Jump to content
NICK74GR

HONDA VARADERO 125 CC - ΑΞΙΖΕΙ;

Recommended Posts

Καλησπέρα σ' όλους. Ενδιφέρομαι ν' αγοράσω για πρώτη φορά μηχανή. Έχω ελάχιστη πείρα. Είδα σ' ενα site, την VARADERO, 125 κκ. Μεταχειρισμένη του 2002 και 2003 παίζει στα 2000 ευρώ κυρίως. Είναι τα λεφτά που μπορώ να δώσω. Είναι ελαφρύ μηχανάκι, αξιόπιστο θέλω να πιστεύω. Απο επιδόσεις δεν νομίζω να πηγαίνει πάνω απο 130, αλλά για την δουλειά που το θέλω με ικανοποιεί. Ποιές ειναι οι απόψεις σας και οι εντυπωσεις αν κάποιοι έχουν ανέβει στη συγκεκριμένη μηχανή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με μόλις 125 κυβικά το μικρό Varadero τα βρίσκει πολύ σκούρα με το μεγάλο βάρος του (για τα κυβικά του). Οι επιδόσεις του δικύλινδρου 125άρη κινητήρα είναι σχεδόν ίδιες με αυτές του παπιού της Honda (Innova 125). Τα 130 χ.α.ω που λες μόνο σε κατηφόρα θα τα δεις ενώ με την παραμικρή ανωφέρεια που θα συναντήσεις, θα πρέπει να κατεβάσεις ακόμη και 2 σχέσεις και να στείλεις το στροφόμετρο στα ύψη για να δεις ... προκοπή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν θα στο συνιστουσα..

Αν και δεν το εχω καβαλησει ποτε, απο αποψεισ που ακουω και διαβαζω εχω αποκομισει οτι δεν παει μια, ακομα καιγια τα δεδομενα των κυβικων του..

Καλυτερα δες προσ cbf250, ybr250 ;h ninja250r που τα καλυπτει το α1 διπλωμα και κινουνται πολυ πιο αξιοπρεπως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο άποψη διπλώματος ειμαι καλυμένος. Έχω απεριορίστων κυβικών. Στο οικονομικό κολλάω και στην απειρία μου. Δεν θέλω στύλ ΑΧ1 - ANHELLO - KLE. Το CBR μου αρέσει, το 400, αλλά το πιθανότερο ειναι να είναι σπασμένο. Μετά κάτι σε custom. Όχι virago βέβαια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Απο επιδόσεις δεν νομίζω να πηγαίνει πάνω απο 130,

πανω απο ποσα???? :lol: :lol: :lol:

μια χαρα μηχανακι ειναι και μουρατο. αν σου αρεσει χτυπα το αλλα μην εχεις τετιες προσδοκιες απο 125σσ... :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Varadero στα 125cc για μενα,ειναι μαλλον πεταμενα λεφτα αν θελεις σε σχεση αποδοση-τιμης...Τωρα αν εσενα σου αρεσει,τοτε αλλαζει.Δεν θα το προτεινα...Καλυτερα βρες κανενα με λιγοτερο φανταχτερο ονομα(λες κι εχουν σχεση το 1000αρι με το 125αρι Varadero ...)αλλά που να σε ικανοποιει περισσοτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πιστευω οτι δεν υπαρχει πιο ανετο μηχανακι 125cc απ' οτι ειναι το varadero. επισις πιστευω οτι με λιγα 125αρια θα περασεις με τοσι ανεσι απο τις λακουβες της πολης. αλλα μεχρι εκει....

τα μεγαλα του αρνητικα ειναι δυο... πρωτον ειναι πολυ ακριβο για την κατηγορία του, και δευτερον ειναι απελπιστικα αργο. κ δεν εννοω αργο ωστε να ειναι ανετο για εναν αρχαριο. εννοω αργο σε σημειο που να σε ταλαιπωρει. ειδικα ετσι κ εισαι κ με δεφτερο ατομο... την εβαψες... θα περνανε διπλα σου τα πιτσιρικια με τα παπια, και θα σε κοροϊδεύουν...

βεβαια αν εδω εχουμε να κανουμε και με την παραμετρο 'ερωτας με το συγκεκριμενο μηχανακι', τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα. τσιμπα το και καλοριζικο... ;-)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παρε καλυτερα το YBR125. Με 2000? το παιρνεις καινουριο σε οποιο χρωμα θες και παει καλυτερα απο το βαρυ varadero. Απ'την αλλη με αυτα τα λεφτα μπορεις να βρεις και μεταχειρησμενο CBF250 που μπορει να πιασει τα 130 που θες. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχετε δίκιο για την απόδοση, ειμαι και εγώ 98 κιλά!! Το θέμα ειναι ότι αν έχω και άλλον πίσω, όντως θα έχω πρόβλημα!!

