Jump to content
Sign in to follow this  
eftaxias

Κόφτης σε Piaggio Fly

Recommended Posts

Παιδια μια βοήθεια, γιατί είμαι λίγο άσχετος...

Τι παίζει με τον κόφτη στο Piaggio Fly (50cc). Αν βγει κερδίζω τίποτα?

Δεδομένου οτι είμαι και λίγο βαρύς (105-110 kg) πιάνει γύρω στα 55 - max 60 χλμ/ωρα. Αξίζει να βγάλω κόφτη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειναι ανουσιο να βγει ο κοφτης απο το σκουτερ ασε που μπορει να σου δημιουργησει προβληματα,επισης δεν σου δινει κατι παραπανω οπως δυναμη η αλογα παραμονο λιγες στροφες παραπανω πραγμα που αντιθετος μ@μ@ς το μοτερ ετσι γνωμη μου μην το βγαλεις..:_thumbsup:

Υ.Γ:κατι ηξερε ο κατασκεβαστης που εβαλε τον κοφτη B)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειναι ανουσιο να βγει ο κοφτης απο το σκουτερ ασε που μπορει να σου δημιουργησει προβληματα,επισης δεν σου δινει κατι παραπανω οπως δυναμη η αλογα παραμονο λιγες στροφες παραπανω πραγμα που αντιθετος μ@μ@ς το μοτερ ετσι γνωμη μου μην το βγαλεις..:_thumbsup:

Υ.Γ:κατι ηξερε ο κατασκεβαστης που εβαλε τον κοφτη B)

Kαι εγώ φίλε μου προς τα εκεί έκλινα... Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή...!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αφου κανεις τα πρωτα 1000 χλμ μετα οταν πας για το servise σου βγαζουν τους κοφτες για παραδειγμα να σου πω στο δικο μου (nrg power dd) οταν εβγαλα τους κοφτες ειδα ενα αλλο μηχανακι και απο 55 που πηγαινε max τωρα το εχω παει μεχρι 95

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τόση διαφορά? Είσαι σίγουρος?

Δεν σε αμφισβητώ, απλά όλοι μου λένε για αύξηση 3-4 χλμ/ώρα, όχι παραπάνω... Και δεν αξίζει να μοντάρεις το μηχανάκι για τόσο λίγο, και μάλιστα με κίνδυνο να επιβαρύνεις το μοτέρ.

Εν τέλει, θα ρωτήσω και στο συνεργείο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τόση διαφορά? Είσαι σίγουρος?

Δεν σε αμφισβητώ, απλά όλοι μου λένε για αύξηση 3-4 χλμ/ώρα, όχι παραπάνω... Και δεν αξίζει να μοντάρεις το μηχανάκι για τόσο λίγο, και μάλιστα με κίνδυνο να επιβαρύνεις το μοτέρ.

Εν τέλει, θα ρωτήσω και στο συνεργείο.

το συνεργειο λεφτα θελει να βγαλει και καλα κανει..οπως και το καθε συνεργειο, για μενα την διαφορα δεν την κανουν 3-4 χλμ...και ειδικα σε ενα μηχανακι το οποιο δεν νομιζω να το θες για κοντρες και τα σχετικα..αστο οπως ειναι για να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε ξερω για το fly αλλα και στο δικο μου στο πρωτο service μου τους βγαλανε και η διαφορα δεν ηταν μονο 3-4km... Και το εχω για τις μετακινησεις μου οχι τιποτα σπουδαιο! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε ξερω για το fly αλλα και στο δικο μου στο πρωτο service μου τους βγαλανε και η διαφορα δεν ηταν μονο 3-4km... Και το εχω για τις μετακινησεις μου οχι τιποτα σπουδαιο! :_thumbsup:

αν εχει σκοπο κατα την αποψη μου να το κρατησει κανα χρονο το πολυ δυο και μετα να το πεταξει πχ ας το κανει..αλλα ειναι κριμα να ταλαιπωρησεις το μοτερ τοσο πολυ και να του κοψεις ενα μεγαλο μερος απο την ζωη του..αφου θα ζοριζεται αρκετα περισσοτερο..θα τα φτισει και αρκετα νωριτερα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ο κοφτης κατά την γνώμη μ μπαίνει για να στρώσεις το μηχανάκι!ποιο πρόβλημα να υπάρχει αν βγουν δν το καταλαβαίνω......ολα τα εξελιγμένα ΣΚΟΥΤΕΡ πάνε 80-90 χλμ στο κοντέρ τους άλλα πάνε κ 100.τα 55 χλμ είναι γελοία για 50αρη τόσο ούτε τα jog,dio δν πάνε....γνώμη είναι ότι καθαρά τους έχουν για να στρώσεις αναγκαστικά το μηχανάκι!!!!!μετά τα 1000 χιλιόμετρα κ φυσικά χωρίς ζορίσματα κ μιας κ έχεις κ κιλά δν πρέπει να βάλεις δεύτερο άτομο είδη είσαι max στο κιλά!τότε κ μόνο θα βγάλεις τν κόφτη

Νικος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ, οι υποδείξεις σας ήταν πολύ βοηθητικές...

Εμένα δεν με απασχολεί η τελική ταχύτητα. Στην πόλη (και ειδικά όταν αυτή η πόλη είναι η "χαβούζα") τα 60 kmh του Fly μου είναι υπεραρκετά. Έχω παρατηρήσει πως στο κέντρο με την κωλοκίνηση και τα φανάρια κλπ. ο μέσος όρος ταχύτητας δεν υπερβαίνει και πολύ τα 40-50 kmh, εκτός από καμια Συγγρού... Οπότε είμαι κομπλε :_thumbsup:

Το θέμα μου είναι λίγο οι ανηφόρες (στου Ζωγράφου έχουμε πάρα πολλές και απότομες), ειδικά με δικάβαλο. Γενικά δεν βάζω δικάβαλο κανέναν πέραν της κοπέλας μου που είναι ελαφρια και δεν παρατηρώ σπουδαία διαφορά στην απόδοση. Απλά θα ήθελα να βγάζει πιο άνετα κάποιες απότομες ανηφόρες.

Όσο για το ζόρισμα, αν και δεν σκοπεύω να χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο σκουτερ πάνω απο χρόνο -βαριά 2 χρόνια, δεν θέλω να το λιώσω για να το πάρει μετά ή η κοπέλα μου ή ένας φίλος μου.

Οπότε, εν κατακλείδει, αν πρόκειται για μικρή αύξηση των στροφών (δηλαδή σαν αποτέλεσμα 3-5 kmh σε ευθεία) δεν θα το κάνω. Αν πρόκειται για κάτι παραπάνω, ίσως το σκεφτώ...

Πάντως ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές και τη προθυμία σας...

ΥΓ: @Moto-Kodra: Ήδη έχω αρχίσει δίαιτα... :frusty: και θα είμαι ο πρώτος άνθρωπος που μετράει τα αποτελέσματα της όχι σε κιλά αλλά σε τελική στο μηχανάκι του χιχι :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εμένα έπιανε 50 με το ζόρι. Μετά που τον βγάλαμε είδα μέχρι και 103

Εε ρε πστ... με δελεάζει πολύ τόση διαφορά... Το νιώθεις να ζορίζει πολύ παραπάνω? Ταλαιπωρείται πολύ το μοτέρ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο ρολος του κοφτη ειναι 100% τυπικος ωστε το μηχανακι να θεωρειται "μοτοποδηλατο" και να χρειαζεται το αναλογο διπλωμα και να μπορει να το οδηγησει καποιος απο τα 16 του...η εταιρεια βαζει τους κοφτες για να ειναι τυπικη και νομιμη...δειτε τον παρακατω νομο:

Moτoπoδήλατo: To δίτρoχo ή τρίτρoχo όχημα, του οποίου η μέγιστη εκ

κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45 χιλιόμετρα την ώρα και, εάν εί-

ναι εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κυλινδρισμός του δεν

υπερβαίνει τα 50 κυβικά εκατοστά. Επίσης ως μοτοποδήλατο λογίζεται και

το ελαφρό τετράτροχο όχημα του οποίου το απόβαρο κενού οχήματος, μη

συμπεριλαμβανομένου του βάρους του καυσίμου ή του μίγματος καυσίμου

-ελαίου ή των συσσωρευτών των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι μικρότερο των

350 χιλιογράμμων, η μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45

χιλιόμετρα την ώρα και ο κυλινδρισμός του κινητήρα του δεν υπερβαίνει τα

50 κυβικά εκατοστά, προκειμένου για κινητήρα με επιβαλλόμενη ανάφλεξη

ή η μέγιστη καθαρή ισχύς τα 4ΚW, προκειμένου για κινητήρες άλλου τύπου.

με λιγα λογια πρεπει το μηχανακι οπως βγαινει απο το εργοστασιο να πιανει μεχρι 45km/h...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά μη βιαστείς...

Άλλο αποτέλεσμα έχει η αφαίρεση του κόφτη σε πνιγμένο δίχρονο κι άλλο σε ψόφιο τετράχρονο...

Το Fly είναι αργό. Ότι και να βγάλεις, πάλι αργό θα είναι, αφού δεν μπορεί ο κινητήρας, τετράχρονος 50 κυβικά είναι τι να κάνει;...

(Με νίτρο μόνο θα ξυπνήσει... :_zeppelin: )

Βγάλτον άμα θες για να σου φύγει η ιδέα (και μην το στίβεις με το γκάζι για να μην το πάρεις στο χέρι), πάντως μην ελπίζεις σε θαύματα! ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...τετράχρονος 50 κυβικά είναι τι να κάνει;...

Φίλε σκέφτηκα πράγματι πως όλοι οι φίλοι που μιλήσαν πριν έχουν 2χρονα μοτέρ. Οπότε και εγώ σκοπεύω να τον κρατήσω, κυρίως για να μην ταλαιπωρήσω το μοτέρ για τους λόγους που ανέφερα και παραπάνω.. Ήδη με έχει βολέψει πολύ μέσα στη πόλη, δεν θέλω να το "σπάσω" το μηχάνημα. Στην ανάγκη, κάνουμε και μια δίαιτα :P :P

Ευχαριστώ πολύ παιδια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο ρολος του κοφτη ειναι 100% τυπικος ωστε το μηχανακι να θεωρειται "μοτοποδηλατο" και να χρειαζεται το αναλογο διπλωμα και να μπορει να το οδηγησει καποιος απο τα 16 του...η εταιρεια βαζει τους κοφτες για να ειναι τυπικη και νομιμη...δειτε τον παρακατω νομο:

Moτoπoδήλατo: To δίτρoχo ή τρίτρoχo όχημα, του οποίου η μέγιστη εκ

κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45 χιλιόμετρα την ώρα και, εάν εί-

ναι εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κυλινδρισμός του δεν

υπερβαίνει τα 50 κυβικά εκατοστά. Επίσης ως μοτοποδήλατο λογίζεται και

το ελαφρό τετράτροχο όχημα του οποίου το απόβαρο κενού οχήματος, μη

συμπεριλαμβανομένου του βάρους του καυσίμου ή του μίγματος καυσίμου

-ελαίου ή των συσσωρευτών των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι μικρότερο των

350 χιλιογράμμων, η μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45

χιλιόμετρα την ώρα και ο κυλινδρισμός του κινητήρα του δεν υπερβαίνει τα

50 κυβικά εκατοστά, προκειμένου για κινητήρα με επιβαλλόμενη ανάφλεξη

ή η μέγιστη καθαρή ισχύς τα 4ΚW, προκειμένου για κινητήρες άλλου τύπου.

με λιγα λογια πρεπει το μηχανακι οπως βγαινει απο το εργοστασιο να πιανει μεχρι 45km/h...

Και εγω αυτο ξερω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε σκέφτηκα πράγματι πως όλοι οι φίλοι που μιλήσαν πριν έχουν 2χρονα μοτέρ. Οπότε και εγώ σκοπεύω να τον κρατήσω, κυρίως για να μην ταλαιπωρήσω το μοτέρ για τους λόγους που ανέφερα και παραπάνω.. Ήδη με έχει βολέψει πολύ μέσα στη πόλη, δεν θέλω να το "σπάσω" το μηχάνημα. Στην ανάγκη, κάνουμε και μια δίαιτα :P :P

Ευχαριστώ πολύ παιδια...

και εσυ σαν εμενα..καποιος καταλαβαινει τον πονο μου! το μοτερ μονο να νε καλα :D :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εε ρε πστ... με δελεάζει πολύ τόση διαφορά... Το νιώθεις να ζορίζει πολύ παραπάνω? Ταλαιπωρείται πολύ το μοτέρ?

όχι φίλε μου, δεν ζορίζετε. Ο κινητήρας φαινότανε πως έχει δύναμη από πρίν. Δεν ξέρω πως είναι στο fly, πάντως στο runner όταν λέμε κόφτης εννοούμε ένα μέρος της εξάτμισης που βγαίνει και την οξυγονοκολούν και δεύτερον ένα γραναζάκι στη μετάδοση. Στο δικό μου μηχανάκι όλα τα συνεργεία επίσημα της piaggio βγάζουν τον κόφτη στα 1000Κm και όχι πριν. Δεν είναι κάτι αντικανονικό. Επαναλαμβάνω, στο fly δεν γνωρίζω.

Τροποποιήθηκε από τον fgiannis91

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και το δικο μου ειχε κοφτη , τελικη επιανε 50-55 . Χωρις κοφτη ειδα και 80 αλλα η μεση ταχητητα ειναι 70 οταν ηταν 50αρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

kwstasxt

fgiannis91

Eσείς έχετε όμως δίχρονα μοτέρ. Απ' ότι έχω καταλάβει και μου λένε γενικά, στο 4χρονο που έχω εγώ, δεν θα δω μεγάλη διαφορα.

ΥΓ: Όσο γι αυτό που λες φίλε

Ο κινητήρας φαινότανε πως έχει δύναμη από πρίν

εμένα δεν είναι και τόσο έντονο. Μάλλον πιάνει ταβάνι... :(

Τροποποιήθηκε από τον eftaxias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όχι φίλε μου, δεν ζορίζετε. Ο κινητήρας φαινότανε πως έχει δύναμη από πρίν. Δεν ξέρω πως είναι στο fly, πάντως στο runner όταν λέμε κόφτης εννοούμε ένα μέρος της εξάτμισης που βγαίνει και την οξυγονοκολούν και δεύτερον ένα γραναζάκι στη μετάδοση. Στο δικό μου μηχανάκι όλα τα συνεργεία επίσημα της piaggio βγάζουν τον κόφτη στα 1000Κm και όχι πριν. Δεν είναι κάτι αντικανονικό. Επαναλαμβάνω, στο fly δεν γνωρίζω.

και δεν ειναι μονο αυτοι οι κοφτες φιλε μου τα μηχανακια μας (nrg,runner) εχουν 8 κοφτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και δεν ειναι μονο αυτοι οι κοφτες φιλε μου τα μηχανακια μας (nrg,runner) εχουν 8 κοφτες

Στην αντιπροσωπεία αυτούς που σου ανέφερα βγάζουν και ζιγκλέρ φυσικά. Για τους άλλους θα ήθελα να μου πεις ποιοί είναι.

Τροποποιήθηκε από τον fgiannis91

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...