Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/03/2025 in all areas

  1. 1 point
    Κατάλαβα, ωραία με την πρώτη ευκαιρία λοιπόν, θα ασχοληθώ με τον καθαρισμό του σώματος. σε ευχαριστώ πολύ!
  2. 1 point
    Όχι, το TPS σαν εξάρτημα δεν θα το αφαιρέσεις από το σώμα. Μετά θα χρειαστεί εκ νέου καλιμπράρισμα σε μάστορα για να δουλέψει σωστά ο ψεκασμός. Όπως είπες, θα βγάλεις απλώς τις φίσες για να πάρεις το σώμα στο χέρι σου. Δεν είναι δα τόσο δύσκολη δουλειά, βγάζεις φιλτροκούτι, ντίζες, φίσες και το αφαιρείς όπως είναι από τον λαιμό εισαγωγής. Το καθαρίζεις καλά, άστο να στεγνώσει και ξαναβάλτο πάνω στο μηχανάκι.
  3. 1 point
    Όσες φορές είχα πάει το μηχανάκι για σέρβις, ποτέ κανένας δεν κοίταξε να δει αν η πεταλούδα ήθελε καθαρισμό ή όχι, ασχέτως αν είχε μαζέψει του κόσμου την βρωμιά από το 2008. Ναι, το βιδάκι αυτό όσο το γυρνάς αριστερόστροφα τόσο περισσότερο ανοίγεις την δίοδο, άρα έχεις και περισσότερο αέρα. Θυμίζει λίγο την βίδα αέρα των καρμπυρατέρ, αν και καμία σχέση το ένα σύστημα με το άλλο. Anyways, θα το ρυθμίσεις σε σημείο που να μπορεί να κρατάει ρελαντί αλλά όχι και να προχωράει μόνο του το μηχανάκι όταν βάζεις 1η. Όταν λύσεις το σώμα, βγάλε και την βαλβίδα αέρα και ρίξε μια ματιά να δεις σε τι κατάσταση είναι. Μην κάνεις καμιά πλάκα στον εαυτό σου και βγάλεις το TPS. Έχει συγκεκριμένο καλιμπράρισμα από το εργοστάσιο, δεν θα διαβάζει σωστά την θέση γκαζιού και θα βρεις τον μπελά σου. Αυτά!
  4. 1 point
    Αυτή ακριβώς την βίδα που έχεις σημειωμένη πείραξα και μάλιστα καθώς την γύριζα δεξιόστροφα, δηλαδή βιδώνοντας την οι στροφές έπεφταν γιατί λογικά θα έκλεινε και το διάκενο της διόδου. Αντίθετα καθώς την γυρνούσα αριστερόστροφα οι στροφές του ρελαντί ανέβαιναν. η αλήθεια είναι ότι έχει στρώσει τώρα, απλά δίσταζα να αυξήσω κι άλλο τις στροφές μην τυχόν και δεν ήταν αυτή η σωστή βίδα που “σκάλιζα». αυτό με τον καθαρισμό θα το κάνω σίγουρα κάποια στιγμή. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνεται ανά κάποια χιλιόμετρα και όντως δεν ασχολείται κανένας μηχανικός με αυτή. φαντάσου πρόσφατα καθάρισα την πεταλούδα γκαζιού από ένα αυτοκίνητο (βενζίνη), το οποίο είχε 140.000km και η οποία προφανώς και δεν είχε καθαριστεί ποτέ. Για να καταλάβεις οι βίδες είχαν κόλλα σπειρωμάτων από το εργοστάσιο. Μην τα πολυλογώ δεν φαντάζεσαι τι επικαθήσεις είχε το σώμα και το τι γινόταν στο δοχείο αναθυμιάσεων. Οπότε τώρα σειρά θα πάρει το σώμα απ το παπί! σε ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια!
  5. 1 point
    Η βίδα-στοπ για την πεταλούδα είναι από την μεριά του βολάν, όπως κάθεσαι πάνω στο μηχανάκι φαντάσου. Είναι εκεί ακριβώς που καταλήγει η ντίζα γκαζιού. Αυτή τη βίδα γενικά ποτέ δεν την πειράζουμε για τους λόγους που εξηγεί και το ποστ στο Facebook. Και αυτό ισχύει για όλα τα μηχανάκια. Με μια σύντομη αναζήτηση και αν δεν με απατούν τα μάτια μου, η βίδα με την οποία πρέπει να παίξεις είναι αυτή: Όπως κοιτάς δηλαδή το σώμα από την μπροστινή του όψη. Κάνει την ίδια δουλειά, με το Mikuni που είχε το Address: ανοίγει μια εξτρά δίοδο αέρα η οποία καταλήγει ακριβώς πίσω από την πεταλούδα με αποτέλεσμα να ανεβάζει ρελαντί το μοτέρ. Αν δεν στρώσει ούτε με αυτό τότε βγάλε το σώμα και καθάρισε το. Στο δικό μου είδα διαφορά μετά από καθαρισμό θυμάμαι, μιας και κανένας μάστορας δεν ασχολήθηκε με αυτό. Αν πείραξες αυτήν όντως και έστρωσε, τότε κομπλέ. Την βίδα στοπ αν την πείραξες ξαναρύθμισε την εκεί που ήτανε για να μην σου κάνει νερά αργότερα.
×
×
  • Create New...