Jump to content

Recommended Posts

Είπα να ξεκινήσω αυτό το θέμα, γιατί τελευταία με ρωτάει να μάθει πληροφορίες πολύς κόσμος που ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Σκοπός μου είναι να γράψω τις προσωπικές εμπειρίες μου από την, σχεδόν 9μηνη, συμβίωσή μου με τον τίγρη, με ΑΠΟΛΥΤΗ ειλικρίνεια.

Τονίζω το απόλυτη, γιατί πολύς κόσμος έχει την τάση μόνο να εκθειάζει το μηχανάκι του και να αποκρύπτει τα όποια προβλήματα ή ελαττώματά του.

ΓΕΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Ξεκινάω λέγοντας πως το μηχανάκι μέχρι τώρα ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις μου και στις προσδοκίες που είχα όταν το αγόρασα.

Έχει καταρχήν ένα καταπληκτικό κινητήρα! Αυτό που αρέσει περισσότερο απ’όλα είναι η άφθονη ροπή σε όποιες στροφές θέλεις. Έχει αστείρευτη δύναμη σε όλο το φάσμα και δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με το ποια σχέση έχεις στο κιβώτιο. Επιδόσεις ss προηγούμενων γενεών!

Επίσης είναι πολύ μαζεμένο για τα κυβικά του. Λόγω του τρικύλινδρου, δεν έχει μεγάλο πλάτος, ενώ γενικότερα οι διαστάσεις του είναι μαζεμένες και δεν ενοχλεί ιδιαίτερα στην κίνηση στην πόλη. Προφανώς, το σχόλιο αυτό το κάνω σε σχέση με τα κυβικά της μοτοσυκλέτας. Οι περιορισμοί θα έρθουν από το βάρος και το ύψος, κάνοντας τους επιτόπιους ελιγμούς σχετικά δύσκολους, αλλά τονίζω, ότι η ευκολία οδήγησης στην πόλη, είναι περίπου σαν αυτή του transalp, ή του v-strom (με το οποίο έχει τον ίδιο ή και μικρότερο όγκο).

Άλλο ένα πλεονέκτημα είναι το πολύ άνετο ταξίδι. Η φαρδιά και άνετη σέλα, σε συνδυασμό με την όρθια θέση οδήγησης και τις σχετικά μαλακές αναρτήσεις, προσφέρουν άνετο, γρήγορο και ξεκούραστο ταξίδι. Έχω κάνει ταξίδι 4.5 ωρών με ταχύτητες κοντά στα 150km/h, με μόνο 2 στάσεις για βενζίνη και έφτασα ατσαλάκωτος και ξεκούραστος. Σε γρηγορότερους ρυθμούς, φυσικά η κούραση είναι μεγαλύτερη. Μέχρι τα 160km/h η προστασία από την ζελατίνα είναι ικανοποιητική, αλλά από εκεί και πάνω, καλό θα ήταν να αλλαχτεί με μια πιο τουριστική.

Για τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις στροφές, δεν θεωρώ τον εαυτό μου τον πιο κατάλληλο για την κρίνει, αφού δεν οδηγώ με το γόνατο κάτω! Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι εμπνέει εμπιστοσύνη και με τα κατάλληλα λάστιχα (όχι της μάνας του) μπορεί να προσφέρει συγκινήσεις. Για εμένα ήταν αποκάλυψη η συμπεριφορά του τίγρη στην πίστα, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του riding school, όπου κάθε φορά που έκανα διάφορα λάθη, ένιωθα τη μηχανή να διορθώνει μόνη της ακόμα και υπερβολές (με τα δικά μου κριτήρια πάντα). Προσωπικά την απολαμβάνω πολύ σε ανοιχτές καμπές στην εθνική (των 170-180χλμ) όπου είναι σταθερή και εμπνέει ασφάλεια.

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ – ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ

Υπάρχουν μερικά πραγματάκια που με ενοχλούν στο tiger και θεωρώ απαράδεκτο να μην τα βρίσκει κανείς σε μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει 12.000 €. Ένα τέτοιο είναι η έλλειψη immobilizer. Ιmmobilizer, είχε το fazer που είχα αγοράσει το 2004, όπως και ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας και alarm, ενώ όλα αυτά λείπουν εν έτει 2007 από το tiger.

Ακόμα, υπάρχει πρόβλημα από την προστασία τόσο του εμπρός όσο και του πίσω φτερού. Ειδικά το πίσω, δεν προστατεύει καθόλου από τα νερά, με αποτέλεσμα, ειδικά σε βροχή, να λερώνεται ο συνεπιβάτης. Το ίδιο ισχύει και για το προστατευτικό της αλυσίδας, που δεν κάνει καθόλου καλή δουλειά και πετάγεται γράσο σε όλο το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.

Επίσης, θα ήθελα τα κουμπιά του trip computer να βρισκόντουσαν κοντά στους υπόλοιπους διακόπτες (κόρνα, φώτα), όπως στο BMW 1200 GS και όχι στον πίνακα οργάνων που κάνει τη χρήση τους εκ κινήσει, αδύνατη.

Τέλος θέλω να κάνω 1-2 σχόλια σχετικά με τα αξεσουάρ της triumph. Έχω βάλει τον γνήσιο συναγερμό, την τριπλέτα, τις χούφτες και το κεντρικό σταντ και θεωρώ ότι όλα αυτά είναι ακριβότερα από όσο θα έπρεπε. Ειδικά για τις βαλίτσες έχω να πω ότι είναι βαριές και με μάλλον μικρή χωρητικότητα, αλλά τουλάχιστον είναι απόλυτα σταθερές, πολύ κομψές και βολικές με το κοινό κλειδί. Για τον συναγερμό, θέλω να παρατηρήσω, ότι αν και ακριβός, δεν έχει τηλεειδοποίηση, είναι απίστευτα πολύπλοκος ο τρόπος ρύθμισης της ευαισθησίας του και μάλιστα σε εμένα είχε τύχει να έχει πρόβλημα με την ευαισθησία και να χτυπάει συχνά χωρίς λόγο.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Αυτός είναι ένας τομέας, ο οποίος με είχε απασχολήσει πολύ πριν την αγορά του tiger, αφού πάντα είχα γιαπωνέζικα μηχανάκια και μάλιστα οι περισσότεροι με ρωτάνε για αυτό ακριβώς το θέμα. Σε γενικές γραμμές, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι τα πράγματα είναι όπως και στις υπόλοιπες εταιρίες πάνω κάτω. Υπάρχουν αρκετά εξουσιοδοτημένα συνεργεία (στην Αθήνα τουλάχιστον) με διακυμάνσεις στις τιμές τους. Δεν μπορώ να πω ότι είναι φτηνά, αλλά κυμαίνονται εντός του ανταγωνισμού. Π.χ. αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάθε 5.000χλμ με κόστος γύρω στα 70-80 ευρώ. Το service των 10.000 που περιλαμβάνει ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή φίλτρου αέρα κτλ κοστίζει περίπου (μαζί με τα ανταλλακτικά) περίπου 230 – 260 ευρώ. Τακάκια, φυσικά δεν βάζει κανένας της triumph, που χωρίς κανένα λόγω κοστίζει 90 ευρώ το καθένα, αλλά άλλων εταιριών. Για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, αυτό που ξέρω, χωρίς να έχω χρειαστεί ποτέ κάτι προσωπικά, είναι ότι τα βασικά και συχνά ζητούμενα πράγματα είναι διαθέσιμα και συνήθως σε λογικό κόστος. Έχω ακούσει και για μερικά άλλα ανταλλακτικά, ότι το κόστος είναι αρκετά μεγάλο, αλλά δεν έχω προσωπική γνώμη.

Στα 15.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει μέχρι σήμερα, έχω αντιμετωπίσει τα εξής προβλήματα.

1ον Όπως είπα και προηγουμένως με τον συναγερμό, οποίος χτυπούσε χωρίς λόγο.

2ον Πρόβλημα με την πεταλούδα γκαζιού. Πολλές φορές, το ρελαντί ήταν ασταθές και καμιά φορά έσβηνε κιόλας. Το πρόβλημα λύθηκε με ρύθμιση της πεταλούδας, αλλά δυστυχώς τελευταία, επανεμφανίστηκε και θα πρέπει να γίνει καλύτερη ρύθμιση.

3ον Μικρή διαρροή λαδιού από την φλάντζα του κάρτερ που οφειλόταν σε όχι καλό σφίξιμο των αντίστοιχων βιδών και λύθηκε εύκολα και άμεσα.

4ον Πρόβλημα με το εμπρός ελαστικό (δεν το χρεώνω στην triumph) το οποίο είχε πιθανότατα ελαττωματικό σκελετό και προκαλούσε κοσκίνισμα στο τιμόνι.

Θέλω να κλείσω την γενική αυτή αναφορά χρήσης του tiger 1050, με το θέμα της κατανάλωσης. Αυτή, ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να ξεκινήσει από 5 λίτρα/100χλμ ή και λιγότερο σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα και να φτάσει τα 8.2 λίτρα σε κυκλοφοριακό έμφραγμα. Σε συνήθεις μεικτές συνθήκες είναι περίπου 6.7-6.9 λίτρα. Το ενδιαφέρον είναι ότι σε ταξίδι με 150χλμ/ώρα η κατανάλωση είναι κοντά στα 5.8 λίτρα και ακόμα και σε ρυθμούς 160-170χλμ/ώρα σταθερά και συχνά 180+, αλλά και μερικές 200άρες δεν ξεπερνάει τα 7 λίτρα.

ΣΥΝΟΛΙΚΑ στους 9 μήνες και στα 15.000km που έχω το tiger, έχω ξοδέψει το ποσό 820 € συμπεριλαμβανομένων των τελών κυκλοφορίας και των ασφαλίστρων (όχι βενζίνες βέβαια).

Ελπίζω να κάλυψα τους περισσότερους που έχουν απορίες για το μοντέλο και ζητώ συγνώμη για το σεντόνι :rolleyes: , αλλά ήθελα να είναι όσο το δυνατό πιο πλήρης η αναφορά μου!

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
:thumbsup1: Ωραίος και αναλυτικότατος!! Και πολύ επίκαιρο το ποστ για μένα, αφού κάτι με έπιασε από χθες και ψάχνω πληροφορίες και φοτό του Tiger!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σωστός ο Mixalakis!

Καλά έκανες και έγραψες πληροφορίες απο την εμπειρία σου.Δεν κυκλοφορούν πολλές στα Ελληνικά φόρουμ.Αυτά τα κακά έχει δυστυχώς η μη εμπορικότητα(και για το δικό μου δύσκολα βρίσκεις στα Ελληνικά)

Πάντως αυτό με το σβήσιμο του μοτέρ πρόσεξέ το γιατί απο ότι έχω ακούσει συμβαίνει συνήθως όταν αλλάζεις και κυρίως όταν κατεβάζεις ταχύτητα ενώ ταυτόχρονα δίνει γκαζιά.Είναι λίγο άχαρο και επικίνδινο να ''μείνεις'' απο ροπή σε καμμιά στροφή!Ειδικά αφού είναι τόσο αμελητέα βλαβη,κοίταξέ το για να μην χτυπήσεις το κεφάλι σου!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ καλο το θεμα και αναλυτικοτατο θα πω πιστευω οτι οσοι ενδιαφερονται οπωσ και εγω θα το βρουν χρησημο

:_thumbsup: πολυ καλο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ καλή η περιγραφή σου!!!

Εχω μια ερώτηση όμως φίλε mixalaki.Η ρύθμιση βαλβιδών γίνεται στις 10.000 και οχι στις 20.000???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παρα πολύ καλή περιγραφή και ανάλυση.

Ειδικά για ένα μοντέλο το οποίο δεν κυκλοφορεί πολύ στην Ελληνική αγορά.

Ευχομαι και άλλοι κάτοχοι μη εμπορικών μοτοσυκλετών να γράφουν κατα αυτόν τον τρόπο τις εντυπώσεις τους ώστε να μην βασιζόμαστε μόνο στα περιοδικά ειδικού τύπου που πολλές φορές αποπροσανατολίζουν.

και πάλι μπράβο :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Σωστός ο Mixalakis!

Καλά έκανες και έγραψες πληροφορίες απο την εμπειρία σου.Δεν κυκλοφορούν πολλές στα Ελληνικά φόρουμ.Αυτά τα κακά έχει δυστυχώς η μη εμπορικότητα(και για το δικό μου δύσκολα βρίσκεις στα Ελληνικά)

Πάντως αυτό με το σβήσιμο του μοτέρ πρόσεξέ το γιατί απο ότι έχω ακούσει συμβαίνει συνήθως όταν αλλάζεις και κυρίως όταν κατεβάζεις ταχύτητα ενώ ταυτόχρονα δίνει γκαζιά.Είναι λίγο άχαρο και επικίνδινο να ''μείνεις'' απο ροπή σε καμμιά στροφή!Ειδικά αφού είναι τόσο αμελητέα βλαβη,κοίταξέ το για να μην χτυπήσεις το κεφάλι σου!

Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν κατεβάζεις ταχύτητες και τσουλάς με νεκρά ή με συμπλέκτη. Εκεί στο ρελαντί έχει μια αρυθμία και καμιά φορά πάει να σβήσει. Αν το ξέρεις δεν είναι επικίνδυνο, αλλά θα το κοιτάξω φυσικά.

Πολύ καλή η περιγραφή σου!!!

Εχω μια ερώτηση όμως φίλε mixalaki.Η ρύθμιση βαλβιδών γίνεται στις 10.000 και οχι στις 20.000???

Αν πας by the book, πρέπει να αλλάζεις λάδια κάθε 10.000km και έλεγχο βαλβίδων κάθε 20.000km.

Αλλά κλασικά στην Ελλάδα όλα αυτά τα διαστήματα τα μειώνουμε στο μισό.

Φυσικά μπορείς να απαιτήσεις από τον μηχανικό να κάνει τις εργασίες σύμφωνα με το βιβλίο, χωρίς να χάσεις την εγγύηση.

Προσωπικά δεν διαφωνώ με την πρακτική αυτή. Μπορεί να αυξάνει το κόστος συντήρησης, αλλά ξέρεις ότι το μηχανάκι σου είναι πάντα σε καλή κατάσταση.

Ξέχασα να ευχαριστήσω όλους για τα καλά τους λόγια! :D

Το ξέρω ότι δεν κυκλοφορούν πολλά tiger 1050, αλλά ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται.

Μερικοί μάλιστα με έχουν ρωτήσει τελείως τρελά πράγματα, για αυτό θέλησα να μοιραστώ ό,τι ξέρω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναί αλλά στην Ελλάδα βρίσκοντε όλοι οι χεράδες που δεν συμβιβάζονται με 110-120 άλογα κι έτσι άλλο το πόσοι ενδιαφέρονται κι άλλο το πόσοι το πήραν ή θα το πάρουν. ;)

Μέσα σε αυτούς που ενδιαφέρθηκαν αλλά τελικά στο ενδιαφέρον έμειναν,είμαι κι εγώ φυσικά αλλά δε το απέριψα επειδή ήταν λίγα τα άλογα(έτσι κι αλλιώς κι αυτό που επέλεξα στα ίδια είναι!)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ κατατοπιστικο το ποσ και μπραβο. το tiger ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου μοτο, παντως θεωρω υπερβολικο να ρυθμιζεις βαλβιδες στις 10.000 αλλα αφου το θες ετσι ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανέρχομαι με νεότερα από την συμβίωση με τον τίγρη!

Προχτές το τιγράκι έσβησε το πρώτο του κεράκι!

Ταυτόχρονα εχτές έκανε και το μεγάλο service των 20.000 χλμ για να το γιορτάσει.

Εκτός από τους γνωστούς ελέγχους (και βαλβίδες) και αλλαγές, αλλάχτηκαν επιπλέον τα λάδια του πιρουνιού και το παραφλού. Το πίσω τακάκι είχε αλλαχθεί στα 17.000χλμ και το μπροστά από τα 15.000 και κανένα από τα δύο δεν ήθελε αλλαγή.

Το κόστος ήταν 270€.

Επίσης φορέθηκαν καινούργια λαστιχάκια (Metzeler M3) από το internet με συνολικό κόστος αγοράς, μεταφοράς και τοποθέτησης 325€.

Εντυπώσεις εν καιρώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνεχίζω την αναφορά μου σχετικά με τη συμβίωση του τίγρη.

Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων ο ρυθμός κάλυψης χιλιομέτρων έχει μειωθεί αρκετά, οπότε μόλις χτες συμπληρώθηκαν άλλα 5.000 χλμ. στο οδόμετρο και πήγαμε για μια αλλαγή λαδιών.

Το κόστος της αλλαγής ήταν τσιμπιμένο και έφτασε τα 94€ όπου μαζί με την αλλαγή του πίσω τακακίου που έκανε 30€ φτάσαμε τα 124€ συνολικά.

Δεν υπάρχει κάποιο επιπλέον σχόλιο για το μηχανάκι, εκτός από τις εντυπώσεις μου από τα Μ3.

Καταρχήν να πω ότι εξαφανίστηκε το πρόβλημα με το κοσκίνισμα του τιμονιού που ωφειλόταν στο κακό εμπρός ελαστικό.

Από εκεί και πέρα να πω ότι τα Μ3 έχουν πολύ πιο γρήγορη κορώνα, που στην αρχή ξενίζει, αλλά βοηθούν το μηχανάκι να πάρει κλίση πολύ εύκολα και η εντύπωση που σου δίνει είναι ότι πατάει πολύ σταθερά.

Σε μεγάλες ταχύτητες στην ευθεία δεν έχω παρατηρήσει κάποια αστάθεια που λένε ότι παρουσιάζουν τέτοιου είδους λάστιχα και θα τολμούσα να πω ότι ταιριάζουν γάντι στον τίγρη.

Μετά από 6.000 χλμ (γενικά συντηρητικής οδήγησης) δείχνουν σαν καινούργια και κρατάνε πολύ καλά.

Έχω παρατηρήσει μια γενικά πιο εύκολη τάση να γλυστρίσουν σε απρόσεκτο άνοιγμα του γκαζιού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Έχω παρατηρήσει μια γενικά πιο εύκολη τάση να γλυστρίσουν σε απρόσεκτο άνοιγμα του γκαζιού.

συγκριτικά με τα απαίσια μαμά λάστιχα η συγκριτικά με το οταν ηταν φρέσκα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Το κόστος της αλλαγής ήταν τσιμπιμένο και έφτασε τα 94? όπου μαζί με την αλλαγή του πίσω τακακίου που έκανε 30? φτάσαμε τα 124? συνολικά.

σορρυ ρε μαστορα, αλλα τι λαδια σου εβαλε και πηγε 100 ευρω ? 10 λιτρα χωραει ο κινητηρας σου ? :huh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παίρνει 3.5 λίτρα, άρα πληρώνεις 4 μπουκάλια.

4x14=56? (λίγο ακριβότερα από άλλες φορές)

13? το φίλτρο (πάντα αλλάζω φίλτρο με την αλλαγή λαδιών)

25? η εργασία (αυτό και τα λάδια ήταν ακριβότερα)

Όπως φαίνεται και πιο πάνω συνήθως οι αλλαγές λαδιών μου πήγαιναν 75-80? συνολικά, για αυτό λέω ότι ήταν τσιμπιμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο λαδια και φιλτρο γλυτωνες καμια 10αρα ευρω αν το εψαχνες και ειναι κλεψια 25 ευρω για να ξεβιδωσει 2 βιδες...

τελος παντων, δεν μπορεις να κανεις και αλλιως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ ωραια τα σχολια σου μιχαλη για το tiger.

λιγο με ανησυχησες για τα γλιστρηματα που ειπες απο τα Μ3.σκεφτομαι κι εγω για ελαστικα μεσα στον επομενο μηνα(ειμαι στα 12.000 τωρα ακομα με τα μαμα),κ με τα πολλα ειχα καταληξει κι εγω στα Μ3 μιας κ ειχε διαβασει μονο καλα λογια για αυτα σε διαφορα post κ reviews.

Αλλα 2 ελαστικα που σκεφτομουν ειναι τα dunlop roadmart και τα pilot road 2, και οποιο σχολιο απο καποιον που εχει δοκιμασει τα παραπάνω θα ηταν καλοδεχουμενο.. ;)

Τωρα οσον αφορα τα λαδια, τα 25 ευρω περαστικα μου φαινονται παρα πολλα. εγω τα αγοραζω απο μαγαζι που πουλαει λαδια και πηγαινω σε συνεργειο κ μου τα βαζουν-σε 3 διαφορετικα που εχω παει εως τωρα εχω δωσει σε ολα 10 ευρω για την αλλαγη, και δεν ειναι κ τιποτα εδω που τα λεμε..

ευχομαι πολλα καλα κ απροβληματιστα χιλιομετρα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ότι λάστιχο και να βάλεις, με το ροπή που έχει το τιγράκι αν ανοίξεις απότομα, θα γλυστρίσει.

Το σχόλιό μου έχει να κάνει με την αίσθηση γλυστρίματος σε περίπου ίδιες συνθήκες και με περίπου το ίδιο άνοιγμα γκαζιού, σε σύκριση με το ίδιο λάστιχο πριν από 6000χλμ.

Και εγώ μέχρι τώρα στον ίδιο μηχανικό έδινα πάντα 10? εργασία και έκανε και τους κλασικούς ελέγχους γύρω γύρω.

Για αυτό και το σχολίασα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

συγνωμη φιλε μου, αλλα επειδη ισως προχωρησω σε αλλαγη...

θα μπορουσες να μου πεις αν ειχες ή εχεις ακουσει καποια σοβαρα προβληματα?

ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ έγραψα αυτά που μπορώ να ξέρω προσωπικά.

Εδώ θα βρεις όλα τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί κατά καιρούς σε άλλα παιδιά.

Γενικά αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι ειδικά σε tiger 1050, έχουν παρουσιαστεί προβλήματα με την μπαταρία (πιθανόν λόγω κακής αρχικής φόρτισης) και σε μερικές περιπτώσεις πρόβλημα με τα λάδια που σε 1-2 παιδιά οφειλόταν σε μεγάλη πίεση λαδιού επειδή είχαν βάλει περισσότερα λάδια από όσο έπρεπε.

Δεν θυμάμαι κάτι άλλο σημαντικό, αλλά αν ψάξεις στο forum που σου λέω θα καταλάβεις καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ωραια ανάλυση φιλε μου να χαιρεσαι τη μηχανη σου

edit. τροποποιησα το μηνυμα γιατι εγραψα κατι που πηγαινε σε αλλο τοπικ :oops:

Τροποποιήθηκε από τον Architect

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...