Jump to content
gearbox

Χαρτιά για 125cc

Recommended Posts

Γειά σε όλους σε λίγες μέρες θα βγάλω δίπλωμα για μικρή μηχανή και θα ήθελα να μάθω τι χαρτιά χρειάζομαι μετά την αγορά μοτοσυκλέτας για να είμαι νομιμος μιας και δεν είχα ποτέ μεταφορικό μέσο.Γνωρίζω μόνο οτι χρειάζομαι δίπλωμα , ασφάλεια που θα πρέπει να παω μόνος μου να κάνω.. και τι άλλο??η άδεια κυκλοφοριας είναι το ίδιο με το δίπλωμα? Επίσης τέλη κυκλοφορίας, κτεο όλα αυτα πως θα μάθω πότε και αν πρέπει να τα κάνω?Θα πάρω ένα 125cc , από που θα μάθω ανα πόσο καιρό θέλει αλλαγή λαδιών - service κλπ? Και τέλος είμαι φοιτητής, αν πάω και αγοράσω μηχανή χρειάζομαι εκαθαριστικό γιατί δεν εργάζομαι και ρώταω μήπως τελικά δεν μπορώ να πάρω.Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για τις μάλλον εκνευριστικές προφανείς ερωτήσεις μου...

**Ελπίζω να έγραψα στο σωστό τοπικ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα εχεις μαζι αδεια ΟΔΙΓΗΣΗΣ (το λεγομενο διπλομα) , αδεια ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (το πρασινο καρτελακι που λεει τυπος οχηματος κυβισμος κτλ) και ασφαλεια του οχηματος

επισης χρειαζεται και το σημα των τελων κυκλοφοριας που πληρωνουμε καθε χρονο αλλα κανεις δεν το ζηταει αυτο , κολησε το στην πινακιδα ξερω γω αλλα και στα χαρτια να το χεις χου γκιβς ε φακ !!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Φιλαράκι για να το πιάσουμε από την αρχή: εννοείτε πως άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα

εάν την μηχανή την αγοράσεις μπραφ δεν χρειάζεσαι εκκαθαριστικό, αν βάλεις δόσεις όμως καλύτερα να δώσεις των γονιών σου

για τα σέρβις κλπ πρέπει να μας πεις για πιο μοτόρι μιλάς, γιατί αυτό το ζήτημα είναι λίγο υποκειμενικό.

Άποψη μου είναι, πάνε σε μία σχολή οδηγών όπου και θα βγάλεις το δίπλωμα οδήγησης και ρώτα τους αν βγάζουν και ασφάλειες ή να σε παραπέμψουν κάπου αλλού αυτοί. Αν θες όμως πες μας και τι moto ακριβώς σκέφτεσαι να πάρεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα