Ravendark 6343 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Πριν 3 μέρες πήγα μια βολτίτσα μέχρι το πατρικό μου (~60χμ πηγαινε έλα). Στο δρόμο σε κάποια φάση μου έκανε 2-3 κοψίματα (σα να του κόβεις το γκάζι απότομα) και μετά όλα νορμάλ. Σήμερα σε κάποια φάση στο δρόμο προς λειβαδιά μου ξανακάνει τα ίδια κοψίματα (και τις 2 φορές με χαμηλές στροφές). Στο δρόμο κάνω μια κοντρίτσα για πλάκα με ένα φίλο, στροφόμετρο στα κόκκινα, 2-3 αλλαγές αλλα το μηχανάκι δεν πηγαινε... Μετά από λίγο (με το ρεζερβουάρ γεμάτο απλή αμόλυβδη) το μοτέρ δεν πηγαινε πάνω από 6000 στροφές! Σα να μπούκωνε... Με το που κάνω με το ζόρι 150χμ γεμίζω με 100άρα. Τα ίδια μόνο που τώρα ανέβαζε μέχρι τις 8000 στροφές! Από και και μετά τίποτα!! Μέχρι τις στροφές αυτές ανεβάζει καλά (και σούζα κάνει) αλλά μετά τίποτα...μπουκώνει να πω;; Σκέφτηκα 2 πράγματα... 1) Power commander... 2) Μάπα βενζίνη Αλλάζω χάρτη στο PCIII τίποτα... Βγάζω το PCIII εντελώς... τίποτα!! Μια από τα ίδια...καμιά αλλαγή... Βοηθήστε χωριανοί!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
valas-GSX-R 36 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ChriC 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Εμενα προχτες αρχισε να το κανει το Runner αυτο..Οταν το εχω τερμα κατεβαζει στροφες η αμα πηγαινω νορμαλ μερικες φορες δεν ανεβαζει.. Μαλλον εχει παρει το ρεζερβουαρ κανα σκουπιδακι και θελει καθαρισμα :( Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex11 8 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 (τροποποιήθηκε) σα μαπα βενζινη ακουγεται η μπουκομενο....αμα το ζοριζεις βγαζει καπνο απο εξατμιση??? Α κι αν μπορεις δες και τα μπουζι τι παιζει (αν ειναι καθαρα ) Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 από τον Alex11 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BLOODY64 522 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 μηπως ειναι το tps? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lamoun 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Για αρχή βάλε καινούρια βενζίνη απο κάποιον που έβαζες και δεν είχε πρόβλημα. (Άδειασε το ντεπόζιτο πρώτα, ή περίμενε να αδειάσει μη πάει τζάμπα βενζίνη) Καθάρισε το φιλτράκι στο ντεπόζιτο και άν μπορείς και την τρόμπα (έχει αποσπώμενο φιλτράκι; ) Να ελπίζουμε να μη θέλει και συνέχεια.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Stavrosqq 19 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Συμφωνώ με Lamoun. +111 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SupeR_Doukas 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Ειχα παθει στο αμαξι κατι παρομοιο.. Σαν να μην εχει δυναμη να ανεβασει στροφεσ ο κινητηρασ ενα πραγμα.. Οταν το πηγα μου ειπαν οτι ειχε χαλασει ο αισθητηρασ των στροφων, το αντικατεστησα και απο τοτε δν εχω αλλα τετοια προβληματα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
xourafis 758 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 ΔΙΑΟΛΕ!!!! μπορει να εχει φυγει καμια πιπα απο τα μπουζι απο την θεση της (μακαρι να ειναι αυτο). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vagelis- 3122 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 (τροποποιήθηκε) αυτο μπορει να ειναι ρεζερβουαρ να εχει πιασει βρωμια μεσα η το φιλτρο να ειναι βουλωμενο οποτε οταν ανοιγης γκαζι και η ροη της βενζινης πιο γρηγορη δεν ρουφαη γιατι ειναι βουλωμενο η το φιλτρακι η ρεζερβουαρ μακαρι να ειναι..κοιτα και το φιλτρο αερος για καλο και κακο... Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 από τον vagelisv Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4124 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Στα hayabusa που δε στροφαρουν πανω απο καποιες στροφες το προβλημα ειναι η αντλια βενζινης. Δεν ανεβαζει την απαιτουμενη πιεση κι ετσι οταν ανεβαινει η ζητηση σε καυσιμο (οταν ανεβαινουν οι στροφες δλδ) η αντλια δεν μπορει να δωσει στα μπεκ το απαραιτητο καυσιμο και οι στροφες δεν ανεβαινουν. Αν μπορεις/θες μαρσαρε με νεκρα να δεις μεχρι που θα φτασουν. Αν ξεπερασει τις 8.000rpm τοτε εισαι σιγουρα για αντλια. (αυτο εξηγειται οτι με νεκρα οι στροφες ανεβαινουν με πολυ λιγοτερο γκαζι αρα και καυσιμο) Δεν πιστευω να εχει κανενα κουμπακι επιλογης χαρτογραφησης αλα gsxr, ετσι? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AFTER 612 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 99% ειναι σκουπιδακι ή αντλια βενζινης Μου το εκανε καποτε το Ζ750S που ειχα, που ειχε γινει τοσο αργο(λογω αντλιας) που με παταγανε απο σταση ακομα και αυτοκινητα τυπου cayene Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
THE RIGGER 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 μηπως επειδη δεν ειναι χοντα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hayabusas 4124 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 μηπως επειδη δεν ειναι χοντα? Αν ο κινητηρας δεν ειναι Japan να τα περιμενεις τα χειροτερα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Vic 409 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 για αρχή πήγαινε το Κατά την Τρίτη στον Μάστορα πέραν της πλάκας, ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό και να είναι σύντομα καλα η κούκλα σου! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
okourkoulos 286 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Πήγαινε στον εξουσιοδοτημένο και με τσαντίλα πες του τι έγινε κι αν έχεις χρόνο παρακολούθησε τις κινήσεις που θα γίνουν. Μη τ'αφήσεις και τρίξε τους τα δόντια γιατί την έχουν δει πολύ γιατροί και οι περισσότεροι δε ξέρουν τη τύφλα τους. Μη τους αφήσεις ν'ανασάνουν ότι και να'ναι! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
laziokos 12 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Αν ξεπερασει τις 8.000rpm τοτε εισαι σιγουρα για αντλια. (αυτο εξηγειται οτι με νεκρα οι στροφες ανεβαινουν με πολυ λιγοτερο γκαζι αρα και καυσιμο) συμφωνω.. εχω την μηχανη μου 1.5 χρονο....για ενα χρονο λοιπον μολις περναγε τις 8.000 σαλ και μαλιστα αποτομα μουρωνε ασχημα....αλλαξα στην εγγυηση μεχρι και ολοκληρο το σωμα του injection...παλι τα ιδια........... σε μια στιγμη πιστεψα οτι ειμαι νοθος γιος του Μητσοτακη..και οτι αγορασα το μοναδικο γιαπωνεζικο που χαλαει.. τελικα αποδειχτηκε οτι ο ηλεκτρολογος που με στειλαν μαλιστα τα εξουσιοδοτημενα της suzuki για να βαλω συναγερμο συνδεσε την δεικλειδα ασφαλειας του META στην τρομπα βενζινης ετσι ωστε να κοβει το κυκλωμα μετα απο μερικα δευτερολεπτα.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gkalas 75 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Tροπα βενζινης ηταν στο z750 ενος φιλου μου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ravendark 6343 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Στη νεκρά πιάνει κόφτες... Στο ktmforum.co.uk μου είπαν ότι αν μείνεις από βενζίνη τον παίρνει το φίλτρο βενζίνης...Και όντως έμεινα πρίν 10 μέρες περίπου... Είχε και άλλο ένα παιδί παρόμοιο πρόβλημα... Θα το δω αύριο και μακάρι να είναι αυτό! Ευχαριστώ για τις συμβουλές! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Multijohn 874 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 Χμμ... παίζει να είναι και απλά ένα μπουζάκι! Μην πανικοβάλεσαι πάντως. Αφού είσαι στην εγγύηση μη μασάς τίποτα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ravendark 6343 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 Μπα μπουζί δε νομίζω. Αν ήταν μπουζί δεν θα το έκανε σε όλες τις στροφές; Και δεν μπλεκω με μάστορες... ;) θα τη βρώ την άκρη! :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KaTeMas 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 τη καλησπερα μου.φιλαρακι στο αμαξι ολοιδιο προβλημα που ειχα ηταν πολλαπλασιαστης.στο ΚΤΜ φοραω 2 καρμπυρατερ 43αρια κ δεν εχω παθει κατι τετοιο.πρεπει ειναι τρομπα βενζινης,αν ηταν μπουζι θα πετουσε ακαυτες κ θα βρωμουσε,αν ηταν απο τα injection δεν θα ανεβαζε καθολου στροφες,αν ηταν μαπα η βενζινη θα βαρουσε πιρακια.μην το πας στον μαστορα,δεν ξερουν αυτοι.λυσε το μονος,κατι παρομοιο ειχε καποτε το FZX μου κ το φτιαξαμε στη πυλωτη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
janabetis 763 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 Θα είσαι άτυχος αν είναι αντλία, δεν έχουν ακουστεί κρούσματα στο RC8.. τυχερός όμως αφού είσαι στην εγγύηση. Εγώ θα πόνταρα στην κακή βενζίνη σε συνδυασμό με το PCIII. Αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείς χάρτη για άλλο μηχανάκι (από Αγγλία).. σημείωσε ότι το κλίμα μας είναι πολύ διαφορετικό (ατμοσφαιρική πίεση, βαρομετρικό, υγρασία κλπ). Προσοχή με τις ρυθμίσεις του αβάνς. Περιμένω νέα. ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KARAFLODAIMON 96 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 Μάλλον θέλει πέταμα..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αιγαιοπλόος 1661 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2009 Είχα ακούσει κάποτε ένα περιστατικό με ελαττωματική τάπα βενζίνης, η οποία δεν επέτρεπε να μπαίνει αέρας στο ρεζερβουάρ, καθώς καταναλωνόταν η βενζίνη, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να κατέβει η βενζίνη και το μηχανάκι να κάνει διακοπές. Εχε το κι αυτό στα υπόψιν... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες