Jump to content
μάθο...

Moτοσυκλετες σαν...αυτοκινητα;

Γινομαστε "αυτοκινητα¨" ρε;  

90 ψήφοι

  1. 1. Τι πιστευεις;

    • ναι οσο παει και ολο πιο βαρετο(στο βωμο της ανεσης και καλα..)γινεται
      6
    • Εχεις επιλογες.Αν θες ανεση αλλιως τον αλλο τροπο...τον παλιο
      51
    • Μπα οχι.Μια χαρα ειναι.Η μοτοσυκλετα δεν εχει κοινα με αυτοκινητα
      26


Recommended Posts

Ολοενα και περισσοτερο βλεπω μοτο με περισσοτερα κυβικα.Το 650 του κάποτε πλεον σημερα τεινει...μικρο μπροστα στην καταιγιδα 1000+ νεων μοντελων.

Η ανεση;Μεγαλες σελες στη θεση της...πολυθρονας για ανετες μετακινησεις.Και να μην πιαστω και να μην ειναι μικρη και να μην πονεσουν τα μαλακά μορια και και...

Αμ εκεινα τα φαιρινγκ;Ολο και βλεπεις ζελατινες τεραστιες και φερινγκ για προστασια απο τον αερα...Ουτε κουνουπι να μην περναει.Κοιταω μεσα απο τη ζελατινα(παρμπριζ;;;) και παω!

Και οι κινητηρες; Οι εταιρειες το λενε "ανεση μετακινησης μεσω δυναμης"...ομως καποιοι παραμιλανε λεγοντας οτι οι κινητηρες πλεον δεν προσφερουν και πολλα ως προς το οδηγειν και την αισθηση νευρου αλλά δινουν ροπη-ελαστικοτητα και αααανεση χωρις ξεσπασματα και λοιπα."Ομαλες καμπυλες ισχυος" και βαλε μπροστα και φυγαμε για οπου θες χωρις τιποτα να μας ενοχλει...

Οσο παει λοιπον ολο και χανεται αυτο το μαγικο αισθημα "Οδηγω" και συμμετεχω στη μυσταγωγια.Ολο και χανεται το αερακι που σε χτυπα να σου θυμιζει οτι οδηγεις μοτοσυκλετα...οσο παει και...

Ρε μπας και τελικα πολυ...αυτοκινητα γινονται οι συγχρονες μοτοσυκλετες;

Φυσικα και υπαρχουν και εξαιρεσεις.Εννοειται.Αλλά ειναι ΠΟΛΥΣ ο κοσμος που επιλεγει "θηριο-ησυχο-δυνατο-αααανετο" να αγορασει και τοτε μιλαμε για τα...παραπανω!

Σιγουρα ομως οσο παει βλεπουμε και αυτοματες μοτοσυκλετες,αλλά και ηλεκτρικες(ασε που πολλες κινουνται με "ηλεκτρικη" δυναμη)..τα ειπαμε πιο πανω...

Οσο παει και χανεται αυτη η γλυκια κουραση στο τελος ενος ταξιδιου,παει η σταση για "τσιγαρακι" και πειραγματα αν "πιαστηκε ο κωλος σου ρε λουλου;"Φτανεις στον προορισμο ατσαλακωτος...τα ταξιδια γινονται ισως ...αχρωμα,βαρετα,χωρις τις διαφορες απο ενα καλο...αυτοκινητο...

Τι λες;Ποια η αποψη σου;Συμμεριζεσαι αυτη την τροπή ή καπου εχει χαθει η πραγματικη ουσια της μοτοσυκλετας;

Τροποποιήθηκε από τον mAthosalas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σαν να έχεις δίκιο... :think:

αλλά η επιλογή είναι στο χέρι μας... και επιλογές υπάρχουν πολλές... :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον DrTakHs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εμενα αυτο δε μαρεσει και να με συγχωρουν οι ιδιοκτητες πχ v strom με τεραστιες ζελατινες.

τι εννοω..

πρωσοπικο γουστο και αποψη βεβαιως βεβαιως.. εγω θελω να την νιοθω την μηχανη οχι απλα να με πηγαινει καπου.. ο καθενας ομως οτι ζηταει :_thumbsup:

η πολυ ανεση κατανταει βαρετη..

οταν οδηγησα μια xarley davinson sportster εκει τα ειδα ολα! ανεμοπροστασια μηδεν.. στριψιμο; (με 180 λαστιχο μπροστα δε παιζει..) βαρος κλπ κλπ.. σε προκαλει να το οδηγησεις πηγα 2 χλμ και του γουσταρα! μεχρι και ο διακοπτης της μιζας ειναι ζορικος. μεγαλος και σκληρος αλλη αισθηση..

και αυτη η καινουργια η μπεμπα.. 6 κυλινδροι με 1600 κυβικα. γιατι; λιγη ροπη εχει ο 1200 boxer της gs? η λιγη εχει το yamaha fjr?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μοτοσυκλέτα, Κώστα, θα είναι πάντα μοτοσυκλέτα, δηλ. μηχανική προέκταση του σώματος του αναβάτη, που για να "πάει" θα πρέπει να την "πάει" ο αναβάτης, ισορροπώντας (και άρα ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ) στην κίνησή της.

Οσο μεγάλες σέλες κι αν αποκτήσουν ορισμένες μοτοσυκλέτες, όσο τεράστια φέρινγκ και ζελατίνες κι αν έχουν πάνω τους, όσα τεχνολογικά καλούδια (για άνεση, ασφάλεια ή φιγούρα) δεν υπάρχει περίπτωση να "γίνουν αυτοκίνητα" για τον πολύ βασικό λόγο που είπα παραπάνω: Στη μοτοσυκλέτα δε γίνεται να είσαι απλός χειριστής. Αναγκαστικά πρέπει να είσαι αναβάτης και να ορίζεις εσύ την κίνηση της μάζας της.

Οι δύο τροχοί είναι χορογραφία είτε έχεις DT 200 (για να θυμηθώ τα παλιά) είτε GS Adv.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μοτοσυκλέτα, Κώστα, θα είναι πάντα μοτοσυκλέτα, δηλ. μηχανική προέκταση του σώματος του αναβάτη, που για να "πάει" θα πρέπει να την "πάει" ο αναβάτης, ισορροπώντας (και άρα ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ) στην κίνησή της.

Οσο μεγάλες σέλες κι αν αποκτήσουν ορισμένες μοτοσυκλέτες, όσο τεράστια φέρινγκ και ζελατίνες κι αν έχουν πάνω τους, όσα τεχνολογικά καλούδια (για άνεση, ασφάλεια ή φιγούρα) δεν υπάρχει περίπτωση να "γίνουν αυτοκίνητα" για τον πολύ βασικό λόγο που είπα παραπάνω: Στη μοτοσυκλέτα δε γίνεται να είσαι απλός χειριστής. Αναγκαστικά πρέπει να είσαι αναβάτης και να ορίζεις εσύ την κίνηση της μάζας της.

Οι δύο τροχοί είναι χορογραφία είτε έχεις DT 200 (για να θυμηθώ τα παλιά) είτε GS Adv.

Δεν χρειάστηκε να προσθέσω κάτι, με κάλυψες απόλυτα !!!!!!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα διαφωνησω για τα πλαστικα... απο τα on off μεχρι και οι ss εχουν αποβαλει τα πλαστικα με τα μηχανικα μερη ολοενα και περισσοτερο σε κοινη θεα. Αρκει να δει καποιος ενα zzr, cbf , africa δεκαετιας, με τα σημερινα ( busha ,gs) θα καταλαβει ευκολα πως πλεον διαμορφωνουν τα "αναγκαια" πλαστικα (μασκα φαναρι ουρα)ωστε να βοηθουν στην αεροδυναμικη, ενω παλιοτερα απλα προσεθεταν και αλλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μοτοσυκλέτα, Κώστα, θα είναι πάντα μοτοσυκλέτα, δηλ. μηχανική προέκταση του σώματος του αναβάτη, που για να "πάει" θα πρέπει να την "πάει" ο αναβάτης, ισορροπώντας (και άρα ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ) στην κίνησή της.

