madboy34 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2010 Καλησπερα,ειμαι νεος χρηστης εδω αν και παρακολουθω τις συζυτησεις σας συνεχως.λοιπον εχω ενα Town mate 72 απο 50 του 1983,το ειχα παρατημενο περιπου 3 χρονια λογω ενος ατυχηματος που ειχε γινει,ειπα τωρα να το μαζεψω λιγο γιατι ηταν σκυλι και επειδη εχω διπλωμα για 50 μην μπλεκω με εξετασεις και αλλα.Αγορασα καινουργιο καρμπυρατερ,σκριπ,πλεξουδες,ανορθωτη,πολλαπλασιαστη,ηλεκτρονικη. Παω να βαλω μπροστα γυρναω την μανιβελα,τιποτα απολυτως τιποτα,το παω σε ενα μηχανικο μου λεει οτι το μοτερ δεν εχει συμπιεση οποτε ειναι για πεταμα. Μπορω να επισκευασω μονος μου το μοτερ?Επειδη ειμαι λιγο ασχετως απο αυτα θα τα καταφερω?Υπαρχουν πουθενα οδηγιες για επισκευη? Ξερω οτι μπορω να παρω αλλο μηχανακι αλλα ειμαι συναισθηματικα δεμενος μαζι του. Τι ανταλακτικα θα χρειαστω για το μοτερ? Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolas_x 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2010 (τροποποιήθηκε) Για θυμησέ μου, είναι το yamaha το παπί με τον άξονα μετάδοσης? δίχρονο ή τετράχρονο? εάν είναι δίχρονο τα πράγματα είναι σχετικά απλά. βγάζεις καρμπιρατέρ και εξάτμιση, αφαιρείς την κυλινδροκεφαλή και είτε πάς τον κύλινδρο σε ρεκτιφιέ(με ενα oversize πιστόνι είσαι έτοιμος) είτε αγοράζεις καινούργιο σετ κυλινδροπίστονο. βέβαια κανονικά το δέσιμο πρέπει να γίνει σωστά και με ροπόκλειδο. τετράχρονο δεν θα σου συνιστούσα να ασχοληθείς γιατί χρειάζεται χρονισμό και ρύθμιση βαλβίδων. οχι οτι είναι τίποτα τραγικό, αλλά χρειάζεται εμπειρία. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 25 , 2010 από τον nikolas_x Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
fgiannis91 35 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2010 Καλησπερα,ειμαι νεος χρηστης εδω αν και παρακολουθω τις συζυτησεις σας συνεχως.λοιπον εχω ενα Town mate 72 απο 50 του 1983,το ειχα παρατημενο περιπου 3 χρονια λογω ενος ατυχηματος που ειχε γινει,ειπα τωρα να το μαζεψω λιγο γιατι ηταν σκυλι και επειδη εχω διπλωμα για 50 μην μπλεκω με εξετασεις και αλλα.Αγορασα καινουργιο καρμπυρατερ,σκριπ,πλεξουδες,ανορθωτη,πολλαπλασιαστη,ηλεκτρονικη. Παω να βαλω μπροστα γυρναω την μανιβελα,τιποτα απολυτως τιποτα,το παω σε ενα μηχανικο μου λεει οτι το μοτερ δεν εχει συμπιεση οποτε ειναι για πεταμα. Μπορω να επισκευασω μονος μου το μοτερ?Επειδη ειμαι λιγο ασχετως απο αυτα θα τα καταφερω?Υπαρχουν πουθενα οδηγιες για επισκευη? Ξερω οτι μπορω να παρω αλλο μηχανακι αλλα ειμαι συναισθηματικα δεμενος μαζι του. Τι ανταλακτικα θα χρειαστω για το μοτερ? Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας! ρύθμισε και καμιά βαλβίδα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostas_patra 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2010 (τροποποιήθηκε) αν περιμένεις λίγο καιρό, θα ανεβάσω έναν οδηγό επισκευής και συντήρησης town mate όντως είναι 4χρονο, αλλά ο χρονισμός του δεν είναι τίποτα εξαιρετικό αγόρασες πολλά ηλεκτρονικά, αν και δεν νομίζω πως υπήρχε ιδιαίτερος λόγος, αλλά λόγος δεν μου πέφτει η συμπίεση είναι τρία τέσσερα πράγματα χοντρικά: -ελατήρια πιστονιού -πιστόνι καινούριο και κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ που σου παν και τα παιδιά παραπάνω -φλάντζες κυλινδροκεφαλής κεφαλής -επικαθίσεις σε έδρες-βαλβίδες -πεσμένα ελατήρια βαλβίδων ενδεικτικές τιμές ελατήρια πιστονιου=10ε πιστονι ελατήρια=20ε φλάντζες=3ε καθαριστικό καρμπυρατέρ=8ε βαλβίδες=9ε ελατήρια βαλβίδων=σπάνιο να καθίσουν ρεκτιφιέ=ρώτα όλα τα λεφτά είναι το μάνιουαλ του haynes, με ένα 10ε το παραγγέλνεις από τα ιντερνέτια, που σου εξηγεί-στα αγγλικά δυστυχώς- κάθε βήμα, με εικόνες εγώ δεν είχα ξανανοίξει μοτέρ, άρα υπήρχε σχετική απειρία, αλλά με διάβαμα και μεθοδικότητα τώρα γυρνάω με το επισκευασμένο μου παπί αν δεν βιάζεσαι για να μαζέψω το υλικό μου, νομίζω οτι θα βρείς ότι ψάχνεις υγρ. άλλαξε μάστορα Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 26 , 2010 από τον kostas_patra Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
madboy34 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Καλησπερα,σας ευχαριστησω για τις συμβουλες σας,τα εκανα ολα αυτα τωρα σκαει η μηχανη μολις το σπρωξω αλλα δεν περνει μπροστα,ειναι αδεια η μπασταρια και δεν βρισκω πουθενα να την φορτησω επειδη ειναι 6v για να το βαλω με μανιβελα,καμια γνωμη τι φταιει? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τζώννυ91 49 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 η μπαταρία δε παίζει ρόλο... μάλλον κάτι με την τροφοδοσία δε πάει καλά... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pasxalis_evo 38 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 δηλαδη αλλαξες τα παντα ?πιστονια,φλατζες,ρεκτιφιε κλπ? και δεν παιρνει μπρος παλι ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lef50 21 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 υπαρχουν φορτιστες που σχουν επιλογη 6v ,την βιδα στο κατω μερος της λεκανης του καρμπυρατερ την ανοιξες να φυγει η παλια βενζινα που ισως εχει και νερα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες