kostas_patra 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2010 (τροποποιήθηκε) να ρωτήσω παίδες: η πεταλούδα του τσόκ στο καρμπυρατέρ ανοίγει κατά το τράβηγμα της ντίζας και επανέρχεται μετά με την δύναμη του ελατηρίου ή επιστρέφει με την πίεση του αέρα; λογικά δεν είναι το πρώτο; γιατί εμένα μου ειναι μονίμως ανοιχτή, χωρίς επαναφορά πιάνει με βίδα πάνω στον άξονα της, αλλά ακόμα και με λάδωμα δεν επιστρέφει άνοιξα το πλαστικό καπάκι της κεφαλής του άξονα της πεταλούδας και βρήκα ένα ελατηριάκι που στηρίζεται μόνο πάνω στον άξονα της πεταλούδας και πουθενά στο σώμα του καρμπυρατέρ ώστε να χει επαναφορά. δεν αναφέρομαι στο ελατήριο το μεγάλο, του τσόκ, επί του καρμπυρατέρ Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 5 , 2010 από τον kostas_patra Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Powerman 213 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2010 Από ότι θυμάμαι στο παλιό μου Τ,η ντίζα είναι χειροκίνητη,δηλαδή δεν επιστρέφει μόνη της Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostas_patra 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2010 να σαι καλά φίλε για την απάντηση μάλλον δεν το έθεσα σωστά σαν ερώτηση-προβληματισμό, το θέμα είναι οτι αφού χειροκίνητα ανοιγα και έκλεινα το τσόκ, η πεταλούδα παρέμενε συνεχως ανοιχτή και δεν ανταποκρινόταν στο τράβηγμα και στο άφημα της ντίζα; ο λόγος; είχε σπάσει το εσωτερικό ελατηριακι , όχι το μεγάλο, το εξωτερικό του τσόκ, αλλά το εσωτερικό, κάτω από το καπάκι επιδιορθώθηκε απλά, με το να μειωθεί κατά μια σπείρα το εσωτερικό ελατήριο και με την τεχνητή δημιουργία μιας πιάστρας στην άκρη του ελατηρίου με ένα μυτοτσίμπιδο τόσο απλά κι ας ήθελε ο μηχανικός ένα δεκάευρω και το καρμπυρατέρ για κανά δυό μέρες στο συνεργείο του Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες