themata 2.569 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Για όσους αρέσκονται σε συγκρίσεις: στο http://sportrider.com/bikes/dynos/ θα βρείτε δυναμομετρήσεις του περιοδικού για τα μοντέλα που έχει τεστάρει... στο http://sportrider.com/bikes/146_perf_nums/ θα βρείτε μετρήσεις επιδόσεων (400άρι, ρεμπρίζ, τελική ταχύτητα κλπ) στο http://sportrider.com/bikes/146_Weights_Measurements/ υπάρχουν οι λοιπές μετρήσεις (βαρος, ίπποι, ροπή κλπ) Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 572 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 ...το "ερημο" το gs 1200 δεν το μετραει κανεις??? :D Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
D_artaGian 271 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Δεν πιάνεται αυτο ρε γεράκι !!! :D :D Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Eίπαμε, δεν παίρνει κανείς ΒΜW για ισχύ και ροπές και επιδόσεις... Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 572 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 ..ε..για ροπες το συζηταμε.. :D :D ...οταν με 6η και 2000 σαλ..."φευγεις"... Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Αυτό δεν είναι ίδιον των BMW.... όλες οι δικύλινδρες παρόμοιου κυβισμού φεύγουν στις 2000 στροφές... Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 572 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 ..και οι BMW μαζι τους!Καμμια αντιρρηση!! :D Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Ωστόσο, οι περισσότερες από τις δικύλινδρες αυτές έχουν κόκκινα σαφώς ψηλότερα από τις BMW, και μαζί ψηλότερες τελικές... Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 572 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 ...εγω παντως,στα διαγραμματα ροπων, ιπποδυναμεων της κατηγοριας(και στα συγκριτικα)ααλλα βλεπω! (γμτ..δεν εχω εδω scanner!! ) Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
μάθο... 10.136 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 οι ΒΜW δεν ειναι για δυναμομετρησεις κατα την αποψη μου...ειναι για μια ζωη που θα παει... Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sarevock 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Δυναμομετρηση σε "κτηνη" οχι σε ...... ...ΜΜΜ ! χιχιχιχι Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
D_artaGian 271 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Οκ Sare...και παλι εχεις την καλυτερη μηχανη-εταιρια κλπ κλπ κλπ κλπ Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sarevock 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2006 Οκ Sare...και παλι εχεις την καλυτερη μηχανη-εταιρια κλπ κλπ κλπ κλπ <{POST_SNAPBACK}> Πλακα κανουμε αγορινα, μην αρπαζεσαι! Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 572 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2006 ...Δεν αρπαζεται "η αγορινα"...."πλακα" κανει, και "αυτη"!!!! :lol: :lol: :lol: ...Λοιπον...Μιας και μιλουσαμε για ΡΟΠΕΣ!... 1.Απο το περιοδικο ΜΟΤΟ,τευχος 330(mega test on-off) (oι τιμες,ολες στον τροχο) BMW R 1200 GS:(hp/rpm)86.5/7600 (kgm/rpm)9,6/5700 KTM LC8 950 ADV:92,4/7800 8,8/6500 APRILIA ETV 1000:90,8/8300 8,5/6500 VARADERO XL 1000 V:83,5/7100 9.3/5900 KLV 1000:90,8/8200 8,9/4500 V-STROM 1000:91,5/8400 9,2/4500 2.Apo 0-300,τευχος 102(συγκριτικο on-off) (oι τιμες,παλι,"πραγματικες") ΒΜW R 1200 GS:(hp/rpm)89/7500 (kgm/rpm)10,2/5800 APRILIA ETV 1000:88,9/8500 8/6600 DUCATI MULTISTRADA 1000 S (duc-duc! :lol: )85,2/8050 8,6/5950 VARADERO:84,1/7300 9.3/6100 KAWA KLV 1000:93,4/8200 9,1/4700 KTM LC8 950 ADV:91,2/9000 8,6/6500 V-SROM 1000:94,8/8200 9,3/4500 Περα απο τις οποιες αποκλισεις(αλλα δυναμομετρα,τροπος μετρησης,διαφορετικες μοτοσυκλεττες σε διαφορετικη κατασταση κλπ κλπ) νομιζω οτι γινεται σαφες το ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ,ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ,ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ! thanks :) Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sarevock 13 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2006 ...Δεν αρπαζεται "η αγορινα"...."πλακα" κανει, και "αυτη"!!!! :lol: :lol: :lol: <{POST_SNAPBACK}> Πλακα κανει... πλακα κανει! Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
deusXT 8 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2006 εχοντας ακούσει ότι το λίτρο βγάζει ροπή περί τα 11-12 κειτζι και βλέποντας τα νουμερα θα κατουρηθω στα γέλια όταν η γιαμαχα βγάλει το ΧΤ μου σε λίτρο (660 5.9 κειτζι) με 12 κειτζι ροπή και 90+ αλογα με 1 κύλινδρο σα βαρέλι.... εννοείται ότι θα σας κάνω όλόυς δώρο πάμπερΖΖΖΖ και μετα θα ξηλώσω το κυλινδρόνι να πιω μπυρα! Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
μάθο... 10.136 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2006 Συ..ΡΟΠΗ....αζεις Θαναση... :P :P :P Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gdevelek 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2006 Περα απο τις οποιες αποκλισεις(αλλα δυναμομετρα,τροπος μετρησης,διαφορετικες μοτοσυκλεττες σε διαφορετικη κατασταση κλπ κλπ) νομιζω οτι γινεται σαφες το ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ,ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ,ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ! thanks :) <{POST_SNAPBACK}> Μα τι λες τώρα... Δεν ξέρεις πως η ροπή είναι ΑΜΕΣΑ συνδεδεμένη με τον κυβισμό;;; Δεδομένου λοιπόν ότι στα μοντέλα που παραθέτεις η BMW έχει πλεονέκτημα 200+ κυβικών από ΟΛΕΣ τις άλλες, είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΚΟ να υπερέχει και σε ροπή!!! Εξάλλου όσο μεγαλύτερος είναι ο κυβισμός, τόσο πέφτουν και οι στροφές της μέγιστης ροπής. Αν δεν υπερείχε σε ροπή, οι μηχανικοί της εταιρίας θα έπρεπε να παραιτηθούν ομαδικά. Στην ισχύ όμως τα χαλάει! ΠΑΡΑ τo πλεονέκτημα των 200+ κυβικών, υπολείπεται ΚΑΙ της V-strom ΚΑΙ της Aprilia ΚΑΙ της ΚΤΜ σε ισχύ! Κι αν θέλεις να συγκρίνεις σε όμοια κυβικά, βάλε μια 850άρα BMW δίπλα στην TDM850. Έχεις κάθε δικαίωμα να λατρεύεις τη μηχανή σου και να 'σαι καλά να τη χαίρεσαι, αλλά τα νούμερα ΔΕΝ είναι στο πλευρό σου. Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 572 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2006 ... μαλλον πρεπει να ξαναδιαβασεις τι εχω γραψει εγω, και τι εσυ στα προοηγηθεντα posts μας.. :) :) (και οσο αναφορα κυβικα,ροπες,ιπποδυναμεις και γενικα το τι ζηταει ο καθενας απο το μηχανακι του,ομολογω την πληρη μου αγνοια επι του θεματος,και sorry για την ενοχληση..απλα τα γ@μημεν@ τα νουμερα με μπερδεψαν... ) :lol: :lol: :lol: Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
