Jump to content
Sign in to follow this  
themata

Δυναμομετρήσεις και Επιδόσεις μοτοσυκλετων...

Recommended Posts

Για όσους αρέσκονται σε συγκρίσεις:

στο http://sportrider.com/bikes/dynos/

θα βρείτε δυναμομετρήσεις του περιοδικού για τα μοντέλα που έχει τεστάρει...

στο http://sportrider.com/bikes/146_perf_nums/

θα βρείτε μετρήσεις επιδόσεων (400άρι, ρεμπρίζ, τελική ταχύτητα κλπ)

στο http://sportrider.com/bikes/146_Weights_Measurements/

υπάρχουν οι λοιπές μετρήσεις (βαρος, ίπποι, ροπή κλπ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωστόσο, οι περισσότερες από τις δικύλινδρες αυτές έχουν κόκκινα σαφώς ψηλότερα από τις BMW, και μαζί ψηλότερες τελικές... :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...εγω παντως,στα διαγραμματα ροπων, ιπποδυναμεων της κατηγοριας(και στα συγκριτικα)ααλλα βλεπω! :rolleyes: (γμτ..δεν εχω εδω scanner!! :blush: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Οκ Sare...και παλι εχεις την καλυτερη μηχανη-εταιρια κλπ κλπ κλπ κλπ  :surrender:

:tease:  :tease:

<{POST_SNAPBACK}>

Πλακα κανουμε αγορινα, μην αρπαζεσαι! :winking:

:surrender:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...Δεν αρπαζεται "η αγορινα"...."πλακα" κανει, και "αυτη"!!!! :lol: :lol: :lol:

...Λοιπον...Μιας και μιλουσαμε για ΡΟΠΕΣ!...

1.Απο το περιοδικο ΜΟΤΟ,τευχος 330(mega test on-off)

(oι τιμες,ολες στον τροχο)

BMW R 1200 GS:(hp/rpm)86.5/7600

(kgm/rpm)9,6/5700

KTM LC8 950 ADV:92,4/7800

8,8/6500

APRILIA ETV 1000:90,8/8300

8,5/6500

VARADERO XL 1000 V:83,5/7100

9.3/5900

KLV 1000:90,8/8200

8,9/4500

V-STROM 1000:91,5/8400

9,2/4500

2.Apo 0-300,τευχος 102(συγκριτικο on-off)

(oι τιμες,παλι,"πραγματικες")

ΒΜW R 1200 GS:(hp/rpm)89/7500

(kgm/rpm)10,2/5800

APRILIA ETV 1000:88,9/8500

8/6600

DUCATI MULTISTRADA 1000 S

(duc-duc! :lol: )85,2/8050

8,6/5950

VARADERO:84,1/7300

9.3/6100

KAWA KLV 1000:93,4/8200

9,1/4700

KTM LC8 950 ADV:91,2/9000

8,6/6500

V-SROM 1000:94,8/8200

9,3/4500

Περα απο τις οποιες αποκλισεις(αλλα δυναμομετρα,τροπος μετρησης,διαφορετικες μοτοσυκλεττες σε διαφορετικη κατασταση κλπ κλπ) νομιζω οτι γινεται σαφες το ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ,ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ,ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ! thanks :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
...Δεν αρπαζεται "η αγορινα"...."πλακα" κανει, και  "αυτη"!!!! :lol:  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Πλακα κανει... πλακα κανει! :yawn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εχοντας ακούσει ότι το λίτρο βγάζει ροπή περί τα 11-12 κειτζι και βλέποντας τα νουμερα θα κατουρηθω στα γέλια όταν η γιαμαχα βγάλει το ΧΤ μου σε λίτρο (660 5.9 κειτζι) με 12 κειτζι ροπή και 90+ αλογα με 1 κύλινδρο σα βαρέλι.... εννοείται ότι θα σας κάνω όλόυς δώρο πάμπερΖΖΖΖ :ph34r::baby::tease:

και μετα θα ξηλώσω το κυλινδρόνι να πιω μπυρα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Περα απο τις οποιες αποκλισεις(αλλα δυναμομετρα,τροπος μετρησης,διαφορετικες μοτοσυκλεττες σε διαφορετικη κατασταση κλπ κλπ)  νομιζω οτι γινεται σαφες το ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ,ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ,ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ!  thanks :)

<{POST_SNAPBACK}>

Μα τι λες τώρα...

Δεν ξέρεις πως η ροπή είναι ΑΜΕΣΑ συνδεδεμένη με τον κυβισμό;;;

Δεδομένου λοιπόν ότι στα μοντέλα που παραθέτεις η BMW έχει πλεονέκτημα 200+ κυβικών από ΟΛΕΣ τις άλλες, είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΚΟ να υπερέχει και σε ροπή!!! Εξάλλου όσο μεγαλύτερος είναι ο κυβισμός, τόσο πέφτουν και οι στροφές της μέγιστης ροπής.

Αν δεν υπερείχε σε ροπή, οι μηχανικοί της εταιρίας θα έπρεπε να παραιτηθούν ομαδικά.

Στην ισχύ όμως τα χαλάει!

ΠΑΡΑ τo πλεονέκτημα των 200+ κυβικών, υπολείπεται ΚΑΙ της V-strom ΚΑΙ της Aprilia ΚΑΙ της ΚΤΜ σε ισχύ!

Κι αν θέλεις να συγκρίνεις σε όμοια κυβικά, βάλε μια 850άρα BMW δίπλα στην TDM850.

Έχεις κάθε δικαίωμα να λατρεύεις τη μηχανή σου και να 'σαι καλά να τη χαίρεσαι, αλλά τα νούμερα ΔΕΝ είναι στο πλευρό σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

... :wacko::wacko: μαλλον πρεπει να ξαναδιαβασεις τι εχω γραψει εγω, και τι εσυ στα προοηγηθεντα posts μας.. :) :) (και οσο αναφορα κυβικα,ροπες,ιπποδυναμεις και γενικα το τι ζηταει ο καθενας απο το μηχανακι του,ομολογω την πληρη μου αγνοια επι του θεματος,και sorry για την ενοχληση..απλα τα γ@μημεν@ τα νουμερα με μπερδεψαν... :sorry: )

:lol: :lol: :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να και μερικά γραφήματα για ορισμένα μοντέλα μετά από το Power Commander

http://www.nolenmotors.nl/Homepage%20nolen...20Grafieken.htm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Να και μερικά γραφήματα για ορισμένα μοντέλα μετά από το Power Commander

http://www.nolenmotors.nl/Homepage%20nolen...20Grafieken.htm

:_thumbsup: Ωραια τα γραφηματα,αλλα δεν μας λενε ποτε ποσο αυξανετε η καταναλωση με ενα τετοιο μαραφετι.Αν με την τοποθετηση ενος παουερ κομαντερ πρεπει να σταματαω καθε 170χλμ για βενζινη,τι να το κανω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το Power commander βελτιωνει την καυση του κινητηρα (όταν επιδεχεται βελτίωση) οπότε δεν είναι υποχρεωτικό

ότι αυξανει την καταναλωση, το αντίθετο μάλιστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
...Δεν αρπαζεται "η αγορινα"...."πλακα" κανει, και "αυτη"!!!! :lol: :lol: :lol:

...Λοιπον...Μιας και μιλουσαμε για ΡΟΠΕΣ!...

1.Απο το περιοδικο ΜΟΤΟ,τευχος 330(mega test on-off)

(oι τιμες,ολες στον τροχο)

BMW R 1200 GS:(hp/rpm)86.5/7600

(kgm/rpm)9,6/5700

KTM LC8 950 ADV:92,4/7800

8,8/6500

APRILIA ETV 1000:90,8/8300

8,5/6500

VARADERO XL 1000 V:83,5/7100

9.3/5900

KLV 1000:90,8/8200

8,9/4500

V-STROM 1000:91,5/8400

9,2/4500

2.Apo 0-300,τευχος 102(συγκριτικο on-off)

(oι τιμες,παλι,"πραγματικες")

ΒΜW R 1200 GS:(hp/rpm)89/7500

(kgm/rpm)10,2/5800

APRILIA ETV 1000:88,9/8500

8/6600

DUCATI MULTISTRADA 1000 S

(duc-duc! :lol: )85,2/8050

8,6/5950

VARADERO:84,1/7300

9.3/6100

KAWA KLV 1000:93,4/8200

9,1/4700

KTM LC8 950 ADV:91,2/9000

8,6/6500

V-SROM 1000:94,8/8200

9,3/4500

Περα απο τις οποιες αποκλισεις(αλλα δυναμομετρα,τροπος μετρησης,διαφορετικες μοτοσυκλεττες σε διαφορετικη κατασταση κλπ κλπ) νομιζω οτι γινεται σαφες το ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ,ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ,ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ! thanks :)

Το να έχεις πλεονέκτημα +20% σε κυβικά σε σχέση με ΟΛΑ τα ανταγωνιστικά μηχανάκια και να καταφέρνεις (γιατί προσπάθεια θέλει για να το πετύχεις...) να έχεις ΚΑΤΩ από τον μέσο όρο ιπποδύναμη, και από 3 έως 10% διαφορά στην ροπή...εεεε δεν είναι δα και κανένα σπουδαίο κατόρθωμα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
το Power commander βελτιωνει την καυση του κινητηρα (όταν επιδεχεται βελτίωση) οπότε δεν είναι υποχρεωτικό

ότι αυξανει την καταναλωση, το αντίθετο μάλιστα.

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Το να έχεις πλεονέκτημα +20% σε κυβικά σε σχέση με ΟΛΑ τα ανταγωνιστικά μηχανάκια και να καταφέρνεις (γιατί προσπάθεια θέλει για να το πετύχεις...) να έχεις ΚΑΤΩ από τον μέσο όρο ιπποδύναμη, και από 3 έως 10% διαφορά στην ροπή...εεεε δεν είναι δα και κανένα σπουδαίο κατόρθωμα...

Eννοεις σε σχεση με τα παραπανω κυβικα ε? (Αν και η ιπποδυναμη δεν ειναι το ζητουμενο στην κατηγορια, αλλα η αποδιδομενη ροπη στις χαμηλες σ.α.λ.)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...