Jump to content

Recommended Posts

Μου είπε ένας friend οτι το ζιγκλέρωμα στο καρμπυρατέρ είναι το να κάνεις μεγαλύτερο το άνοιγμα της τρύπας εισαγωγής βενζίνης.

Είναι όντως αυτό?

Αν όχι τί είναι?

εδιτ: έκανα λάθος στον τίτλο... ούτε πως ξέρω πώς το διορθώνω....

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ζιγκλέρ είναι ουσιαστικά ένα σωληνάκι στο καρμπυρατέρ. Αλλάζοντάς το αλλάζεις την ποσότητα καυσίμου ( ή την αναλογία καυσίμου/αέρα) που περνάει από το καρμπυρατερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λοιπον το ζιγκλερ ειναι σαν μια βιδα στην ουσια με μια τρυπα στη μεση βιδωνεται στο ποτηρακι το καρμπιλατερ και απο εκει περνα η βενζινη(ζιγκλερ βενζινας) υπαρχει κια το ζιγκλερ του αερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ζιγκλέρωμα είναι και είναι μία βιδούλα μέσα στο καρμπιρατέρ αντί για να ανοίξεις τρύπα στο ζιγκλεράκι καλήτερα να βάλεις κάποιο μεγαλήτερο αν και πάλι θα έχεις πρόβλημα όμως στο ρύθμισμα...

Τροποποιήθηκε από τον Air

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλά το μηχανάκι που παίρνω είναι ζιγκλερωμένο και ήθελα να μάθω τι παίζει. Καλή φάση. Δίνει καθόλου άλογα η όλη διαδικασία?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι μηχανάκι είναι; Έχουν αλλάξει κάτι άλλο; (φίλτρο αέρα, εξάτμηση) η διαφορά θα είναι ελάχιστη και θα καίει περισότερο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με αλλαγή ζιγκλέρ θα πάρεις πάνω κάτω 1-2 αλογάκια αν δουλεύουν όλα σωστά...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με ζιγκλερωμα (σωστο main jet - βελωνας), φιλτρο και εξατμιση, περνει παραπανω αλογα το εργαλειο.

δες στις εικονες παρακατω τι παιζει

post-6148-1240923742.jpg

ζικλερ

βελωνα

post-6148-1240923904_thumb.jpg

και τα δυο

post-6148-1240923943_thumb.jpg

post-6148-1240924096_thumb.jpg

Τροποποιήθηκε από τον giorgos_drz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξέρω πολύ καλά τι παίζει τα έκανα αυτά πριν από 15 χρόνια με τα παπιά, 1-2 θα πάρει με το ζιγκλέρ μόνο γύρω στα 5 θα πάρει σύνολλο με όλα τα υπόλοιπα καλούδια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

400px-CAT_325_Raupenbagger.JPG

Παίρνω τη φαγάνα μου και ξεθάβω ένα θέμα για το οποίο μου άνοιξε τα μάτια ο cTeLiOs.

Ερώτηση: Τι κόστος έχει? Διαφέρει από μηχανάκι σε μηχανάκι?

Αν με ρωτήσετε για ποιο μηχανάκι, δε θα σας απαντήσω! :P :P :P :peep:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κοστος ενα εκατομμυριο Ευρω

ναι διαφερει τα περνεις αναλογα το χρωμα της μηχανης σου

στη φωτο πανω ειναι για ktm γι αυτο ειναι χρυσα(καγκουρικα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μικρό το κόστος,αλλά εξαρτάται και την μάρκα.Αν είναι για τίποτα keihin,μπορεί να κάνει και κάπου στο 8ευρω το ένα.

Ανάλογα με το τι καρμπυρατέρ έχει,τι φίλτρο/εξάτμιση έχει,βάζεις το κατάλληλο ζιγκλέρ για να είναι σωστή η αναλογία του μίγματος (αέρα/βενζίνης).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Like στον Μανώλη.

Ο Stam τρολλάρει!!! Ουυουουουουουου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φράνκι,μην ξεχνάς όμως ότι για να βρείς το κατάλληλο ζιγκλέρ,πρέπει να πειραματιστείς με αρκετά.

Εκτός και αν είσαι ειδικός με τα καρμπυλατέρια και βρεις κατ'ευθείαν το σωστό νούμερο.

υ.γ.1:Μην ξεχνάς ότι μπορείς να παίξεις και με την θέση της βελόνας για να ρυθμίσεις ένα καρμπυρατέρ.

υ.γ.2:Ψηλόφτερο είναι ; :peep:

Τροποποιήθηκε από τον Μανώλης93

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κακο με τα καρμπυρατερατα ειναι οτι κανεις μια ρυθμηση το καλοκαιρι και το χειμωνα θελει αλλη λογω θερμοκρασιας αερα, σημαντικο ρολο παιζει και το υψομετρο στη ρυθμηση του καρμπ γιατι εχει διαφορετικη πυκνοτητα ο αερας στα ψηλα, για το XR μου υπαρχει πινακας στο manual και αναλογα το υψομετρο δινει και τη ρυθμηση, το πιο καλο ειναι αν εχεις ενα γνωστο ο οποιος εχει συνεργειο με αναλυτη καυσαεριαου να πας και να πειραματιστεις εκει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

400px-CAT_325_Raupenbagger.JPG

Παίρνω τη φαγάνα μου και ξεθάβω ένα θέμα για το οποίο μου άνοιξε τα μάτια ο cTeLiOs.

Ερώτηση: Τι κόστος έχει? Διαφέρει από μηχανάκι σε μηχανάκι?

Αν με ρωτήσετε για ποιο μηχανάκι, δε θα σας απαντήσω! :P :P :P :peep:

To κοστος εξαρταται απο πολλους παραγωντες , πχ ζιγκλερ και βελονες , υπαρχουν διαφορα κιτ απο γνωστες εταιρειες οπως JD jetting James Dean jetting(ανωτερος απο την Dynojet) ή η Dynojet , κοστος περιπου 70-80ε για ενα μονοκυλινδρο .

Τωρα βεβαια εξαρταται απ'τον τυπο καρμπ. που εχει το μηχανακι , αν πχ εχει fcr/fcrMX μπορει καποιος να προμυθευτει ζιγκλερ και βελονες ξεχωριστα αν ξερει τι περιπου χρειαζεται και σιγουρα βγαινει λιγο πιο φθηνο , επαναλαμβανω αρκει να εχει κανει τη μελετη του και να δει τι αναγκες εχει σε βελονα και τα οποια ζιγκλερ ρελαντι ή κυριο .

Φυσικα διαφερει απο μηχανακι σε μηχανακι , αλλο σεταρισμα θελει το ενα αλλο το αλλο , ακομα και ενα δυο ιδια μοντελα μπορει να εχουν διαφορετικες αναγκες αναλογα με τις οποιες μοντες(εξατμιση & εισαγωγη αερα , βλεπε φιλτρο αερα & ανοιγμα φιλτροκουτιου) εχουν γινει .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...