Σας ευχαριστώ όλους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Έχετε δίκιο για την απόδοση, ειμαι και εγώ 98 κιλά!! Το θέμα ειναι ότι αν έχω και άλλον πίσω, όντως θα έχω πρόβλημα!!

Σας ευχαριστώ όλους.

Σιγουρα θα εχεις μεγαλο προβλημα και με τετοιο βαρος συχνα θα τα βρισκει μπαστουνια το varaderακι, ειναι αδυναμο και θα σε κουρασει.Αποψη μου αφου λες οτι εισαι και αρχαριος ξεκινα με κατι στα 250 ή στα 400,προσπαθησε να διαθεσεις λιγα χρηματα παραπανω και θα κανεις σαφως καλυτερη επιλογη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σωστά. Ενα 250άρι είναι σαφώς καλύτερη επιλογή, αν μιλάμε για μοτοσυκλέτα, σε σχέση με τα 125 κυβικά. Το Varaderάκι θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον 250 κ. εκ. για να κινείται αξιοπρεπώς. Τα 125 κ.εκ του πέφτουν πολύ λίγα. Γι' αυτό άλλωστε σταμάτησε να εισάγεται, αφού με τις νέες προδιαγραφές Euro 3 θα ήταν ακόμη πιο αναιμικό σε επιδόσεις.

Τροποποιήθηκε από τον Αιγαιοπλόος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με αφορμή το θέμα του αν αξίζει να πάρει ο συμφορουμίτης NICK74GR ένα μεταχειρισμένο Varadero 125 (που κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει, όπως έγραψα και παραπάνω), έψαξα λίγο να δω αν βγαίνει σήμερα το συγκεκριμένο μηχανάκι. Λοιπόν στην Ελλάδα δεν εισάγεται. Στο ιταλικό site της Honda, υπάρχει και είναι μάλιστα φρεσκαρισμένο εμφανισιακά, όπως βλέπετε και στην παρακάτω φωτό.

MXL1220073SA.jpg

Πάντως, αν αυτό το μηχανάκι έβγαινε στα 250 κ. εκ. κάτι μου λέει ότι θα πήγαινε πολύ καλά εμπορικά (τουλάχιστον στην Ελλάδα). Target group θα ήταν οι νέοι μοτοσυκλετιστές, οι γυναίκες, και όσοι θέλουν ένα πολύ φιλικό, χαμηλό, ελαφρύ και με ελαστικό κινητήρα μοτοσυκλετάκι και δε γουστάρουν με τίποτα τα σκούτερ.

Αραγε, οι εταιρίες ακούνε τις επιθυμίες των πελατών τους; Τί νόημα έχει ένα τέτοιο μηχανάκι στα 125 κ. εκ.; Αφού θα το περνάνε όλα τα 125άρια παπιά. Το μηχανάκι αυτό φωνάζει: 250 κυβικά είναι ο σωστός κυβισμός του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διαβάζω όλα τα σχόλια για το Varadero 125 είμαι κάτοχος του μόλις ένα έτος το μηχανάκι ναι δεν είναι γρήγορο για τα κυβικά του αλλά για καινουργιο οδηγό είναι ότι πιο αξιόπιστο και ασφαλές μεγάλες αναρτήσεις σαν να έχεις μια κανονική on off μηχανή ένα τέλειο μηχανάκι για να κάνεις εισαγωγεί σε μεγάλα κυβικά λόγο του βάρους του εύκολο στην πόλη και το κυριότερο πολύ μα πάρα πολύ καλή κατασκευή αντέχη είναι αυτό που λέμε ο Ιάπωνας στα καλύτερα του πλέον οι μηχανές όπως και τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται με μη ανθεκτικά υλικά με αποτέλεσμα να προκαλούνται συχνά πυκνά ζημιές οπότε οι νέοι καβαλάρηδες άφοβα το Varadero 125 όσο για να το πουλάτε μαγκιά σε κορίτσια και σε άλλους νομίζω η μεγαλύτερη μαγκιά είναι να είστε ασφαλής και να οδηγατε με συνέπεια στο τέλος κερδίζει αυτός που κατάφερε να μην έχει ούτε μια γρατζουνιά γιατί στην χώρα μας είναι σπάνιο φαινόμενο αυτό !

Καλές διαδρομές σε όλους και πάντα κράνος !

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλως ορισες στο MyBike, ολα ωραια και καλα αυτα που γραφεις, αλλα αν σε καποια φαση θελησεις να προσπερασεις ενα προπορευομενο οχημα, πως με ενα μοτερ 15 αλογα και 160-170 κιλα θα μπορεσεις να το κανεις χωρις να κινδυνεψεις..?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλός τον.
Κάτσε να σου πω δύο λόγια. 

Την 13/10/2008 at 6:16 ΜΜ, το μέλος NICK74GR έγραψε:

Καλησπέρα σ' όλους. Ενδιφέρομαι ν' αγοράσω για πρώτη φορά μηχανή. Έχω ελάχιστη πείρα. Είδα σ' ενα site, την VARADERO, 125 κκ. Μεταχειρισμένη του 2002 και 2003 παίζει στα 2000 ευρώ κυρίως. Είναι τα λεφτά που μπορώ να δώσω. Είναι ελαφρύ μηχανάκι, αξιόπιστο θέλω να πιστεύω. Απο επιδόσεις δεν νομίζω να πηγαίνει πάνω απο 130, αλλά για την δουλειά που το θέλω με ικανοποιεί. Ποιές ειναι οι απόψεις σας και οι εντυπωσεις αν κάποιοι έχουν ανέβει στη συγκεκριμένη μηχανή;

Ξεκινάμε...

Όχι.

Ευχαριστώ πολύ.

 

 

Το Varadero πάσχει από σοβαρά θέματα όπως...

  • Δυσεύρετα Ανταλλακτικά (με τσιμπημένες τιμές.)
  • Μόνο Καρμπυρατεράτα θα βρεις, έως το 2006. 
  • Δικύλινδρο, εξού και Διπλάσια έξοδα για σέρβις κινητήρα.
  • Τα μαστόρια θα σε βρίζουν. 
  • Είναι 170 κιλά με ένα μικρό δικύλινδρο μοτέρ, με ότι συνεπάγετε αυτό.

Πίστεψε με το θέμα ανταλλακτικών θα σε στείλει αδιάβαστο. Μπροστινή δισκόπλακα από τον κυρ Σαρακακη θα σου πάει στα 132€ με 14 ημέρες να περιμένεις.
Σου έχω ένα κατάστημα από Αγγλία, όμως... Ευτυχώς εκεί πουλάνε ακόμα. 
Το θέμα συνεχίζει με τις τιμές τον ανταλλακτικών και εν τέλη το πόσα θα κάνεις δαπάνη για σέρβις. Θέλεις 2 μπουζί, από 8€ το κάθε ένα, Θέλεις τουλάχιστον 2 μπουκάλια λάδι γιατί παίρνει 1.3λ το κάρτερ, και ενάμιση όταν του αλλάζεις και φίλτρο λαδιού. 
Το καλό είναι ότι κάποια πράγματα κάνουν από άλλα μηχανάκια πάνω του, με το ποιο διαδεδομένο την σχάρα που είναι από Transalp 650.

Το θέμα του καρμπυρατέρ τώρα... Το Μωροdero έχει κυριολεκτικά μερικά καλά πράγματα τα οποία δεν θα τα βρεις σε άλλα 125ρια. Το ντεπόζιτο του. Ένα ντεπόζιτο ίσαμε με το Transalp. 17.5 Λίτρα εκ του οποίου τα 2.5λ είναι ρεζέρβα με ρουμπινέτο τύπου Transalp. Πάσχει από ανύπαρκτο δείκτη βενζίνης αλλά παλεύεται αυτό. Το μεγαλύτερο του θέμα όμως με το καρμπυρατέρ είναι η κατανάλωση του. Φίλε μιλάμε για ένα 125 το οποίο πίνει (στις καλές του) 4.5λ/100χλμ. Ναι μεν, θα σε βγάλει αυτό το γιγαντιαίο ντεπόζιτο 250χλμ, αλλά στις άσχημες του έχω καταφέρει και έχω ανεβάσει την κατανάλωση του σχεδόν 6λ/100χλμ. Όσο προσεχτηκός και να είσαι, δεν θα σώσεις. (Κάπου εδώ θα πεταχτεί ένας @venzinas και θα με θάψει ολόκληρο... 🤣)

Δικύλινδρο. Καλού κακού, δεν θα βρεις άλλο V κινητήρα στα 125 σε τέτοιο είδος μηχανής. Όμως, θέλεις να σου πω πόσο πάει μια καδένα (timing chain); η ένας τεντωτήρας (timing chain tensioner); 54€ και 43€ αντίστοιχα. Από Τσεχία. Σαρακάκη δεν ρώτησα. Εις διπλούν, συν φλάντζες, συν εργατικά, πας άνετα 200€ για ένα σέρβις. Θα πονέσει το πορτοφόλι σου, και όλα αυτά για ένα... 125 κυβικά ονοφάκι. Κοίταγα για Σούπρα ένα κυλινδροπίστονο... 28€...

Είναι κυριολεκτικά ένα βαρέλι δίχως πάτο (όπως είπε και ο @ShapeshifterGR98) το οποίο ότι και να του κάνεις, θέλει φράγκα.
Άποψη μου; 
Αν έχεις απεριόριστο, πάρε ένα Transalp. Με 2000 βρίσκεις άπειρα. 

Για τα παραπάνω Θέματα όμως, έχει κάποια καλά τα οποία εσύ ο ίδιος πρέπει να κάνεις σύγκριση για το αν αξίζει να το πάρεις, όμως.
Πολύ καλά πράγματα, όπως...

  • Δεν σπάει, δεν χαλάει.
  • Σέλα. 
  • Άνετα πάει Δικάβαλο για μια μακρινή βόλτα. (Results & Experience may vary.)
  • Αίσθημα

Ξεκινάω να σου πω από τώρα ότι αυτό το μοτέρ είναι κυριολεκτικά αθάνατο. Του έχω κάνει 145.000χλμ και είναι του 2001. Λάδια αυτοκινήτου το βάζω, ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΆ. Όσο χωριάτικο λουκάνικο και να του έχω ρίξει, με έβγαζε (και θα με βγάλει, ανάθεμα με!) Ραφήνα-Αθήνα-Πειραιά-Γλυφάδα-Σούνιο-Λαύριο και πάλι Ραφήνα. Όλο το Λεκανοπέδιο της Αττικής έχω κάνει βόλτα με αυτό, δεν καταλαβαίνει χριστό. Ναι, θα μου πεις... Και με παπί το κάνεις όλο αυτό. Ναι, δεν αντιλέγω. Μπορώ όμως να το κάνω χωρίς ο πισινός μου να γίνει αμορτισέρ; Η να πάω με άλλο άτομο χαλαρά την διαδρομή μας; Βοηθάει βέβαια ότι είναι και υδρόψυκτο...

Σέλα. Κάθεσαι και λες "Αυτό δεν είναι 125 ρε φίλε!" μέχρι που θα το δεις από το γκάζι και θα ξενερώσεις. Βέβαια όμως, θα κάθεσαι καλά για όσο το έχεις. Κολλητός είχε πρώτα TW-125, μετά Zontes R250 και τώρα MT-03. Μάντεψε πόσες φορές ένα τρίτο παιδί που έρχεται μαζί μας ανεβαίνει σε εμένα παρά αυτόν. Σαλαμίνα που είχαμε πάει, αυτός με την κοπέλα του πάνω στο Zontes είχανε πεθάνει ενώ εγώ με την δικιά μου άνετα κάναμε το νησί και δύο βόλτες ακόμα. Είχα βάλει και στην μπαγκαζιέρα ένα μαξιλαράκι και ο συνοδηγός ήταν μια χαρά. Μέχρι και τώρα, φίλος από παρέα όταν κάθεται στο Βαραντέρο λέει "Πω... Ξέχασα τι σημαίνει να κάθεσαι σε νορμαλ μοτοσυκλέτα." όσο έριχνε αρκετά θυμωμένη ματιά το ΜΤ του κολλητού... 

Είμαι 1.74 και 75 κιλά. Η κοπέλα μου είναι 1.62 και 65 κιλά. Την ανεβάζω πάνω στο Μωροdero, βάζω πράγματα για παραλία σε μπαγκαζιέρα, τιμόνι και ένα πλαϊνό σάκο και φεύγουμε από Ραφήνα προς Πειραιά για να πάμε από Παραλιακή μέχρι Ανάβυσσο. Δύο πράγματα θα σου πω... Η βενζίνη τότε έκανε 1.48 το λίτρο, και ήταν η ποιο ξεκούραστη διαδρομή που έχω κάνει ποτέ μου. Ναι μεν για πολλούς εδώ δεν είναι τίποτα, αλλά κουτσά στραβά βγαίνει κάνα 100ρι χιλιόμετρα πήγαινε έλα. 

Εν τέλη, αυτές είναι οι δικιές μου απόψεις.

Είναι ένα πανέμορφο 125, το οποίο είναι ένα συρρικνωμένο Transalp-οειδές. Έχει αρκετά θεματάκια τα οποία σε βάζουν σε μειονέκτημα. 
Ωστόσο, εγώ είμαι και μαζόχα που το έχω δύο χρόνια και δεν το έχω διώξει. Τώρα, από εκεί και πέρα, ρώτα ότι θες και θα μάθεις.

spacer.png
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παραβλέπω το ότι θεωρείς αληθή την φράση ''δυο κύλινδροι άρα διπλά έξοδα σέρβις'' που φυσικά δεν ισχύει. Ενα μπουζί παραπάνω στο μεγάλο σέρβις, δεν είναι ''διπλά έξοδα''.

Παραβλέπω ότι γράφεις ένα κείμενο που αναφέρεις ανταλλακτικά, φλάντζες, τιμές κ.ο.κ. και μετά καταλήγεις ότι το μοτέρ δεν παθαίνει τίποτα. Αν δεν παθαίνει τίποτα, όλα αυτά, γιατί έμαθες τιμές εσύ;

Παραβλέπω οτι είσαι άλλος ένας που αναπαράγει τον μύθο ''έχει καρμπυρατέρ άρα πρέπει να καίει πολύ''

Παραβλέπω ότι συγκρίνεις τιμές ανταλλακτικών μοτοσυκλέτας, μικρής μεν μοτοσυκλέτας δε, με παπιοτιμές τύπου κυλινδροπίστονo παπί.

Αυτό που δεν μπορώ να παραβλέψω, είναι το

πριν 36 λεπτά, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

βάζω πράγματα για παραλία σε μπαγκαζιέρα, τιμόνι και ένα πλαϊνό σάκο και φεύγουμε από Ραφήνα προς Πειραιά για να πάμε από Παραλιακή μέχρι Ανάβυσσο.

Εχω δει τύπισες που θέλουνε να τις μαστιγώνουνε. Εχω δει ενήλικες να πείθονται από τον Τσίπρα ότι τους λέει αλήθεια. Εχω δει ανθρώπους να βάζουν το κεφάλι τους σε στόμα λιονταριού. Εχω δει ανθρώπους να παίρνουν GS με την θέλησή τους και να καμαρώνουν κιόλλας.

ΑΥΤΟ το βίτσιο που έχεις εσύ, να μένεις Ραφήνα και να διαπερνάς το LA, το χειρότερο οδηγικά μέρος της Ελληνικής επικράτειας, αυτό που όλοι ΦΕΥΓΟΥΝ όταν θέλουν να οδηγήσουν, για να πας για....μπάνιο, ε αυτό δεν το είχα ξαναδεί.

Οσο ζω μαθαίνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Εχω δει τύπισες που θέλουνε να τις μαστιγώνουνε. Εχω δει ενήλικες να πείθονται από τον Τσίπρα ότι τους λέει αλήθεια. Εχω δει ανθρώπους να βάζουν το κεφάλι τους σε στόμα λιονταριού. Εχω δει ανθρώπους να παίρνουν GS με την θέλησή τους και να καμαρώνουν κιόλλας.

ΑΥΤΟ το βίτσιο που έχεις εσύ, να μένεις Ραφήνα και να διαπερνάς το LA, το χειρότερο οδηγικά μέρος της Ελληνικής επικράτειας, αυτό που όλοι ΦΕΥΓΟΥΝ όταν θέλουν να οδηγήσουν, για να πας για....μπάνιο, ε αυτό δεν το είχα ξαναδεί.

Οσο ζω μαθαίνω.


guess-ill-die-meme-template-5pors.jpg

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Εχω δει ανθρώπους να παίρνουν GS με την θέλησή τους και να καμαρώνουν κιόλλας.

Έχω δει GS1200 που στο καπάκι του βολάν, είχε κάνει πατέντα και είχε βάλει φωτιζόμενο λογότυπο GS που άλλαζε και χρώματα. True story, καλοκαίρι 2021 στην Αθηνών καθώς γυρνούσα από δουλειά.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

ΑΥΤΟ το βίτσιο που έχεις εσύ, να μένεις Ραφήνα και να διαπερνάς το LA, το χειρότερο οδηγικά μέρος της Ελληνικής επικράτειας, αυτό που όλοι ΦΕΥΓΟΥΝ όταν θέλουν να οδηγήσουν, για να πας για....μπάνιο, ε αυτό δεν το είχα ξαναδεί.

Μα... ηταν η αγαπημένη μου διαδρομή όταν έμενα Αθήνα κι ήθελα να μαζέψω δροσιά στις 10 το βράδυ. Οσο ζω μαθαίνω, όπως το πες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...