπτη βόλτα . Με το μηχανάκι σταθερό απλά κάνουμε θόρυβο . Με ζεστό λοιπόν το μοτέρ δοκιμάζουμε σε ανοιχτό δρόμο πως πάει στα 3/4 με 4-5ή . Αν έχουμε εύκολη πρόσβαση στο φιλτροκούτι τότε βγάζουμε το καπάκι και βλέπουμε πως πάει , αν καλύτερα τότε: Αν πχ έχουμε κύριο ζιγκλερ Νο170 τότε βάζουμε ένα Νο 160 . Με ζεστό το μηχανάκι δοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε βάζουμε ένα Νο155 αν καλύτερα τότε πάμε κι άλλο κάτω . Αν χειρότερα ή το ίδιο τότε κλείνουμε λίγο το φιλτροκουτι μας ας πούμε το 1/3 και ξαναδοκιμάζουμε , αν καλύτερα τότε ανεβαίνουμε νούμερο και μάλλον έχουμε βρει το σωστό κύριο ζιγκλερ ! Αυτός είναι ο εμπειρικός τρόπος , για καλύτερο αποτέλεσμα φυσικά ένα όργανο μέτρησης a/f συνδεμένο με έναν αισθητήρα 'λ στον λαιμό της εξάτμισης όπου βλέπουμε με μεγαλύτερη ευκολία τι θέλουμε και που . Μετά είναι το δυναμομετρο . Ένας μύθος είναι ότι αν κάνουμε υπερκυβισμό σε διάμετρο χρειάζεται μεγαλύτερο κύριο ζιγκλερ , λάθος εκεί θέλουμε αν όχι το ίδιο μικρότερο νούμερο . Γιατί ; Γιατί έτσι , όποιος άπιστος ας ρίξει μια ψαχτικη σε κάποιο σοβαρό αμερικανικό φόρουμ και καλή του μελέτη ! Επίσης δεν είναι όλες οι βελόνες ίδιες και κάποιες δουλεύουν καλύτερα με κάποια νούμερα κ.ζιγκλερ . Πχ στα fcr οι βελόνες της σειράς D(πχ. ocDMP) δουλεύουν καλύτερα με κ.ζιγκλερ από ~170 και πάνω ενώ οι βελόνες της σειράς Ε(πχ ocEMP) δουλεύουν με κ.ζιγκλερ ~160 . Καλησπέρα πρώτη φορά γράφω εδώ με αφορμή αυτό το θέμα. Το σχεδιάγραμμά σου είναι Ευαγγέλιο για όσους θελουν να ρυθμίσουν ένα καρμπ. Στην πράξη όμως θα δεις ότι το ένα κομμάτι επικαλείπτει το άλλο δλδ αν έχεις πολύ μεγάλα κύρια ζιγκλέρ το μοτέρ σου θα πνίγεται χαμηλά. Για καλ΄τερο αποτέλεσμα θέλει να δοκιμάζεις τη βελόνα σε όλες τις θέσεις κάθε νούμερου πριν πας σε μεγλυτερο ή μικρότερο από αυτό που φοράς. Τα νούμερα ανάλογα με τον τύπο εχουν πολλές διαστάσεις πχ τα Keihin πάνε ανα 2 δλδ #150 , #152 κ.ο.κ. Όταν υπερκυβίζεις το μοτέρ θα παρατηρήσεις καλύτερη απόδοση χαμηλά και στη μέση αλλά ψηλά θα έχεις σημάδια ατροφίας δλδ ,μη επαρκούς ποσότητας μίγματος οπότε το μεγαλύτερο ή μικρότερο ζιγκλέρ δεν διορθώνει κάτι θέλει μεγαλύτερο καρμπ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 Αναλογα τον υπερκυβισμο & τις οποιες αλλες δουλειες εχουν γινει , η σωστη τακτικη παντως σε εναν απλο υπερκυβισμο δλδ σε διαμετρο μονο , ειναι να βαζεις αν οχι το ιδιο τοτε καποια νουμερα παρακατω , απο ενα μεχρι οσο να βρεθει το σωστο . Αυτο που λες για τις ψηλες ισχυει αν βαλει καποιος εξατμιση ,. ολοσωμη(πραγματικη) τοτε ναι αν γινει και υπερκυβισμος θελει μεγαλυτερο νουμερο απ'οτι ηταν πριν . Αν εχει ειδη εξατμιση και απλα κανει υπερκυβισμο σε διαμετρο τοτε μικροτερο νουμερο κ.ζιγκλερ . Σ'αυτο με τη βελονα εχεις δικιο , αν παει καποιος απ'το 0 - δεν υπαρχουν καθολου πληροφοριες για το μοτο του και πχ του βαλει fcr , ας πουμε στα drz400 υπαρχει τεραστιο υλικο αν ψαξει κανεις στο ΤΤ σωστα , το ιδιο και για διαφορα αλλα μονοκυλινδρα που εχουν πουλησει στην αμερικη οποτε αρχιζει με μια βαση και απλα διορθωνει μετα . Σε γενικες γραμμες ειναι μπελας και σε καποια χρονια τα καρμπ. θα ειναι μονο σε βιτρινες..! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 Αναλογα τον υπερκυβισμο & τις οποιες αλλες δουλειες εχουν γινει , η σωστη τακτικη παντως σε εναν απλο υπερκυβισμο δλδ σε διαμετρο μονο , ειναι να βαζεις αν οχι το ιδιο τοτε καποια νουμερα παρακατω , απο ενα μεχρι οσο να βρεθει το σωστο . Αυτο που λες για τις ψηλες ισχυει αν βαλει καποιος εξατμιση ,. ολοσωμη(πραγματικη) τοτε ναι αν γινει και υπερκυβισμος θελει μεγαλυτερο νουμερο απ'οτι ηταν πριν . Αν εχει ειδη εξατμιση και απλα κανει υπερκυβισμο σε διαμετρο τοτε μικροτερο νουμερο κ.ζιγκλερ . Σ'αυτο με τη βελονα εχεις δικιο , αν παει καποιος απ'το 0 - δεν υπαρχουν καθολου πληροφοριες για το μοτο του και πχ του βαλει fcr , ας πουμε στα drz400 υπαρχει τεραστιο υλικο αν ψαξει κανεις στο ΤΤ σωστα , το ιδιο και για διαφορα αλλα μονοκυλινδρα που εχουν πουλησει στην αμερικη οποτε αρχιζει με μια βαση και απλα διορθωνει μετα . Σε γενικες γραμμες ειναι μπελας και σε καποια χρονια τα καρμπ. θα ειναι μονο σε βιτρινες..! Χαχα λες να μας βάλουν σε μουσείο? παντως στους αγώνες και κυρίως στα Ντραγκστερ στο εξωτερικό χρησιμοποιούνται ακόμα πάρα πολύ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavrosdm 183 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2015 Παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα μαλλον... Αυτο το θεμα βοηθαει στο να μαθω τι και πως θα αλλαξω τις ρυθμησεις του καρμπ σωστα; Εγω που εχω σκοπο να το ρυθμισω ονος μου στις μαμα ρυθμισεις αν χρειαστει πως μπορω να βρω καποιον βασικο οδηγο για το πως να το κανω; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2015 Για να το φερεις στις μαμα ρυθμισεις τοτε χρειαζεσαι να μαθεις τι ζιγκλερΖ και βελονα ειχε απο το εργοαστασιο , Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavrosdm 183 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2015 Οκ αυτο καπως θα το βρω μεσα στο τριγλωσσο anual που εχω... Η δικια μου ερωτηση ειναι τι κανω για να το ρυθμισω και πως καταλαβαινω αν θελει ρυθμισμα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2015 Αν καπου στη διαδρομη του γκαζιου υπαρχει κατι που δε παει καλα πχ να κανει μια "τρυπα" στη μεση , τοτε θελει κοιταγμα , αν πηγαινει χωρις να συμβαινει κατι τρανταχτο στην λειτουργεια τοτε εισαι οκ .Δες το manual αφου το εχεις και αν εχει parts & diagrams θα αναφερει τι φοραει απο κατασκευης του .Και φυσικα παντα υπαρχει η μεθοδος της καυσαεριοαναλυσης & της δυαναμομετρησης με καυσ/ση που ειναι οι πιο ακριβεις αν θελεις να επεμβεις καπου . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες