Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Για μια ακόμη φορά ο Σαρακάκης έγραψε. Την μηχανή μου την πήρα αρχές Ιουλίου. Στα 800 χλμ και πριν ακόμη κάνω το πρώτο service, παρατήρησα αδικαιολόγητα σημάδια οξείδωσης στα πιρούνια, ανάμεσα στις δύο τιμονόπλακες. Είναι κάτι σημάδια σαν μικροσκοπικές στάλες από οξύ να έπεσαν επάνω στο χρώμιο και να το διάβρωσαν. Όχι κάτι τραγικό αλλά κάτι που φαίνεται άνετα αν το παρατηρήσεις. Εκτός αυτού έχω δει και άλλα σημεία σε ενώσεις στο πλαίσιο π.χ. σε ένα έλασμα που κρατάει κάτι καλώδια κάτω από την σέλα ή ακόμη και στο πλαινό σταντ, όπου έχει ξεφλουδιστεί λίγο η μπογιά και το μέταλλο από κάτω οξειδώθηκε. Αλλά επειδή είναι αμελητέα αυτά και με την ελπίδα ότι δεν θα μου προκαλέσουν ποτέ πρόβλημα είπα να κάνω τα στραβά μάτια. Σε παρόμοιες περιπτώσεις στην Αγγλία, σε άλλα forums που συμμετέχω, για τέτοιου είδους προβλήματα (τα οποία κατάλαβα είναι συνιθισμένα πλέον στα Honda) αλλάζουν με την μία όλο το πλαίσιο μέσα στην εγγύηση. Αν έλεγα να κάνω εγώ κάτι τέτοιο, το πιθανότερο να μη μου το άλλαζε ο Σαρακάκης ή και να μου το άλλαζε μετά θα είχα τρεχάματα με την ελληνική νομοθεσία καθώς για την Ελλάδα πλαίσιο=όχημα, οπότε θα έπρεπε να δηλώσω την καταστροφή οχήματος και να ξαναβγάλω άδειες και πινακίδες ξανα-μανα απ' την αρχή. Πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο τέλη Αυγούστου, είδε ο μάστορας τα καλάμια και συμφώνησε μαζί μου ότι ήταν οξείδωση. Επειδή δεν είχα ακόμη όμως άδεια και πινακίδες μου είπε να ξαναπάω όταν θα είχα, ώστε να προωθούσε το θέμα στον Σαρακάκη ως κάτι που καλυπτόταν από την εγγύηση. Έτσι και έγινε, αρχές Σεπτεμβρίου στάλθηκε το φαξ. Πέρασαν οι πρώτες βδομάδες και τίποτα. Πέρασε ένας μήνας και παραπάνω και ξαναπήγα στον μάστορα. "Εντάξει μου λέει, θα έρθουν τα καλάμια, απλά αργούνε". Το ψιλοξέχασα το θέμα γιατί έχω ακούσει για τον Σαρακάκη διάφορα, ότι αργεί πολύ στην παράδοση ανταλλακτικών κτλ οπότε λέω "δεν μ@μιέται, όταν έρθουν, ήρθαν". Τώρα το πρωί, πήγα στο συνεργείο για αλλαγή λαδιών. Εκεί που μιλούσα με τον μάστορα μου λέει ότι ο Σαρακάκης ακύρωσε την συγκεκριμένη αποστολή ανταλλακτικού γιατί, όπως λέει γράφει στην εγγύηση "Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσικές φθορές που έχουν μόνο επίπτωση στην αισθητική εικόνα και όχι στην καλή λειτουργία της μηχανής". Με άλλα λόγια, τι κι αν σου σκουριάσει το μπροστινό, αν δεν σαπίσει για να σπάσουν τα καλάμια στα δύο, εεε μέχρι τότε φιλαράκο ΔΕΝ υφίσταται πρόβλημα. Αν ποτέ ξε-ερωτευτώ την μηχανή μου (λίγο δύσκολο αλλά λέμε, άν...) δεν πρόκειται παιδιά να ξαναπάρω HONDA. 1ον γιατί όλα δείχνουν ότι άρχισε να κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα των υλικών της και 2ον γιατί δεν θέλω ούτε να ξαναακούσω το όνομα Σαρακάκης. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sarevock 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Πρωτα απο ολα δεν διαβασα το ποστ σου γιατι ειναι πανω απο 15 γραμμες!!! :P χΑΧΑΧαχ :D Σε παρόμοιες περιπτώσεις στην Αγγλία, σε άλλα forums που συμμετέχω, για τέτοιου είδους προβλήματα (τα οποία κατάλαβα είναι συνιθισμένα πλέον στα Honda) αλλάζουν με την μία όλο το πλαίσιο μέσα στην εγγύηση. Απο τι στιγμη που κατι τετοιο γινεται εξω ΓΙΑΤΙ δεν το κυνηγας και εδω??? Αν δεν κανω λαθος το προβλημα το ειχες απο τις πρωτες μερες ετσι? Στειλε μαιλ παρε τηλ πιο "πανω"... οι καραγκιοζηδες οι "δικοι" μας ΔΕΝ προκειται να ασχοληθουν! Οπλισου με υπομονη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Πρωτα απο ολα δεν διαβασα το ποστ σου γιατι ειναι πανω απο 15 γραμμες!!! :P χΑΧΑΧαχ :D Το περίμενα αυτό....σχεδόν το είδα να έρχεται :D Απο τι στιγμη που κατι τετοιο γινεται εξω ΓΙΑΤΙ δεν το κυνηγας και εδω??? Αν δεν κανω λαθος το προβλημα το ειχες απο τις πρωτες μερες ετσι? Στειλε μαιλ παρε τηλ πιο "πανω"... οι καραγκιοζηδες οι "δικοι" μας ΔΕΝ προκειται να ασχοληθουν! Οπλισου με υπομονη <{POST_SNAPBACK}> Δεν έχω ούτε όρεξη, ούτε λεφτά (σε περίπτωση που χρειαστώ δικαιόρο) αλλά μάλλον ούτε και ελπίδα να κυνηγήσω τέτοιο πράγμα. Και από την άλλη δεν είναι Τόοοοσο πια τραγικά τα πράγματα, οι οξειδώσεις είναι πολύ μικρές και από το καλοκαίρι δεν φαίνεται να υπάρχει εξέλιξη, παρόλο τον υγρό καιρό. Απλά είναι απαράδεκτο να υπάρχει τέτοια αστοχία υλικού και μάλιστα σε Honda. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Πιθανότατα μπορείς να το πάς "διαδικαστικά" με επιστολές, εμπλοκή Γραμματείας Καταναλωτή και τέτοια. Ίσως βρεις το δίκιο σου μετά από κόπο, χρόνο και ίσως και χρήματα. Εν τω μεταξύ δεν φροντίζεις να βρεις κάποιο κατάλληλο σπρέυ ή αλοιφή να "θεραπεύσεις" το πρόβλημα; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Οι οξειδώσεις στα καλάμια δεν θεραπεύονται παρα μόνο με επι-χρωμίωση, κάτι που μάλλον θα γίνει αν γίνει πιο εμφανές το πρόβλημα. Τώρα οι οξειδώσεις σε σταντ/ελάσματα/πιάστρες κτλ, ε, υποθέτω με λίγο WD40 να γίνει η δουλειά μου, μόλις αξιωθώ και πάω να πάρω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BUSA MAKIS 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Αντε πάλι Σαρακάκης. Ο μεγαλύτερος καραγκιώζης. Ξέρεις πόσος κόσμος δεν αγοράζει HONDA γι΄αυτό το λόγο;;; Όλοι εκει μέσα θέλουν Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 (τροποποιήθηκε) Όπως μου είπαν και από το συνεργείο, "λίγα τα ψωμιά του" όσον αφορά την αποκλειστική εισαγωγή των Honda. Έτσι λέει έχασε και την αντιπροσωπία της Volvo. Αν καταλάβει η μαμά Honda ότι υπάρχουν πολλοί δυσαρεστημένοι πελάτες μπορεί να την δώσει σε άλλον. Ρε, λέτε να κατακλύσουμε τα e-mail της Honda Japan με γράμματα δυσαρέσκειας, μπας και γίνει τίποτα? Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 18 , 2006 από τον Alex_Under Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sarevock 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Ρε, λέτε να κατακλύσουμε τα e-mail της Honda Japan με γράμματα δυσαρέσκειας, μπας και γίνει τίποτα? <{POST_SNAPBACK}> Αυτο καναμε εμεις με την ελληνμοτο... ...μαζευτικαμε στειλαμε μαιλ και μεσα σε ΜΙΑ εβδομαδα ηρθε κλιμακιο απο Αυστρια και τα εκανε π*****α κατω στην Αθηνα! Γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ τι γινεται στην Αθηνα! :) ΣΙγα-σιγα οι κωλοι σφιγγουν! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Σώπα ρε 'συ, δεν το 'ξερα. Λες να ξεκινήσω κίνηση συγκέντρωσης υπογραφών? Λες να ξεκινήσω την δική μου, μικρή επανάσταση? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BUSA MAKIS 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Αυτο καναμε εμεις με την ελληνμοτο... ...μαζευτικαμε στειλαμε μαιλ και μεσα σε ΜΙΑ εβδομαδα ηρθε κλιμακιο απο Αυστρια και τα εκανε π*****α κατω στην Αθηνα! Γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ τι γινεται στην Αθηνα! :) ΣΙγα-σιγα οι κωλοι σφιγγουν! <{POST_SNAPBACK}> Έτσι πρέπει. Και τώρα με τα mail είναι και πιο εύκολα να επικοινωνείς. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Μα τόσα χρόνια οι Ιάπωνες δεν μάθαιναν και θα μάθουν τώρα; Αφού η έντονη αυτή δυσαρέσκεια κρατάει πολλά χρόνια... Μάλλον το ψάρι βρωμάει πιο ψηλά από τον Σαρακάκη... Μακάρι να διαψευστώ. Honda θέλω να ξαναπάρω σύντομα, και προβληματίζομαι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Το άλλο που έμαθα σήμερα είναι ότι η συμφωνία "λέει" μεταξύ HONDA-Σαρακάκη ότι οι εγγυήσεις είναι αποκλειστική ευθύνη του δευτέρου, ότι δηλαδή όταν αντικαθίσταται κάποιο ελλατωματικό εξάρτημα, το ανταλακτικό ΔΕΝ έρχεται στον Σαρακάκη δωρεάν από Ιαπωνία αλλά το πληρώνει από την τσέπη του. Η Honda δηλαδή του δίνει εμπόρευμα χωρίς εγγύηση, AS IS που λένε. Γιαυτό είναι τόσο "σφιχτός" με τα ανταλλακτικά. :/ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.015 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Αχχχχ Σαρακακης.Μια πονεμενη ιστορια.Παντα ο ιδιος.Απο τοτε που ειχα εκεινο το ρημαδι CB 125 T. Eπρεπε να στησεις κωλο για να σου φερει ανταλλακτικο κι οταν σου το εφερνε σε εγδερνε κανονικα στο κοστος. Ενας σοβαροτατος λογος που δεν ξανα-αγορασα Honda ηταν οντως αυτος.Ο Σαρακακης. Μια ειναι η ποιο σοβαρη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα.Η ΥΑΜΑΗΑ. Ολες οι αλλες ειναι παρε την μια και βαρα την αλλη.(Και η BMW μεσα σ αυτες ε?) Στοκ ανταλλακτικων στο μινιμουμ ή και ανυπαρκτο σε πολλα ανταλλακτικα και οι παραγγελιες ερχονται σε κατι μηνες!!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
chris_boss 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Εγώ θέλω μια μανέτα φρένου κι όλο από την άλλη βδομάδα μου λένε :(. Θα πάω να βάλω καμιά άλλη μου φαίνεται. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sarevock 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Ρε μη τους αφηνετε! ΒΑΡΑΤΕ ΡΕ! ΝΤΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! Τι ειμαστε? ΜΑΛΑΚΕΣ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex_Under 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Και για του λόγου το αληθές, τα σημαδάκια διάβρωσης στο δεξί καλάμι, ανάμεσα στις δύο τιμονόπλακες. <_< Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Εγώ θέλω μια μανέτα φρένου κι όλο από την άλλη βδομάδα μου λένε :(. Θα πάω να βάλω καμιά άλλη μου φαίνεται. <{POST_SNAPBACK}> Χρειάστηκα πρόσφατα μανέτα φρένου, η γνήσια είχε αν θυμάμαι καλά 40+, η μαϊμού 6... Πήρα τη μαϊμού και με τα υπόλοιπα μπανάνες. Ε, όχι και γνήσια μανέτα για να πλουτίσει (κι άλλο) ο Σαρακάκης... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BUSA MAKIS 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Μια ειναι η ποιο σοβαρη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα.Η ΥΑΜΑΗΑ. Συμφωνώ μαζί σου 100% Για suzuki οι εμπειρία μου ως τώρα είναι καλή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
950adv 24 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Το περίμενα αυτό....σχεδόν το είδα να έρχεται :D Δεν έχω ούτε όρεξη, ούτε λεφτά (σε περίπτωση που χρειαστώ δικαιόρο) αλλά μάλλον ούτε και ελπίδα να κυνηγήσω τέτοιο πράγμα. Και από την άλλη δεν είναι Τόοοοσο πια τραγικά τα πράγματα, οι οξειδώσεις είναι πολύ μικρές και από το καλοκαίρι δεν φαίνεται να υπάρχει εξέλιξη, παρόλο τον υγρό καιρό. Απλά είναι απαράδεκτο να υπάρχει τέτοια αστοχία υλικού και μάλιστα σε Honda. <{POST_SNAPBACK}> Δεν χρειάζεται δικηγόρος και τέτοια. Απλά επικοινώνησε με την μαμα εταιρία είτε στην Ευρώπη είτε Ιαπωνία αν θες και ανέφερε συγκεκριμένα και με στοιχεία το πρόβλημα σου (φωτογραφίες κτλ). Αυτοί θα έχουν τον τρόπο τους. Έχει παρατηρηθεί και για άλλα προϊόντα να την γαργάρα οι ελληινκές αντιπροσωπίες... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bonepeeler 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Εγώ να σας πω την εμπειρία μου από την Τεομότο. Όταν είχα πρόβλημα με τις πεταλούδες του injection(εντός εγγύησης) η παραγγελία έγινε αμέσως και μετά από 5 μέρες το ανταλλακτικό είχε έρθει από Ολλανδία με αεροπορική και είχε τποθετηθεί στο μηχανάκι. Όταν τράκαρα περίμενα 1 μήνα για να έρθουν τα φώτα από το Ζ.Είχε έρθει μιά παρτίδα από Αγγλία αλλά όλα κοιτάγαν ανάποδα κι έτσι τα στείλανε πίσω. Μιά άλλη φορά πήγα να πάρω κάτι κλιπς που κρατάνε την ουρά της μηχανής και μου είπανε να πάω μετά από 2 βδομάδες.Έλεος.Για κάτι απλά κλιπς λέμε. Αυτό που διαπίστωσα είναι πως αν πάθεις κάτι εντός εγγύησης είναι θέμα ημερών να φτιαχτεί και να έρθει το ανταλλακτικό. Τώρα αν θες να αγοράσεις κάτι μόνος σου πρέπει να έχεις υπομομονή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Διαβάζουν οι Διαχειριστές;;; Να μια ωραία ευκαιρία να δούμε τα περί off-topic στην ΠΡΑΞΗ. Το παραπάνω μήνυμα είναι off-topic? Τυπικά σίγουρα είναι, αφού δεν έχει να κάνει με το Σαρακάκη! Στην ΟΥΣΙΑ, είναι; Όχι βέβαια! Γι' αυτό λέω, λίγο λάσκα παιδιά... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xlitos 120 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Παιδιά είναι γενικό το κακό..Ναι ο Σαρακς είναι ο χειρότερος αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακούσεις παράπονα και για άλλες αντιπροσωπείες.Τουλάχιστον όσον αφορά τις τιμές όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
llrnr 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Ο ΣΥΓΚΡΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ (ΚΛΑΜΑΤΑ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΣΤΗΝ HONDA ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΜΕ Ε-MAIL ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΡΗ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Από όσο γνωρίζω ο Σαρακάκης είναι με διαφορά ο χειρότερος ΚΑΙ στις τιμές (τουλάχιστον μεταξύ των 4 ιαπωνικών εταιριών). Όσοι έχουν Honda supersport και έχουν πέσει και χρειάζονται πλαστικά, τρώνε μεγάαααλη πίκρα όταν ακούνε τη λυπητερή. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
D_artaGian 271 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2006 Στειλε e-mail στο επισημο site,η ακομα καλυτερα παρε τηλεφωνο και μετα σου λεω εγω..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες