Jump to content

lavarsiosk8

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος lavarsiosk8

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  1. Κλασσική ερώτηση, έχει σημασία? Εάν έχει Μέγαρα όταν ήταν ανοιχτά ήμουν Ενδιάμεσους χωρίς χρονόμετρο. Φέτος που θα πάω Σέρρες θα σε ενημερώσω. Να φανταστώ εάν έχεις να μου απαντήσεις κάτι,θα πρέπει να παραθέσεις και εσύ τους χρόνους σου για να δω εάν έχει βαρύτητα η απάντηση σου. Φιλικά.
  2. lavarsiosk8

    Επόμενη μηχανή...GSXR 1000 K9 vs S1000RR

    Καλημέρα και καλή χρονιά, Θα ήθελα τη βοήθεια σας σχετικά με ένα δίλλημα που με απασχολεί. Καταρχήν αυτή τη στιγμή έχω ένα SUZUKI GSXR600 K8 το οποίο το έχω πρακτικά σε κατάσταση καινούριου με διάφορα περιφερειακά και βελτιώσεις τα οποία έχουν φέρει το μηχανάκι μου στο επίπεδο που ήθελα εξαρχής να έρθει. Στο κοντινό διάστημα θα πάω όμως για αγορά μεγαλύτερης μηχανής 1000cc και είμαι ανάμεσα στις παρακάτω επιλογές. Παρακαλώ κρατήστε ότι το κόστος παίζει σημασία. 1)GSXR 1000 K9+ από 8κ-11κ ευρώ 2)GSXR 1000 K7-8 από 6κ-8κ ευρώ 3) S1000RR (2010+) από 10κ-13κ ευρώ. Λοιπόν οι άξονες που σκέφτομαι έχουν ως εξής: 1)Αξιοπιστία: Το δικό μου είναι πραγματικά αλεξίσφαιρο όπως και τα 1000αρια που γνωρίζω από γνωστούς. Το θέμα μου είναι με το s1000rr που έχω ακούσει ανά καιρούς από "γνώστες" τα κλασσικά, αα μακρία αυτό σπάει μοτερ για πλάκα κτλπ. Σε αναζητήσεις μου όμως σε φορουμ του εξωτερικού δε βρήκα κάτι ιδιαίτερο όποτε φοβάμαι ότι είναι μύθος. 2)Επιδόσεις: Σύμφωνα με τα "τεχνικά χαρακτηριστικά" το s1000rr θα πρέπει να είναι το πιο δυνατό από όλες τις απόψεις. Το ερώτημα έρχεται στο εάν πάρω πχ ενα Κ8 και ρίξω τη διαφορά σε περιφεριακά αλλά και μοτερ θα μπορέσει να φτάσει ή να ξεπεράσει ακόμα ένα εργοστασιακό S1000RR?Όταν μιλάμε για επιδόσεις δε μιλάμε μόνο για ευθεία αλλά και στα φρένα (που τα Κ έχουν σκουπίδια!), αναρτήσεις, πλαίσιο, ζάντες κτλπ. 3)Αίσθηση: Με το 600αρι μου αυτή τη στιγμή έχω θέμα με την επιτάχυνση του, ειδικά στις εξόδους από στροφές. Απλώς δε με συγκινεί όπως κάποτε. Στα υπόλοιπα (φρένα,στρίψιμο-στησιμο) κτλπ δε έχω ιδιαίτερο παράπονο όμως οι επιταχύνσεις του πλέον υστερούν.Επίσης το ότι για να δουλέψει πρέπει μόνιμα μα το κυνηγάς πάνω απο 10κ στροφές κουράζει πάρα πολύ. Ψάχνω λοιπόν ένα πιο "μάχιμο" μηχανάκι ή αλλιώς πιο "αγωνιάρικο". Η θέση σώματος του Κ8 είναι ίδια με το δικό μου ενώ του κ9 λίγο πιο ψηλά και πιο σκυφτά, για το σ1000ρρ δε γνωρίζω. Επίσης τα Κ δεν έχουν κανένα ηλεκτρονικό μπιχλιμπίδι που από τη μια μ'αρέσει αλλά από την άλλη θα ήθελα να δοκιμάσω τα καλούδια του Σ1000ρρ για αλλαγή. Ποιο λοιπόν θα μου δώσει τις περισσότερες συγκινήσεις? 4)Συντήρηση: Γνωρίζω καλά τα κοστολόγια της Ιαπωνίας, δε γνωρίζω της Ευρώπης. Ακούγονται τρελά ποσά που πολλές φορές είναι και διπλάσια από της Ιαπωνίας. Ισχύει? Επίσης το Κ το πας και στο μάστορα παρακάτω για "μια απλή αλλαγή" λαδιών. Το Σ1000ρρ μόνο αντιπροσωπεία? Γενικά δεν κάνω ταξίδια με τη μηχανή και η χρήση της είναι για "γρήγορες" βόλτες και για πίστα. Τα χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο δεν υπερβαίνουν τα 10.000 και συνήθως δεν είναι πάνω από 6. Θα ήθελα ιδανικά απόψεις από κάποιον που τα έχει τα μηχανάκια και όχι από τι έχουμε διαβάσει. Σας ευχαριστώ και πάντα όρθιοι.
×
×
  • Create New...