Καλησπέρα σας, ευχαριστώ για την απάντηση, πριν μια εβδομάδα το πήρα απ΄το συνεργείο, μπήκε καινούργια μπαταρία ρυθμίστηκαν οι βαλβίδες μπήκε νέο φίλτρο αέρα και καθαρίστηκε η πεταλούδα και το μπεκ, το μηχανάκι συνεχίζει να κάνει τα ίδια κάθε φορά που το παρκάρω για αρκετή ώρα, επίσης τις προάλλες ύστερα από μάχη για να πάρει μπρος όταν τελικά πήρε, έβγαζε λευκό καπνό από το τελικό της εξάτμισης και υγρό, έσκυψα και είδα ότι στην ένωση του λαιμού με το τελικό της εξάτμισης είχε σταγόνες παραφλού (ροζ) και το έκαιγε και έβγαζε και καπνό από εκεί, μετά από 5 λεπτά στο ρελαντί σταμάτησε ο καπνός και όλα καλά, ο μηχανικός που το πήγα μου έδειξε φώτο από την πεταλούδα είχε πιάσει μακα και μου είπε πως πιθανόν αυτό ήταν το πρόβλημα.
Καλησπέρα σε όλους, τις τελευταίες δύο εβδομάδες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Κάθε πρωί το μηχανάκι δυσκολεύεται να πάρει μπρος, γενικώς όταν το αφήνω πολλές ώρες στάσιμο π.χ στο σχόλασμα απ΄την δουλειά κάνει πάλι τα ίδια, παίρνει με την τρίτη ίσως τέταρτη προσπάθεια , ορισμένες φορές παίρνει και σβήνει κατευθείαν, παλεύει να κρατήσει ρελαντί και παλεύει να σκάσει τον κινητήρα για να δουλέψει,ως που στην επόμενη προσπάθεια παίρνει και δουλεύει ρολόϊ, εν κίνηση δεν έχει κανένα θέμα και αν το σβήσω και το ξανά ανάψω εφόσον έχει πάρει μπρός παίρνει με την μία, η μίζα γυρίζει κανονικά, άλλαξα μπουζί το παλιό ήταν λίγο βρεγμένο από βενζίνη αλλά πάλι τα ίδια, έβαλα jump starter πάλι τα ίδια, παρατήρησα στο βολτόμετρο πως όταν γυρνάω το κλειδί στο On τα volts είναι περίπου στο 12,1, όταν πατάω μίζα κάνει βουτιά στα 10.1,5, όταν πηγαίνω κανονικά είναι στο 14,5 όταν σταματάω σε φάναρι στο ρελαντί πάει 13,2,3 Θα μπορούσε να είναι ανορθωτής ίσως πηνία;
Όποια δίποτε απάντηση θα εκτιμηθεί, ευχαριστώ πολύ.