Jump to content
Alarm

Σκασιμο εξατμισης, τι, πως , γιατι :)

Recommended Posts

Γεια σας, ακουγοντας καμια φορα μηχανες, μηχανακια (δεν ειμαι σιγουρος, νομιζω και η δικια μου μηχανη μετριμενες φορες)

μου δημιουργηθεικε το το ερωτημα για το σκασιμο της εξατμισης.

Θυμαμαι μια παλια cbr600f που οδηγουσα να το κανει αρκετα συχνα, σε αυτη την περιπτωση ισως ομως να μην γινοταν καλη καυση.

Δηλαδη τι προκαλει αυτο το μπαμ που ακουμε καμια φορα απο τις εξατμισεις μηχανων ?

Ειναι θεμα βενζινης ? Κινητηρα ? Καλης/κακης καυσης ? Κατι αλλο ?

Προκαλουντε φθορες, αρα κατι που προμηνηει βλαβει η οποια χριαζεται διορθομα ?

Να μαθουμε και κατι :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει και η πιθανότητα να είναι απο τα ζουάν. Είναι δακτυλίδια στις ενώσεις των εξατμήσεων που αν φθαρούν όταν κλείνεις το γκάζι "ξεφυσάει" απο εκεί το μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω ΕΔΩ τα λέει πολύ ωραία.

Γενικά συμβαίνει όταν απο μεσαίες - υψηλές στροφές κλείνουμε το γκάζι και συνήθως μόνο όταν βάζουμε μια afterarket εξάτμιση.

Στην παραπάνω περίπτωση κλείνοντας το γκάζι φτωχαινουμε το μείγμα, άλλη περίπτωση είναι να έχουμε έν γένει φτωχό μείγμα.

Και μετά έρχονται οι "βλαβούλες" όπως αυτό που ανέφερε ο Domus + πιθανό τρύπημα εξάτμισης.

Απο το τελευταίο έχω και προσωπική εμπειρία.... το μηχανάκι κλάνει σα τρελό!!! :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για αυτο κάνεις και δυναμομετρησεις αλλα βάζεις και κομάντερ για να βελτιωθει η κάυση το μείγμα κ.τ.λ και γενικώς για να μειωθεί το φαινόμενο αυτο .

Μια μεταφραση σας παρακαλω? :baby:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μια μεταφραση σας παρακαλω? :baby:

Λές για μετάφραση αυτών που λέει το link?

Πάνω κάτω αυτά που έγραψα (απο εκεί τα "πήρα"). Απλά αναλύει περισσότερο το γιατί κλείνοντας το γκάζι γίνετε το μείγμα πιο φτωχό... Στα καρμπυρατέρ... Βέβαια εσύ έχεις injection οπότε φαντάζομαι αυτά πάνε περίπατο.. :think:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα σκασιματα απο την εξατμιση μπορει να φανερωνουν ακομη και σοβαρη ζημια.

Γινονται και απο ¨αχρονιστο¨ μοτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Γενικά συμβαίνει όταν απο μεσαίες - υψηλές στροφές κλείνουμε το γκάζι και συνήθως μόνο όταν βάζουμε μια afterarket εξάτμιση.

Στην παραπάνω περίπτωση κλείνοντας το γκάζι φτωχαινουμε το μείγμα, άλλη περίπτωση είναι να έχουμε έν γένει φτωχό μείγμα.

H Βοss, που εχω το κανει, ακριβως σε τετοιες "φασεις" ("Ξεταπωτη")..Κατα τα αλλα, (οι λοιπες ρυθμισεις και λειτουργιες) ειναι μια χαρα! ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οταν λεμε σοβαρη ζημια του τυπου ?

Για να μαθενουμε και λιγο απο μηχανολογικα, η μηχανες που εχουν injection σε τι διαφερουν απο τις παλαιωτερες ? Μην μου πει τωρα καποιος οτι η παλιες δεν ειχαν injection :) Εννοω τι παραπανω προσφερει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τα σκασιματα απο την εξατμιση μπορει να φανερωνουν ακομη και σοβαρη ζημια.

Γινονται και απο ¨αχρονιστο¨ μοτερ.

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια φορα και ενω ειχα σκισει τη μηχανη κατα το κλεισιμο του γκαζιου εσκαγαν και μπλε φλογες απο το τελικο της εξατμισης!!τι σημαινε αυτο?

