ziki 18 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 Επειδη ειμαι αρχαριος γνωριζω τις εννοεις αυτες μονο ακουστα, μηπως μπορει καποιος να αναφερθει πανω σε αυτες και επιγραματικα να υποστηριξη το ρολο τους και τις διαφορες που επιφερουν σε μια μηχανη? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ozfrox 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 (τροποποιήθηκε) Στους αεροψυκτους για να ψυχεται το μοτερ πρεπει να το χτυπαει αερας, δηλαδη να βρισκεται σε κινηση. Επισης εχει μηδενικη συντηρηση αφου ουσιαστικα δεν "υπαρχει" συστημα ψυξης αρα και δεν χαλαει. Οι υγροψυκτοι ειναι πιο πολυπλοκη κατασκευει μιας και εχει και ψυγεια και σωληνες και βεντιλατερ και αλλα διαφορα που αμα δεν τα φροντισεις την εχεις βαψει γιατι θα χαλασει το μοτερ. Στους περισσοτερους κινητηρες την καλυτερη ψυξη την προσφερει η υδροψυξη αλλα υπαρχουν και μηχανες στις οποιες ειναι πιο βολικα να ψυχονται με τον αερα (πχ BMW GS ή παπακια). Εαν κανω λαθος ας με διορθωσουν οι γνωστες :) Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 από τον ozfrox Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ziki 18 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 Στους αεροψυκτους για να ψυχεται το μοτερ πρεπει να το χτυπαει αερας, δηλαδη να βρισκεται σε κινηση. Επισης εχει μηδενικη συντηρηση αφου ουσιαστικα δεν "υπαρχει" συστημα ψυξης αρα και δεν χαλαει. Οι υγροψυκτοι ειναι πιο πολυπλοκη κατασκευει μιας και εχει και ψυγεια και σωληνες και βεντιλατερ και αλλα διαφορα που αμα δεν τα φροντισεις την εχεις βαψει γιατι θα χαλασει το μοτερ. Στους περισσοτερους κινητηρες την καλυτερη ψυξη την προσφερει η υδροψυξη αλλα υπαρχουν και μηχανες στις οποιες ειναι πιο βολικα να ψυχονται με τον αερα (πχ BMW GS ή παπακια). Εαν κανω λαθος ας με διορθωσουν οι γνωστες :) Ναι αλλα με τι τροπο ψυχουν τον αερα οι αεροψυκτοι? Αν οδηγεις καλοκαιρι που ο αερας ειναι καυτος, πρεπει το συστημα με καποιο τροπο να τον ψηξει να υποθεσω. Η τεχνολογια της αεροψηξης ποσο καινουρια ειναι? Τα καινουρια παπια δηλαδη ολα φορανε αεροψυκτους? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mikios 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 είναι παμπάλαια, όχι καινούρια. Σχεδόν όλα τα παπιά είναι αερόψυκτα, μειώνοντας έτσι το βάρος, κόστος και πολυπλοκότητα κατασκευής. Μόνο κάποια "γρήγορα" παπια χρειάζονται υδρόψυξη. Το αν θα αποφασίσει μια εταιρεία να βάλει ή όχι υδρόψυξη εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και από το που προβλέπεται να λειτουργεί ο κινητήρας. Πχ πολλά εντούρο είναι αερόψυκτα, αν και είναι φτιαγμένα για να καταπονούνται, αλλά τους ενδιαφέρει ελάχιστο βάρος. Τα μεγάλα BMW καλύπτονται από αερόψυξη και μια ψύκτρα λαδιού (το λάδι ψύχει και αυτό τον κινητήρα) και ας βγάζουν περι τα 100 άλογα! Είναι 2 διαφορετικές λύσεις σε ένα πρόβλημα, έκαστη με τα πρωτερήματα και μειονεκτήματά της. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ozfrox 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 Δεν νομιζω να εχουν προβλημα με το ζεστο αερα, ουτος η αλλος οι θερμοκρασιες που αναπτυσει το μοτερ οταν δουλευει ειναι κατα πολυ μεγαλυτερες οποιαδηποτε φυσιολογικη θερμοκρασια περιβαλλοντος στο οποιο οδηγουμε. Αμα βεβαια κολλησεις στην κινηση (μποτιλιαρισμα) τοτε νομιζω υπαρχει προβλημα. Το μονο παπι μεχρι τωρα που δεν εχει αεροψυξη ειναι το Crypton X αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι πρακτικο γιατι το παπι το παιρνεις για το χαμηλο κοστος συντηρης του και η υδροψυξη προσθετει μονο και αλλα πραγματα για τα οποια πρεπει να ανησυχεις.(Στα παπια) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Giwrgakis 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 ΕΠΙΣΗΣ τα scooter nrg,runner,gp1,sr,speedfight,aerox ειναι ΟΛΑ υδροψυκτα μερικα ομως απο αυτα εχουν και αεροψυκτες εκδοσεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Athan 287 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2009 τα αερόψυκτα έχουν μεγαλλύτερη επιφάνεια εκτεθιμένη στον αέρα έτσι ώστε να ψύχεται περισσότερη επιφάνεια (τις λεγόμενες ψύκτρες), το βλέπεις όταν οι κύλινδροι αφενώς δεν είναι καλυμένοι με πλαστικά και φαίρινγκ, αφετέρου είναι γεμάτοι αυλακώσεις. όταν η μάζα των κυλίνδρων είναι πολύ συμπαγής η θερμοκρασία αποθηκεύεται και δεν φεύγει εύκολα. σημαντικό στοιχείο για τους αερόψυκτους κινητήρες είναι και η καλή λίπανση αφού αυτή με το σωστό ιξώδες και την καλή της σύσταση "ψύχει" τον κινητήρα. οι υγρόψυκτοι έχουν ένα ολόκληρο δίκτυο (αγωγοί μέσα στις μάζες του κινητήρα) στο οποίο διαπερνά το λεγόμενο παραφλού, ψύχει, μεταβιβάζει την θερμαινόμενη μάζα του μέχρι το ψυγείο με το βεντιλατέρ όπου ψύχεται και συνεχίζει πάλι την πορεία του μέσω αντλιών. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ziki 18 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2011 Για να μην ανοιγω νεο τοπικ guys, επαναφερω προσωρινα το ηδη υπαρχον, για να ρωτησω το εξης. Επειδη πηρα 300αρι σκοοτερ και το στρωνω, κανω καλα που παω με 40-60, ή πρεπει να αναπτυξω και αλλο για να ψυχεται επαρκως ο κινητηρας? Σε μια αντιπροσωπια μου χαν πει καποτε πως πρεπει "να ανοιγουν (γκαζι)" οι αεροψυκτοι για να μην μπουκωνουν... Τελικα τι ισχυει? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.912 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2011 http://www.mybike.gr/topic/32124-%ce%b1%ce%b5%cf%81%cf%8c%cf%88%cf%85%ce%ba%cf%84%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b5%cf%82/page__p__669044__fromsearch__1#entry669044 :_thumbsup: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ziki 18 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2011 Τελικα εκανα λαθος στο πιο πανω μου ποστ, καθως το σκοοτερ μου φοραει υδροψυκτο κινητηρα, αλλα διαβασα με ενδιαφερον το παραπανω παρατεθειμενο μυνημα, ευχαριστω. :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ziki 18 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2011 (τροποποιήθηκε) Ρε παιδια μπορει παντως κανεις να μου πει γιατι ενω το στρωνω νορμαλ με 40-60 ο δεικτης θερμοκρασιας ανεβαινει στην μεση και αρχιζει να δουλευει το ψυγειο? Τροποποιήθηκε Μάιος 3 , 2011 από τον ziki Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ηρώ 1.052 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2018 (τροποποιήθηκε) Ο κύριος λόγος που χρειαζόμαστε να ψύχουμε στους κινητήρες μας είναι επειδή τα υλικά κατασκευής όπου γίνεται η καύση (στους κυλίνδρους) φτάνουν σε σημείο τήξης, λόγο της υψηλής θερμοκρασία που αναπτύσσεται εκεί μέσα. Οπότε για να αποφύγουμε μια μεγάλη ζημιά π.χ. να κολλήσει κάποιο έμβολο στον κύλινδρο, έχουμε εφεύρει δυο τρόπου ψύξεις των κινητήρων. 1. Την υγρόψυκτη ψύξη: Αν δούμε την κυλινδροκεφαλή ενός υδγόψυκτου κινητήρα θα έχει οπές. Από αυτές τις οπές περνάει το ψυκτικό υγρό και ψύχη τους κιλύνδρους. Τι είναι το ψυκτικό υγρό; Είναι μίγμα που αποτελείται από απιονισμένο νερό και χημικές ουσίες σε αναλογίες όπου επιτρέπουν στο διάλυμα να αντέχει σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες χωρίς να εξατμίζεται όπως επίσης και σε πολύ χαμηλές χωρίς να παγώνει. Κατ’ επέκταση και ο κορμός έχει οπές για να περνάει το ψυκτικό υγρό δίπλα από τους κυλίνδρους έτσι ώστε η ψύξη να είναι αποτελσματική και άμεση. Ένα υδρόψυκτο σύστημα αποτελείται από: Έναν αισθητήρα θερμοκτασίας (τις πληροφορίες τις βλέπουμε στο καντράν), θερμοστάτη, αντλία, ένα δοχείο διαστολής (η υψηλή θερμοκρασία δημιουργήσει πίεση οπότε πρέπει από κάπου να εκτονώνεται) και το ψυγείο μαζί με την τάπα. Όλο το σύστημα είναι αεροστεγώς κλειστό. Ο θερμοστάτης ουσιαστικά είναι μια αντίσταση η οποία ρυθμίζει την ροή του ψυκτικού υγρού. Οπότε όταν η θερμοκρασία στον κινητήρα κανονική ο θερμοστάτης εμποδίζει την ροή του ψυκτικού υγρού, όταν όμως ο κινητήρας αρχίζει και αποκτά θερμοκρασία μεγαλύτερη από την κανονική (υπερθέρμανση), τότε ο θερμοστάτης ξεκινάει την ροή του υγρού και ξεκινάει η ψύξη κανονικά. 2. Αερόψυκτος κινητήρας Ο τρόπος αυτό χρησιμοποιεί μόνο τον αέρα για να ψύχει τον κινητήρα. Οπότε έχει πτερύγια ψύξης, και αυτό διότι ο σκοπός είναι η αύξηση της επιφάνεια στην οποία θα συγκρούεται ο αέρας κατά την κίνηση του οχήματος. Δεν γνωρίζω να σας διαφωτίσω με περισσότερες πληροφορίες για έναν αερόψυκτο κινητήρα. Τροποποιήθηκε Φεβρουάριος 4 , 2018 από τον Ηρώ 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1.129 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Ωραίο ποστ αλλά...... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ηρώ 1.052 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Έψαχνα κάτι σχετικά με το θέμα ψύξης και είχα ανοίξει πολλές ιστοσελίδες μαζί, μια από αυτές έτυχε να είναι το παρόν θέμα. Το διάβασα και σκέφτηκα "αα ωραία θα απαντήσω" δεν πρόσεξα χρονολογία του θέματος αχαχαχ sorry 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες