Jump to content
ALX™

Γιατί ο Έλληνας προτιμά Γιαπωνέζικα?

Γιατί ο Έλληνας προτιμά Γιαπωνέζικα?  

176 ψήφοι

  1. 1. Γιατί ο Έλληνας προτιμά Γιαπωνέζικα?

    • Λόγω φθηνότερη τιμής από τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά.
      85
    • Λόγω "αξιοπιστίας" από τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά.
      131
    • Λόγω ντιζάιν από τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά.
      17
    • Λόγω επιδόσεων από τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά.
      39
  2. 2. Τι πιστεύετε κράτησε και κρατάει τα Γιαπωνέζικα στην πρώτη θέση πωλήσεων στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια?

    • Η τιμή τους?
      34
    • Η αξιοπιστία τους?
      119
    • Οι επιδόσεις τους?
      10
  3. 3. Αν δεν υπήρχε αυτή η διαφορά τιμής στα αντίστοιχα μηχανάκια Ιαπωνίας/Ευρώπης, θα το σκεφτόταν ο Έλληνας να αγοράσει Ευρωπαϊκό?

    • Ναι, θα αγόραζε κατευθείαν Ευρωπαϊκό
      9
    • Πιθανότατα θα αγόραζε Ευρωπαϊκό
      33
    • Μπορεί.
      64
    • Μπα...δε νομίζω.
      33
    • Σίγουρα όχι. Για τον Έλληνα δεν είναι θέμα τιμής η επιλογή του.
      24


Recommended Posts

Είναι γνωστό ότι τα εξ Ανατολών μηχανάκια είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά, κι όπως λέγεται, έχουν και μικρότερες ανάγκες συντήρησης, αλλά και λιγότερες ζημιές.

Ποιο πιστεύετε όμως ότι είναι το Νο1 κριτήριο που κρατάει σταθερά στην πρώτη θέση των προτιμήσεων τα Γιαπωνέζικα στην Ελλάδα? Η τιμή, η αξιοπιστία, οι επιδόσεις... τι απ' όλα? Ξέρω ότι οι περισσότεροι θα απαντήσετε..."όλα αυτά μαζί" αλλά πραγματικά θα ήθελα να διαχωρίσετε πιο απ' όλα πιστεύετε είναι το σημαντικότερο που κάνει έναν Έλληνα μοτοσυκλετιστή να επιλέξει Γιαπωνέζικο αντί για Ευρωπαϊκό! Κάντε μια προσπάθεια :P

Πέρα από αυτό, η ψηφοφορία έχει τρία ερωτήματα. Το πρώτο (πολλαπλής επιλογής) είναι γιατί οι Έλληνες προτιμούν Γιαπωνέζικα, το δεύτερο (αν και μοιάζει ίδιο ερώτημα...δεν είναι ίδιο) ρωτάει ποιο είναι το σημαντικότερο υπέρ των Γιαπωνέζικων που κρατούν την Ιαπωνία πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια, και τρίτο ερώτημα, το κλασσικό... αν δεν υπήρχε αυτή η διαφορά τιμής, θα σκεφτόσουν να αγοράσεις Ευρωπαϊκό παρακάμπτοντας όλα αυτά που λέγονται για την αξιοπιστία τους (κερδίζοντας όμως σε άλλους τομείς όπως στήσιμο και κορυφαία περιφερειακά?)

Ελπίζω να μην γίνει πεδίο μάχης το τόπικ... έτσι? :yeahright:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είμαι μόλις ο 2ος που ψήφισε. thumbsup.gif Πρώτος να υποθέσω ψήφισες εσύ ALX?

Στο 1ο, έβαλα και τα τέσσερα, γιατί όλα παίζουν εξίσου ρόλο για μένα στην επιλογή.

Στο 2ο, έβαλα την αξιοπιστία και να το εξηγήσω: Όταν μια μοτοσυκλέτα είναι ακριβότερη, αλλά ταυτόχρονα λιγότερο αξιόπιστη, τότε είναι σοβαρός λόγος (για μένα) να την απορρίψω. Θα δεχόμουν λιγότερη αξιοπιστία ΜΟΝΟ αν είχε σημαντικά φθηνότερη τιμή. Όπως έκανα με το σκουτεράκι της Kymco, όπου με μόλις 1.900 ευρώ πήρα ένα αρκετά (αλλά όχι απόλυτα) αξιόπιστο εργαλείο δουλειάς. Δεν είναι Honda, αλλά και τα 3.500 του αντίστοιχου SH150, που μάλιστα δεν είναι made in Japan, thumbsdown.gif είναι πολλά ρε αδέρφια. Αφού το κατασκευάζουν σε εργοστάσιο με φθηνότερα εργατικά, έχω την απαίτηση να ρίξουν και την τιμή. Α στα διάλα πια. ranting3.gif

Στο 3ο, έβαλα "μπορεί". Κι αυτό γιατί δε θεωρώ ότι υστερούν σε κάτι τα Ιαπωνικά, τουναντίον μάλιστα. Είναι πρωτοπόροι στη εξέλιξη. Οπότε, μόνο για λόγους design πιστεύω (που όντως διαφέρει πολύ και είναι θέμα γούστου) ότι θα διάλεγε κάποιος Ευρωπαϊκό με την ίδια τιμή.

Αυτιά. tongue.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σ'αρεσει να βαζεις φιτιλιες ε??? :_zeppelin:

Η χαμηλοτερη τιμη και η υψηλη αξιοπιστια ειναι τα 2 κριτιρια που εφεραν τα japan μηχανακια στη κορυφη της αγορας. Αλλα και τωρα που ανεβασαν τιμες οι γιαπωνεζοι, η αξιοπιστια ειναι αυτη που τα κραταει στην κορυφη. Νομιζω πως μπορει να αγοραζε ο Ελληνας ευρωπαικο μηχανακι αν δεν ηταν τοσο ακριβα, αλλωστε ο Ελληνας γουσταρει να πουλαει μοστρα με BMW :_innocent:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί εστιάζεται η προτίμηση στα ιαπωνικά μόνο για τους Έλληνες; Οι Ιάπωνες δηλαδή προτιμάνε τα ευρωπαϊκά πιο πολύ από τα ιαπωνέζικα; Οι Αμερικάνοι αγοράζουν και αυτοί πιο πολύ ευρωπαϊκά; δεν νομίζω...

Καταρχήν η πληθώρα των ιαπωνέζικων σε μικρά και μεσαία κυβικά είναι πολύ περισσότερη από τα ευρωπαϊκά.

Δεύτερον, η τιμή είναι πια παραπλήσια και στα 2.

Τρίτον, τα περιφερειακά είναι εξίσου κορυφαία και στις δύο κατηγορίες.

Τέταρτον, η αξιοπιστία παραμένει καλύτερη για τα ιαπωνέζικα.

Συμπέρασμα:

Μια και αναφέρεται το θέμα για τους Έλληνες, οι Έλληνες παίρνουν ευρωπαϊκά μόνο για τη μόστρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί εστιάζεται η προτίμηση στα ιαπωνικά μόνο για τους Έλληνες; Οι Ιάπωνες δηλαδή προτιμάνε τα ευρωπαϊκά πιο πολύ από τα ιαπωνέζικα; Οι Αμερικάνοι αγοράζουν και αυτοί πιο πολύ ευρωπαϊκά; δεν νομίζω...

Καταρχήν η πληθώρα των ιαπωνέζικων σε μικρά και μεσαία κυβικά είναι πολύ περισσότερη από τα ευρωπαϊκά.

Δεύτερον, η τιμή είναι πια παραπλήσια και στα 2.

Τρίτον, τα περιφερειακά είναι εξίσου κορυφαία και στις δύο κατηγορίες.

Τέταρτον, η αξιοπιστία παραμένει καλύτερη για τα ιαπωνέζικα.

Συμπέρασμα:

Μια και αναφέρεται το θέμα για τους Έλληνες, οι Έλληνες παίρνουν ευρωπαϊκά μόνο για τη μόστρα.

Θα σου απαντήσω μόνο σε ένα ερώτημα. Αυτό για το θέμα "γιατί εστιάζω μόνο στους Έλληνες"

Μα η Ελλάδα μας ενδιαφέρει!!! :_zeppelin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τρίτον, τα περιφερειακά είναι εξίσου κορυφαία και στις δύο κατηγορίες.

Γενικά δεν μπορώ να έχω εικόνα για όλα τα μηχανάκια είτε Ευρωπαϊκά, είτε Γιαπωνέζικα, αλλά αυτό μου έκανε εντύπωση. Είναι ακριβώς ίδιο το φρένο είτε με Brembo είτε με Tokico? Η Ohlins και η WhitePower είναι στα ίδια επίπεδα με την Showa?

Θέλω να πω ότι, με αυτή τη φράση, καταλήγει κάποιος ότι το μόνο που πληρώνεις αδρά στα Ευρωπαϊκά είναι το όνομα. Θα πλήρωνε τόσος κόσμος παραπάνω λεφτά μόνο για να κουβαλάει ένα σηματάκι στο τεπόζιτο?

Επίσης, όσον αφορά το αν οι κάτοικοι μιας χώρας αγοράζουν εγχώρια προϊόντα (Οι Ιάπωνες Ιαπωνικά, Οι Ιταλοί Ιταλικά κλπ), σε άλλες χώρες δεν ξέρω τι συμβαίνει, αλλά 2 μήνες Αγγλία, δεν έχω δει ΟΥΤΕ ένα Triumph!! Για την ακρίβεια, όσες μηχανές βλέπω είναι Ιαπωνικές! Ευρωπαϊκές μέχρι τώρα όσες έχω δει, είναι στα δάχτυλα του ενός χεριού!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω δεν ειχα ποτε ευρωπαικο, ισως καποτε να αποκτησω αλλα θεωρω οτι οι γιαπωνεζικες εταιρειες διεπρεψαν εδω α) γιατι ειναι αξιοπιστα μηχανηματα αυτα που κατασκευαζουν β) λογω επιδοσεων Ισως βεβαια να κανω και λαθος οσο αφορα το θεμα της αξιοπιστιας και να εχω παρασυρθει απο κουβεντες και ειδησεις που φτανουν στο μυαλο μου μονο και μονο επειδη τα ευρωπαικα μηχανακια ειναι λιγοτερα και για αυτο ακουγονται και πολυ οι βλαβες που παθαινουν.

Ενω ας πουμε στα 500 μπουσα (τυχαιο νουμερο) στη Σαλονικη μπορει να χαλασουν τα 10 απο ακριβως το ιδιο προβλημα, μια φορα να ακουσεις οτι 3 ντουκατι ταδε εβγαλαν ακριβως το ιδιο κουσουρι απο τα 15 που κυκλοφορουν εβγαλες συμπερασμα μελανο για τη συγκεκριμενη εταιρεια. Ετσι δεν ειναι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αξιοπιστια αξιοπιστια και ναι θα αγοραζα ενα 1198 αν ειχε λογικη τιμη...

γενικα θα αγοραζα οτι μοτο καλυπτει τις αναγκες μου ειτε απο ευρωπη ειτε απο ιαπωνια αλλα αν ηταν δυο με τις ιδιες δυνατοτητες Japan και europe μαλλον θα πηγαινα για japan λογο φημης για αξιοπιστια (που αλλου ισχυει και αλλου οχι)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατι δεν γουστάρω τους Ιταλούς και τους Αγγλάρες!!! Όσο για τους Γερμαναράδες ναζιστόμουτρα αρία φυλή κι'έτς....να πάνε να πνιγούν ... :devil:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πιστεύω όπως πολλοί εδώ μέσα, ότι η αξιοπιστία είναι το μεγαλύτερο ατού των γιαπωνέζικων με δεύτερο την ανταγωνιστική τιμή. Δεν έχουν πολλού Έλληνες την ευχέρεια χρημάτων για να αγοράσουν κάτι ακριβό και να το πληρώνουν στη συνέχεια κάθε τρεις και λίγο. Γιατί... ΟΚ να δώσω κατιτίς παραπάνω για να πάρω κάτι που δε θα μου βγάλει τίποτα στην πορεία αλλά όχι να το πληρώσω 'χρυσό' στην αρχή και να μου τρώει ένα σωρό λεφτά και στη συντήρηση... έ όχι βρε αδερφέ. Έτσι νομίζω σκέφτεται ως επί το πλείστον ο Έλληνας.

Τώρα, αν οι τιμές αγοράς ήταν οι ίδιες αρκετοί μόνο και μόνο για τη μόστρα θα παίρνανε ευρωπαϊκό. Μερικοί δε θα ξεκ@λιαζαν τα Ducati :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε συ ψηλε, γιατι δεν εβαλες επιλογη να βλεπουμε ποιος ψηφιζει τι;;;; Ετσι για να μπορουμε να κανουμε και καμια μαχη να περναει η ωρα... :D

Ο Ελληνας ειναι "κολλημενος" ως συνηθως, ειτε στο ευρωπαικο ειτε στο γιαπωνεζικο, βεβαια κατα την γνωμη μου το μεγαλυτερο κολλημα το εχουν οσοι ειναι μονο

σε ιαπωνα σε ολη τους την ζωη και δεν εχουν δοκιμασει κατι αλλο οπως και το αντιστροφο, μπορεις να μιλας ρε καραμητροοοοοοο αν δεν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια;;;;

Ειναι τεκμηριο το να πεις δεν γουσταρω τους κιτρινους ή τους γερμαναραδες;;;; Νταξ, μπορει για καποιους να ειναι επειδη σκεφτοντε ισως πολιτικα θεματα ή δεν ξερω τι αλλο

μπορει να σκεφτεται τελος παντων ο καθενας πισω απο μια τετοια αποψη, αλλα αντικειμενικη αποψη για τα οχηματα και τις εταιρειες αυτη/τες δεν ειναι και ολοι αυτοι δεν θα

εχουν ποτε τους καθαρη αποψη παρα μονο να λενε οτι να'ναι και να κοροΐδευουν τον εαυτο τους...

Ετσι λοιπον ο Ελληνας ΣΗΜΕΡΑ μενει κολλημενος στον Ιαπωνα επειδη ειναι ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ, τα περι επιδοσεων κτλ σημερα ΔΕΝ παιζουν, τα περι αξιοπιστιας επισης ειναι πολυ κοντα,

οποτε το μονο που μενει διαφορετικο ειναι η τιμη! Δεχομαι απο καποιον να μου πει πηρα το ταδε ευρωπαικο αλλα δεν μου εκανε και τελικα μου εκανε το vstrom καθως και το

αντιστροφο, δεν μπορω ομως να ακουω και τον καθενα που δεν εχει καβαλησει ποτε του ευρωπαικο να λεει "λογια της καφετερειας..." :D

Επειδη λοιπον αυτοι που δοκιμαζουν και τις δυο πλευρες ειναι ενα μικρο ποσοστο για αυτο ο Ελληνας "προτιμα" τα γιαπωνεζικα, οπως ηταν καποτε και με τα αυτοκινητα που εβλεπες

σχεδον μονο γιαπωνεζικα και σημερα ψαχνεις με κυαλια να βρεις γιαπωνεζικο αυτοκηνητο, οταν και οι μοτοσυκλετιστες ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ θα ερθει αυτη η ανατροπη και στον χωρο της

μοτοσυκλετας που ΗΔΗ εχει αρχισει και γινεται....και μεταααααααα...να δω τι θα κανουν οι ιαπωνες που δεν θα πουλανε τπτ.... :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι εγώ προσωπικά παίρνω ότι γουστάρω τρελά και συγχρόνως ταιριάζει στην τσέπη μου. Επίσης δεν πρόκυται να ξαναπάρω ευρωπαικό αμάξι με την κάμια. Χόρτασα από συνεργεία για χρόνια με τα σαράβαλα :thumbsdown:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω ψυχή Ευρωπαϊκή αλλα λογική γιαπωνέζικη γιατί πραγματικά είναι πιο αξιόπιστα(μπορεί να είναι πλασματικό αυτό) και στην συνείδηση αλλά και στην καθημερινότητα του Ελληνα,απο την άλλη οταν η Ευρώπη έφτιαχνε μοτοσυκλέτες οι Ιάπωνες ήταν θεατές.Ένας άλλος λόγος που τον έζησα και εγω είναι ότι οι Ελληνες μάστορες δεν ξέρουν να συντηρούν ή δεν θέλουν να μάθουν τα ευρωπαϊκά μηχανάκια και από αυτό έχει βγει και καποια φήμη για αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν μιλάμε για τα ευρωπαικά μοντέλα αναφερόμαστε σε υπεροχή στην φινέτσα και το design,

λες και από κάποιον άγραφο νόμο τα ευρωπαικά είναι δεδομένα πιο κομψά. :closed-topic:

Ιδίως όταν ο συγκεκριμένος παράγοντας είναι υποκειμενικός.

Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα περισσότερα ευρωπαικά και θεωρώ ότι οι φόρμες του σχεδιασμού (γεωμετρικοί όγκοι, γραμμές) είναι λίγο τραλαλα.

Ενώ τα ιαπωνικά είναι πιο ισορροπημένα σχεδιαστικά με πιο επιτυχημένη ευρυθμεία.

Εστιάζω στο συγκεκριμένο θέμα γιατί ανέκαθεν πίστευα ότι το look παίζει μεγάλο ρόλο όταν αγοράζεις μία ακριβή μηχανή, που ακόμα και αν δεν την κυκλοφορείς, σου αρέσει να την θαυμάζεις και μόνο αραγμένη στο γκαράζ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχήν η πληθώρα των ιαπωνέζικων σε μικρά και μεσαία κυβικά είναι πολύ περισσότερη από τα ευρωπαϊκά.

Συμφωνώ με αυτό. Οι ευρωπαίοι δίνουν βάρος (κατά κανόνα) σε μεγάλους κυβισμούς (βλ. 1200). Ιδίως στο παρελθόν (10ετία '90), όπου η αγορά κατακλυζόταν από τα 250άρια, οι ευρωπαϊκές εταιρίες δεν είχαν ανάλογες προτάσεις. Τα τελευταία χρόνια όμως, έχουν μπει στο παιχνίδι των μικρών και μεσαίων κυβικών και οι ευρωπαίοι (π.χ. Street Triple 675) και αυτό είναι πολύ θετικό για την ελληνική αγορά.

Δεύτερον, η τιμή είναι πια παραπλήσια και στα 2.

Στα μεγάλα κυβικά αυτό συνήθως δεν ισχύει. Π.χ. το Varadero είναι κατά πολύ φθηνότερο από το R1200GS ή το MotoGuzzi Stelvio.

Ομως, στα μεσαία κυβικά οι τιμές είναι παραπλήσιες, όντως. Π.χ. το Yamaha XT660R, που είχα παλιά, είχε ίδια ακριβώς τιμή με το Aprilia Pegaso Trial (και τον ίδιο κινητήρα, βεβαίως). Αλλά και το σημερινό G650GS (το μονοκύλινδρο εννοώ) έχει ίδια τιμή με τον ιαπωνικό μονοκύλινδρο ανταγωνισμό.

Τρίτον, τα περιφερειακά είναι εξίσου κορυφαία και στις δύο κατηγορίες.

Εδώ συμφωνώ εν μέρει. Δηλ. όντως υπάρχουν ιαπωνικά περιφερειακά εφάμιλλα (ή και καλύτερα) των ευρωπαϊκών αλλά κανόνας είναι ότι τα ευρωπαϊκά μηχανάκια έχουν λίγο καλύτερα περιφερειακά.

Τέταρτον, η αξιοπιστία παραμένει καλύτερη για τα ιαπωνέζικα.

Κι εδώ συμφωνώ αλλά όχι απόλυτα. Δηλ. κατά κανόνα, το θέμα "αξιοπιστία" παραμένει ψηλότερα στη λίστα προτεραιοτήτων των εταιριών ιαπωνικών συμφερόντων. Οι ιάπωνες αυτό πουλάνε. Απροβλημάτιστη μετακίνηση. Τους λείπει μεν η φαντασία και ο "χαρακτήρας" που έχουν τα ευρωπαϊκά μηχανάκια αλλά στην αξιοπιστία παραμένουν σε ψηλότερο σκαλί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε συ ψηλε, γιατι δεν εβαλες επιλογη να βλεπουμε ποιος ψηφιζει τι;;;; Ετσι για να μπορουμε να κανουμε και καμια μαχη να περναει η ωρα... biggrin.gif

Ο Ελληνας ειναι "κολλημενος" ως συνηθως, ειτε στο ευρωπαικο ειτε στο γιαπωνεζικο, βεβαια κατα την γνωμη μου το μεγαλυτερο κολλημα το εχουν οσοι ειναι μονο

σε ιαπωνα σε ολη τους την ζωη και δεν εχουν δοκιμασει κατι αλλο οπως και το αντιστροφο, μπορεις να μιλας ρε καραμητροοοοοοο αν δεν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια;;;;

Ειναι τεκμηριο το να πεις δεν γουσταρω τους κιτρινους ή τους γερμαναραδες;;;; Νταξ, μπορει για καποιους να ειναι επειδη σκεφτοντε ισως πολιτικα θεματα ή δεν ξερω τι αλλο

μπορει να σκεφτεται τελος παντων ο καθενας πισω απο μια τετοια αποψη, αλλα αντικειμενικη αποψη για τα οχηματα και τις εταιρειες αυτη/τες δεν ειναι και ολοι αυτοι δεν θα

εχουν ποτε τους καθαρη αποψη παρα μονο να λενε οτι να'ναι και να κοροΐδευουν τον εαυτο τους...

Ετσι λοιπον ο Ελληνας ΣΗΜΕΡΑ μενει κολλημενος στον Ιαπωνα επειδη ειναι ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ, τα περι επιδοσεων κτλ σημερα ΔΕΝ παιζουν, τα περι αξιοπιστιας επισης ειναι πολυ κοντα,

οποτε το μονο που μενει διαφορετικο ειναι η τιμη! Δεχομαι απο καποιον να μου πει πηρα το ταδε ευρωπαικο αλλα δεν μου εκανε και τελικα μου εκανε το vstrom καθως και το

αντιστροφο, δεν μπορω ομως να ακουω και τον καθενα που δεν εχει καβαλησει ποτε του ευρωπαικο να λεει "λογια της καφετερειας..." biggrin.gif

Επειδη λοιπον αυτοι που δοκιμαζουν και τις δυο πλευρες ειναι ενα μικρο ποσοστο για αυτο ο Ελληνας "προτιμα" τα γιαπωνεζικα, οπως ηταν καποτε και με τα αυτοκινητα που εβλεπες

σχεδον μονο γιαπωνεζικα και σημερα ψαχνεις με κυαλια να βρεις γιαπωνεζικο αυτοκηνητο, οταν και οι μοτοσυκλετιστες ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ θα ερθει αυτη η ανατροπη και στον χωρο της

μοτοσυκλετας που ΗΔΗ εχει αρχισει και γινεται....και μεταααααααα...να δω τι θα κανουν οι ιαπωνες που δεν θα πουλανε τπτ.... tooth.gif

συμφωνω απολυτα,επισης...ΚΑΚΩΣ εκφραζουν γνωμη περι αξιοπιστιας οσοι δεν ειχαν ποτε ευρωπαικο

κατα τα αλλα εγω πηρα ιταλικο γιατι πουλαει πιο πολυ μουρη στην καφετεριαuglystupid2.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1 Τα πάντα

2 Η τιμή

3 Μπορεί

Από κει και πέρα αυτό που λέει ο Δράκος... Ότι γουστάρω και μπορώ να πληρώσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ψήφισα.. δεν με καλύπτει κάποια από τις επιλογές. Ναι είναι αξιόπιστα και πιο φθηνά.. όμως και πάλι.. τα γιαπωνέζικα εισέβαλαν στην αγορά σε μια εποχή χωρίς κανέναν ανταγωνισμό. Έχουν εδραιωθεί και ο Έλληνας δύσκολα πάει σε κάτι καινούργιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω θεωρω οτι η ''νικη'' τον πωλησεων στα εξ ανατολης μοντελα οφειλετε στην πολυ πολυ μεγαλυτερη αξιοποιστια (απροβληματιστη μετακινηση) στο πολυ μικροτερο κοστος κτισης και στο πολυ πολυ καλύτερο αφτερ σειλ σερβις και πιο οικονομικο ... τωρα αν καποιος ρωτα ειχες ευρωπαικο και ξερεις? του απαντω οχι αλλα ειχαν και εχουν πολλοί γυρω μου και εχω ματια και βλεπω ...επισης οπου υπαρχη καπνος υπαρχη και φωτια... δεν εχω ακουση ποτε μην παρεις HONDA ολο ζημιες βγαζουν ... μαλον σαν ανέκδοτο ακουγετε :bruce_h4h:

α και τωρα που το θυμήθηκα ειχα ευρωπαικο ...ενα εντουρακι NTERBI ας το διαολο με το μπουρδελο τι ηθελα και το θυμήθηκα :wallbash:

Τροποποιήθηκε από τον kiriakos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν μιλάμε για τα ευρωπαικά μοντέλα αναφερόμαστε σε υπεροχή στην φινέτσα και το design,

λες και από κάποιον άγραφο νόμο τα ευρωπαικά είναι δεδομένα πιο κομψά. :closed-topic:

Ιδίως όταν ο συγκεκριμένος παράγοντας είναι υποκειμενικός.

Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα περισσότερα ευρωπαικά και θεωρώ ότι οι φόρμες του σχεδιασμού (γεωμετρικοί όγκοι, γραμμές) είναι λίγο τραλαλα.

Ενώ τα ιαπωνικά είναι πιο ισορροπημένα σχεδιαστικά με πιο επιτυχημένη ευρυθμεία.

Εστιάζω στο συγκεκριμένο θέμα γιατί ανέκαθεν πίστευα ότι το look παίζει μεγάλο ρόλο όταν αγοράζεις μία ακριβή μηχανή, που ακόμα και αν δεν την κυκλοφορείς, σου αρέσει να την θαυμάζεις και μόνο αραγμένη στο γκαράζ.

Συμφωνώ!!! Εντάξει, τα ΜΤ δεν είναι οι καλύτερες μοτό αλλά δεν έχω βρει άνθρωπο (ακόμα και εκείνον τον γρουσούζη τον κολλητό μου που δεν του αρέσει ούτε η μούρη του) που να μην του αρέσει το ΜΤ-03!

Θέλω να καταλήξω ότι το τσουβάλιασμα "Τα ευρωπαϊκά είναι πιο όμορφα" δεν ισχύει. Είναι υποκειμενικό. Εμένα που μου αρέσουν οι συμμετρίες, ε πως να το κάνουμε, δεν τα μπορώ τα BMW και ας είναι καλά και δυνατά.

Εμένα αυτό το "έχει φάει η μπουνιά η μοτό μου και το ένα φανάρι είναι πιο μικρό από το άλλο" δε μου αρέσει! ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ Η ΩΡΑΙΑ Ή ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ η Χ μοτοσυκλέτα. Είπαμε, υποκειμενικα..

(Μεταξύ μας τα BMW είναι χάλια από εμφάνιση...έτσι να ανάψουν τα αίματα!)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα που μου αρέσουν οι συμμετρίες, ε πως να το κάνουμε, δεν τα μπορώ τα BMW και ας είναι καλά και δυνατά.

(Μεταξύ μας τα BMW είναι χάλια από εμφάνιση...έτσι να ανάψουν τα αίματα!)

Εδώ που τα λέμε, τα MT series είναι τα πλέον ασύμμετρα μοντέλα (απορώ που σου αρέσουν οι συμμετρίες), αλλο σχέδιο από την αριστερή μεριά, άλλο σχέδιο από την δεξιά.

αλλά γι αυτό είναι τόσο ξεχωριστά.

Ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα όμως :uglystupid2:

Τροποποιήθηκε από τον Athan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιρνω οτι μου αρεσει και οτι κρινω εγω οτι ειναι το καταληλο για μενα.

Δεν εχω κολλημα με ευρωπαϊκα και γιαπωνεζικα. Εξαλου πιστευω οτι ολες οι εταιριες εχουν φτασει σε ενα σεβαστο επιπεδο αξιοπιστιας :closedeyes:

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ που τα λέμε, τα MT series είναι τα πλέον ασύμμετρα μοντέλα (απορώ που σου αρέσουν οι συμμετρίες), αλλο σχέδιο από την αριστερή μεριά, άλλο σχέδιο από την δεξιά.

αλλά γι αυτό είναι τόσο ξεχωριστά.

Ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα όμως :uglystupid2:

Εννοούσα μ'αρεσει να είναι συμμετρικό όπως το βλέπεις είτε από μπροστά είτε από την πίσω πλευρά. Δεν έχω απαίτηση η δεξιά πλευρά να είναι ακριβώς ίδια με την αριστερή!!! (Με ενοχλεί για παράδειγμα που το V-Strom έχει από τη μια πλευρά μόνο εξάτμιση) Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοω

(Ας κάνει κάποιος συντονιστής αυτό το post off topic να μη φαίνεται! Ευχαριστώ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το θεμα εμφανηση ειναι καθαρα υποκημενηκο,οποτε δεν μετραει. ποιο πολλη μετραει η αξιοπιστια,και το κοστος συντηρησης. ετσι νομιζω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...