Jump to content
Πόρθος

...μιας και είναι της εποχής,

Recommended Posts

Πίσω στο 2004. Είναι περίπου Μάης, ψήνομαι για μηχανάκι τούρινγκ και γυρίζω από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία. Είμαι αναποφάσιστος εντελώς και σε αυτό συμβάλλει και το ότι δεν ήξερα τι –απόλα- ήθελα. Είμαι 2 χρόνια και 25,000 χλμ με ένα τελειωμένο ΕΝ500 Καβασάκι και όλο σκέφτομαι τη μεγάλη λαχτάρα, ZZR1200 και κρυφοκοιτάξω και τα χωμάτινα αλλά υπάρχουν και σκέψεις για ονόφια τρελά. Είμαι κατά 90% για το zzr1200 αλλά στο μυαλό μου υπάρχουν δυο «αλλά». Πολλά τα άλογα - πρώτο και χωρίς ABS-δεύτερο. Είχα εμπειρία από το zzr600 αλλά δεν μου έκανε τόσο κέφι – ούτε σε μένα αλλά και η γυναίκα μου ήταν ολίγον κρύα. Παρόλα αυτά, προσφορά πήρα για το 1200άρι, σε καλή τιμή μου έπαιρνε την παλιά, ήμουν έτοιμος…. Και πέφτει στα χέρια μου το ΜΟΤΟ με κύριο άρθρο το MEGA TEST ONOF… και μάλιστα ξεκινάει από τα μέρη μου στην Ήπειρο. Χώματα που τα ήξερα καλά. Με έκπληξη διαπιστώνω (απόσα γράφει στο άρθρο) πως εκτός από τα υπόλοιπα (ΚΤΜ 950, R1200gs, RAID, Capo, XT, Transalp, v--strom…κα) έχουν μαζί τους και ένα βαραντέρο που ακολουθεί στις πέτρες και τα υπόλοιπα…. Οχι και άσχημα σχόλια, ούτε πάρα πολύ θετικά για την κίνηση στο χώμα αλλά επειδή γνώριζα από πού ξεκίνησαν μου έκανε εντύπωση…. Ακου να δεις… «Βαραντέρο στο χώμα, χαχαχα»…. Δεν ήθελα άλλα! Τη άλλη μέρα καρφί στην Χόντα και παραγγελιά το μοντέλο 2004 με ABS. Στην προτροπή του εμπόρου για τεστ ραιντ ούτε που δέχτηκα. Ισως, εάν το έκανα τεστ ραιντ να μην το αγόραζα. Μεγάλο βάρος και ψηλό αυτό, κοντός εγώ…. Ερχεται Ιούνιο, βαλιτσωμένο, σιδερωμένο (μπρος-πίσω) και με μπάγκστερ, του αφήνω πάνω τις βαλίτσες (δεν είχα ξαναοδηγήσει με τέτοιες βαλίτσες και ήθελα να δω συμπεριφορά) ανεβαίνει και η γυναίκα μου πάνω και κάνουμε μονοκοπανιά, σε μια μέρα την κύκλα σχεδόν της Πελοποννήσου. Στρώσιμο και αυτό, και εγώ. Μάνα μου χιλιόμετρα που κάνει. Μάνα μου κύλιση… Μάνα μου ταξίδι!

Από τα πρώτα που προστέθηκαν ήταν μπαράκι τιμονιού (έκοψε κραδασμούς και ομόρφηνε λιγάκι-κυρίως το πρώτο) και κεντρικό στάν (και καλά για το φόρτωμα). Επίσης στο δεύτερο σέρβις αλλάχθηκε και το φίλτρο με ένα της DNA και αλλάχθηκαν τα γκριπ με ένα ζευγάρι της HARRIS γιατί τα μαμά μαύριζαν τα χέρια. Παράλληλα ξεκίνησαν και οι πρώτες προσπάθειες στο χώμα με το θηρίο. Ότι ήξερα μέχρι τότε τα ξέχασα, αλλά παρόλα αυτά μου άρεσε. Κάτσε καλά! Όχι μονοπάτια βέβαια αλλά όπου υπήρχε ίχνος δρόμου ανέβαινε. Και όπου βρίσκαμε χωριουδάκι κάτι που να μας αρέσει, σε εκδρομούλα το βαραντέρο μας πήγαινε. Το 2005 ήταν υπέροχη χρονιά και το βαραντέρο μας έκανε και μια κύκλα στην Ιταλία για διακοπές. Μια χαρά, ασταμάτητο ακούραστο.

Το 2006 ήταν καλύτερη χρονιά. Πολλά χώματα, πολλές βόλτες πολλές εκδρομές. Και μεγάλες αλλαγές. Ηρθαν δεύτερα ζευγάρια λάστιχα-τακουνάτα- για τις αναζητήσεις στο χώμα. Μαζί με αποστάτες τιμονιού, προστατευτική ποδιά, ακράπεες. Και ένα ζευγαράκι WP μπρος-πίσω. Αποτέλεσμα? Το μηχανάκι διορθώσε κατά πολύ την συμπεριφορά του και στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα. Στην άσφαλτο μένει βιδωμένο στην πορεία που θα επιλέξεις και στο χώμα έπαψε να τερματίζει…. Πολύ καλό και χρήματα που πιάσαν τόπο… Οι εξατμίσεις, όταν δουλεύουν ξετάπωτες σηκώνουν τον τόπο στο πόδι αλλά κάνουν τις μεσσαίες αφηνιασμένες, ταπωμένες δουλεύουν λιγάκι καλύτερα, ψηλά όμως.

Το 2007 τέλεια χρονιά από κάθε άποψη. Γερές εκδρομές και πολύ προετοιμασία. Στα χωμάτινα προστέθηκαν μασπιέ τούρατεκ (όταν είναι να πάμε χώμα αφαιρούνται τα μαμά και μπαίνουν αυτά) χούφτες τούρατεκ (σαν πιο όμορφες). Παράλληλα αγοράσθηκε μια ζελατίνα MRA ώστε να τοποθετείτε η μαμά στα χώματα γιατί είχε ήδη αποκτήσει πολλά σπασίματα. Επίσης ένα πριζάκι για ρεύμα, ένα μπαράκι κόκπιτ και βολτόμετρο (καλού – κακού να υπάρχει). Μας οδήγησε μέχρι την Ισπανία χωρίς ίχνος κόπωσης από μέρους της. Παράλληλα μπήκε (σε αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών) και ένα νούμερο μικρότερο μπροστινό γρανάζι. Η μηχανή ζωήρεψε, και επιτέλους υπήρχε μια 6η με πλεόνασμα δύναμης… Μπήκε και ένα speedohealer ώστε να μην γράφει βλακείες στα όργανά της. Και αυτές οι αλλαγές μου κάτσανε πολύ καλά. Ενώ είχα αρχίσει να το βαριέμαι, ξαφνικά το μηχανάκι πήρε τόση ζωή που άρχισα να το φοβάμαι…..

Το 2008 ήταν μετριότατο από πλευράς χιλιομέτρων. Με δυο –τρεις μεγάλες και φωτεινές εξαιρέσεις. Μια κατά τον Απρίλη η πίστα στις Σέρρες όπου το θηρίο μου απόδειξε πως έχει μπόλικα ψωμιά ακόμη να μου δώσει, και οι διακοπές σε Ελβετία – Αυστρία. Η συμμετοχή μας τον Απρίλη στο οδοιπορικό στης ΑΧΛΕΜΟ μας έδωσε το κύπελλο στην μεγάλη κατηγορία (συμμετοχή μαζί με το cbr1100xx του ΠΓΑ). Πάλι αγόγγιστα, ξεκούραστα… και ως συνήθως, χωρίς μεγάλη προσοχή από μέρους μου….. Από αναβαθμίσεις αυτή τη χρονιά μπήκαν 2 ηλεκτρικά κυκλώματα, ένα ώστε να ανάβουν τα φώτα εφόσον πάρει μπροστά η μηχανή και άλλο ένα ώστε να απενεργοποιήτε η μίζα μόλις πάρει μπροστά ο κινητήρας.

Συντήρηση. Ευλαβικά τηρείτε το χρονοδιάγραμμα της Χόντα για τα διαστήματα του σέρβις. Επιπλέον, μια φορά το χρόνο αλλάζονται τα λάδια στις μπουκάλες του πιρουνιού ενώ ακόμη δεν έχει γίνει σέρβις στο πίσω αμορτισέρ (και δεν το έχει χρειαστεί ακόμη). Αλυσίδες, αλλάχθηκε μια στα 37500 χλμ και άλλη μια στα 76000 μαζί με γρανάζια. Ό τι άλλο, όπως προβλέπει το βιβλίο. Η καμπάνα μου κάνει θόρυβο με αποτέλεσμα όλοι να ρωτούν εάν είναι χαλασμένο (είναι από αυτές που κτυπούν και όχι από αυτές που σφυρίζουν – και έχουν συνήθως τα βαραντέρο). Από τακάκια- φρένα μπαίνουν πάντα τα μαμά τακάκια και στα 96000 αλλάχθηκε η πίσω δισκόπλακα γιατί από όριο τα 3,5 ήταν στα 3,6 και αλλάχθηκε προληπτικά (σειρά έχουν τα μπροστά σιγά-σιγά). Επιπλέον αλλάζονται περίπου μια φορά το χρόνο και τα ζοάν των εξατμίσεων.

Προβλήματα. Το μεγαλύτερο. Ξεχνούσα ανοικτά τα θερμενόμενα (κάτι oxford με σχρατσάκια που είχα πάρει από το Πράκτικερ) με αποτέλεσμα να πέφτει η μπαταρία. Την έχω αλλάξει δυο φορές μέχρι τώρα με κάτι φθηνές των 20 ευρώ και πλησιάζει η ώρα να την ξανααλλάξω. Το δεύτερο μεγαλύτερο, σε μια χωμάτινη στούκα στράβωσε το τιμόνι και από τότε παραμένει ολίγον τι στραβό και παρά το βάψιμο που του έχω κάνει σκουριάζει. Πέρσι στο οδοιπορικό έσπασε μια κόλληση στην καλωδίωση του HISS με αποτέλεσμα η μηχανή να σβήνει και με ταλαιπώρησε για κάμποσες μέρες (μέρχι να φτιάξω την κόλληση δηλαδή). Το κεντρικό σταν έσπασε κάποια στιγμή από χτύπημα που έγινε σε χώματα. A, είχαμε και 2 καμένα λαμπάκια στο στοπ. Επίσης, έχω βάψει τα κάγκελα μπρος-πίσω, αλλά φαίνετε τόση αστεία η δουλειά που έχω κάνει που ξαναθέλουν μάστορη. Τα πλαστικά μπρος στα όργανα αλλαχθήκαν στην εγγύηση γιατί ψήθηκαν (κάτι με τη ζελατίνα λέει η χόντα) αλλά το θέμα ξαναεμφανίζεται σιγά-σιγά..... Το ίδιο συνέβει με τα πλαινά πλαστικά καπάκια που αλλάχθηκαν και αυτά σε εγγύηση γιατί είχαν ασπρίσει από τον ήλιο. Τα δεύτερα τα προσέχω λιγάκι περισσότερο......

Χρήση. Η χρήση της μηχανής είναι κυρίως ταξίδια. Βέβαια κατά καιρούς σηκώνει και όλο το βάρος της μεταφοράς μας στην πόλη. Περίπου τα χιλιόμετρά της είναι κανά 10000 χλμ σε χώματα, περίπου 15000 σε ταξίδια σε εξωτερικό, 60000 σε ταξιδια στην ελλάδα. Τα περισσότερα από αυτά τα έχει κάνει δικάβαλη, τριβάλιτση…. Και έχει λειώσει 1 ζευγάρι λάστιχα της μάνας της (ούτε το όνομά του δεν μπορώ να αρθρώσω) 1 ζευγάρια anakee,2 tourance, 2 batlewing, 3 ζευγάρια karroo και είναι αυτή τη στιγμή στο δεύτερο ζευγάρι pilot road (ότι καλύτερο έχει φορέσει έως ώρας για άσφαλτο).

Α, ναι ξέχασα… Το μηχανάκι έχει 100,000 χλμ. και συνεχίζουμε για την δεύτερη κατοστάρα.

100100.jpg

Ακολουθούν μερικές "στιγμές" με το βαραντέρο από τα μέρη στα οποία μας έχει ταξιδέψει....

gliki.jpg

stegnoma.jpg

xelmos.jpg

105_0519.jpg

109_0982.jpg

140_4084.jpg

DSCF7512.jpg

DSCF9403.jpg

DSCF9703.jpg

IMG_6086.jpg

Resizeof-17-3-2006019.jpg

Untitled-1copy13132.jpg

fthinoporo.jpg

galaksidi.jpg

gibraltar.jpg

giona.jpg

kastanitsa.jpg

nero.jpg

pitsilotovara.jpg

tovarakaioibmw.jpg

vara5.jpg

vara1.jpg

vara3.jpg

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλε εισαι ωραιος.

το ευχαριστιεσαι πολυ και το προσεχεις το μηχανακι σου.

καλα χιλιομετρα να εχετε και να ολοκληρωσετε και την 2η κατοσταδα χιλιομετρων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπράβο ρε Πόρθο, πολύ ωραία η αναδρομή στο παρελθόν και οι φωτογραφίες δεν θα μπορούσαν να λείπουν για να συμπληρώσουν τις αναμνήσεις σου.....

Το Βαραντέρο σου το βλέπω συνέχεια έξω από το μαγαζί, και πάντα μου τραβάει το βλέμα.

Κούκλα το έχεις....!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
:worthy::worthy::dribble: Οι φωτο σου φιλε ειναι ολα τα λεφτα σκετες καρτποσταλ.Να εχεις αλλα τοσα χιλιομετρα με τοσες ωραιες στιγμες :thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με καλυψε αψογα ο ''απο πανω''!!!! :_thumbsup: :_thumbsup:

Πραγματικα ταξιδεψα και αφεθηκα με το κειμενο σου!!!! Μπραβο!!!! :) :) :)

Και κουκλι το βαραντερο σου περιττο να σου πω!!!!!!! :)

Τροποποιήθηκε από τον YAMAHAΚΙΑΣ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:huh: ....πω ρε φιλε !..κατσε λιγο να συνελθω !....οτι και να γραψω ...λιγο θα ναι! Varadero rulessss λεμεεεε!

...respekt φιλε!... εισαι ο ορος του μοτοσυκλετιστη και του μοτοσυκλετισμου με σαρκα και οστα! :yes:

... :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλα ενα μεγαλο :respekt: απο μενα στον Αλεκο....ειχα την τιμη μερικα απο τα πολλα χλμ που εχει κανει να τον συνοδεψω οπως και ο Π.Γ.Α....Μπορω να πω πως τα πιο ωραια μοτοσυκλετιστικα μου χρονια τα περασα τοτε (και θα ρθουν κι αλλα ελπιζω)

Πολλα προβληματα τελικα αυτα τα Βαραντερο :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Απλα ενα μεγαλο :respekt: απο μενα στον Αλεκο....ειχα την τιμη μερικα απο τα πολλα χλμ που εχει κανει να τον συνοδεψω οπως και ο Π.Γ.Α....Μπορω να πω πως τα πιο ωραια μοτοσυκλετιστικα μου χρονια τα περασα τοτε (και θα ρθουν κι αλλα ελπιζω)

από τα πλήκτρα μου το πήρες Πάνο. Τα ίδια πιστεύω κι εγώ.

Αλέκο εύχομαι συντομότερα ναρθουν τα 200k! :_thumbsup:

Πολλα προβληματα τελικα αυτα τα Βαραντερο :grin:

ως συνήθως! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δικαιώνεις τον προορισμό για τον οποίο έχει φτιαχτεί το Varadero.

Γεροί νά 'στε να ταξιδεύετε με τη γυναίκα σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πώ, πώ............ έκαψε και λάμπες εεεεεεεε; :P Αξιοπιστία σου λένε μετά.............. :rolleyes:

Φίλε σε ζηλεύω, με το καλό και στη 200άρα............. :respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βρε οταν λέω εγω οτι ο κινητήρας ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ!!!!!!Και εγω στο VTR 115.000 χλμ εχω και δεν μασάει μία!!!!(τον ίδιο κινητήρα εχουν)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ ωραίο θέμα και παρουσίαση.. :_thumbsup:

Πραγματικά το varadero είναι μια αυθεντική ταξιδιάρα μηχανή και με απίστευτες αντοχές απ ότι φαίνεται.

Γουστάρω πολύ που το χώνεις και χώμα, έχει άλλη αγριάδα με τα karoo..

Αυτά να τα βλέπουν όσοι βλέπουν μια μηχανή με 40.000km και νομίζουν οτι τα φαγε τα ψωμιά της.

Άντε και στα δικά μας.. :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...