themata 2.569 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 26 , 2006 Να και μερικά γραφήματα για ορισμένα μοντέλα μετά από το Power Commander http://www.nolenmotors.nl/Homepage%20nolen...20Grafieken.htm Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2008 Να και μερικά γραφήματα για ορισμένα μοντέλα μετά από το Power Commander http://www.nolenmotors.nl/Homepage%20nolen...20Grafieken.htm Ωραια τα γραφηματα,αλλα δεν μας λενε ποτε ποσο αυξανετε η καταναλωση με ενα τετοιο μαραφετι.Αν με την τοποθετηση ενος παουερ κομαντερ πρεπει να σταματαω καθε 170χλμ για βενζινη,τι να το κανω? Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
themata 2.569 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2008 το Power commander βελτιωνει την καυση του κινητηρα (όταν επιδεχεται βελτίωση) οπότε δεν είναι υποχρεωτικό ότι αυξανει την καταναλωση, το αντίθετο μάλιστα. Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
THEOD 17 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2008 ...Δεν αρπαζεται "η αγορινα"...."πλακα" κανει, και "αυτη"!!!! :lol: :lol: :lol: ...Λοιπον...Μιας και μιλουσαμε για ΡΟΠΕΣ!... 1.Απο το περιοδικο ΜΟΤΟ,τευχος 330(mega test on-off) (oι τιμες,ολες στον τροχο) BMW R 1200 GS:(hp/rpm)86.5/7600 (kgm/rpm)9,6/5700 KTM LC8 950 ADV:92,4/7800 8,8/6500 APRILIA ETV 1000:90,8/8300 8,5/6500 VARADERO XL 1000 V:83,5/7100 9.3/5900 KLV 1000:90,8/8200 8,9/4500 V-STROM 1000:91,5/8400 9,2/4500 2.Apo 0-300,τευχος 102(συγκριτικο on-off) (oι τιμες,παλι,"πραγματικες") ΒΜW R 1200 GS:(hp/rpm)89/7500 (kgm/rpm)10,2/5800 APRILIA ETV 1000:88,9/8500 8/6600 DUCATI MULTISTRADA 1000 S (duc-duc! :lol: )85,2/8050 8,6/5950 VARADERO:84,1/7300 9.3/6100 KAWA KLV 1000:93,4/8200 9,1/4700 KTM LC8 950 ADV:91,2/9000 8,6/6500 V-SROM 1000:94,8/8200 9,3/4500 Περα απο τις οποιες αποκλισεις(αλλα δυναμομετρα,τροπος μετρησης,διαφορετικες μοτοσυκλεττες σε διαφορετικη κατασταση κλπ κλπ) νομιζω οτι γινεται σαφες το ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ,ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ,ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ! thanks :) Το να έχεις πλεονέκτημα +20% σε κυβικά σε σχέση με ΟΛΑ τα ανταγωνιστικά μηχανάκια και να καταφέρνεις (γιατί προσπάθεια θέλει για να το πετύχεις...) να έχεις ΚΑΤΩ από τον μέσο όρο ιπποδύναμη, και από 3 έως 10% διαφορά στην ροπή...εεεε δεν είναι δα και κανένα σπουδαίο κατόρθωμα... Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
veligekas 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2008 το Power commander βελτιωνει την καυση του κινητηρα (όταν επιδεχεται βελτίωση) οπότε δεν είναι υποχρεωτικό ότι αυξανει την καταναλωση, το αντίθετο μάλιστα. Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 572 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2008 Το να έχεις πλεονέκτημα +20% σε κυβικά σε σχέση με ΟΛΑ τα ανταγωνιστικά μηχανάκια και να καταφέρνεις (γιατί προσπάθεια θέλει για να το πετύχεις...) να έχεις ΚΑΤΩ από τον μέσο όρο ιπποδύναμη, και από 3 έως 10% διαφορά στην ροπή...εεεε δεν είναι δα και κανένα σπουδαίο κατόρθωμα... Eννοεις σε σχεση με τα παραπανω κυβικα ε? (Αν και η ιπποδυναμη δεν ειναι το ζητουμενο στην κατηγορια, αλλα η αποδιδομενη ροπη στις χαμηλες σ.α.λ.) Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες