Jump to content

Recommended Posts

Ημερολόγιο αρμονικής συμβίωσης...

Το sym συμπλήρωσε αισίως τα 2000 χιλιόμετρα. και έχει αποδειχτεί πανάξιος συνεργάτης. Πιο συγκεκριμένα:

-Το στρώσιμο του τηρήθηκε ευλαβικά και στα 1000 χλμ. έγινε η προβλεπόμενη αλλαγή λαδιών μαζί με φίλτρο (25 ευρώ).

-Η κατανάλωση του κυμαίνεται γύρω στα 3,5 με 4 λίτρα/100 χλμ.

-Από άποψη αξιοπιστίας δεν με προβλημάτισε καθόλου.

-Η αρχική θετική εντύπωση για την ποιότητα κατασκευής, κύλισης και λειτουργίας παραμένει (δεν τρίζει και δεν θορυβεί το παραμικρό).

-Πολύ θετικές οι εντυπώσεις από τα φρένα και από το αθόρυβο μοτέρ.

Επισυνάπτω και μερικές φωτο για να το καμαρώσετε!!

Κων/νος

post-4357-1211482911_thumb.jpg

post-4357-1211482851_thumb.jpg

post-4357-1211482966_thumb.jpg

post-4357-1211482983_thumb.jpg

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχουν κανει τεραστια βηματα στην ποιοτητα, οι Κορεατες! (Ακριβως οπως στα αυτοκινητα, ΑΚΡΙΒΩΣ! οπως οι Ιαπωνες, πριν 30 χρονια.. Αναμενουμε τους Κινεζους, οσο νουπω!! :D )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Εχουν κανει τεραστια βηματα στην ποιοτητα, οι Κορεατες! (Ακριβως οπως στα αυτοκινητα, ΑΚΡΙΒΩΣ! οπως οι Ιαπωνες, πριν 30 χρονια.. Αναμενουμε τους Κινεζους, οσο νουπω!! :D )

Μια διόρθωση. Η SYM είναι η μεγαλύτερη σκουτεροβιομηχανία της TAIWAN. Σίγουρα υπάρχει συνεργασία με Κορέα (κυρίως λόγω HYUNDAI) αλλά είναι προέλευσης TAIWAN.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια διόρθωση. Η SYM είναι η μεγαλύτερη σκουτεροβιομηχανία της TAIWAN. Σίγουρα υπάρχει συνεργασία με Κορέα (κυρίως λόγω HYUNDAI) αλλά είναι προέλευσης TAIWAN,.

Δικιο εχεις, αλλα δεν αλλαζει τπτ στο.. "concept" ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δικιο εχεις, αλλα δεν αλλαζει τπτ στο.. "concept" ;)

Όπως το λες, αυτές οι χώρες είναι στην λογική που ήταν οι Ιάπωνες πριν κάποια χρόνια.

Έχουν την τεχνογνωσία και τις υποδομές να κάνουν θαύματα.

Και επειδή έχω κι εγώ ένα scooter SYM (HD200evo) μπορώ να επιβεβαιώσω πως ποιοτικά είναι πολύ μπροστά. Και εντάξει, εξωτερικά μπορεί να πει κάποιος πως μπορούν να τα έχουν σουλουπωμενο οποιδήποτε μηχανάκι αλλά το έχω περιεργαστεί και με λυμμένα πλαστικά (στο service) Και μπορώ να πω πως μου έκανε φοβερή εντύπωση το γενικότερο τους φινίρισμα. Γενικά αποπνέει μια μηχανολογική αρτιότητα αναντίστοιχη της τιμής του. Τώρα έχω στο δικό μου περίπου 12000Km. Περιμένω να γράψει 25000-30000km για να βγάλω σίγουρα συμπεράσματα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό που μου αρέσει πιό πολύ στο μηχανάκι σου Κωνσταντίνε είναι το πιτσιρίκι!!!!! Να το χαίρεσαι!!!!!!!!!!!! ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αυτό που μου αρέσει πιό πολύ στο μηχανάκι σου Κωνσταντίνε είναι το πιτσιρίκι!!!!! Να το χαίρεσαι!!!!!!!!!!!! ;)

Ευχαριστώ για την ευχή!!!

Ο Πετράν μου, είναι 1,5 χρονών και έχει "φάει" ήδη κόλλημα και με το αυτοκίνητο και με τις μηχανές!!

(όπως επίσης και με τις ωραίες γυναίκες)...

Τί άλλο να ζητήσει ένας πατέρας από τον γιο του...

Κων/νος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ για την ευχή!!!

Ο Πετράν μου, είναι 1,5 χρονών και έχει "φάει" ήδη κόλλημα και με το αυτοκίνητο και με τις μηχανές!!

(όπως επίσης και με τις ωραίες γυναίκες)...

Τί άλλο να ζητήσει ένας πατέρας από τον γιο του...

Κων/νος

.....Να ζητήσει απο τον γιό του όταν μεγαλώσει να του κάνει πάσα τα τηλέφωνα απο τις φίλες του!!!! ;)

Μιά χαρά είσαι Κωστή!!!!!! B)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ενημερωτικα: η SYM ευτιαχνε τα σκουτερακια για τη HONDA, κ η HONDA την ειχε δεσμευσει με συμβολαιο να μη μπορει να χρησιμοποιησει το δικο της ονομα στην ευρωπη. τωρα αυτο το συμβολαιο εχει ληξει, οποτε μαθαμε κ εμεις τη SYM. Tα σκουτερακια της SYM κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο με τα HYUNDAI, τα οποια ειναι βεβαιως τερατα αξιοπηστιας...

οσοι δεν εχουν κολλημα με τα ονοματα κ ψαχνουν για καλα, αξιοπιστα σκουτερακια να επιλεξουν SYM!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πράγματι, από όσα βλέπω & κουβεντιάζω με φίλους από τη σκουτεροπαρέα μου ανακαλύπτω ότι είναι αξιόπιστα μηχανάκια τα SYM και έχουν πολύ καλή σχέση τιμής/ποιότητας, ενώ αρχικά είχα ένα (αρνητικό) κόλλημα μαζί τους... Τελικά είναι πολύ τίμιες αγορές!

Καλοτάξιδο φίλε & πάντα όρθιος!

Όσο για το κόλλημα του γιου σου, ο δικός μου (2,5 ετών) δέχεται βόλτα μόνο σε δρόμο με αρκετή κίνηση και όλα τα δίτροχα που βλέπει τα λέει "το μπι μπι του μπαμπά" :lol:

Τροποποιήθηκε από τον zoo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μία σημείωση και εγώ.

Πόσα μηχανάκια που δεν προορίζονται για αγωνιστική χρήση γνωρίζεται να έχουν κινητήρα με κεραμική επίστρωση για μείωση τριβών?

Το GTS έχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά, όντως το μηχανάκι είναι αστέρι. Και ειδικά για την τιμή του...

Ωστόσο, οι πολλοί αντιδρούν αρνητικά στο άγνωστο όνομά του, οπότε αναγκάζομαι να τους κάνω ολόκληρο φροντιστήριο σχετικά με τις αρετές του.

Κων/νος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω έναν γνωστό που έχει το μοντέλο των 150cc και είναι εξίσου ευχαριστημένος απο το μηχανάκι του!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οταν πηγα να παραγγειλω λαστιχα απο το μηχανικο μου, ειχε στη ραμπα σηκωμενο ενα SYM GTS και το ειχε ξεκοιλιασει. τον ρωτησα τι επαθε και μου ειπε ο ιδιοκτητης του δεν του αλλαξε λαδια για 20.000 χλμ!!!!!! ε το μηχανακι δεν αντεξε στο τελος και καηκε. μου εκανε εντυπωση παντως που αντεξε τοσο πολυ χωρις αλλαγη λαδιων......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαγκες ειχα το SYM JET 50 ''5ΧΡΟΝΙΑ'' ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ.πηγαινα και κατι διαδρομες 50 συνεχομενα χιλιομετρα.σκυλια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πέρα από όλα τα υπόλοιπα, είναι και όμορφο. Οι δύο προβολείς σε διάταξη tandem (!!!) θυμίζουν έντονα άλλες πιο άγριες καταστάσεις.

Το μοναδικό πρόβλημα με τα SYM (και τα επίσης αξιολογότατα KYMCO) είναι η ανεπαρκής υποστήριξη από τις αντιπροσωπείες. Αυτό όμως είναι κάτι που διρθώνεται, οπότε η επιλογή σου φίλε μου, με κριτήριο value for money παίρνει χαλαρά ένα 10!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πέρα από όλα τα υπόλοιπα, είναι και όμορφο. Οι δύο προβολείς σε διάταξη tandem (!!!) θυμίζουν έντονα άλλες πιο άγριες καταστάσεις.

Το μοναδικό πρόβλημα με τα SYM (και τα επίσης αξιολογότατα KYMCO) είναι η ανεπαρκής υποστήριξη από τις αντιπροσωπείες. Αυτό όμως είναι κάτι που διρθώνεται, οπότε η επιλογή σου φίλε μου, με κριτήριο value for money παίρνει χαλαρά ένα 10!

Ο τοπικός αντιπρόσωπος είναι πολύ καλός φίλος και ομολογώ ότι είναι πολύ οργανωμένος ως προς το after sales του.

Πιστεύω ότι δεν θα έχω πρόβλημα.

Κων/νος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο τοπικός αντιπρόσωπος είναι πολύ καλός φίλος και ομολογώ ότι είναι πολύ οργανωμένος ως προς το after sales του.

Πιστεύω ότι δεν θα έχω πρόβλημα.

Κων/νος

Αν είναι έτσι, τότε και εγώ το ίδιο πιστεύω.

Πολλά καλά χιλιόμετρα, και πάντα όρθιος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πέρα από όλα τα υπόλοιπα, είναι και όμορφο. Οι δύο προβολείς σε διάταξη tandem (!!!) θυμίζουν έντονα άλλες πιο άγριες καταστάσεις.

Το μοναδικό πρόβλημα με τα SYM (και τα επίσης αξιολογότατα KYMCO) είναι η ανεπαρκής υποστήριξη από τις αντιπροσωπείες. Αυτό όμως είναι κάτι που διρθώνεται, οπότε η επιλογή σου φίλε μου, με κριτήριο value for money παίρνει χαλαρά ένα 10!

Εγώ πάντως μετά απο 2,5 χρόνια που είχα Modenas και 1 χρόνο που έχω το SYM έχω πολύ καλή άποψη για την αντιπροσωπεία και το δίκτυο υποστήριξης.

Υπάρχουν αρκετοί εξουσιοδοτημένοι και με λίγο ψάξιμο μπορείς να βρεις καλό μάστορα και με καλές τιμές (απο τις καλύτερες τις αγοράς). Η αντιπροσωπεία στηρίζει τα προιόντα της με πολλά άτοκα προγράμματα και μια φορά που χρειάστηκα κάποιες διευκρινήσεις για την τήρηση του βιβλίου εγγύησης έστειλα Mail Και απάντησαν την επόμενη μέρα αναλυτικότατα!

΄Δεν βρίσκω το λόγο πάντως να μην υπάρχει υπερεπάρκεια σε ανταλλακτικά όταν τα Modenas μοσχοπουλάνε και τα τελευταία 2 χρόνια τα SYM έχουν μπει και αυτά στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων στην Ελλάδα.

Ελπίζω αχρείαστοι να ναι βέβαια για κάτι πιο χοντρό αλλά τουλάχιστον εγώ σαν ιδιοκτήτης δεν έχω να πω κάτι κακό. Αν είχες κάποια κακή εμπειρία πες την να έχουμε τον νου μας.. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
δεν τρίζει και δεν θορυβεί το παραμικρό).

Πολύ θετικές οι εντυπώσεις από τα φρένα και από το αθόρυβο μοτέρ.

Τις προάλλες ήταν δίπλα μου ένα SYM HD 200 (αυτό με τους 16άρηδες τροχούς) και ακούγοντας τον ήχο του κινητήρα του (ιδίως όταν επιτάχυνε) μου φάνηκε εξαιρετικά "υγιής" και "γεμάτος". Πλήρης απουσία μηχανικών θορύβων και από ό,τι πρόσεξα (από την άμεση εκκίνησή του) δεν είχε καθυστέρηση στην μετάδοση, όπως τα περισσότερα σκούτερ. Κάποια άλλη μέρα το παρατηρούσα από κοντά παρκαρισμένο και τα πλαστικά του μου φάνηκαν πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Φαίνεται ότι φτιάχει αρκετά ποιοτικά μηχανάκια η SYM.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως μετά απο 2,5 χρόνια που είχα Modenas και 1 χρόνο που έχω το SYM έχω πολύ καλή άποψη για την αντιπροσωπεία και το δίκτυο υποστήριξης.

Υπάρχουν αρκετοί εξουσιοδοτημένοι και με λίγο ψάξιμο μπορείς να βρεις καλό μάστορα και με καλές τιμές (απο τις καλύτερες τις αγοράς). Η αντιπροσωπεία στηρίζει τα προιόντα της με πολλά άτοκα προγράμματα και μια φορά που χρειάστηκα κάποιες διευκρινήσεις για την τήρηση του βιβλίου εγγύησης έστειλα Mail Και απάντησαν την επόμενη μέρα αναλυτικότατα!

΄Δεν βρίσκω το λόγο πάντως να μην υπάρχει υπερεπάρκεια σε ανταλλακτικά όταν τα Modenas μοσχοπουλάνε και τα τελευταία 2 χρόνια τα SYM έχουν μπει και αυτά στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων στην Ελλάδα.

Ελπίζω αχρείαστοι να ναι βέβαια για κάτι πιο χοντρό αλλά τουλάχιστον εγώ σαν ιδιοκτήτης δεν έχω να πω κάτι κακό. Αν είχες κάποια κακή εμπειρία πες την να έχουμε τον νου μας.. ;)

Προσωπικά είμαι από αυτούς που πάντα πιστευαν το ότι η SYM (όπως και η KYMCO) φτιάχνουν ποιοτικά μηχανάκια. Το μόνο κακό που είχαν πάντα να μου πουν κάτοχοι, ήταν η κακή υποστήριξη της αντιπροσωπείας (χρόνοι απόκρισης σε ανταλλακτικά - service). Αν αυτό έχει βελτιωθεί, τότε χωρίς δισταγμό θα αγοράσω το mio που λατρεύει η σύζυγος :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τις προάλλες ήταν δίπλα μου ένα SYM HD 200 (αυτό με τους 16άρηδες τροχούς) και ακούγοντας τον ήχο του κινητήρα του (ιδίως όταν επιτάχυνε) μου φάνηκε εξαιρετικά "υγιής" και "γεμάτος". Πλήρης απουσία μηχανικών θορύβων και από ό,τι πρόσεξα (από την άμεση εκκίνησή του) δεν είχε καθυστέρηση στην μετάδοση, όπως τα περισσότερα σκούτερ. Κάποια άλλη μέρα το παρατηρούσα από κοντά παρκαρισμένο και τα πλαστικά του μου φάνηκαν πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Φαίνεται ότι φτιάχει αρκετά ποιοτικά μηχανάκια η SYM.

Αν σκεφτείς ότι επί σειρά ετών κατασκεύαζε τα scooter της HONDA και ίσως και άλλων κατασκευαστών, τότε καταλαβαίνεις.

Αν σκεφτείς ότι σήμερα κατασκευάζει αυτοκίνητα για μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες (πχ το GETZ για την HΥUNDAΙ) τότε σίγουρα είναι μία αξιόπιστη εταιρία.

Γίνεται χαμός πάντως με τα scooter. Δεν ξέρεις ποιός φτιάχνει τι και για ποιόν!!! Πχ πρόσφατα άκουσα ότι το μοναδικό scooter της YAMAHA που κατσκευάζεται πράγματι στην ιαπωνία είναι το T-max. Όλα τα υπόλοιπα???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπέρα σκεφτομαι να αγοράσω το συγκεκριμένο scooter ( SYM GTS 250 ) .

Καπου διαβασα κατι και το παραθέτω .

Αν μπορείτε να σχολιάσετε γιατι μπερδεύτηκα .

Δημοσίευση από PUNTOCC την 23/03/07 2:00

αυγουστο 2005 ηθελα να παρω ενα scooter!μετα απο αποκλεισμο ιταλικον,αν και ιταλοφιλος αυτοκινητιστηκα,αλλανμετα την εμπειρια 2 typhoon και ενος runner ειπα μακρια,αρχισα να ψαχνω!αρχικα κοιτουσα προς kymco!ξαφνικα ερωτευτικα μετην πρωτη ματια!sym gts 200!2θεσιος καναπες με διπλη εργοστασιακη ποτηροθηκη!!!αυτο ειναι λεω!!!γυρναω απο διακοπεςσεμπτεμβριο και παω να το παρω :yahoo: !!εκεινη την ημερα ειχε βγει το 250!!το παιρνω!!!το ματοσακο χλιδα!!!καλοκαιρακι ακομα αρχισα να το κυκλοφορω!!

προβλημα πρωτο βδομαδα 1η

οταν το αφηνα στον ηλιο δεν δουλευαν τα οργανα!!!

το παω εκει που το πηρα(ονοματα δεν λεμε οικογενειες δεν θιγουμε)μου λενε θα το δουμε στο servis τον 1000!

προβλημα δευτερο βδομαδα 2η

εβαζα το μηχανακι μπροστα,ζεσταινοτανε και ξεκινουσα!!στα 50μ το μοτερ δουλευε,το κομπλερ αν και taiwan εκανε τον κινεζο!!!αφου το εσβυνα και το ξαναεβαζα μπροστα 2-3 φορες,ξαναθυμοταν την καταγωγη του και ξεκινουσε!ξανα πισω παλι τα ιδια!!στο σερβις!!!

βδομαδα τριτη (και αναλογο προβλημα μην λεμε συνεχεια τα ιδια!!!)

η εξατμιση αποφασιζει να λαβει επαναστατικα μετρα,να σταματησει να ειναι απλα ενα αψυχο κρυο-καυτο μεταλλικο κοματι και να πιασει δουλειασαν κουδουνιστρα!!!!!παλι πισω!η απαντηση γνωστη!στα 1000!

επιτελους αυτα τα1000 ηρθαν!και το πηγα!πολλη καλα!μου αλλαξαν λαδια!

στα αλλα δεν μπορουσαν να επεμβουν γιατι δεν το εκανε εκεινη την ωρα,το απεδωσαν σε αρχη σχιζοφρενιας και με απευθηναν σε ψυχιατρο!!!

βδομαδα 4η

το αριστερο φρενο,πισω συνηθως ειναι πισω αλλα στο gts αλλα honda ειναι συνδιασμενο νιωθει μια ακαταμαχητη ελξη για το gripaki!κοινος τερματιζε!!

η απαντηση κλασικη!στο servis τον 3000!

οι βδομαδες μετα περασαν ηρεμα!κνητο με ραδιοφωνο για την εξατμιση,το πρωτο 20λεπτο μετα την εκκινηση μεχρι 3000rpm και φρεναρισμα απο νωρις!το μονο παρατραγουδο 5-6-15 φορες που ξαφνικα νεκρωνε και μετα απο κουνημα στην ασφαλειοθηκη κατι ξυπναγε και ελεγε να παρει μπροστα!

στο σερβις τον 3000 τα ιδια!λαδακια και "εξαερωση" :ysterical:

το παιρνω το φρενο το ιδιο!!!τους λεω ρε παιδια,το και το!ξεκινησες με την κλειδαρια μου λενε,και σταβωσε ο δισκος!!!!μα δεν εχω κλειδαρια καλε μου???και ομως σταβωσε!!!

μεχρι το σερβις των 5000 δεν ειχαμε απροοπτα!το σερβις τον 5 στοιχησε 120 ευρα :dizzy: οχι λιγα αν υποθεσετε οτι το μονο που εγινε ηταν λαδια και πλυσιμο!! :rtfm: το χαρτι(για αποδειξη η τιμολογιο ουτε λογος)ειχε μπουζι,φαερα τα οποια την αλλη μερα που τα εβγαλα(και τα αλαξα)ηταν τα μαμα μεσα στην μπιχλα!!

σεμπτεμβριος 2006

ηρθε ο καιρος να το δωσω!!!το μηχανακι αγοραστηκε 3990 και το προγραμμα με τις ατοκες δεν το βρηκα πουθενα!!χιλιομετρα 6800

ηθελα transalp η vstrom!περνω αναλογο περιοδικο και αρχιζω τα τηλεφωνα

"για σας!θελω ενα transalp ανταλλαγες με scooter κανετε?"

"φυσικα!!!τι scooter εχετε?"

"ενα sym gts 250,6800χλμ,μπαγκαζιερα,xenon,συναγερμο!!"

"ΟΧΙ!!!!!"

παντου τα ιδια!!τελικα το πηρε ανταλλαγη ενας γνωστος μαντρας,2300 :( και μετα απο κανα μηνα το εδωσε 2400 και με το ζορι!!

αν καταφερες να διαβασεις ολο το post και δεν σε πηρε ο υπνος το πορισμα ειναι ενα 1000 ΦΟΡΕΣ το honda!το εχουνε 2-3 ποκκη ικανοποιημενη!αξιζει την διαφορα!το μονο μειον ταμπουρο πισω!!!

Υ.Γ.αν τελικα αποφασισεις το sym οι βερες δικες μου!!!εγω κουμπαρος!!!!

Άβαταρ μέλους

PUNTOCC

4TF N1 Driver

Δημοσιεύσεις: 192

Εγγραφή: 17/06/06 10:57

Τοποθεσία: αλιμος-αθηνα

Τι παίζει ρε παιδιά .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω το sym HD 200 Όχι το evo. Η διαφορά είναι πως το δικό μου δεν είναι injection. Έχω κάνει 30.000 χλμ και δεν έχω αλλάξει τίποτα. Ούτε μπαταρία, ούτε ένα λαμπάκι. Μόνο έσπασαν τα διαφράγματα στην εξάτμιση από κακή δική μου χρήση (πεζοδρόμια, λακούβες και ότι άλλο . . .)

Πάει όπως το πρωτοπήρα (σφαίρα). Είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κωσταντινε αν μπορεις γραψε το κοστος συντήρησης του για να το συγκρίνω με το δικο μου beverly 250

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...