Jump to content
Sign in to follow this  
lamoun

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων.

Recommended Posts

Ένας μίνι οδηγός για τον έλεγχο των διάκενων των βαλβίδων.

Η δουλεία έγινε σε ένα GS500 του '06, αλλά η διαδικασία δεν είναι ιδιαιτέρως διαφορετική και σε άλλα μηχανάκια. Λίγο μεράκι και το service manual χρειάζονται. Θα ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί χωρίς την βοήθεια του φίλου xampos του οποίου οι παρατηρήσεις απεδείχθησαν ανεκτίμητης αξίας. (Αχχχ... αυτό το ξανθό... και το μελαχρινό ωραίο ήταν... ναι ναι και η τύπισσα στη Yamaha.. :lol: )

Σημαντικό!! Ο κινητήρας να είναι κρύος!

Αρχίζουμε αφαιρώντας την σέλα ώστε να εμφανιστούν οι βίδες που συγκρατούν το ντεπόζιτο στο πλαίσιο. (Σε μηχανάκια πριν το '01 πρέπει να αφαιρεθούν και τα πλαστικά που πιάνουν από την ουρά μέχρι το ντεπόζιτο)

Μπορούμε να αφαιρέσουμε το ντεπόζιτο τελείως, αλλά προτίμησα απλά να το παραμερίσω λίγο.

70397193vt5.jpg

Αφαιρούμε το "crankcase breather" (Ελληνιστί;;; κάτι αναθυμιάσεων είναι :P ) γιατί αλλιώς είναι δύσκολο να αφαιρέσουμε το κάλυμμα της κεφαλής.

91727157nc4.jpg

Ξεβιδώνουμε το κάλυμμα και παρατηρούμε ότι δε βγαίνει..... τί κάνουμε;;;

Αφαιρούμε διάφορα καλούδια!

Pair Valve (πάνω δεξιά) και τη ντίζα του choke.

87666728yf7.jpg

Κάτω από το κάλυμμα φανερώνονται οι εκκεντροφόροι και η καδένα χρονισμού.

Δικύλινδρο τετραβάλβιδο, έχει κανένας πρόβλημα;;; :devil: :lol:

59848506gg1.jpg

Βγάζουμε μπουζί και το κάλυμμα της signal generator (sorry παίδες απο ξενόγλωσσα βιβλία διαβάζω) και με ένα 19 πολύγωνο γυρνάμε τον κινητήρα ώστε να ευθυγραμμίσουμε τα σημάδια όπως ζητάει το manual. Εναλακτικά βάζουμε 6η και γυρνάμε τον τροχό. Όλα κατα τη φορά της κίνησης

Ναι ξέρω χρειάζεται πλύσιμο... :/

84957701kh2.jpg

Με αυτό τον τρόπο θέλουμε να ευθυγραμμίσουμε όπως φαίνεται παρακάτω.

Στην cam position C μετράμε τα διάκενα των εισαγωγής εξαγωγής δεξιού κυλίνδρου και εισαγωγής του αριστερού. Στην D της εξαγωγής του αριστερού.

63902397mu8.jpg

Επόμενο βήμα ο έλεγχος των διάκενων. Παίρνουμε το filler και αρχίζουμε το χώσιμο όπως στη φωτό.

25312552pc3.jpg

Άν βρούμε κάποιο εκτός ορίων τότε πρέπει να αφαιρέσουμε το αντίστοιχο καπελώτο, να δούμε τί μεγέθους είναι (το γράφει πάνω του) και να πάρουμε αυτό που χρειάζεται. Π.χ. έστω οτι τα όρια που δίνει ο κατασκευαστής είναι 0.03mm - 0.08mm και εμείς βρούμε 0.02mm τότε κοιτάμε το καπελώτο που έχει πάνω και παίρνουμε το επόμενο μικρότερο νούμερο (για το δικό μου μοντέλο πάνε ανα 0.05mm), άν είναι 2.60mm παίρνουμε 2.55mm.

Στα καινούρια μηχανάκια για να αλλάξουμε καπελώτα πρέπει να βγουν και οι εκκεντροφόροι οπότε η διαδικασία γίνεται λίγο δυσκολότερη. Απαραίτητο να γίνουν σημάδια σε καδένα και εκκεντροφόρους για να διευκολύνουμε την συναρμολόγηση μετά. ***

Ακολουθείτε η αντίστροφη διαδικασία για το μοντάρισμα.

Κανονικά θέλουν αλλαγή τα τσιμουχάκια στο κάλυμμα της κεφαλής γιατί αλλιώς θα καταλήξετε να έχετε ένα καθαρό μοτέρ σαν και το δικό μου. B)

Επίσης οι βίδες του καλύμματος πρέπει να σφιχτούν με ροπόκλειδο. Άν καταφέρεται να το χωρέσετε εκεί κάτω ελάτε και μια βόλτα από εμένα... :_unsure:

Kαι ένα βίντεο με την όλη διαδικασία.

http://video.google.com/videoplay?d...8LoGw2QLvx_DPCA

***Μπορεί το μηχανάκι να είναι μοντέλο 06 αλλά ο κινητήρας είναι μοντέλο 89 και βγάλε!! :D

Παίρνει τα μεγάλα καπελώτα (29.5mm) που μπαίνουν πάνω από το ποτηράκι (;;; ) και δε θέλουν βγάλσιμο οι εκκεντροφόροι. Θέλει κατσαβίδια και παπαράκια που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι των σπηλαίων :lol: ή το εργαλειάκι της φωτό.

11629147ld0.jpg

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα διάκενα τα καλύπτει ένα πέπλο μυστηρίου..

Μετρώντας τα τις προάλλες η αριστερή μεριά (εισαγωγή και εξαγωγή) ήταν κάπως σφιχτή.. Χθες που το ξανά άνοιξα περνούσε το φιλλερ 04 (κάτω όριο 03).. Το άφησα ως έχει γιατί άν έβαζα μικρότερο καπελώτο θα πήγαινα στο 09 (άνω όριο 08) :think:

Τροποποιήθηκε από τον ALX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ξεβιδώνουμε το κάλυμμα και παρατηρούμε ότι δε βγαίνει..... τί κάνουμε;;;

Αφαιρούμε διάφορα καλούδια!

Pair Valve (πάνω δεξιά) και τη ντίζα του choke.

Μια που το άνοιξες, ελπίζω να βρήκες την ευκαιρία να πλύνεις τα διάφορα φιλτράκια (υπάρχει τουλάχιστον ένα, για την εξισορρόπηση της πίεσης στη μεμβράνη των καρμπυρατέρ κι εσύ λογικά θα έχεις και άλλο ένα στο PAIR).

Βγάζουμε μπουζί και το κάλυμμα της signal generator (sorry παίδες απο ξενόγλωσσα βιβλία διαβάζω) και με ένα 19 πολύγωνο γυρνάμε τον κινητήρα ώστε να ευθυγραμμίσουμε τα σημάδια όπως ζητάει το manual.

Εδώ να σημειώσουμε ότι σε λίγες μοτοσυκλέτες χρειάζεται να βγει όλο το καπάκι, οι περισσότερες έχουν 2 βίδες-τάπες, μια για γυρίζουμε το στρόφαλο και ένα μικρό παραθυράκι για την ευθυγράμμιση.

Στα καινούρια μηχανάκια για να αλλάξουμε καπελώτα πρέπει να βγουν και οι εκκεντροφόροι οπότε η διαδικασία γίνεται λίγο δυσκολότερη. Απαραίτητο να γίνουν σημάδια σε καδένα και εκκεντροφόρους για να διευκολύνουμε την συναρμολόγηση μετά. ***

Όντως, είναι πιο δύσκολη διαδικασία. Ευτυχώς όμως γίνεται πολύ πιο σπάνια.

Kαι ένα βίντεο με την όλη διαδικασία.

http://video.google.com/videoplay?d...8LoGw2QLvx_DPCA

We're sorry, but this video may not be available.

***Μπορεί το μηχανάκι να είναι μοντέλο 06 αλλά ο κινητήρας είναι μοντέλο 89 και βγάλε!! :D

Kαι βγάλε, και βγάλε... :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:_thumbsup: ....μπραβο σου φιλε για το μερακι σου !

...θελει λιγη δουλια παραπανω αλλα αξιζει τον κοπο και φυσικα το απολαμβάνεις !

....καλογκαζοτο τωρα το εργαλειο!!! :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίος ο zorz! Άντε να μαθαίνουμε και τίποτα!

Το φιλτράκι που είχε στο παπαράκι των αναθυμιάσεων ήταν απλά ένα σύρμα, σαν αυτό για τα πιάτα! :blink:

Ευτυχώς που ήταν καθαρό.... :D

We're sorry, but this video may not be available.

:blush:http://video.google.com/videoplay?docid=-2...OOoSG2QLLreCrDA

Kαι βγάλε, και βγάλε... :D

:punk::_rock-on: :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Το φιλτράκι που είχε στο παπαράκι των αναθυμιάσεων ήταν απλά ένα σύρμα, σαν αυτό για τα πιάτα! :blink:

Ευτυχώς που ήταν καθαρό.... :D

Εμένα έχει αυτό. Είναι απλό σφουγγαράκι (σαν τα φίλτρα για τα χωμάτινα, χωρίς όμως λάδι). Η φωτογραφία είναι το μετά, το πριν είχε αρκετή σκόνη.

post-1169-1217517802_thumb.jpg

Άλλαξα χτες ψυκτικό υγρό και βρήκα την ευκαιρία να το καθαρίσω κι αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πω πω φίλε είσαι μεγάλος !!! είναι το μοναδικό πράγμα που δεν ξέρω να κάνω στην μηχανή μου οσο αφορά τα "τακτικά" service .αν και δεν κατάλαβα και πάρα πολλά τουλάχιστον αυτό είναι μια καλή αρχή , θα το διαβάσω κάμποσες φορές μπας και το εμπεδώσω !!!

Σ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ παιδία, να'στε καλά!

Venumis, πραγματικά δεν είναι τίποτα το δύσκολο, θράσος θέλει μόνο! :)

Δες το βιντεάκι, θα τα καταλάβεις καλύτερα και οπωσδήποτε βρες το service manual της μηχανής σου, θα τα λέει όλα αναλυτικά!

Και άν το κάνεις πόσταρε καμιά φωτό να γουστάρουμε! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευτυχος εμεις με τα παπακια δεν εχουμε τοση ιστορια.απλος ξεβιδονουμε το καπακι του εκκεντροφορου απο την κεφαλη και απο το βολαν βρισκουμε το Τ και ρυθμιζουμε.μπραβο φιλε πολυ καλος οδηγος! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαρά στο κουράγιο σου και στα γόνατα σου!(ξέρω τι λέω)! Εγώ τώρα κάνω γενικό σέρβις το Ζ 1000 του κολλητού μου και έχω φτύσει αίμα :wacko:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τετοια ποστ πραγματικα βοηθουν.Ας παρει καποιος τη πρωτοβουλια να το κανει και σε vfr να δουμε κι εμεις!!!! :D :D :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν... αυτή την φορά το θύμα ήταν μια shadow 750 του '96 , '97.

p1060255rz7.jpg

Η διαδικασία είναι παρόμοια με προηγουμένως. Γδύνουμε το μηχανάκι απο ότι μας ενοχλεί, ?βάζουμε? τον κινητήρα στην κατάλληλη θέση με τη βοήθεια των σημαδιών, μετράμε διάκενο και πράττουμε αναλόγως.

Ξεκινάμε αφαιρώντας την πίσω σέλα. :P

Απο κάτω φανερώνεται η βίδα της μπροστινής, την ξεβιδώνουμε και αφαιρούμε και αυτήν.

Ξεβιδώνουμε τα όργανα απο το ντεπόζιτο, βγάζουμε την φίσα και τα αφαιρούμε.

Βγάζουμε και τη βίδα απο το ντεπόζιτο, και μας χαιρετάει και αυτό. :bye:

p1060260tw2.jpg

Αφαιρούμε το φίλτρο αέρα, και ένα δευτερεύον φιλτροκούτι, αφού πρώτα χαλαρώσουμε τα κολάρα που πάνε στην εισαγωγή των καρμπυρατέρ.

p1060266uw4.jpg

Ε ας βγάλουμε και τα μπουζί (4!) άν και μπορούμε να το κάνουμε αργότερα προσέχοντας μη λερώσουμε το εσωτερικό του κινητήρα. Τα μπουζάκια μας λοιπόν είναι ολίγον τί κωλ... εεε ποπός!

Ο λόγος οτι τα διάκενα, όπως αποδείχθηκε αργότερα, ήταν πολύ μικρά. Μηχανικός είχε πει στο παλικάρι οτι βαλβίδες θα ελέγχει κάθε 25.000χλμ....

p1060273ye2.jpg

Αδειάζουμε το ψυκτικό (απο μια βίδα στην αντλία έλεγε το μάνουαλ, αλλά επειδή δεν είχαμε χώρο, βγάλαμε ένα κολάρο :D ), αφαιρούμε τον θερμοστάτη (πάνω απο τον μπροστά κύλινδρο) για να κάνουμε χώρο, βγάζουμε και το διάσιμο παπαράκι των αναθυμιάσεων και αυτή τη φορά το καθαρίζουμε (thanks zorz), και αφαιρούμε το καπάκι της κεφαλής. Επίσης αφαιρούμε της ψευτοψύκτρες του κινητήρα, για να διευκολυνθούμε αργότερα.

p1060268at8.jpg

Και ιδού, το κοκοράκι! :clapping2:

Η τρύπα που φαίνεται δίπλα είναι η εισαγωγή του pair valve (νομίζω η honda το ονομάζει secondary air supply). Απο εκεί εισάγεται αέρας στην εξάτμιση... λόγω Euro.

p1060270wm6.jpg

Και μια γενική άποψη. Δυο βαλβίδες εισαγωγής, μια εξαγωγής. :shades:

p1060271pt5.jpg

Επόμενο βήμα.....

ΒΑΖΩ ΝΕΚΡΑ!!!!

Άρχισα ο καημένος να γυρίζω τον κινητήρα απο τη βίδα (του βολάν;;; ) και το μηχανάκι πήγαινε βόλτα!!! :rotfl:

Στη παρούσα φάση βρίσκουμε τα σημάδια για τον πίσω κύλινδρο.

Στο συγκεκριμένο μοντελάκι (μήπως είναι γενικότερα το σύστημα με τα κοκοράκια έτσι; ) έπρεπε το πιστόνι να είναι στο ΑΝΣ αλλά στη φάση της συμπίεσης, αν ήταν στην φάση της εξαγωγής ΔΕΝ μπορούσαμε να μετρήσουμε το διάκενο στην εισαγωγή (στην εξαγωγή έτσι και αλλιώς δε θα γινόταν επειδή η βαλβίδα θα ήταν ανοιχτή).

p10602762to3.jpg

Παρατηρούμε λοιπόν οτι όταν είμαστε στο σωστό σημείο (ΑΝΣ στη συμπίεση) υπάρχει ένας τζόγος σε όλες τις βαλβίδες. Εκεί θέλουμε να είμαστε, και αρχίζουμε το μέτρημα. :pray:

Εισαγωγή 0.15mm +- 0.02mm

Εξαγωγή 0.20mm +- 0.02mm

Όλα τα διάκενα ήταν κάτω απο το ελάχιστο όριο! :wallbash:

Χαλαρώνουμε το κόντρα παξιμάδι, και σφίγγουμε το άλλο παπαράκι, ώσπου το διάκενο να είναι σωστό. Ξανασφίγγουμε το παξιμάδι και ξαναελέγχουμε το διάκενο. Τελειώνοντας τον έναν κύλινδρο πάμε στον άλλο και κάνουμε την ίδια δουλειά.

p1060284cg3.jpg

Τέλος βάζουμε καπάκια, μαζεύουμε σωληνάκια, παπαράκια, φίλτρα, μπουζί, γεμίζουμε ξανά με ψηκτικό (ίδια διαδικασία με το λάδι - γεμίζουμε, δουλεύουμε 2-3 λεπτά, και ξαναγεμίζουμε απο τη ?ρεζέρβα? κάτω αριστερά.

Το αποτέλεσμα:

Άν και στο πρόγραμμα ήταν και ο συγχρονισμός των καρμπυρατέρ που δεν έγινε τελικά, το μηχανάκι άλλαξε ριζικά.

Ο ήχος πιο στρωτός. Για να παίξουμε χαμηλώσαμε τόσο χαμηλά το ρελαντί, που σχεδόν μετρούσες πιστονιές και το μηχανάκι ΔΕΝ έσβηνε, πεισματικά!! :bruce_h4h:

Τα σκασίματα απο το κλείσιμο του γκαζιού (νόμιζες οτι κάποιος πυροβολεί), σχεδόν εξαφανίστηκαν. Τώρα θα μετρήσουμε και την κατανάλωση, όπου περιμένουμε να δούμε διαφορά. :spiteful:

Τροποποιήθηκε από τον lamoun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:clapping: ...μπραβο φιλε μου !...πολυ καλη δουλεία ...και ειναι εμφανές οτι σας αρεσει και το κάνετε με μερακι!

....

Όλα τα διάκενα ήταν κάτω απο το ελάχιστο όριο! :wallbash:

...

:huh: ....σπανιο παντως να ειναι τα κενα μικρότερα του κανονικου !...συνήθως με το καιρο οταν ξερυθμίζονται τα κενα μεγαλώνουν!...μαλλον ο προηγούμενος που το ρυθμισε τις ειχε σφίξει παρα πολυ!

...

...

....συνεχιστε ετσι ...για να μαθαίνουμε και μεις! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να κανω μισ ερωτηση;

οταν εχουμε κοκκορακια τοτε τα διακενα μεγαλωνουν με τον καιρο.αυτο το καταλαβα.

οταν ομως εχουμε καπελωτα τοτε με τον καιρο το διακενο αναμεσα σε αυτα κ στον εκκεντροφορο μεγαλωνουν η μικραινουν;

λογικα απο την πιεση του εκκεντροφορου πρεπει να τρωγεται το καπελωτο.σωστο η λαθος;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα παρακάτω δεν είναι βγαλμένα απο βιβλία οπότε άν κάποιος ξέρει στα σίγουρα να το πεί.

Με τα κοκοράκια, τα διάκενα, μπορούν να μεγαλώσουν ή και να μικρύνουν.

Φαντάζομαι οτι η αύξηση οφείλεται σε χαλάρωση των παξιμαδιών και η μείωση σε φυσική φθορά της έδρας της εκάστοτε βαλβίδας.

Με τα καπελώτα τώρα, πάλι παίζει μείωση, με τον ίδιο τρόπο όπως προηγουμένως.

Η αύξηση όμως είναι άλλη ιστορία, έχω ακούσει ότι τα διάκενα σπανίως αυξάνονται.

Το υλικό απο το οποίο φτιάχνονται τα καπελώτα είναι ΠΑΡΑ πολύ ανθεκτικό, και συνήθως δε παίζει φθορά εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τα παρακάτω δεν είναι βγαλμένα απο βιβλία οπότε άν κάποιος ξέρει στα σίγουρα να το πεί.

Με τα κοκοράκια, τα διάκενα, μπορούν να μεγαλώσουν ή και να μικρύνουν.

Φαντάζομαι οτι η αύξηση οφείλεται σε χαλάρωση των παξιμαδιών και η μείωση σε φυσική φθορά της έδρας της εκάστοτε βαλβίδας.

Με τα καπελώτα τώρα, πάλι παίζει μείωση, με τον ίδιο τρόπο όπως προηγουμένως.

Η αύξηση όμως είναι άλλη ιστορία, έχω ακούσει ότι τα διάκενα σπανίως αυξάνονται.

Το υλικό απο το οποίο φτιάχνονται τα καπελώτα είναι ΠΑΡΑ πολύ ανθεκτικό, και συνήθως δε παίζει φθορά εκεί.

αν ειναι ετσι γιατι οταν αλλαζω το καπελοτο που ειναι πχ 10mm βαζω καπελοτο που ειναι πχ 8mm;

εδω ειναι η μεγαλη απορια μου.φθειρεται το καπελωτο και μεγαλωνει το διακενο ή οχι;

ο εκκεντροφορος φθειρεται και αυτος αλλα οχι τοσοωστε να ειναι η αιτια για το μαγαλωμα του διακενου.

αγνωσται αι βουλαι του κυριου βοηθεια μας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ε ας βγάλουμε και τα μπουζί (4!) άν και μπορούμε να το κάνουμε αργότερα προσέχοντας μη λερώσουμε το εσωτερικό του κινητήρα. Τα μπουζάκια μας λοιπόν είναι ολίγον τί κωλ... εεε ποπός!

Η φωτογραφία είναι από τα μπουζί ακριβώς όπως βγήκαν από τον κινητήρα; Αν ναι, μου φαίνονται μια χαρά! Δεν έχουν λάδια, σκουπίδια ή κάπνα. Τα ηλεκτρόδια είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχουν διαβρωθεί ακόμα. Ο κεραμικός μονωτής είναι καθαρός, ίσως ένα κλικ πιο καθαρός απ'ότι περίμενα (λίγο μεγάλη θερμοκρασία δείχνει, χωρίς όμως να έχει ίχνη glazing πάνω). Δεν είναι σπασμένος.

Το "καρβούνιασμα" που υπάρχει γύρω γύρω, σημαίνει ότι οι ίδιες επικαθήσεις θα υπάρχουν και στις υπόλοιπες επιφάνειες του θαλάμου καύσης. ΙΜΟ, ο κινητήρας θα επωφελούνταν από 1-2 δόσεις καθαριστικό στη βενζίνη.

Πάντως πολύ μανούρα αυτό το Shadow!

αν ειναι ετσι γιατι οταν αλλαζω το καπελοτο που ειναι πχ 10mm βαζω καπελοτο που ειναι πχ 8mm;

εδω ειναι η μεγαλη απορια μου.φθειρεται το καπελωτο και μεγαλωνει το διακενο ή οχι;

ο εκκεντροφορος φθειρεται και αυτος αλλα οχι τοσοωστε να ειναι η αιτια για το μαγαλωμα του διακενου.

αγνωσται αι βουλαι του κυριου βοηθεια μας

Μια αιτία αύξησης του διάκενου είναι οι επικαθήσεις πάνω στα έδρανα των βαλβίδων

seat.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πως μπορω να κατεβασω και απο που ,το τροπο για να ρυθμισω τα διακενα των βαλβιδων δε v-strom 650; ε; απο που οεο;

οποιος ξερει ας πει κ σε μας τους ...νεους..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πως μπορω να κατεβασω και απο που ,το τροπο για να ρυθμισω τα διακενα των βαλβιδων δε v-strom 650; ε; απο που οεο;

οποιος ξερει ας πει κ σε μας τους ...νεους..

Δοκίμασε ΑΥΤΗ τη σελίδα.

Λογικά χρειάζεσαι το Periodic Maintenance.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...