Voliminal 48 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 (τροποποιήθηκε) Μου είπε ένας friend οτι το ζιγκλέρωμα στο καρμπυρατέρ είναι το να κάνεις μεγαλύτερο το άνοιγμα της τρύπας εισαγωγής βενζίνης. Είναι όντως αυτό? Αν όχι τί είναι? εδιτ: έκανα λάθος στον τίτλο... ούτε πως ξέρω πώς το διορθώνω.... Τροποποιήθηκε Ιούλιος 20 , 2013 από τον innova 04 Προσθήκη ετικετών. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Asterios25 92 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Το ζιγκλέρ είναι ουσιαστικά ένα σωληνάκι στο καρμπυρατέρ. Αλλάζοντάς το αλλάζεις την ποσότητα καυσίμου ( ή την αναλογία καυσίμου/αέρα) που περνάει από το καρμπυρατερ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hugsvarnakias 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 λοιπον το ζιγκλερ ειναι σαν μια βιδα στην ουσια με μια τρυπα στη μεση βιδωνεται στο ποτηρακι το καρμπιλατερ και απο εκει περνα η βενζινη(ζιγκλερ βενζινας) υπαρχει κια το ζιγκλερ του αερα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αήρ 1.241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 (τροποποιήθηκε) Ζιγκλέρωμα είναι και είναι μία βιδούλα μέσα στο καρμπιρατέρ αντί για να ανοίξεις τρύπα στο ζιγκλεράκι καλήτερα να βάλεις κάποιο μεγαλήτερο αν και πάλι θα έχεις πρόβλημα όμως στο ρύθμισμα... Τροποποιήθηκε Απρίλιος 28 , 2009 από τον Air Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Voliminal 48 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Απλά το μηχανάκι που παίρνω είναι ζιγκλερωμένο και ήθελα να μάθω τι παίζει. Καλή φάση. Δίνει καθόλου άλογα η όλη διαδικασία? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αήρ 1.241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Τι μηχανάκι είναι; Έχουν αλλάξει κάτι άλλο; (φίλτρο αέρα, εξάτμηση) η διαφορά θα είναι ελάχιστη και θα καίει περισότερο... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kritikos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Εγω ηξερα οτι ζιγλερ σε συνδιασμο με φιλτρο ανεβαζει την αποδοση..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Voliminal 48 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Yamaha TTR 600 εξάτμιση τελικό μονο LeoVince και φίλτρο επίσης αλαγμένο με χειροποιητο πιο ανοιχτό Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αήρ 1.241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Με αλλαγή ζιγκλέρ θα πάρεις πάνω κάτω 1-2 αλογάκια αν δουλεύουν όλα σωστά... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
giorgos_drz 592 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 (τροποποιήθηκε) με ζιγκλερωμα (σωστο main jet - βελωνας), φιλτρο και εξατμιση, περνει παραπανω αλογα το εργαλειο. δες στις εικονες παρακατω τι παιζει ζικλερ βελωνα και τα δυο Τροποποιήθηκε Απρίλιος 28 , 2009 από τον giorgos_drz 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αήρ 1.241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Ξέρω πολύ καλά τι παίζει τα έκανα αυτά πριν από 15 χρόνια με τα παπιά, 1-2 θα πάρει με το ζιγκλέρ μόνο γύρω στα 5 θα πάρει σύνολλο με όλα τα υπόλοιπα καλούδια... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Voliminal 48 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2009 Κατάλαβα, thanks για τον χρόνο πραγματικά! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Φρανκι 3.262 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2013 Παίρνω τη φαγάνα μου και ξεθάβω ένα θέμα για το οποίο μου άνοιξε τα μάτια ο cTeLiOs. Ερώτηση: Τι κόστος έχει? Διαφέρει από μηχανάκι σε μηχανάκι? Αν με ρωτήσετε για ποιο μηχανάκι, δε θα σας απαντήσω! :P :P :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stamFR 217 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2013 κοστος ενα εκατομμυριο Ευρω ναι διαφερει τα περνεις αναλογα το χρωμα της μηχανης σου στη φωτο πανω ειναι για ktm γι αυτο ειναι χρυσα(καγκουρικα) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μανώλης93 3.657 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2013 Μικρό το κόστος,αλλά εξαρτάται και την μάρκα.Αν είναι για τίποτα keihin,μπορεί να κάνει και κάπου στο 8ευρω το ένα. Ανάλογα με το τι καρμπυρατέρ έχει,τι φίλτρο/εξάτμιση έχει,βάζεις το κατάλληλο ζιγκλέρ για να είναι σωστή η αναλογία του μίγματος (αέρα/βενζίνης). 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Φρανκι 3.262 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2013 Like στον Μανώλη. Ο Stam τρολλάρει!!! Ουυουουουουουου Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μανώλης93 3.657 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2013 (τροποποιήθηκε) Φράνκι,μην ξεχνάς όμως ότι για να βρείς το κατάλληλο ζιγκλέρ,πρέπει να πειραματιστείς με αρκετά. Εκτός και αν είσαι ειδικός με τα καρμπυλατέρια και βρεις κατ'ευθείαν το σωστό νούμερο. υ.γ.1:Μην ξεχνάς ότι μπορείς να παίξεις και με την θέση της βελόνας για να ρυθμίσεις ένα καρμπυρατέρ. υ.γ.2:Ψηλόφτερο είναι ; Τροποποιήθηκε Ιούλιος 20 , 2013 από τον Μανώλης93 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2013 Το κακο με τα καρμπυρατερατα ειναι οτι κανεις μια ρυθμηση το καλοκαιρι και το χειμωνα θελει αλλη λογω θερμοκρασιας αερα, σημαντικο ρολο παιζει και το υψομετρο στη ρυθμηση του καρμπ γιατι εχει διαφορετικη πυκνοτητα ο αερας στα ψηλα, για το XR μου υπαρχει πινακας στο manual και αναλογα το υψομετρο δινει και τη ρυθμηση, το πιο καλο ειναι αν εχεις ενα γνωστο ο οποιος εχει συνεργειο με αναλυτη καυσαεριαου να πας και να πειραματιστεις εκει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.708 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2013 Παίρνω τη φαγάνα μου και ξεθάβω ένα θέμα για το οποίο μου άνοιξε τα μάτια ο cTeLiOs. Ερώτηση: Τι κόστος έχει? Διαφέρει από μηχανάκι σε μηχανάκι? Αν με ρωτήσετε για ποιο μηχανάκι, δε θα σας απαντήσω! :P :P :P To κοστος εξαρταται απο πολλους παραγωντες , πχ ζιγκλερ και βελονες , υπαρχουν διαφορα κιτ απο γνωστες εταιρειες οπως JD jetting James Dean jetting(ανωτερος απο την Dynojet) ή η Dynojet , κοστος περιπου 70-80ε για ενα μονοκυλινδρο . Τωρα βεβαια εξαρταται απ'τον τυπο καρμπ. που εχει το μηχανακι , αν πχ εχει fcr/fcrMX μπορει καποιος να προμυθευτει ζιγκλερ και βελονες ξεχωριστα αν ξερει τι περιπου χρειαζεται και σιγουρα βγαινει λιγο πιο φθηνο , επαναλαμβανω αρκει να εχει κανει τη μελετη του και να δει τι αναγκες εχει σε βελονα και τα οποια ζιγκλερ ρελαντι ή κυριο . Φυσικα διαφερει απο μηχανακι σε μηχανακι , αλλο σεταρισμα θελει το ενα αλλο το αλλο , ακομα και ενα δυο ιδια μοντελα μπορει να εχουν διαφορετικες αναγκες αναλογα με τις οποιες μοντες(εξατμιση & εισαγωγη αερα , βλεπε φιλτρο αερα & ανοιγμα φιλτροκουτιου) εχουν γινει . 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες