Jump to content

Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7377
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    18

Πόντοι

4313 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/1983

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ténéré 700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

19946 προβολές προφίλ
  1. Ουσιαστικά είναι μοντέλο πριν το 96 που άλλαξε ο σκελετός, η τιμή είναι εξαιρετική και σου δίνει περιθώριο να δώσεις κάτι παραπάνω για να γίνει σωστό, έχω κάνει την ίδια δουλειά στο δικό μου πριν κάποια χρόνια και την ξανακάνω και τώρα!
  2. 1)Η μίζα δίνει κίνηση απ´ευθεις στον στρόφαλο, άρα δεν παίζει ρόλο η κατάσταση των δίσκων. 2) Η μανιβέλα δίνει κίνηση στον στρόφαλο μέσω του σαζμαν, δηλαδή η μανιβέλα δίνει κίνηση στον δευτερεύοντα άξονα ο οποίος με τη σειρά του κινεί τον πρωτεύοντα άξονα και μέσω του αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλεκτη ο ποιος εδράζει στον στρόφαλο τον κινεί, αυτό στα λεγόμενα μόνο καμπανα, εκεί παίζει ρόλο η κατάσταση των δίσκων. 3)Το δικό σου έχει χωριά φυγοκεντρικο και χωριά συμπλεκτη, στην διαδικασία εκκίνησης με μανιβέλα η κίνηση περνάει από τον δευτερεύοντα άξονα στον πρωτεύοντα και περιστρέφει τον συμπλεκτη ο οποίος μέσω ενός κομπλερ δίνει κίνηση στον στρόφαλο, ακόμα και φθαρμένα δισκάκια να έχεις δεν θα παρατηρήσεις ποτέ να ολισθαίνουν οι δίσκοι κατά την εκκίνηση γιατί η δύναμη που βάζεις στη μανιβέλα είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που βγάζει το μοτέρ.
  3. Δίσκους έχεις αλλάξει? Εγω από αυτά του διάβασα εκεί προσανατολίζομαι.
  4. Μισό κιλό αλεύρι τύπου 70% 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι, 15gr μαγιά και μισό ποτήρι νερό. Στα μηχανάκια συνήθως τα αποκαλούμε ανταλλακτικα.
  5. Καλώς όρισες, με το καλό να ξεκινήσεις την ανακατασκευή, για να λες μοντέλο 95 είναι αυτό με στρογγυλό πλαίσιο, βάλε καμία φωτο για μπανιστηρι.
  6. Ρώτησα και στο άλλο θέμα αλλά δεν απάντησες, όταν το βάζεις σκαστό νιώθεις να πατηναρει ή παίρνει κατ´ευθειαν μπρος? Το ότι δεν σκάει ένα μηχανάκι στο κρυο είτε με τσοκ ή χωρίς σημαίνει ότι καπου υπάρχει πρόβλημα, το κρύο δεν ευθύνεται για κάτι τέτοιο, απλά θα βγάλει το πρόβλημα στην επιφάνεια, ένα φυσιολογικό μοτέρ θα πάρει μπροστα κάτω από όλες τις συνθήκες, και γω για να βάλω χειμώνα μπρος το XR βαρούσα 40 μανιβελες, μετά το Topend rebuild τα πράγματα βελτιώθηκαν κατά πολύ αλλά βγήκε και πρόβλημα στο καρμπ.
  7. Tasos Meli

    Μπαταρία

    Αυτές οι Ασφαλειες σε ποια κυκλώματα αντιστοιχούν? Ποσες είνα?
  8. Για να δουλεψει σωστα πρεπει να φτιαξεις και τη συμπιεση, αν πας για ανταλλακτικα στον μπαρμπαμητσο και σου δωσει το σετ που βαζανε στα C50 πριν 40 χρόνια λογικο ειναι να μη δουλεψει ποτε σωστα, αν δεν παθεις δεν θα μαθεις, ασχολουμαι 25 χρονια με αυτες τις μαλακιες και καθε φορα μαθαινω και κατι νεο, απο τη στιγμη ομως που ολοι περιοριζονται και επαναπαυονται στις μηδαμινες γνωσεις των εμπορων μην περιμενετε να δειτε φως.
  9. Tasos Meli

    Μπαταρία

    Ουσιαστικά θα πρεπει να παρεμβάλεις τη λαμπα αναμεσα στον πολο και στον ακροδέκτη της μπαταριας (ειτε θετικο, ειτε αρνητικο πολο) εαν εχει μεγαλη διαρροη το συρμα της λαμπας θα πυρακτωθει.
  10. Tasos Meli

    Μπαταρία

    Τσεκαρε σε πρωτη φαση αν εχεις διαρροη στο κυκλωμα με ενα πολυμετρο ή με μια λαμπα.
  11. Τα 350 ειναι μια νορμαλ τιμη, για να κανεις ενα μοτερ 50αρι να πηγαινει σαν μαμα 125 θα ξοδεψεις παραπανω, αν θελεις να το κανεις λιγο να ξεκολλαει και να μην κοστισει πολλα τοτε η μοναδικη λυση ειναι να το αλλαξεις ενα κυλινδρο 72cc και ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, η μοναδικη VFM βελτιωση.
  12. Τα Τοπ, ναριτα, tkrj και γενικότερα πιστόνια των 25-30 ευρώ είναι για αντικατάσταση του μαμα, επαρκής η ποιότητα για νορμαλ χρήση, άσχετα ότι είναι ντελιβεράδικο και γράφει αρκετά χιλιόμετρα. Στα δικά μου χέρια τότε 18-20 χρόνων το γκάζι δούλευε σαν on/off διακόπτης, αν μπορούσα να πάω καπου με τέρμα γκάζι τότε γιατί να πάω με μισό? Καθημερινή και σκληρή η χρήση που έκανα, σούζες κόντρες και σε όλες τις ευθείες πήγαινα με τελική, το αποτέλεσμα όσο το είχα 55 ήταν να μου ραγίσει 3 φορές πιστόνι, μετά το έκανα 59 με ναριτα και συμπιεση στο θεό, πάνω σε μια προσπέραση έσπασε για κάποιο λόγο το πιστόνι και μου τα έκανε όλα ρύζι. Μετά άλλαξα μοτέρ και έβαλα 54 Daytona, το κράτησα κανένα χρόνο και πούλησα το μοτέρ και ξανά έφτιαξα το Τ με μαμα μοτέρ. Εχω ξατι ξεχασμένα βίντεο στο yt.
  13. Σίγουρα θα υπογράψει αλλά σίγουρα θα κοιτάνε και στραβά, πάντως την εργασία την πληρώνεις κανονικά και δεν είναι και λίγα..
  14. Για βαλβίδες δεν έχω ιδέα, όταν είχα το μηχανάκι αυτές οι εργασιες ήταν από άλλο πλανήτη, τώρα είναι πιο προσιτές οι τιμές τους, επίσης καλό θα είναι να διευρύνεις τους αυλούς από τη στιγμή που θα μεγαλώσουν και οι βαλβίδες, αφού θα πας στον Άγγελο για τη μπιέλα, γιατί δεν του ζητάς μια συνολική τιμή ώστε να σου φτιάξει αυτός τον κύλινδρο με το κατάλληλο πιστόνι? Είναι λίγο πιο ακριβός στη δουλειά αλλά είναι άψογος, μου έφτιαξε ένα κύλινδρο καλύτερο από γνήσιο...
  15. Με χαλάει να πληρώνω καπέλο 3-4 ευρώ παραπάνω στο λίτρο στην αντιπροσωπεία για κάτι που δεν κοστίζει τόσο, αλλά ας όψεται το book με την σφραγίδα..
×
×
  • Create New...