Jump to content
Alarm

111 Βαθμους στο RR μου

Recommended Posts

Παιδες , εσεις με τα SS και τα CBR , εχετε δει 111 βαθμους ?

Σημερα ειδα για πρωτη φορα 109... λεω οκ εκει θα μεινει . Μετα 110... καρδιακο 1ο...

Μεσα σε ενα λεπτακι 111 στα φαναρια... Αν πηγενε στα 112 θα την ειχα σβησει την μηχανη,θα εκανα 2-3 τσιγαρα

και θα ξεκινουσα παλι. Την λυπηθηκα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνήθως τα φερινγκάτα μηχανάκια υποφέρουν με αυτές τις ζέστες μέσα στην πόλη, παρόλο που είναι υδρόψυκτα.

Κι εγώ με το πήγασο είχα πρόβλημα όταν με έπιανε κίνηση με καύσωνα. Το βεντιλατέρ δούλευε ασταμάτητα και παρόλα αυτά η θερμοκρασία ανέβαινε κι άλλο μέχρι σημείου που σκεφτόμουνα να το σβήσω μην κάψω καμιά φλάτζα!!!

Άσε που το δεξί γόνατο δεν την πάλευε με τίποτα γιατί εκεί χτυπούσε ο αέρας από το βεντιλατέρ :/ Οδηγούσα με το δεξί πόδι κρεμασμένο γι αυτόν τον λόγο!

Τώρα με το BMW, δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα, γιατί όσο κίνηση και να με έχει πιάσει, η θερμοκρασία του λαδιού δεν φτάνει με τίποτα στο κόκκινο. Αρχίζει βέβαια να ακούγεται και το παραμικρό κινούμενο μέρος του κινητήρα, αλλά συνηθισμένος είμαι από θορύβους στο BMW :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αρχίζει βέβαια να ακούγεται και το παραμικρό κινούμενο μέρος του κινητήρα, αλλά συνηθισμένος είμαι από θορύβους στο BMW Ducati :D

:P :P

Εγώ ευτυχώς έχω αναλογικά μεγάλο ψυγείο για τα άλογα/κυβικά μου, οπότε το CB γενικώς δουλεύει σε χαμηλές θερμοκρασίες. Μέσα στη πόλη τώρα, μεσημέρι με κίνηση, η βελόνα ανεβαίνει μέχρι τη μέση και εκεί δουλεύει ο ανεμιστήρας. Το λυπάμαι σε τέτοιες συνθήκες, δείχνει όμως να την παλεύει καλύτερα από εμένα.

Αυτό που δεν πρέπει να την παλεύει καθόλου όμως, πρέπει να είναι ένα μαύρο Suzuki GS500F που βλέπω καμιά φορά στο πανεπιστήμιο. Απ'ότι ξέρω έχει και ψυγείο λαδιού -που δεν έχει το γυμνό- αλλά και πάλι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και το δικό μου ανεβάζει θερμοκρασία...με το που κάνω 500 μέτρα μέσα στην πόλη πήραν μπρός τα βεντιλατέρ.

Το πρόβλημα που έχει ο ΑΛΧ με το BMW το είχα και εγώ με το guzzi αλλά ένα συνήθειο είναι,βέβαια εγώ καιγόμουν περισότερο :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην ανησυχεις Συναγερμέ! Εδώ το δικό μου που είναι και γυμνό ανεβάζει 107, το φαιριγκάτο δεν θα έχει παραπάνω????

Φυσιολογικό! Το βεντιλατέρ τέτοιες εποχές βαράει υπερωρίες!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Domi βάρεσε 100 C, για πολύ λίγο.Ποιός είπε για τα αερόψυκτα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα πήγε 111 στιγμιαία! αν εμεινε εκει για πολυ ωρα τοτε κατι μπορει να παιζει....α και τα συγκεκριμένα μηχανακια δεν ειναι για μεσα στην πόλη..δεν φανταζεσαι ποσο το καταπονεις σε σχεση με εναν που το πηγαινει μονο πιστα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
...............................................................

Άσε που το δεξί γόνατο δεν την πάλευε με τίποτα γιατί εκεί χτυπούσε ο αέρας από το βεντιλατέρ :/ Οδηγούσα με το δεξί πόδι κρεμασμένο γι αυτόν τον λόγο!

Τώρα με το BMW, δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα, γιατί όσο κίνηση και να με έχει πιάσει, η θερμοκρασία του λαδιού δεν φτάνει με τίποτα στο κόκκινο. Αρχίζει βέβαια να ακούγεται και το παραμικρό κινούμενο μέρος του κινητήρα, αλλά συνηθισμένος είμαι από θορύβους στο BMW :D

Λύσε μου ρε Άλεξ μια απορία που είχα πάντα: Με τις χοντρές ζέστες τα πόδια σου δεν ψήνονται απο την ζέστη των κυλίνδρων; Ποτέ δεν οδήγησα Μπέμπα σε ζέστη, πώς είναι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Το Domi βάρεσε 100 C, για πολύ λίγο.Ποιός είπε για τα αερόψυκτα??

Αν θυμάμαι καλά, έχεις βάλει επιπλέον ψυγείο λαδιού, σωστά; Επίσης, οι θερμοκρασίες νερού και λαδιού δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλα τρομοκρατηθηκα γιατι μεχρι 106 ειχα δει, αλλα πανω απο αυτο ποτε. και σημερα... +5

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λύσε μου ρε Άλεξ μια απορία που είχα πάντα: Με τις χοντρές ζέστες τα πόδια σου δεν ψήνονται απο την ζέστη των κυλίνδρων; Ποτέ δεν οδήγησα Μπέμπα σε ζέστη, πώς είναι;

Με τζιν παντελόνι και κανονικές κάλτσες, σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Με τζιν και χαμηλή κάλτσα ή ξεκάλτσωτος νιώθεις μια καούρα στην περιοχή του αστραγάλου αλλά όχι πολύ ενοχλητικό. Αυτό βέβαια μέσα στην πόλη. Εκτός πόλης (άσε που εκεί δεν είμαι ποτέ ξεκάλτσωτος ή με κοντές κάλτσες) δεν νιώθεις παρά μια απλή ζέστη γιατί ο κινητήρας ψύχεται πολύ καλύτερα κι έτσι ο αέρας που έρχεται στα πόδια είναι απλά ζεστός.

Κι εγώ πριν το πάρω είχα αυτόν τον φόβο, αλλά τελικά είναι ΟΚ η φάση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παιδες , εσεις με τα SS και τα CBR , εχετε δει 111 βαθμους ?

Σημερα ειδα για πρωτη φορα 109... λεω οκ εκει θα μεινει . Μετα 110... καρδιακο 1ο...

Μεσα σε ενα λεπτακι 111 στα φαναρια... Αν πηγενε στα 112 θα την ειχα σβησει την μηχανη,θα εκανα 2-3 τσιγαρα

και θα ξεκινουσα παλι. Την λυπηθηκα...

Σ'ευχαριστώ ρε Alarm! Και είχα καταλήξει τελεσίδικα οτι το ψυγείο μου δεν δουλεύει στο μάξιμουμ.Κι εγώ πέριση με τις ίδιες ζέστες και σταματημένος στο φανάρι,δεν πέρασα ποτέ τους 106.Φέτος όμως με άλλο μοτεράκι(το ίδιο ψυγείο).σου τα ρίχνω:112!

Είπες κάτι;

Η λύση είναι μία:αποφεύγεις να το κυκλοφορείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η δικια μου 105 την εχω δει μαξιμουμ και φανταστητε σαν νεος οδηγος δεν την παω οπως πρεπει,απο αγιους αναργυρους εως νεα σμυρνη σε κινηση 105 το πολυ μετα πηγαμε απο συγγρου την ανοιξαμε λιγο και επεσε σε σημειο 79 βαθμους,οταν ειδα 105 την αλλη μερα πηρα τηλεφωνω τον μηχανικο στην ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ και μου ειπε λογικο ειναι.Τωρα στους 105 βαθμους που το νερο βραζει δεν ειναι επικυνδινο?Τι να κανω να μην μπαινω καθολου σε πολη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το υγρο ψυγειου δεν ειναι απλο νερο. Εχει σημειο βρασεις σε υψηλοτερους βαθμους.

Τροποποιήθηκε από τον Alarm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λυπηθείτε τα καημένα τα ζωντανα και πάρτε κάνα παπάκι-σκουτεράκι για την πόλη..

Είναι σαν να έχεις γκόμενα το δίμετρο το ξανθό και να την πηγαίνεις διακοπές στα καμμένα βούρλα κάμπινγκ με τους γονείς σου..

Ε πόσο να αντέξει η γυναίκα, φούντωσε.. :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα διάφορα παραφλού που χρησιμοποιούμε έχουν σα σημείο βρασμού τους 105C οπότε ακόμα και έτσι άμα είσαι στους 110 το ψυγεό βράζει...

Α όλα αυτά με την προυπόθεση οτι δεν έχει βάλει κανείς μέσα απιονισμένο νερό οπότε πέφτει το σημείο βρασμού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξερω πως δουλευει το δικο σου μηχανακι, αλλα η δικια μου εξατμηση , εκπνεει μονο !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
εμ....

βγαλε καταλυτη και βαλε μια ακραπα να αναπνευση το μηχανακι!!!

Nα σε γράψουμε στους οικολόγους εσένα <_<

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Δεν ξερω πως δουλευει το δικο σου μηχανακι, αλλα η δικια μου εξατμηση , εκπνεει μονο !

Μόνο που στην περίπτωση ενός κινητήρα η ΄΄αναπνοή΄΄ και η ΄΄εκπνοή΄΄ είναι απευθείας εξαρτώμενες. Αν μπλοκάρεις την εξαγωγή το μοτέρ δεν θα μπορεί και να αναπνεύσει. Αντίστοιχα αν ελευθερώσεις την εξαγωγή διευκολύνεις προφανώς και την εισαγωγή αέρα (εδώ βέβαια αυτό δεν είναι πανάκεια καθότι οι κινητήρες ανάλογα με την διάταξη τους λειτουργούν και βάσει του backpressure).

Σε κάθε περίπτωση η αφαίρεση καταλύτη δεν ξέρω κατα πόσο βοηθάει στην μείωση 1-2 βαθμών απο ένα μοτέρ αλλά σίγουρα βοηθάει στην αύξηση της θερμοκρασίας που ζούμε εμείς.. <_<

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Δεν ξερω πως δουλευει το δικο σου μηχανακι, αλλα η δικια μου εξατμηση , εκπνεει μονο !

Η αναπνοη, υπο βιολογικη εννοια, εχει δυο φασεις, την εισπνοη, και την εκπνοη.. Ομοιως και απο μηχανολογικη αποψη, οπως προειπε και ο παραπανω!! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...