Jump to content

Γιάγκος Δράκος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    20
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος Γιάγκος Δράκος

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ER6n

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV Stealth
  1. Η αστυνομία είναι αναρμόδια για έκδοση τέτοιας απόφασης. Το μόνο που κάνει η τροχαία είναι να καταγράφει το συμβάν και να δημιουρργεί την αρχική δικογραφία, εφόσον αυτό χρειαστεί. Καλώς ή κακώς, ο διακανονισμός αναλαμβάνεται από τις ασφαλιστικές και εάν προκύψει διαφωνία, λύνεται στο δικαστήριο. Και δεν μπορείς να μη πληρώνεις επειδή δεν γουστάρεις για κάποιο εξάμηνο. Και αυτό, διότι όντως υπάρχει μια παράμετρος που δεν σκέφτηκες. Αυτή η παράμετρος λέγεται σωματικές βλάβες / θάνατος και αστική ευθύνη, το ποσό αποζημίωσης των οποίων μπορεί (σύμφωνα με αυτά που διαβάζω στο ασφαλιστήριό μου) να ξεπεράσει τις 750.000 ευρώ. Εκτός και αν κουβαλάς τέτοιο ποσό στη τσέπη σου για να τα κανονίζεις με τον παθόντα αυθημερόν, οπότε πάω πάσο.
  2. Ίσως, δεν το διευκρίνησα στο τηλέφωνο, αν και είμαι σχεδόν πάνω στη λήξη της εγγύησης.
  3. Πήρα και εγω τηλέφωνο πριν λίγο. Τους εξήγησα ότι είναι για τον δωρεάν τεχνικό έλεγχο και με ρώτησαν αν μου έχει έρθει επιστολή! Προφανώς είτε δεν κατάλαβαν και: (α) νόμισαν ότι είναι για κάποια ανάκληση μηχανών (β) έχουν σιχαθεί από τα τηλεφωνήματα και βαρέθηκαν Θα στοιχημάτιζα για το (β) Έτσι και αλλιώς χλωμό να πήγαινα, μιας και μόλις είδα ότι οι εγκαταστάσεις τους είναι γύρω στα 50χμλ πήγαινε-έλα από το σπίτι μου.
  4. Σκέφτηκα να βάλω το συγκεκριμένο θέμα στη κατηγορία των ταξιδιών αλλά υποθέτω ότι εδώ είναι καλύτερα. Είναι καλύτερα επειδή δεν θέλω να διηγηθώ την ιστορία του ταξιδιού (ΑΘήνα - Βόλος από την άχρωμη/αδιάφορη εθνική οδό) αλλά επειδή θέλω να μοιραστώ μερικές σκέψεις σχετικά με τη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων πάνω σε street naked μηχανή. Θα απαριθμήσω τις παρατηρήσεις μου ώστε να οργανώσω καλύτερα το μήνυμά, τόσο στη σελίδα και στο μυαλό μου: 1) Πέρασα από 10 σταθμούς διοδίων σε 600 χλμ. Ήτοι ένα σταθμός ανά 60 χλμ. Με ποια λογική ισχύει τέτοια αναλογία χιλιομέτρων/πληρωμής; 2) Πολύ μυγάκι ρε παιδιά. 3) Στην Εθνική ο αέρας είναι αμείλικτος και ρίχνει από παντού σφαλιαρίτσες (το ER είναι εντελώς μαμά, δεν έχω βάλει ούτε μια υποτυπώδη ζελατίνα μπροστα) 4) Όλα είναι θέμα συνήθειας. Ένιωσα μια απελπισία στην πρώτα 50 χιλιόμετρα. Δύσκολα θα φτάσω, σκέφτηκα. Κατόπιν, με έκπληξη διαπίστωσα ότι ένιωθα περισσότερο άνετα με τον αέρα και έφτασα με μέση ταχύτητα της τάξης των 120 χλμ/ωρα. 5) Στον γυρισμό, δε νομίζω να έπεσα κάτω από τα 140. 6) Σε 600 χλμ. εθνικής οδού, δε συνέβη κανένα απρόοπτο. Μόνο όταν μπήκα στα Καμμένα Βούρλα για στάση, ένα φορτηγό που ξεπάρκαρε χωρίς φλας κόντεψε να με κόψει (δεν είναι τυχαίο το τοπωνύμιο, τελικά ) 7) Γέμισα βενζίνη (100αρα ΕΚΟ) στη Κηφισιά φεύγοντας, έκανα 272 χιλιόμετρα μέχρι να δω την ένδειξη "FUEL" (το λαμπάκι δλδ) στην lcd οθονίτσα του καντράν. Κυρίως από περιέργεια, έκανα άλλα 30 χιλιόμετα μέχρι το ξενοδοχείο (στη Ν. Αγχίαλο), με αναμμένο λαμπάκι. Το ντεπόζιτο είχε ακόμα τουλάχιστον 1,5 λίτρο καύσιμο μέσα. Κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα / 100 χλμ 8) Μέσα στην Αθήνα, είναι ζήτημα να βγάλω 200χλ. πριν μου ανάψει λαμπάκι. Η διαφορά είναι χαώδης. Νομίζω οφείλεται τόσο στο σταμάτα/ξεκίνα όσο και στην ποιότητα του αέρα που μπαίνει μέσα στον θάλαμο καύσης. 9) Θα ήθελα μια περισσότερο μαλακή σέλα. 10) Το χειμερινό μπουφάν δε με χάλασε καθόλου. Βασικά χαίρομαι που το προτίμησα. Κλείνει ο γιακάς του μέχρι το σαγόνι και προστατεύει καλύτερα από τα μυγάκια! 11) Τελική ταχύτητα 190. Είχε και άλλο (λίγο) αλλά δεν μπορούσα πλέον να κρατηθώ από το τιμόνι Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι αν αγαπάς τη μηχανούλα σου, διασκεδάζεις ακόμα και στις πλέον δύσκολες συνθήκες, ακόμα και στις πλέον αδιάφορες διαδρομές. Οι συνάδελφοι γυμνοί, μη φοβηθείτε να επιχειρήσετε κάτι ανάλογο όταν προκύψει η ευκαιρία
  5. Θεωρητικά, ο λόγος ύπαρξης ECU είναι η μέτρηση ορισμένων ενδογενών παραμέτρων του κινητήτρα ώστε να γίνεται η καλύτερη δυνατή διαχείριση της μηχανής. Συνεπώς, ακόμα και εάν αλλάξεις φίλτρο και εξάτμιση, η δουλειά της ECU θα προσαρμοστεί εξ'ορισμού στις νέες συνθήκες. Αυτή είναι η δουλειά της. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καθόλου ECU - απλά μια fixed διαδικασία ανεξαρτήρως φορτίου κινητήρα και συνθηκών. Και το power commander δεν είναι αναγκαστικά μια καλύτερη μονάδα επεξεργασίας από την υπάρχουσα. Απλά είναι μια μονάδα επεξεργασίας που μπορείς να πειράξεις ελεύθερα ώστε να πάρεις κάποιο διαφορετικό αποτέλεσμα από το normal.
  6. Είμαι ακριβώς στο 1.84 και μπορώ να πω ότι το ER βολεύει πολύ σε αυτό το ύψος. Μπορείς και πατάς κάτω με τα δυο πόδια, είναι και καλά ζυγισμένο... Ο έλεγχος της μηχανής κατά τους ελιγμούς ανάμεσα στη κίνηση και στο παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα είναι πολύ άνετος. Δεν είναι παπί αλλά συγχωρεί πολλά πράγματα σε πρωτάρηδες οδηγούς, σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
  7. Ένας φίλος έψαχνε πρόσφατα για το MT-03 και δεν υπήρχε πουθενά καινούργιο. Έχει σταματήσει η παραγωγή του τρέχοντος μοντέλου. Μόνο μεταχειρισμένα (σε καλούτσικη κατάσταση) είχαν τα μαγαζιά στη Μιχαλακοπούλου.
  8. Κάποιες παρατηρήσεις: - 9 λίτρα μέσα στη πόλη δύσκολα θα κάψεις με γυμνό 600άρι εκτός και αν πας συνέχεια τσίτα με 1η. 6.5-7 λίτρα είναι πιο ρεαλιστικό σενάριο κατανάλωσης. - Ταξιδάκι με το er6n είναι δύσκολη περίπτωση λόγω της ανυπαρξίας οποιασδήποτε προστασίας από τον αέρα. Μετά τα 130/140χλμ είναι πραγματικά ανυπόφορο έως αδύνατο να οδηγήσεις για πάνω από 10 λεπτά. Καθαρά υποκειμενικό αυτό, μπορεί εσύ να έχεις καλύτερες αντοχές. - Δεν είναι κακή ιδέα να ξεκινήσεις από κάποιο 600άρι για πρώτη μηχανή. Και εγώ έτσι ξεκίνησα και πραγματικά δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αλλά το CBR είναι μάλλον κακή ιδέα, όπως και τα υπόλοιπα supersport για νέους αναβάτες. - Κοίτα και το mt-03 της yamaha αν τείνεις περισσότερο σε motard. Είναι καλός συμβιβασμός για αυτά που ζητάς. Αν το σεβαστείς τον πρώτο καιρό και δεν αρχίσεις τις καγκουριές, νομίζω θα σε καλύψει. - Diversion και ER6f οι δικές μου προτάσεις. Φιλικά, χωρίς ξεσπάσματα, καλές καταναλώσεις, ταξιδιάρικα, λογικές τιμές, αξιόπιστα, αν ανοίξεις λίγο και το γκαζάκι δεν θα απογοητευτείς. Οπωσδήποτε με abs πάντως, μην το ξεχάσεις.
  9. Χωρίς να είμαι ειδικός στο θέμα, πιστεύω ότι τόσο το 600αρι όσο και το 750αρι gsxr θα έχουν πολύ σοβαρά (έως αξεπέραστα) προβλήματα να βγουν μπροστά από το 1000αρι fz1 (150 άλογα έχει το ρημάδι) σε μια ευθεία.
  10. Δεν το βλέπω για 70 άλογα ρε παιδιά, ειδικά με τον υποκυβισμένο 2κύλινδρο κινητήρα του er6, ο οποίος ήδη είναι αρκετά πιεσμένος στα 650cc (τα 72 ονομαστικά άλογα βγαίνουν στις 9000 στροφές με κόκκινο στις 11Κ rpm). Άρα είτε θα παίξει κάποιος νεος πολύστροφος 4κύλινδρος 400cc για το er4, ή απλά η πληροφόρηση για τα 70 άλογα είναι εντελώς λανθασμένη...
  11. E ναι, 70 είναι πολλά για 2κύλινδρο 400άρι, άσε που θα ακύρωνε εντελώς το er6...
  12. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα όταν αγόρασα το ER. Γύριζαν οι καθρέφτες σε υψηλές ταχήτητες και τους έσφιγγα με τα χέρια. Μια μέρα έσφιξα γερά τα παξιμάδια με τα εργαλεία της μηχανής και από τότε δεν έχουν ξανακουνηθεί Απλά τους έχουν λάσκα στην αρχή για να τους προσαρμόσεις στις ανάγκες σου. Και μια υποκειμένική γνώμη, οι μαμά είναι εξίσου όμορφοι με τους υπόλοιπους του εμποριου...
  13. Το φίλτρο αέρα είναι σε άριστη κατάσταση. Γενικά, η μηχανή είναι καινούργια και σε οπτική εξέταση (κοιτάζοντας τα εντόσθια, όσα φαίνονται τουλάχιστον) δείχνει εντάξει. Αν ισχύουν αυτά που γράφει ο Blackman, φαντάζομαι θέλει επίσκεψη στο συνεργείο και λύσιμο του κινητήρα; Η γίνεται και ηλεκτρονικά ο έλεγχος;
  14. Έχω ένα θεματάκι με τη κατανάλωση βενζίνης στo ER6n μου. Ψάχνοντας στο νετ, βλέπω κατόχους να αναφέρουν χαμηλές καταναλώσεις έως και 5lt/100km. Προσωπικά, δεν έχω παρατηρήσει ανάλογες καταναλώσεις και υποψιάζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά με το μηχανάκι. Μετά το τελευταίο φουλάρισμα (έβαλα ~14lt μιας και δεν το τιγκάρω) μηδένισα το μερικό χιλιομετρητή. Το ντεπόζιτο είναι πλέον (σχεδόν) άδειο και ο χιλιομετρητής δείχνει κάτι παραπάνω από 150km. :( Δηλαδή, έχω μια κατανάλωση της τάξης των 9lt/100km, στη καλύτερη περίπτωση. Σημειώνω ότι έχω δοκιμάσει βενζίνες Shell, EKO, BP 100άρες και απλή EKO 95άρα. Δεν έχω δει αξιοσημείωτη διαφορά. Το μηχανάκι έχει κοντά 3000km, το πρώτο service έγινε στην ώρα του. Το στρώσιμο έγινε ευλαβικά. Κάθε μέρα κοιτάω για κάποια διαρροή βενζίνης, για σταγόνες στο έδαφος μετά από αρκετή ώρα στο πάρκινγκ - δεν έχω παρατηρήσει τίποτα. Ούτε κάποια μυρωδιά καυσίμου. Σημειώνω ότι πάντα κινούμαι σε συνθήκες πόλης. Οδηγώ σχετικά γρήγορα αλλά δεν του πίνω το αίμα. Τις τελευταίες μέρες πήγαινα αρκετά χαλαρά μπας και δω καμιά διαφορά (δεν είδα). Χρειάζομαι βόλτα στο μάστορα; Τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία; Τί μπορεί να συμβαίνει;
  15. Συμφωνώ, κοιτάς το er-ακι σταματημένο από το πλαί και θες να το πας βόλτα να το δείξεις... όταν κοιτάς το bandit απλά θες να το κρύψεις παραμέσα για να μη φαίνεται
×
×
  • Create New...