Jump to content

Recommended Posts

Νωρίς βέβαια είναι για να αρχίσω διάφορα - ακόμη στρώνω -, αλλά οφείλω να προλάβω όσους μπορέσω !!

Οι λόγοι, δύο-τρείς.

1. Στο σχεδιάγραμμα φαίνεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού, με πράσινο χρώμα. Καθότι δεν

ειναι υδρόψυκτο, απο κάπου έπρεπε να πάρουν μέτρηση θερμοκρασίας μοτέρ, ωστε να δίνει πληροφορίες στην κεντρική μονάδα ψεκασμού.

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ-ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ-ΠΕΙΡΑΧΤΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ !

Ακολουθούν διάφορα ωραία + αρχίζουν οι επισκέψεις στα συνεργεία.

innovaipgm.jpg

2 . Κάντε αυστηρή επιλογή βενζινάδικου. ΑΥΤΟ είναι το πιο βασικό που μου τόνισε ο αντιπρόσωπος, καθότι ο ψεκασμός πάσχει απο 1 πράγμα. Νοθευμένα καύσιμα είτε με νερό, είτε ακαθαρσίες, είτε παλιά λάδια μέσα στις δεξαμενές των ''φίλων μας''.

Το εγχειρίδιο χρήσης κατόχου, με χρήσιμες πληροφορίες συντήρησης.

http://www.honda-motorcycles.gr/images/models/innova125i/manual/01_ANF125i.pdf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε λιγο καιρο ,θα βαλω το μηχανακι μεσα,να το καθαρισω,να το συντηρησω,τα παντα.

εγω θα τα κανω ολα αυτα στο γκαραζ μου.

και εχω μια ερωτηση. υπαρει τιποτα που μπορω να καθαρισω εγω ,στο συστημα injection? τιποτα σωληνακια ? η κτ παρομοιο ? στην ολη τροφοδοσια γενικα .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε λιγο καιρο ,θα βαλω το μηχανακι μεσα,να το καθαρισω,να το συντηρησω,τα παντα.

εγω θα τα κανω ολα αυτα στο γκαραζ μου.

και εχω μια ερωτηση. υπαρει τιποτα που μπορω να καθαρισω εγω ,στο συστημα injection? τιποτα σωληνακια ? η κτ παρομοιο ? στην ολη τροφοδοσια γενικα .

θα σου πρότεινα, να μην σκαλίσεις εκεί, απλά βάλε κατι τέτοιο http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=333&category_id=55&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

στο ντεπόζιτο κατ'αναλογία των 3,7 λίτρων βενζίνης κάθε φορά που φουλάρεις, ώστε όταν φτάσει η στιγμή να μπείς μέσα για συντήρηση, να έχει ήδη καθαρίσει το σύστημα ψεκασμού.

Τα υπόλοιπα, μπουζί, φίλτρο αέρα κλπ, είναι ρουτίνα.

για πάρε και καμμιά φωτό ! smoke.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα το ριχνω στο ντεποζιτο αυτο ? αν ναι,ποσο ?

επισυς,μπορω να το βρω σε κανενα καταστημα στην θεσσαλονικη ?

Τροποποιήθηκε από τον pasxalis_evo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα το ριχνω στο ντεποζιτο αυτο ? αν ναι,ποσο ?

επισυς,μπορω να το βρω σε κανενα καταστημα στην θεσσαλονικη ?

PRAKTIKER ! Αν βρείς της STP, ακόμη καλύτερα !

Την αναλογία την δίνει στην συσκευασία, αν θυμάμαι το κάθε μπουκαλάκι είναι για 50-60 λίτρα καυσίμου, οπότε κανονίζεις την δοσολογία σου στο περίπου...

Σίγουρα δεν θέλει με τη μία άδειασμα όλο μέσα ! Κάθε φορά που φουλάρεις, μόλις γυρίζεις σπίτι, του χώνεις μια πενιά ! mB_kalo_e.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτο θα λεει πανω το μπουκαλακι ?

GUNK SUPER CONCETRATED FUEL INJECTOR CLEANER 339 GR

? σημερα παω να το παρω κιολα .

και αυτο το wd-40 π λετε ολοι τι ειναι ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτο θα λεει πανω το μπουκαλακι ?

GUNK SUPER CONCETRATED FUEL INJECTOR CLEANER 339 GR

? σημερα παω να το παρω κιολα .

ναί !

και αυτο το wd-40 π λετε ολοι τι ειναι ?

dribble.gifαπο τα καλύτερα αντισκωριακο-λιπαντικό-καθαριστικό, γενικής χρήσης, σχεδόν παντού χρησιμοποιείται

και έχει εξαιρετική αναλογία ποιότητας προιόντος / τιμής ! dribble.gifdribble.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

innovaipgm.jpg

Για πείτε οι κάτοχοι...

Το πράσινο που φαίνεται είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού.

έχει δακρύσει ελάχιστα, σε 3500 χλμ μέχρι τώρα.

έχετε κάνα τέτοιο θέμα ? Φαίνεται δύσκολα, είναι απο κάτω, για δείτε...:whistling:

έχει και ένα τετράγωνο πλαστικό προστατευτικό..

λύσιμο + σφίξιμο μάλλον θα θέλει για να πατήσει η ροδέλα καλά. :yeahright:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν έχω ένα προβληματάκι με το innovaki μου.

Το πήγα για service(λάδια) και όταν πήγα να τσεκάρω τη στάθμη(κάποιες μέρες μετά), παρατήρησα ότι ήταν πολύ παραπάνω από το max.

Το service γίνεται σε επίσημο αντιπρίσωπο

Ερ.1: Θα έχει πρόβλημα το εργαλείο αν το κρατήσω έτσι μέχρι το επόμενο service χωρίς να ανεβάζω πολλές στροφές?

Ερ.2: Μπορώ να βάλω torco λαδάκια? και αν ναι, ποια? τα Τ4 ή Τ4R?

Ίσως να είναι λίγο υπερβολή για το παπί? :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν έχω ένα προβληματάκι με το innovaki μου.

Το πήγα για service(λάδια) και όταν πήγα να τσεκάρω τη στάθμη(κάποιες μέρες μετά), παρατήρησα ότι ήταν πολύ παραπάνω από το max.

Το service γίνεται σε επίσημο αντιπρίσωπο

Ερ.1: Θα έχει πρόβλημα το εργαλείο αν το κρατήσω έτσι μέχρι το επόμενο service χωρίς να ανεβάζω πολλές στροφές?

Ναι. Το παραπανίσιο λάδι, πρεσάρει διάφορα εξαρτήματα...

Να λύσεις ελαφρά την τάπα + να βγάλεις λίγο-λίγο όσο στάζει, το παραπανίσιο.

Ερ.2: Μπορώ να βάλω torco λαδάκια? και αν ναι, ποια? τα Τ4 ή Τ4R?

Ίσως να είναι λίγο υπερβολή για το παπί? :whistling:

Τα R είναι ημισυνθετικά. Υπερβολή όχι, αν σκεφτείς ότι μιλάμε για 700 ml / αλλαγή.

Τα Τ4 είναι ορυκτέλαιο. Τα δουλεύω και τα 2, σε Innova + Astrea αντίστοιχα.

έχεις το ψεκαστό υποθέτω.

Κοίτα κι εδω μια γύρα. Πόστ 79.

http://www.mybike.gr/topic/32862-%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b7-innova-125/page__st__70

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

έχεις το ψεκαστό υποθέτω.

Κοίτα κι εδω μια γύρα. Πόστ 79.

http://www.mybike.gr/topic/32862-%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b7-innova-125/page__st__70

:_thumbsup:

Έχω κάνει γύρα από το συγκεκριμένο topic :_thumbsup:

Την ερχόμενη εβδομάδα θα το πάω για αλλαγή λαδιών και θα διορθωθεί το θέμα, αλλά επειδή θα το πάω στην αντιπροσωπεία μάλλον θα ξαναβάλω τα agip αφού δεν έχει και άλλη επιλογή το κατάστημα και ντρέπομαι να του πάω δικά μου λάδια :_unsure:

Δεν τα αλλάζω μόνος μου γιατί δεν ξέρω μήπως έχω πρόβλημα με την εγγύηση :closed-topic:

Με το φίλτρο λαδιού τι κάνουμε? Κάπου διάβασα ότι έχει ένα συρματάκι για φίλτρο αλλά κάθε πότε θέλει καθάρισμα?

Το injection έχω!! Εργαλείο το πράμα :respekt: :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν τα αλλάζω μόνος μου γιατί δεν ξέρω μήπως έχω πρόβλημα με την εγγύηση :closed-topic:

όχι. δεν θα έχεις.

Με το φίλτρο λαδιού τι κάνουμε? Κάπου διάβασα ότι έχει ένα συρματάκι για φίλτρο αλλά κάθε πότε θέλει καθάρισμα?

....όταν λυθεί για αλλαγή δίσκων συμπλέκτη. Θα αργήσει.

Και σε γενικές γραμμές αυτη η σίτα βγαίνει...καθαρή.

Κατακρατάει τα αρχικά σωματίδια απο το....στρώσιμο. Μην σε ανησυχεί.

Το injection έχω!! Εργαλείο το πράμα :respekt: :)

Να επιμείνεις στην ποσότητα λαδιού. 700 ml.

Πάντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να επιμείνεις στην ποσότητα λαδιού. 700 ml.

Πάντα.

Σίγουρα θα επιμείνω :knuppel2: :)

Btw σήμερα τελείωσα με το στρώσιμο(1000άρησε) αλλά δεν το ανοίγω και πολύ εξαιτίας της ποσότητας του λαδιού που έχει!

Σκέφτομαι πως θα ζορίζεται το κύκλωμα με αυτή τη ποσότητα :/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα σου πρότεινα, να μην σκαλίσεις εκεί, απλά βάλε κατι τέτοιο http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=333&category_id=55&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

στο ντεπόζιτο κατ'αναλογία των 3,7 λίτρων βενζίνης κάθε φορά που φουλάρεις, ώστε όταν φτάσει η στιγμή να μπείς μέσα για συντήρηση, να έχει ήδη καθαρίσει το σύστημα ψεκασμού.

Τα υπόλοιπα, μπουζί, φίλτρο αέρα κλπ, είναι ρουτίνα.

για πάρε και καμμιά φωτό ! smoke.gif

Το link που δίνεις (http://www.trade-wind.gr/index.php?) δεν υπάρχει..... μήπως καμμία άλλη εναλλακτική....?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το link που δίνεις (http://www.trade-wind.gr/index.php?) δεν υπάρχει..... μήπως καμμία άλλη εναλλακτική....?

εξαντλούνται μάλλον στο ηλ. μαγαζί + δεν τα ανανεώνουν.

Δες εδω ...

http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=55&Itemid=57&lang=el

+ εδω

http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=315&category_id=55&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

και συνολικά εδω. http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=14&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

Στο φυσικό μαγαζί, επιτόπου έχει πολλαπλάσια προιόντα + οι τιμές δεν έχουν διαφορά απο το διαδίκτυο. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλλαγή λαδιού.

  • Καρύδι 17αρι. (Δεν Δεν μπαίνει αλλο κλειδί εκεί, εχει μπροστά απο την τάπα εναν πρόβολο το κάρτερ, ώστε να μην ''κουρέψουμε'' σε κανα πεζοδρομιο την τάπα).
  • Ροδέλα τάπας.
  • 700 ml λαδιού 10w/40 ή 10W/30.
  • Πανιά, λεκάνη συλλογής μεταχ/νου λιπαντικού.

Φροντίζουμε να'ναι ζεστό το μοτέρ, και το αφήνουμε κάνα 15' να κρυωσει ΠΡΙΝ λύσουμε τάπα.

Μην την λύσετε.....καυτή, διότι το εσωτερικό σπείρωμα του κάρτερ ''φθείρεται'' απο την τάπα λαδιού που'χει

διασταλεί απο την θερμότητα. :banned:

Τα 15' αρκούν για να προετοιμάσετε τα σύνεργα.... :afro:

(Οι φωτό δείχνουν καρυδι Νο14. Η τάπα είναι με μαγνήτη.... :blush2: )

1802_zpsb08aa3cb.jpg

Μια λεκάνη συλλογης λαδιου, αρκετα χαμηλή ειναι οτι πρέπει... :afro:

1804_zps52e14aa6.jpg

1803_zpsefaaf3a4.jpg

Καθαρίζουμε το σπείρωμα της τάπας + βάζουμε την καινούργια ροδέλα.

Μόλις αδειάσει το παλιό λάδι, κλείνουμε, σφίγγουμε (όσοι εχετε ροπόκλειδο, χρησιμοποιήστε το), και βάζουμε

το φρέσκο λάδι.

1805_zpsf69dd10c.jpg

Ελέγχουμε την στάθμη, κάνουμε μια γυρα το τετράγωνο, και ξαναμετράμε αν χρειάζεται συμπλήρωμα.

Συνηθίστε να βάζετε 30-40 ml λιγότερο στην αλλαγή, ετσι ωστε στο 2ο μέτρημα στάθμης να ''πιάσετε'' ΑΚΡΙΒΩΣ

την ποσότητα ΜΑΧ του δείκτη λαδιού. :secret:

1806_zpsc30157d0.jpg

Τα παλιά λάδια, μεταφόρτωση απο την λεκάνη σε ενα άδειο μπουκάλι λαδιού + γραμμη σε βενζινάδικο ή συνεργείο

που έχει δεξαμενή συλλογής χρησιμοποιημένων λιπαντικων, για ανακύκλωση.

:afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

10W-30 είναι τα λαδάκια μας για το χειμώνα;

θα σου ελεγα να προτιμησεις ενα 10-40 για χειμωνα η ενα 15-50 για ολες τις εποχες ;) .. εγω προσωπικα βαζω ενα 15-50 της castrol

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα σου ελεγα να προτιμησεις ενα 10-40 για χειμωνα η ενα 15-50 για ολες τις εποχες ;) .. εγω προσωπικα βαζω ενα 15-50 της castrol

Στο διάγραμμα στο βιβλιαράκι της Honda γράφει 10w - 30 για -10 εώς 12,13 βαθμούς

Και απο εκεί και πάνω 10w - 40! ( που έχω τώρα )

Τώρα εσύ μου λες για 15w - 50! Το ίδιο πήγε να μου δώσει και ο πωλητής που πήγα να τα αγοράσω ...

Αυτό γιατί ρε παιδιά γιατί έχω μπερδευτεί με τα λάδια ... %-)

Ακόμη συνθετικά ή ημι- συνθετικά; Τα Castrol είναι καλά;

Έχω Honda innova inj!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλε το i εχω και εγω ... δες οσο μικροτερο ειναι το νουμερο τοσο πιο λεπτο ειναι το λαδι , εγω στις αρχες του καλοκαιριου ειχα 10-40 ομως μια μερα ανοιξα και ειχε καψει μια μικροποσοτητα , ετσι προτιμησα ενα πιο παχυ λαδι το 15-50 το οποιο θα αντεχε και πιο πολυ στις ζεστες , η αληθεια ειναι οτι δεν μου εχει καψει τωρα τιποτα.. βεβαια ειναι και αναλογα στην περιοχη που ζεις , εγω ζω στο ηρακλειο κρητης οπου κατω απο 10 δυσκολα θα πιασουμε , αρα το λαδι αυτο θα λειτουργει καλα και το χειμωνα .. τα castrol κατα την γνωμη μου απο εμπειρεια και κατα την γνωμη αλλων ειναι πολυ καλα λαδια , εγω βαζω το GTX και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος και θα στο συνηστουσα .. τωρα ειναι στην κριση σου τι θα επιλεξεις

Τροποποιήθηκε από τον lelos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...