Οσο μεγάλες σέλες κι αν αποκτήσουν ορισμένες μοτοσυκλέτες, όσο τεράστια φέρινγκ και ζελατίνες κι αν έχουν πάνω τους, όσα τεχνολογικά καλούδια (για άνεση, ασφάλεια ή φιγούρα) δεν υπάρχει περίπτωση να "γίνουν αυτοκίνητα" για τον πολύ βασικό λόγο που είπα παραπάνω: Στη μοτοσυκλέτα δε γίνεται να είσαι απλός χειριστής. Αναγκαστικά πρέπει να είσαι αναβάτης και να ορίζεις εσύ την κίνηση της μάζας της.

Yπαρχει ομως Κωστη μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.Ειναι άλλο πραγμα να οδηγεις μια μοτοσυκλετα και αλλο απλα να χρησιμοποιεις μια μοτοσυκλετα.Και στις δυο περιπτωσεις ισχυουν οσα λες,αλλά διαφερουν παρασάγκας!Στην πρωτη περιπτωση ο αναβατης γουσταρει που ειναι κομματι της "κινησης" του συνολου μοτο-οδηγος ενω στην δευτερη περιπτωση ο χρηστης μοτο απλα βαρετα και ανετα...παει απο το ενα σημειο στο αλλο...:_thumbsup:

Αυτη ειναι και η σημασια του Τοπικ...ολο και προς το δευτερο "κολπο" παμε...:yeahright:

Κι οσο για χορογραφιες που λες...αλλιως χορευεις Tango αργεντινικο και αλλιως Ηπειρωτικους...με πιανεις :rolleyes:

Τροποποιήθηκε από τον mAthosalas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τα ταξίδια μου δεν θα με χάλαγε ένα GP800! Ειλικρινά!

Αν θέλω αίσθηση και μανιτζέβελο μηχανάκι και γούστα σε στροφές και τέτοια.. έχω Multi πάμε μια βόλτα? :blush2:

Τροποποιήθηκε από τον vittorio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπα δεν νομίζω να γίνουμε ποτέ "αυτοκίνητα".Εγώ δεν ξέρω κανέναν που έχει αυτοκίνητο να πηγαίνει μια βόλτα με την πρώτη ευκαιρία που θα βρει.Βάλτε ότι υπάρχουν και άτομα που γυρίζουν τον κόσμο με μηχανές,πόσοι το κάνουν αυτό με τουτου?Μόνο και μόνο αυτό λέει πολλά.

Επίσης ξέρετε πολλούς που πηγαίνουν με τα αυτοκίνητά τους σε κανένα βουνό για off-road καταστάσεις?Εγώ και πάλι δεν γνωρίζω κανέναν.Η μόνη περίπτωση για να πατήσουν χώμα είναι να πάνε να μαζέψουν καμμιά ελιά(δεν το λέω υποτιμητικά).

Ακόμα ανα πάσα ώρα,μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο 4-5 "αλήτες" φίλους σου και να την κάνεις,με προορισμό το άγνωστο!

Τώρα όλα τα άλλα για μένα είναι επιλογές που θέλει να κάνει ο καθένας,ο προς το τι θέλει.Το τι cc,πόσους hp,τι ύψος θέλει να έχει η σέλα κλπ είναι επιλογές.Δεν το βρίσκω κακό να υπάρχουν 10000 μοντέλα που κάνουν το ίδιο πράγμα,λίγο καλύτερο εκείνο,λίγο καλύτερο το άλλο κλπ.

----Τώρα όποιος θέλει να φάει κουνούπι στην μάπα του υπάρχει πάντα και το γυμνό :2funny: -----

Γενικά υπάρχει μια τεράστια διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ των 2,που δεν νομίζω να κλείσει ποτέ.Πάντα θα υπάρχουν οι μηχανές.....και όλα τα άλλα :victory:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

νομιζω θα συμφωνησω με τον ετερο πατρινο και θα πω οτι προς τα εκει παει το πραγμα. το βεστρομ που εχω το εχω χαρακτηρισει πολλες φορες "βαρετη" μηχανη. δε σημαινει οτι δε θα στριψεις ωραια η δε θα ευχαριστηθεις στροφουλες ΑΛΛΑ αυτες οι μηχανες σε πανε, δεν τις πας.

οσο πιο χωματινο προσανατολισμο εχει μια μηχανη τοσο πιο πολυ συμμετεχεις στην οδηγηση της (αφου καθεσαι πανω στο τιμονι και το βαρος της ειναι κατω απο τον οδηγο).

επιλογες σιγουρα υπαρχουν αλλα οι εταιριες παροσανατολιζονται σε πιο τουριστικες-ξεκουραστες μηχανες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπα δεν νομίζω να γίνουμε ποτέ "αυτοκίνητα".Εγώ δεν ξέρω κανέναν που έχει αυτοκίνητο να πηγαίνει μια βόλτα με την πρώτη ευκαιρία που θα βρει.Βάλτε ότι υπάρχουν και άτομα που γυρίζουν τον κόσμο με μηχανές,πόσοι το κάνουν αυτό με τουτου?Μόνο και μόνο αυτό λέει πολλά.

Επίσης ξέρετε πολλούς που πηγαίνουν με τα αυτοκίνητά τους σε κανένα βουνό για off-road καταστάσεις?Εγώ και πάλι δεν γνωρίζω κανέναν.Η μόνη περίπτωση για να πατήσουν χώμα είναι να πάνε να μαζέψουν καμμιά ελιά(δεν το λέω υποτιμητικά).

Ακόμα ανα πάσα ώρα,μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο 4-5 "αλήτες" φίλους σου και να την κάνεις,με προορισμό το άγνωστο!

Τώρα όλα τα άλλα για μένα είναι επιλογές που θέλει να κάνει ο καθένας,ο προς το τι θέλει.Το τι cc,πόσους hp,τι ύψος θέλει να έχει η σέλα κλπ είναι επιλογές.Δεν το βρίσκω κακό να υπάρχουν 10000 μοντέλα που κάνουν το ίδιο πράγμα,λίγο καλύτερο εκείνο,λίγο καλύτερο το άλλο κλπ.

----Τώρα όποιος θέλει να φάει κουνούπι στην μάπα του υπάρχει πάντα και το γυμνό :2funny: -----

Γενικά υπάρχει μια τεράστια διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ των 2,που δεν νομίζω να κλείσει ποτέ.Πάντα θα υπάρχουν οι μηχανές.....και όλα τα άλλα :victory:

Νομίζω πως τα είπες οσο καλύτερα μπορούσες. Είναι πραγματικά θέμα νοοτροπίας και ψυχολογίας. Οχι ανεσεων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα σε ολους.Φιλε mathosala εισαι εκτος θεματος.Οδηγω μηχανακι κοντα 35 χρονια. Απο τα διχρονα της δεκαετιας 70-80,μεχρι και τα σημερινα συγχρονα sport turing 1300cc,και οχι μονο.Εχω να σου πω λοιπον οτι οι διαφορες σε ασφαλεια εν πρωτης και σε ανεση κατα δευτερο λογο,ειναι τεραστιες,σε οφελος των συγχρονων,χωρις να χανουν το παραμικρο απο τη μαγεια που εχουν παντα οι δυο ροδες .Αντιθετως θα ελεγα.Δεν ξερω σε ποια μηχανακια συγκεκριμενα αναφερεσαι,αλλα εγω παντως μετα απο τοσα χιλιομετρα επανω στα μηχανακια δεν θα ηθελα ουτε να ακουσω για τις "παλιες καλες και διασκεδαστικες σκοτωστρες"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απαπαπα.... προτιμώ το αντίθετο: Αυτοκίνητο, με βάρος και επιδόσεις αντίστοιχα μοτοσυκλετών αλλά και με αντίστοιχη τιμή :_zeppelin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλως σας βρηκα παιδια

κατα τη γνωμη μου απο τη μια οντως οι μοτοσυκλετες οσο παει γινονται ολο και πιο πολυ αυτοκινητα (ελεος με τα καντραν αυτοκινητου και με τα φαιρινγκ ...λεωφορειου :whistling: ) πρωτον δεν μ αρεσουν αισθητικα και δευτερον η μοτοσυκλετα ειναι για να χεις ευελιξια αμα το φαρδος σου ειναι σαν ενα smart τι να την κανεις τη μηχανη;; δεν εχω προβλημα με τους αναβατες τους ουτε το παιζω καθαρος μηχανοβιος και τα λοιπα απλα δεν καταλαβαινω τον λογο να κανεις μια μηχανη τοσο... μεγαλη.

σε τελικη αναλυση ομως περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

αν και μπορει να παρατηρησει κανεις οτι λογω αλλαγης του ταργκετ γκρουπ

πλεον στις μηχανες και επειδη πλεον οποιος παιρνει μηχανη δεν ειναι πορωμενος μαλλιας τσαντακιας :tooth:

και επειδη το επιτρεπει και η τεχνολογια οι εταιρειες νιωθουν αναγκασμενες να προσφερουν ανεσεις για να προσελκυσουν και τους λιγοτερο ψημενους. ετσι το βλεπω εγω...

παντως στην τελικη υπαρχουν πλεον απειρες επιλογες για να διαλεξει κανεις και πιστευω ο καθενας μπορει να βρει αυτο που του ταιριαζει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

προφανως η συζητηση περιστρεφεται γυρω απο την αποψη για μινιμαλιστικη η οχι εικονα των μοτοσυκλετων.Αυτη η λεπτη και ελαφρια γραμμη ειναι χαρακτηριστικη των SS με επιδιωκωμενο σκοπο τις επιδοσεις Συναγεται οτι αυτη η φορμα δεν εξυπηρετει αλλους τυπους μοτοσυκλετας οπου επιδιωκωμενος σκοπος ειναι η προσφορα προστασιας απο τον αερα,η ανεση,ο αεροδυναμικος συντελεστης και η προστασια απο ενδεχομενες πτωσεις. Ετσι ο ογκος και συναμα το βαρος αυξανουν καθως εξελισωνται και τα βοηθητικα ηλεκτρονικα συστηματα των μοτοσυκλετων που ειναι πια στανταρ στον εξοπλισμο.Εχει περασει προ πολου η εικονα μηχανης που αποτελειται απο ενα σχεδον γυμνο πλαισιο με εναν κινητηρα ,δυο ροδες και μια εξατμιση της 10ετιας του 1980

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειδικά τώρα με τον <<βρωμιάρη>> μου, έχω βρεί την υγειά μου. 100 κιλά βάρος- ποδήλατο, αναρτήσεις απλά γαμώ και ναι, 250 κυβικά. Ε, καί? Ούτε κραδασμοί ενοχλούν, ούτε ο ήχος...κάθε άλλο. Μέχρι τα 80 άντε γεια...

Τελικές-πολύωρα ταξίδια κομμένα βέβαια αλλά πραγματικά το χαίρομαι, ίσως περισσότερο απ' όλα (λόγω και χώματος ίσως)...

Αυτά απο κάποιον που είχε τετρακύλινδρο... :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειδικά τώρα με τον <<βρωμιάρη>> μου, έχω βρεί την υγειά μου. 100 κιλά βάρος- ποδήλατο, αναρτήσεις απλά γαμώ και ναι, 250 κυβικά. Ε, καί? Ούτε κραδασμοί ενοχλούν, ούτε ο ήχος...κάθε άλλο. Μέχρι τα 80 άντε γεια...

Τελικές-πολύωρα ταξίδια κομμένα βέβαια αλλά πραγματικά το χαίρομαι, ίσως περισσότερο απ' όλα (λόγω και χώματος ίσως)...

Αυτά απο κάποιον που είχε τετρακύλινδρο... :rolleyes:

αχ... ετοιμος ειμαι να παρω ενα εντουρο 250αρι..

αντε να δουμε ποτε ακριβως θα ειναι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι εταιριες μπορει να βγαζουν μοντελα με 1200-1300cc, αλλα αν δεν υπηρχε ζητηση, ή θα τα ειχαν σταματησει ή πολυ απλα δεν θα υπηρχαν τοσο πολλες επιλογες σε αυτην την κατηγορια.

Το μονο "παραπονο" που εχω, ειναι το οτι εχουν αφησει την κατηγορια των entry μηχανων, δηλαδη στα 250-400cc. Τα 125 ειναι λιγα και τα 600 μου πέφτουν πολλα, οι επιλογες ειναι ελαχιστες σε καινουρια, ουτε καν 10 μηχανες. :(

Οσο για την ανεση και τα fairing, ο καθενας επιλεγει μια μηχανη αναλογα με τις αναγκες του. Αν θελεις να κανεις ταξιδακια, γιατι να παρεις ενα γυμνο, τζαμπα θα τρως το "ξυλο" απο τον αερα...

Η "μηχανη" δεν προκειται να γινει ποτε αυτοκινητο, η ελευθερια που σου προσφερει δεν συγκρινεται με κανενα αμαξι, οσο γρηγορο και να ναι. Ισως να προσπαθησουνε να κανουν μηχανες πιο ανετες για να προσελκησουν ατομα που υπο αλλες συνθηκες δεν θα οδηγουσαν διτροχο ποτε, τα scooter πχ, ειναι ιδανικες επιλογες για γυναικες.

Απο την αλλη, ειναι θετικο που ερχονται στις μηχανες τεχνολογιες απο τα αμαξια, οπως τo ABS, ανεβαινει το επιπεδο ασφαλειας της μηχανης...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ψήφισα το τρίτο. Δεν θεωρώ ότι έχει κοινά με το αυτοκίνητο η μοτοσικλέτα.

Σίγουρα μεγαλώνουν συνεχώς σε κυβικά και βάρος αλλά πάντα υπάρχουν μικρότερες και ελαφρύτερες επιλογές, απλά τις σνομπάρει ο κόσμος...

Το "θηρίο-ήσυχο-δυνατό-άνετο" ισχύει σε όλα τα οχήματα, με όσους τροχούς κι αν σκεφτείς...

Πάντως, δεν θεωρώ ότι η πεμπτουσία της μοτοσικλέτας είναι να σε κοπανάει οπωσδήποτε ο αέρας αλύπητα, να έχεις μηχανάκι φτερό στον άνεμο που να το βγάζει από την πορεία του ακόμη και βιαστικό Fiat Uno και να το πηγαίνεις τσίτα για να αντέξει δύο άτομα και μερικά πραγματάκια... Αντίστοιχα θεωρώ ότι το αυτοκίνητο δεν είναι ανάγκη να τρίζει, κοπανάει, αγκομαχάει γιατί "έτσι ήταν τα παλιά - "καλά" οχήματα" που λέει κι ο πατέρας μου με το σαράβαλο του '82 που απλώς δεν έχει λεφτά να το αλλάξει, αλλιώς σιγά μην ήταν "παλιό-καλό" όχημα.... ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άλλοι βολεύονται και άλλοι όχι, Όμως όσοι έχουν τέτοια, και όσοι θέλουν να πάρουν πίνουν νερό στο μηχανάκι τους

624b08a5.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

......ναι οσο πάει και πιο βαρετό ..........

μοτοσακό .....4 ρόδες..... μηχάνημα για δουλειά..... στην ασφαλτο

και gps......και τηλέφωνο και

δυο ροδες μπροστά και μια πίσω .....για τις στροφές.... .χικ

μουσική και αρκουντισιόν και ψυγείο για το μπίκο-νίκο

παει το αλατι στο μάγουλο απο το ματι

εντομα στα ρουθούνια και η νυχτερίδα στη πλάτη

....τη στιγμη που συμβαίνει .....

ωραία γυναίκα ρε παιδί μου ..αλλα δεν σε προκαλεί ...ειναι για να την δείχνεις ...

τυχαία και σκόρπια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θές να μου πεις ότι αυτό είναι σαν αυτοκίνητο;;;;;

2009-ktm-smt-03.jpg

Μπορεί να υπάρχουν μηχανές που να παραπέμπουν σε αυτοκίνητα... αλλά πάντα θα υπάρχουν μηχανές! :bruce_h4h:

Βασικά είναι αυτό που λένε τα παιδιά παραπάνω όσον αφορά το target group. Θέμα marketing είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θές να μου πεις ότι αυτό είναι σαν αυτοκίνητο;;;;;

2009-ktm-smt-03.jpg

Μπορεί να υπάρχουν μηχανές που να παραπέμπουν σε αυτοκίνητα... αλλά πάντα θα υπάρχουν μηχανές! :bruce_h4h:

Βασικά είναι αυτό που λένε τα παιδιά παραπάνω όσον αφορά το target group. Θέμα marketing είναι.

Αχ !!!!!!!!!!!!

Μου αρεσει κι εμενα πολυ αυτο το μηχανακι.......μα παρα πολυ μιλαμε.

Λοιπον, οι μηχανες ειναι μηχανες........ΤΕΛΟΣ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...