Jump to content

Recommended Posts

Ρε συς, έχω φάει ένα σκάλωμα τώρα και θέλω τα φώτα σας..

Ξέρω έναν μηχανικό ο οποίος έλεγε για ένα ΧΤ που είχε στο συνεργείο του και το πούλαγε για χάρη γνωστού του, οτι ήθελε μπαταρία.

Αλλαγή με λίγα λόγια, αλλά μου ανέφερε οτι αυτό κοστίζει 100?.

Και τρελένομε εγώ σκεπτόμενος οτί στο αμάξι η μπαταρία κλειστού τύπου που πήραμε πρόσφατα είχε κοντα στα 60??

Λογικά καλά θυμάμε..

Είναι λογικό σε μηχανάκι να υπάρχει τέτοια διαφορά τιμής?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως που πήρα πρόσφατα, YASA κλειστού τύπου 12v-14A την πλήρωσα παπορίσια στα 90 ευρώ, και ήταν και η καλύτερη τιμή που βρήκα. Το έψαξα αρκετά εννοείται.

Η αντίστοιχη που έχω εφεδρική, YASA 12v-12A κάπου στα 80 πάει νομίζω.

Πάντως αν σου κάνει η δικιά μου, η εφεδρική, έλα πάρτην, θα σου τη δώσω 40 ευρώ γιατί δεν την χρειάζομαι, τσάμπα χώρο πιάνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πριν 5 μήνες περίπου άλλαξα μπαταρία με 50? αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι υπήρχαν και κάποιες με 35? κάτι MARCO POLO κτλ. αλλά αυτές πρέπει να είναι τελείως για τον φ@υτσο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο klx250 που ειχα ειχε χρειαστει 2 φορες μπαταρια , και τις δυο του ειχα βαλει "ιμιτσαιον" , 30 ευρω , τη πρωτη φορα κρατησε ενα χρονο αλλα μου την ειχε ξελιγωσει ο μικρος οταν προσπαθουσε να το βαλει μπροστα 2 βδομαδες παρατημενο χωρις τσοκ...

Η αλλη κρατησε 4 χρονια . Το ιδο νομιζω θα κραταγε και η πρωτη αν δεν την ειχε τσακισει... :ranting:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοτο ΜΙΧΑΣ μιχαλακοπούλου κλειστού τύπου ένα 30αρι euros και σε βγάζει ένα χρόνο στην χειρότερη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aha, μάλιστα.. Thanks guys ;)

Τότε ο μηχανικός μου απλά θα μιλάει για κάποια καλή μαρκα.

Αλλά απ'οτι βλέπω και οι ημιτασιόν την δουλειά τους την κάνουν :P

Θα δώ τι παίζει ανάλογα με τα λευτά ;)

Thanks guys ^^

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

10 χρόνια μετά τι τιμές υπάρχουν?

Αυτή εδώ η YUASA YTX9-BS στα 35 € να είναι γνήσια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα, ναι γιατί όχι.

Θυμάμαι ότι η Yuasa έχει τρεις ποιότητες και τιμές, made in China, made in Taiwan και made in Japan με τις τελευταίες να είναι πιο ακριβές αλλά συνήθως κρατάνε πιο πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ακριβως. Το ονομα Yuasa δε σημαινει απο μονο του τιποτα πια. Αντι για yuasa κινεζικη θα προτιμουσα αλλη κινεζικη για να αποφυγω το."Φορο Ονιματος".  Εχω ακούσει καλά λόγια για τις Haijiu, για κάνε μια ψαχτικη.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε GS. Τις βάζει η Yamaha στα καινούρια της από όσο ξέρω. Έβαλα στο innova από την άνοιξη αν θυμάμαι καλά. Μια χαρά μέχρι τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 3/12/2019 at 8:15 ΠΜ, το μέλος antheod έγραψε:

10 χρόνια μετά τι τιμές υπάρχουν?

Αυτή εδώ η YUASA YTX9-BS στα 35 € να είναι γνήσια?

το γραφει taiwan.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ από unibat δεν έμεινα ικανοποιημένος βέβαια οφείλω να πω ότι το μηχανάκι έφαγε ακινησία καραντίνας. 

Ανεξαρτήτως χρημάτων ποια θεωρείτε ότι είναι η καλύτερη μπαταρία που μπορούμε να βάλουμε στο  ΧΤ 600e; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικα ειναι θεμα αν το οχημα κυκλοφορει συνεχεια η οχι , αν κυκλοφορει θα αντεξει και αρκετα . Φυσικα ειναι και θεμα μαρκας και που φτιαχνεται η μπαταρια ( japan , taiwan κλπ)

Yuasa japan στο cbr και με προβλημα ανορθωτη εβγαλε 6 χρονια

Yuasa taiwan στο cbr εβγαλε 3 χρονια , με ιδια χρηση

Και μετα εβαλα μια BS ,  την εχω 4 χρονια και ειμαι ευχαριστημενος , δεν θυμαμαι καν που εχει φτιαχτει

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικός παράγοντας για την μακροζωία της μπαταρίας είναι ή προετοιμασία της.

Βάζουμε τα υγρά της και την αφήνουμε τουλάχιστον για μισή ώρα. Μετά τη φορτίζουμε με το 10% της χωρητικότητας της σε Ah για 10 ώρες.

Αν δεν κυκλοφορούμε συχνά κάνουμε συντηρητικά μία φόρτιση όποτε κριθεί αναγκαίο. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ένα μαγαζί, μου πρότειναν αυτή για πιο δυνατή μπαταρία (πάντα για ΧΤ 600e μιλάμε): https://www.skroutz.gr/s/6662968/Varta-Powersports-AGM-9Ah-TTZ12S-BS-TTZ12S-4.html?from=account_favorites

 

Μου την αφήνει 55€ και 40€ την κλασική yuasa. Στο αμάξι είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος από Varta, σε μηχανή δεν έχω εμπειρία. Να κάνω την δοκιμή λέτε ή δεν αξίζει/ταιριάζει; 

Και αυτήν μου πρότειναν: https://www.mrbattery.gr/ell/product/ET12A-BSYT12A-BS-Mpataria-Motosykletas-EXIDE-AGM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω αν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στην συγκεκριμένη εφαρμογή (XT600) αλλά η varta δίνει 200A στην εκκίνηση ενώ η άλλη 130, ας μας πει 2-3 πραγματάκια κάποιος που γνωρίζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τάσο η Varta είναι μισό εκατοστό ψηλότερη από την κλασική για ΧΤ, δηλαδή σαν την yuasa σου συν 0,5 εκατοστά.  Θα χωράει λες; Αυτήν τη στιγμή είναι μακρυά το ΧΤ και δεν μπορώ να πάω να δω τι περιθώριο έχει πριν την αγοράσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα η γνώμη μου είναι αν δεν βάλεις την κλασσική YTX9BS και θες να δώσεις κάτι παραπάνω, να δώσεις το παραπάνω κασέρι και να πας σε μια λιθίου να γλυτώσεις και λίγο βάρος. Αλλιώς πάρε την κλασσική yuasa και φάε τα υπόλοιπα σε τίποτα πιτογυρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Εμένα η γνώμη μου είναι αν δεν βάλεις την κλασσική YTX9BS και θες να δώσεις κάτι παραπάνω, να δώσεις το παραπάνω κασέρι και να πας σε μια λιθίου να γλυτώσεις και λίγο βάρος. Αλλιώς πάρε την κλασσική yuasa και φάε τα υπόλοιπα σε τίποτα πιτογυρα.

Ήθελα να βάλω λιθίου για πολλούς λόγους μεταξύ των οποίων και το βάρος, αλλά λίγο πολύ όλοι μου είπαν πως δεν αξίζει στο ΧΤ (αυτό άς πούμε ότι το προσπερνώ) αλλα και ότι δεν είναι καλή η εφαρμογή σε παλιάς τεχνολογίας μοτοσικλέτα. Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, ο ένας μπαταριάς μου είπε πως αν θέλω να βάλω λιθίου  καλό θα ήταν πρώτα να αλλάξω ανορθωτή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να

Την 10/12/2020 at 2:25 ΜΜ, το μέλος antheod έγραψε:

Βασικός παράγοντας για την μακροζωία της μπαταρίας είναι ή προετοιμασία της.

Βάζουμε τα υγρά της και την αφήνουμε τουλάχιστον για μισή ώρα. Μετά τη φορτίζουμε με το 10% της χωρητικότητας της σε Ah για 10 ώρες.

Αν δεν κυκλοφορούμε συχνά κάνουμε συντηρητικά μία φόρτιση όποτε κριθεί

Να κεράσεις μια τσίχλα τον μπαταριά σου, καλύτερα να μασάει.

Οι controller μέσα στις μπαταρίες Ηλιθίου τα φτιάχνουν όλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Να

Να κεράσεις μια τσίχλα τον μπαταριά σου, καλύτερα να μασάει.

Οι controller μέσα στις μπαταρίες Ηλιθίου τα φτιάχνουν όλα.

Ποια θα πρότεινες εσύ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...