apegnas 30 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2008 Γεια σας παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω επειδη για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα θα μένω σε νησί (είμαι είδη) και όπως καταλαβαίνετε η υγρασία ειναι υπερβολική, αν είναι καλό να ρίχνω στην αλυσίδα WD 40 και μετα αφου κάνω μια βόλτα να ρήξω το λυπαντικό της αλυσιδας. Είμαι κατοχος FZS 600 FAZER και η αλυσίδα μου αν και ολοκαίνουργια αρχισε να πιάνει σκουριά όπως και κάποιες βίδες από τα fairing και γενικότερα από τη μηχανή. Ευχαριστώ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lamoun 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2008 Λένε πως σε αλυσίδες με o-rings δε κάνει να ρίχνουμε WD-40. Ψάχ'το λιγάκι μπας και βρείς άκρη. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
blueninja 582 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2008 Κάπου διάβασα ότι το WD40 αρχικά φτιάχτηκε για το καθαρισμό αλάτων από ναυτικό εξοπλισμό. Επίσης είχα διαβάσει ότι σε ένα τεστ που έγινε στην Ολλανδία που έχουν σοβαρό θέμα με την προστασία μοτοσυκλετών τον χειμώνα λόγω όλου του αλατιού που ρίχνουν για τα χιόνια, βγήκε πρώτο στο τεστ μεταξύ άλλων προϊόντων, προσφέροντας την καλύτερη προστασία. Οπότε για καθαρισμό είναι από τα καλύτερα. Τώρα για το θέμα της λίπανσης της αλυσίδας με WD40, δεν έχει υπάρξει κάποιο τεστ ή κάποια επιστημονικά αποτελέσματα στο κατά πόσο είναι καλό ή όχι. Άλλοι λένε ποτέ WD40 για λίπανση αλυσίδας γιατί καταστρέφει τα Orings και στεγνώνει την αλυσίδα, και άλλοι το χρησιμοποιούν για χιλιάδες χιλιόμετρα για καθαρισμό+λίπανση και ορκίζονται στην αποτελεσματικότητά του. Προσωπικά ψεκάζω σε ένα πανί WD40 για να καθαρίσω την αλυσίδα από βρωμιές, κλπ. και μετά την ψεκάζω με ένα σπρέυ αλυσίδας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostasgt3 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2008 εγω προσωπικα μετα απο ερευνα που εκανα χρησιμοποιω το wd40 για καθαρισμα της αλυσιδας και μετα βαζω σρευ γρασσο για αλυσιδα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
irakliszs 81 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 παιδιά κι εγώ σήμερα είχα τη φαεινή ιδέα να ρίξω WD40 στην αλυσίδα του ανχελο μου που την είδα και λίγο σκουριασμένη, οπότε πήρα ένα πανι τη σκουπισα και μετα ψέξασα WD40 γυρνωντας τη ρόδα. όλο αυτό το έκανα με το σκεπτικό να καθαρίσει αλλά και για λίπανση αφου ειχα ακουσει οτι μια χαρά κανει το WD40 απλα πρεπει να βαζεις συχνα (κάθε 2 βδομαδες περιπου) μετά ένας φίλος μου μου είπε πως δεν κάνει και αγχωθηκα, μπηκα εδώ και διάβασα και αυτά που λέτε και πλέον δε ξέρω αν εκανα χοντρη μ...κία ή όχι. τι ειναι αυτά τα O-rings που λετε? η δική μου αλυσίδα μπορεί να έχει τέτοια, η θεωρουνται πολύ "καλές" αυτες οι αλυσιδες? τωρα τι μου προτείνετε να κάνω? να ξανασκουπίσω με ενα πανι και μετά να πάρω ειδικό προιόν για αλυσίδες να βάλω? ποιό? γενικά το WD40 ενδυκλειται για αλυσιδες ή όχι? ευχαριστώ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alarm 5324 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 Για τις αλυσιδες με o-ring δες εδω http://en.wikipedia.org/wiki/O-ring . Λογικα ετσει ειναι και η αλυσιδα σου. Με την μια φορα που ερειξες WD40 δεν εκανες κατι τραγικο. Ειναι θεμα αμφιλεγομενο. Αλλοι λενε πως ειναι οκ να βαζεις, αλλοι λενε πως καταστρεφει τα o-ring. Εγω ειμαι απο αυτους που δεν βαζουν Οπως και να εχει. Ο καθενας απο κατω μου θα σου πει τον δικο του τροπο. αλλος με παραφινελαιο, αλλος με κιροζινη, αλλος με σουαζ, αλλος με σκετη βαλβολινη κλπ κλπ. Εγω καθαριζω με κιροζινη (γνωστο σαν κεροσαν) και μετα λυπανση με ενα σπρει αλυσιδας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
patapios 1697 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 Το αυτο με τον απο πανω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μενιδιάτης 518 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 (τροποποιήθηκε) Το αυτό με τους απο πάνω, πλέον. Μόνο που για να βγάλεις τη σκουριά μάλλον δεν αρκεί η κηροζίνη. Ουτε όμως και το WD, καθώς πρέπει να τη λούσεις με δαύτο. Πάρε από χρωματοπωλείο μία βούρτσα με χάλκινες (ας τις πούμε) «τρίχες». Είναι σε σχήμα οδοντόβουρτσας, για τρίψιμο σε δύσκολα σημεία. Ξήσε τις σκουριές στην αλυσίδα σου και να την λιπαίνεις πολύ τακτικά, για να την προστατέψεις από την υγρασία. Προσοχή: τα σύρματα της βούρτσας (οι «τρίχες») να είναι από χαλκό, για να μην χαράξουν το μέταλλο της αλυσίδας. Τροποποιήθηκε Μάιος 18 , 2011 από τον Μενιδιάτης Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
irakliszs 81 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 ευχαριστώ παιδιά! λετε μήπως να κατέβω τώρα να σκουπίσω την αλυσίδα με κανένα πανι? θα φύγει ετσι το WD40? αυριο θα πάω να πάρω ειδικό λιπαντικό μαλλον καμια βαλβολίνη (αυτο δεν αφήνει ασπρο φιλμ πανω στο πλαι της αλυσιδας?) ελπίζω να μη πάθει κάτι.. ήταν που ηταν παλιατσούρα :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 Για την αλυσίδα τα πράγματα όπως βλέπεις είναι αμφιλεγόμενα. Τώρα, για να προστατέψεις το υπόλοιπο μηχανάκι απο σκουριές, θα σου πρότεινα: Πρώτα καταπολεμάς τις ψιλοοξειδώσεις που έχουν εμφανιστεί με WD 40. Μετά καλό πλύσιμο, πολύ καλό στέγνωμα, και μετά όλη την μηχανή ένα καλό πέρασμα με σπρέυ σιλικόνης, ειδικά βίδες και "πονηρά" σημεία. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
irakliszs 81 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά! μάλλον παρα-αγχωθηκα κι εγώ :D αλλα τι να κανουμε, ειπαμε, ειμαι n00b! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ellessar_GR 360 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 To WD40 δεν χαλάει τα 0-rings, ένας τύπος το τσέκαρε καλήτερα από ερευνητικό ίδρυμα: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397 Εγώ το χρησιμοποίησα μέχρι να αδειάσει το μπουκάλι στο fazer μου. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν κάθετε πάνω στην αλυσίδα όπως τα ειδικά σπρέι, αλλά φεύγει γρήγορα. Με αποτέλεσμα να πρέπει να βάζω κάθε βδομάδα σχεδόν. Με τα ειδικά για αλυσίδες σπρέι βάζω κάθε μήνα. Φυσικά και η αλυσίδα δεν έπαθε τίποτα απολύτος. Η δική μου συμβουλή είναι να την καθαρίζεις με WD40 ή παρεφιναίλαιο, μετά μια γρήγορη βόλτα για να φύγουν τα μαύρα γράσσα, και τέλος να της βάλεις ενα από τα σπρέι αλυσίδας τα γνωστά (motul, chain lube, ktl) που είναι κατάλληλα για 0-rings. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
jimmakos 234 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 Παραφινελαιο για καθαρισμα και αλυσιδα αλλα και ζαντα αν εχει ξερασει το γρασσο πανω της,Μετα βαλε οτι λιπαντικο θες γρασσο ή σπρευ απο αυτα που κυκλοφορουν καλο βεβαια ειναι το γρασσαρισμα να το κανεις με ζεστη αλυσιδα για να περασει μεσα καλυτερα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DrEvil 8 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 Να πω κι εγώ την άποψή μου... Καθάρισέ την με WD40 (με πανάκι και όχι πάνω στην αλυσίδα κατ'ευθείαν πράττω εγω) και μετά λίπανση με βαλβολίνη (θέλει αρκετή ώρα να στραγγίσει, εγώ το αφήνω μια ολόκληρη βραδυα, αλλιώς στα κάνει χάλια) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Anubis 87 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 να πω και εγω την αποψη σε αυτο.ναι σου καθαριζει το WD την αλυσιδα πρεπει να την καθαρισεις παρα πολυ καλα με πανακι.δεν δημιουγει καμια ζημια στην αλυσιδα.αν το αφησεις το WD μετα απο 1-2 μερες θα γινει χαλια η αλυσιδα με σκονες και σαν να εχει μαζεψει πισα.μετα παλι με καθαριστικο αλυσιδας και μετα με συγκεκριμο σπρει για την αλυσιδα περασμα και θα ειναι ενταξει. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7538 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 (τροποποιήθηκε) όλο αυτό το έκανα με το σκεπτικό να καθαρίσει αλλά και για λίπανση αφου ειχα ακουσει οτι μια χαρά κανει το WD40 απλα πρεπει να βαζεις συχνα (κάθε 2 βδομαδες περιπου) μετά ένας φίλος μου μου είπε πως δεν κάνει και αγχωθηκα, μπηκα εδώ και διάβασα και αυτά που λέτε και πλέον δε ξέρω αν εκανα χοντρη μ...κία ή όχι. τι ειναι αυτά τα O-rings που λετε? η δική μου αλυσίδα μπορεί να έχει τέτοια, η θεωρουνται πολύ "καλές" αυτες οι αλυσιδες? τωρα τι μου προτείνετε να κάνω? να ξανασκουπίσω με ενα πανι και μετά να πάρω ειδικό προιόν για αλυσίδες να βάλω? ποιό? γενικά το WD40 ενδυκλειται για αλυσιδες ή όχι? ευχαριστώ! Λοιπον παμε αλλη μια φορα.. Το wd40 ειναι ενας πολυ καλος και ''υγειης'' τροπος να καθαρισεις την αλυσιδα σου. Αλλα ΜΟΝΟ για καθαρισμα οχι για λιπανση.. ΜΕ λιγα λογια. καθαρισε την αλυσιδα σου με το wd40 σκουπισε την καλα και κανε μια ωραια και συντομη βολτιτσα για να φυγουν/εξατμιστουν οσα δεν μπορει να σκουπισεις. Μετα με το που γυρισεις ριξε το σπρει με το γρασσο και εισαι ετοιμος. Δεν χρειαζεται πολυ ε; 2 πληρεις περιστροφες ''συντομες'' και εισαι μια χαρα. αστο κανα 3ωρο( αν μπορεις και περισσοτερο) και μετα παλι ετοιμος για βολτα Τροποποιήθηκε Μάιος 18 , 2011 από τον HLIAS Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALEXANDER! 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 Να πάρουμε ολοι gs που έχουν άξονα και να ησυχάσουμε... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A7XBilly 1297 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2011 εγω θα σου πω το αλλο! την αλυσιδα σου να την φροντιζεις οπως και πριν! απλα να σκεπαζεις την μηχανη σου με κουκουλα, αλλα την κουκουλα που ειναι σαν γουνα απο μεσα, φλις δηλαδη (ετσι ειναι η δικια μου κουκουλα) και δεν θα κραταει υγρασια ουτε στο ελαχιστο! δοκιμασμενα πραγματα γιατι μενω Ραφηνα ειμαι διπλα στην θαλασσα και υπαρχει το θεμα υγρασιας! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
irakliszs 81 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2011 φιλε billy το "οπως και πριν" που λες δεν υπάρχει, μολις πριν απο 1-1.5 μηνα πήρα τη μηχανή οπότε εμπειρία δεν έχω καθόλου απο τακτική συντήρηση κλπ :D Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
cloud_constructor 490 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2011 να ρωτησω κ εγω κατι ομως.. αμα δεν καθαριζεις την αλυσιδα και κανει μακα επανω , εναν αηδιαστικο συνδιασμο απο παλιο γρασσο και μπιχλα , ολη η μουργα δηλαδι , κανει καλο?Η μηπως αυτη η αηδιαστικη σιχλα προστατευει καπως μιας κ δημιουργει ενα στρωμα που δεν αφηνει να δημιουργιθει οξειδωση? ναι να ξερω οτι ειναι ηλιθιοτητα αυτο που λεω αλλα μπορει κ να υσχιει.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
patapios 1697 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2011 να ρωτησω κ εγω κατι ομως.. αμα δεν καθαριζεις την αλυσιδα και κανει μακα επανω , εναν αηδιαστικο συνδιασμο απο παλιο γρασσο και μπιχλα , ολη η μουργα δηλαδι , κανει καλο?Η μηπως αυτη η αηδιαστικη σιχλα προστατευει καπως μιας κ δημιουργει ενα στρωμα που δεν αφηνει να δημιουργιθει οξειδωση? ναι να ξερω οτι ειναι ηλιθιοτητα αυτο που λεω αλλα μπορει κ να υσχιει.. Αυτη η μπιχλα ισως βοηθαει στην διαβρωση... ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΙΠΑΝΣΗ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
idomen 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2011 να ρωτησω κ εγω κατι ομως.. αμα δεν καθαριζεις την αλυσιδα και κανει μακα επανω , εναν αηδιαστικο συνδιασμο απο παλιο γρασσο και μπιχλα , ολη η μουργα δηλαδι , κανει καλο?Η μηπως αυτη η αηδιαστικη σιχλα προστατευει καπως μιας κ δημιουργει ενα στρωμα που δεν αφηνει να δημιουργιθει οξειδωση? ναι να ξερω οτι ειναι ηλιθιοτητα αυτο που λεω αλλα μπορει κ να υσχιει.. Θα σου πω την εμπειρια μου για αυτό που λές... Στην πρωτη αλυσίδα της μηχανής,μια did, την καθαριζα με παραφινέλαιο και βουρτσακι κτλ και έβαζα κάθε 1000χλμ το ειδικό σπρει(το rock oil της yamaha για την ιστορία), και την τέντωνα όποτε χρειαζόταν. Λοιπον η αλυσίδα κράτησε για 24000χλμ και όταν πήγα στο συνεργείο να την αλλάξουν, ο μηχανικός με έκραξε γιατί μου είπε πως αυτή η αλυσιδα είναι για 50.000χλμ και ότι δεν της έκανα καλή συντήρηση κτλ. Έβαλα πάλι did ο-ring αλυσίδα,όχι την ίδια άλλα εξίσου καλή πιστεύω, μία did vx, αλλά άλλαξα τακτική. Δεν την έχω καθαρίσει ούτε μία φορά από τότε. Βάζω μόνο λάδι κινητηρα φρεσκο για λίπανση κάθε 1000χλμ(στην αρχή motul 15-50 και μετα ένα castrol 5-50 για σκουτερ). Η αλυσίδα αυτή τη στιγμή κοντεύει τα 40.000 χλμ και ακόμα αντέχει και μπορω να πω πως έχει πολύ ζωή ακόμα...έχει τεντωθει 4-5 φορες από καινουργια που ήταν. Εξωτερικά είναι βρωμερή και γενικά όλη η περιοχή γύρω από την αλυσιδα(προστατευτικο αλυσιδας ψαλίδι, τροχός κτλ) μαυρίζει από το λάδι που βάζω. Χρειάζεται να καθαρίζω καθε 6 μήνες την περιοχή εκει γύρω για να φεύγει η πολύ μπιχλα...το καλό είναι ότι το πλαισιο τροχοι κτλ είναι μαύρα από κατασκευής τους οπότε δεν φαίνεται και πολύ η λαδίλα αλλά γενικά δεν τραβάω ζόρι και τόσο πολύ με την εμφάνιση της μηχανής κτλ... Aν κάποιος είναι πολύ ψύρας με την εμφάνιση της μηχανής του σίγουρα θα χαλαστεί με την εικόνα του λαδιου. Τα σπρέι κρατανε την περιοχή καθαρή αλλά πραγματικα δεν ξέρω κατα πόσο καλό κανουν ή όχι στην αλυσίδα---ακόμα και το παραφινέλαιο δεν ξέρω τελικά απο όλα αυτα που έχω διαβασει κατα καιρους αν κάνει τελικα καλό ή όχι... Το βιβλιαρακι της μηχανης απλα λεει να βάζεις λάδι κινητηρα στην αλυσίδα και τπτ άλλο.. ισως και γω να φταίω στην πρωτη αλυσίδα, δλδ να μην έκανα κατι σωστό πχ να την τέντωσα πολύ την αλυσίδα και έτσι να την κατάστρεψα πριν την ώρα της(αν και δεν νομίζω...). Στην επόμενη αλυσίδα πρωτα ο Θεός θα βάλω ένα γράσσο που μου δώσανε για να δω τι γίνεται και σε αυτή την περίπτωση... Γενικά έχω την εντύπωση πως τα πολλά χημικά που ρίχνουμε δεν κάνουν καλό αλλά επιφυλάσσομαι... :bye: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες