Το vstrom παρόλο που έχει κοινό κομβίο και για τις δύο μπιέλες και έδραση στροφάλου μόνο στα άκρα, χρησιμοποιεί κουζινέτα τόσο για τις μπιέλες όσο και για το στρόφαλο.
Γιατί είναι και πολύ εργαλείο το εργαλείο, λέμε!!!
Edit: το ξεσκίσαμε το topic του ανθρώπου!
Ναι, από τα τελευταία Euro 2 μοντέλα. Το αμέσως επόμενο Euro 3, είχε ABS, λίγο πιο χοντρή εξάτμιση (λόγο μεγαλύτερου καταλύτη) και διαφορετικούς χρωματισμούς.
Του πατέρα μου η μηχανή, τώρα που έχω το Α την βολτάρω όποτε είναι εύκαιρη....ωραίο το στρώμα λέμε...
Ναι. Επίσης, σημείο τριβής σε ένα στρόφαλο υπάρχει και στο μέρος που κουμπώνει στον κορμό του κινητήρα. Ρουλεμάν χρησιμοποιούνται όταν η ανάγκη για έδραση υπάρχει μόνο στα άκρα του στροφάλου. "Μέταλλα" χρησιμοποιούν οι στρόφαλοι που έχουν ανάγκη για έδραση και σε ενδιάμεσα σημεία κατά το μήκος τους, εκτός των άκρων ή όπου δεν μπορεί να "περάσει" ρουλεμάν.
Εν τάχει:
Διαιρούμενη μπιέλα είναι η μπιέλα που το κάτω μέρος της (αυτό που συνδέεται με το στρόφαλο) διαιρείται σε 2 κομμάτια ώστε να μπορεί να κουμπώσει. Είναι οι μπιέλες που κατά συντριπτική πλειοψηφία έχουν τα πολυκύλινδρα μοτέρ.
Οι μπιέλες των παπιών (και γενικά των μικρών μονοκυλινδρων) είναι ενιαίες γιατί μπορεί να διαιρεθεί ο στρόφαλος στο σημείο του κομβίου ώστε να μπορεί να μπει.
Επίσης, οι διαιρούμενες μπιέλες χρησιμοποιούν κουζινέτα (αυτά είναι τα γνωστά "μέταλλα") για έδραση ενώ οι ενιαίες χρησιμοποιούν ρουλεμάν.
Από δίχρονα δεν ξέρω και πολλά, ξέρω όμως, ότι το νούμερο στο μπουζί δείκτης θερμότητας του μπουζί.
Οσο πιο μεγάλο το νούμερο, τόσο πιο ψυχρό το μπουζί, και όσο πιο μικρό, τόσο πιο θερμό το μπουζί.
Η διαφορά στην κατασκευή είναι ότι το ψυχρό, έχει πιο πολύ υλικό, οπότε η θερμότητα στην άκρη του, διαχέεται περισσότερο προς την κεφαλή και έτσι το μπουζί ψύχεται περισσότερο. Αντίθετα το θερμό, έχει λιγότερο υλικό, περνάει λιγότερο η θερμότητα προς την κεφαλή, άρα κρατιέται πιο ζεστό.
Τα ψυχρά μπουζί (10ρια) τα βάζουμε για συνέχεια τέρμα γκάζι χρήση π.χ. αγωνιστική στην πίστα , τα θερμά (8ρια) για πολύ ψυχρό κλίμα π.χ. στις υπερβόρειες χώρες τον χειμώνα, και το μέσο (9ρι) είναι για νορμάλ χρήση.
Εσένα το 10ρι ΥΠΟΘΕΤΩ, δεν ζεσταίνεται αρκετά για να κάψει από πάνω του τα υπολείματα της καύσης, και για αυτό λαδώνει. Αντίθετα το 9ρι, ζεσταίνεται αρκετά, ώστε να καθαρίζει και για αυτό δεν σου χαλάει.
Για περισσότερα, ρίξε την ερώτησή σου σε κανά διχρονογκρουπ στο FB, εκεί θα σου απαντήσουν πιο ειδικοί.
Για αρχή προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς για 10 λεπτά, μετά βάζουμε το κοτόπουλο με τα καρικεύματα και το ψήνουμε στους 220 βαθμούς για μια ώρα.
Πλάκα κάνω......
Εγώ, τα πρωινά κυρίως, ανοίγω τσοκ το αφήνω να δουλέψει λίγο κάνα λεπτό στο διπλό στάντ. Μέχρι να βάλω κράνος, γάντια κλπ δηλαδή. Το βγάζω από το γκαράζ, πριν βγω στον δρόμο κλείνω και το τσοκ. Τα πρώτα 3-4 λεπτά χαλαρή οδήγηση, όχι ψηλές στροφές, ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Δεν θέλει κάτι άλλο.
Μόνο αν δυσκολεύεται να πάρει μπρος και αν δεν μπορεί να κρατήσει ρελαντί. Εμένα πχ μόνο το πρωί θέλει που έχει κρύο έξω. Το απόγευμα πχ που φεύγω απο δουλειά δεν χρειάζεται.
Το μπουζί ιριδίου σε παπί δεν νομίζω πως είναι αναγκαίο. Εγώ πάντα το κλασσικό C7HSA βάζω.