Τροποποιήθηκε από τον xourafis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χωρις να ειμαι καλος γνωστης αυτου που ρωτας νομιζω οτι τα καρμπυρατερ ριχνουν την βενζινη στη μηχανη απο σωληνακια, ενω το ιντζεξιον,το λεει η λεξη,ενχεει την βενζινη δλδ καπως με την μορφη του νερου του ντουζ(ατυχες παραδειγμα ε?)τεσπα αν κανω λαθοσ διορθωστε με και συγχωρηστε με δν ειμαι γνωστης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Eκτος απο τα παραπανω εχω τη εντυπωση οτι στις υψηλες στοφες κ κατοπιν κλεισιμο του γκαζιου μενουν για λιγο οι βαλβιδες ανοιχτες με μειγμα ακαυτο σκαει λοιποον και παραγεται κ ενα μικρο φλογιδη πισω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Οταν λεμε σοβαρη ζημια του τυπου ?

Για να μαθενουμε και λιγο απο μηχανολογικα, η μηχανες που εχουν injection σε τι διαφερουν απο τις παλαιωτερες ? Μην μου πει τωρα καποιος οτι η παλιες δεν ειχαν injection :) Εννοω τι παραπανω προσφερει.

Σκέψου το περίπου οτι στο Injection το ποσό του καυσίμου είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενώ στο καρμπυρατέρ "μηχανικά".

Αυτό τα λέει όλα, πιο οικονομικό, πιο αποδοτικό (μετά απο σωστή ρύθμιση, βεβαίως - βεβαίως)

Για τη ζημιά, όπου "αχρόνιστο" όπως λένε τα παιδιά, δηλαδή να μη σκάει ο σπινθήρας όταν πρέπει αλλά λίγο μετά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η κυρια διαφορα αναμεσα σε καρμπυρατερ και συστημα ψεκασμου ειναι ο τροπος με τον οποιο παρεχεται το καυσιμο στον κινητηρα. Κατα τον πρωτο χρονο (στους τετραχρονους κινητηρες) δημιουργειται υποπιεση στο θαλαμο καυσης και οταν η υποπιεση φτανει στο μεγιστο βαθμο ανοιγει η βαλβιδα εισαγωγης για να μπει στο θαλαμο καυσης το καυσιμο & ο αερας. Το καρμπυρατερ τροφοδοτει τον κινητηρα με καυσιμο εξαιτιας της υποπιεσης-αναρροφησης που γινεται ενω το συστημα ψεκασμου με τα μπεκ απλα ανοιγει η ακιδα του μπεκ και ψεκαζει το καυσιμο. Βεβαια, το οτι θα καταληξει και στην περιπτωση του ψεκασμου το μειγμα στο θαλαμο καυσης ειναι αποτελεσμα της υποπιεσης, αλλα συνηθως τα μπεκ (ειδικα στις μηχανες) ειναι σε τετοιο σημειο τοποθετημενα που ψεκαζουν καρφι μεσα στον κυλινδρο. Επιπλεον, το συστημα ψεκασμου αεροποιει σε πολυ μεγαλυτερο και καλυτερο βαθμο το καυσιμο δημιουργωντας ομοιογενες μειγμα. Αυτα ετσι για το πολυ περιπου, κατα τα αλλα οι διαφορες ειναι πολλες... :)

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εμένα σκάει καμιά φορά κι ας έχει injection. Συμβαίνει όταν κάνω δυνατή εκκίνηση (συνήθως με δευτέρα) και για κάποιο λόγο αναγκαστώ να κλείσω γκάζι απότομα χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Εκείνη την στιγμή το μοτέρ ενώ βρίσκεται σε μεγάλες στροφές, αναγκάζεται να τις ρίξει απότομα έχοντας πληρωθεί με άφθονο μίγμα. Εκείνη την στιγμή ακούγεται ένα δυνατό παφ από την εξάτμιση. (και μόνο τότε συμβαίνει σε μένα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδή ALX μόνο ένα σκάσιμο ε;

Λογικό μου ακούγεται, έτσι όπως το κατάλαβα απο το link της Mikuni, στα καρμπ γίνονται αρκετά σκασίματα, στο Injection μάλλον ο εγκέφαλος το παίρνει πρέφα οτι κλείνεις το γκάζι και πράττει ανάλογα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Nαι ένα μόνο. Ένα παφ και η δυναμή του εξαρτάται από το πόσες στροφές είχες πριν κλείσεις απότομα το γκάζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Κι εμένα σκάει καμιά φορά κι ας έχει injection. Συμβαίνει όταν κάνω δυνατή εκκίνηση (συνήθως με δευτέρα) και για κάποιο λόγο αναγκαστώ να κλείσω γκάζι απότομα χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Εκείνη την στιγμή το μοτέρ ενώ βρίσκεται σε μεγάλες στροφές, αναγκάζεται να τις ρίξει απότομα έχοντας πληρωθεί με άφθονο μίγμα. Εκείνη την στιγμή ακούγεται ένα δυνατό παφ από την εξάτμιση. (και μόνο τότε συμβαίνει σε μένα)

..Ακριβως, μια απο τα ιδια!... :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...