Jump to content
Ravendark

RC8 δεν στροφάρει πάνω από 8.000!!

Recommended Posts

Πριν 3 μέρες πήγα μια βολτίτσα μέχρι το πατρικό μου (~60χμ πηγαινε έλα).

Στο δρόμο σε κάποια φάση μου έκανε 2-3 κοψίματα (σα να του κόβεις το γκάζι απότομα) και μετά όλα νορμάλ.

Σήμερα σε κάποια φάση στο δρόμο προς λειβαδιά μου ξανακάνει τα ίδια κοψίματα (και τις 2 φορές με χαμηλές στροφές).

Στο δρόμο κάνω μια κοντρίτσα για πλάκα με ένα φίλο, στροφόμετρο στα κόκκινα, 2-3 αλλαγές αλλα το μηχανάκι δεν πηγαινε...

Μετά από λίγο (με το ρεζερβουάρ γεμάτο απλή αμόλυβδη) το μοτέρ δεν πηγαινε πάνω από 6000 στροφές! :cry:

Σα να μπούκωνε...

Με το που κάνω με το ζόρι 150χμ γεμίζω με 100άρα.

Τα ίδια μόνο που τώρα ανέβαζε μέχρι τις 8000 στροφές! :cry:

Από και και μετά τίποτα!! :this:

Μέχρι τις στροφές αυτές ανεβάζει καλά (και σούζα κάνει) αλλά μετά τίποτα...μπουκώνει να πω;; :blink:

Σκέφτηκα 2 πράγματα...

1) Power commander...

2) Μάπα βενζίνη

Αλλάζω χάρτη στο PCIII τίποτα...

Βγάζω το PCIII εντελώς... τίποτα!! :cry2:

Μια από τα ίδια...καμιά αλλαγή...

Βοηθήστε χωριανοί!! :cry2::cry::wallbash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμενα προχτες αρχισε να το κανει το Runner αυτο..Οταν το εχω τερμα κατεβαζει στροφες η αμα πηγαινω νορμαλ μερικες φορες δεν ανεβαζει..

Μαλλον εχει παρει το ρεζερβουαρ κανα σκουπιδακι και θελει καθαρισμα :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σα μαπα βενζινη ακουγεται η μπουκομενο....αμα το ζοριζεις βγαζει καπνο απο εξατμιση??? Α κι αν μπορεις δες και τα μπουζι τι παιζει (αν ειναι καθαρα )

Τροποποιήθηκε από τον Alex11

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για αρχή βάλε καινούρια βενζίνη απο κάποιον που έβαζες και δεν είχε πρόβλημα. (Άδειασε το ντεπόζιτο πρώτα, ή περίμενε να αδειάσει μη πάει τζάμπα βενζίνη)

Καθάρισε το φιλτράκι στο ντεπόζιτο και άν μπορείς και την τρόμπα (έχει αποσπώμενο φιλτράκι; )

Να ελπίζουμε να μη θέλει και συνέχεια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα παθει στο αμαξι κατι παρομοιο.. Σαν να μην εχει δυναμη να ανεβασει στροφεσ ο κινητηρασ ενα πραγμα.. Οταν το πηγα μου ειπαν οτι ειχε χαλασει ο αισθητηρασ των στροφων, το αντικατεστησα και απο τοτε δν εχω αλλα τετοια προβληματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:shock:

ΔΙΑΟΛΕ!!!!

μπορει να εχει φυγει καμια πιπα απο τα μπουζι απο την θεση της (μακαρι να ειναι αυτο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτο μπορει να ειναι ρεζερβουαρ να εχει πιασει βρωμια μεσα η το φιλτρο να ειναι βουλωμενο οποτε οταν ανοιγης γκαζι και η ροη της βενζινης πιο γρηγορη δεν ρουφαη γιατι ειναι βουλωμενο η το φιλτρακι η ρεζερβουαρ μακαρι να ειναι..κοιτα και το φιλτρο αερος για καλο και κακο...

Τροποποιήθηκε από τον vagelisv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα hayabusa που δε στροφαρουν πανω απο καποιες στροφες το προβλημα ειναι η αντλια βενζινης. Δεν ανεβαζει την απαιτουμενη πιεση κι ετσι οταν ανεβαινει η ζητηση σε καυσιμο (οταν ανεβαινουν οι στροφες δλδ) η αντλια δεν μπορει να δωσει στα μπεκ το απαραιτητο καυσιμο και οι στροφες δεν ανεβαινουν. Αν μπορεις/θες μαρσαρε με νεκρα να δεις μεχρι που θα φτασουν. Αν ξεπερασει τις 8.000rpm τοτε εισαι σιγουρα για αντλια. (αυτο εξηγειται οτι με νεκρα οι στροφες ανεβαινουν με πολυ λιγοτερο γκαζι αρα και καυσιμο)

Δεν πιστευω να εχει κανενα κουμπακι επιλογης χαρτογραφησης αλα gsxr, ετσι? :_zeppelin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

99% ειναι σκουπιδακι ή αντλια βενζινης

Μου το εκανε καποτε το Ζ750S που ειχα, που ειχε γινει τοσο αργο(λογω αντλιας) που με παταγανε απο σταση ακομα και αυτοκινητα τυπου cayene

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μηπως επειδη δεν ειναι χοντα?

Αν ο κινητηρας δεν ειναι Japan να τα περιμενεις τα χειροτερα... :thumbsdown:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για αρχή πήγαινε το Κατά την Τρίτη στον Μάστορα :tomato: πέραν της πλάκας, ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό και να είναι σύντομα καλα η κούκλα σου!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πήγαινε στον εξουσιοδοτημένο και με τσαντίλα πες του τι έγινε κι αν έχεις χρόνο παρακολούθησε τις κινήσεις που θα γίνουν.

Μη τ'αφήσεις και τρίξε τους τα δόντια γιατί την έχουν δει πολύ γιατροί και οι περισσότεροι δε ξέρουν τη τύφλα τους.

Μη τους αφήσεις ν'ανασάνουν ότι και να'ναι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ξεπερασει τις 8.000rpm τοτε εισαι σιγουρα για αντλια. (αυτο εξηγειται οτι με νεκρα οι στροφες ανεβαινουν με πολυ λιγοτερο γκαζι αρα και καυσιμο)

συμφωνω..

εχω την μηχανη μου 1.5 χρονο....για ενα χρονο λοιπον μολις περναγε τις 8.000 σαλ και μαλιστα αποτομα μουρωνε ασχημα....αλλαξα στην εγγυηση μεχρι και ολοκληρο το σωμα του injection...παλι τα ιδια...........

σε μια στιγμη πιστεψα οτι ειμαι νοθος γιος του Μητσοτακη..και οτι αγορασα το μοναδικο γιαπωνεζικο που χαλαει..

τελικα αποδειχτηκε οτι ο ηλεκτρολογος που με στειλαν μαλιστα τα εξουσιοδοτημενα της suzuki για να βαλω συναγερμο συνδεσε την δεικλειδα ασφαλειας του META στην τρομπα βενζινης ετσι ωστε να κοβει το κυκλωμα μετα απο μερικα δευτερολεπτα.. :kaaaala:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στη νεκρά πιάνει κόφτες...

Στο ktmforum.co.uk μου είπαν ότι αν μείνεις από βενζίνη τον παίρνει το φίλτρο βενζίνης...Και όντως έμεινα πρίν 10 μέρες περίπου...

Είχε και άλλο ένα παιδί παρόμοιο πρόβλημα...

Θα το δω αύριο και μακάρι να είναι αυτό!

Ευχαριστώ για τις συμβουλές! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμ... παίζει να είναι και απλά ένα μπουζάκι!

Μην πανικοβάλεσαι πάντως. Αφού είσαι στην εγγύηση μη μασάς τίποτα! :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπα μπουζί δε νομίζω. Αν ήταν μπουζί δεν θα το έκανε σε όλες τις στροφές;

Και δεν μπλεκω με μάστορες... ;) θα τη βρώ την άκρη! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τη καλησπερα μου.φιλαρακι στο αμαξι ολοιδιο προβλημα που ειχα ηταν πολλαπλασιαστης.στο ΚΤΜ φοραω 2 καρμπυρατερ 43αρια κ δεν εχω παθει κατι τετοιο.πρεπει ειναι τρομπα βενζινης,αν ηταν μπουζι θα πετουσε ακαυτες κ θα βρωμουσε,αν ηταν απο τα injection δεν θα ανεβαζε καθολου στροφες,αν ηταν μαπα η βενζινη θα βαρουσε πιρακια.μην το πας στον μαστορα,δεν ξερουν αυτοι.λυσε το μονος,κατι παρομοιο ειχε καποτε το FZX μου κ το φτιαξαμε στη πυλωτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα είσαι άτυχος αν είναι αντλία, δεν έχουν ακουστεί κρούσματα στο RC8.. τυχερός όμως αφού είσαι στην εγγύηση. Εγώ θα πόνταρα στην κακή βενζίνη σε συνδυασμό με το PCIII. Αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείς χάρτη για άλλο μηχανάκι (από Αγγλία).. σημείωσε ότι το κλίμα μας είναι πολύ διαφορετικό (ατμοσφαιρική πίεση, βαρομετρικό, υγρασία κλπ). Προσοχή με τις ρυθμίσεις του αβάνς.

Περιμένω νέα. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα ακούσει κάποτε ένα περιστατικό με ελαττωματική τάπα βενζίνης, η οποία δεν επέτρεπε να μπαίνει αέρας στο ρεζερβουάρ, καθώς καταναλωνόταν η βενζίνη, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να κατέβει η βενζίνη και το μηχανάκι να κάνει διακοπές. Εχε το κι αυτό στα υπόψιν...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...