Έχω ένα Sprinter 50ρι (Euro 5 2023) που πρόσφατα έκανα μετατροπή σε μοτέρ Daytona 125 (Euro 4). Αρχικά παρουσίασε ένα πρόβλημα μετά τα πρώτα 5χλμ, ο ανορθωτης δεν φόρτιζε σωστά τη μπαταρία κι έτσι τον άλλαξα στον γνήσιο του 125. Τώρα έπειτα από μετρήσεις του μηχανικού ο ανορθωτης περιστασιακά δεν φορτίζει σωστά τη μπαταρία, υπάρχει κάποια μικρή κατανάλωση στα ηλεκτρικά και κάπου κάπου ανεβάζει μόνο του ρελαντί (κάτι που μου έκανε και το 50ρι μοτέρ). Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να ευθύνεται?
ΥΓ:
Εγκέφαλος: Daytona 125 γνήσιος E4 (κωδικός: VI0124-84)
Μοτέρ: Daytona 125 EFI Euro 4 (κωδικός: DY152FMI-C)