Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/11/2021 in all areas

  1. 2 points
    Κράνος ποδηλασίας, γάντια, μπαλακλάβα και γυαλιά, όλα σε ένα πακέτο από Ali express. Κράνος και γάντια είναι εξαιρετικά, τα γυαλιά και η μπαλακλάβα τίποτα το ιδιαίτερο.
  2. 2 points
  3. 2 points
    Αυτό το κουτάκι έχει μέσα ένα θερμίστορ NTC 1ΚΩ. Σάν και αυτό: https://www.venieris.com/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ/Ηλεκτρονικά-Είδη/CategoryID/3161/Level/a/ProductID/37598/List/0 https://ibb.co/5M9PX97
  4. 2 points
    Πόσο? Κανά 40αρι? Αυτός ο κιαρατάς ο φαρμακοτρίφτης φταίει. Τους έβγαλε το άντερα...
  5. 2 points
    Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2022
  6. 1 point
    Πόσα στάδια εκκεντροφόροι για παπάκι υπάρχουν;. Λιφάν110στατελευταίατου είναι μονάδα μέτρησης επιτάχυνσης; Ποιός είναι ο υπερσυντέλικος του γαυρώνω; So many questions....
  7. 1 point
    Αυτό που θέλει να πει ο Τάσος είναι πως στις σχολές οδηγών απλά θα σου μάθουν τον ΧΕΙΡΙΣΜΟ και μερικά βασικά πράγματα. Για παράδειγμα τα 8ρακια σε κόνους, αργή κίνηση μεταξύ 2 γραμμών, αποφυγή κλπ. Καβαλάω μηχανάκια (παπί κυρίως) από τα 16 μου, είχα την τιμή να οδηγήσω και κάμποσες φορές μηχανή, είμαι 23 τώρα και σκέψου πως Μάιο 2020 έμαθα τον σωστό τρόπο να μπαίνω σε στροφές (να ναι καλά ο @noodles δηλαδή) . Το αν κάποιος θέλει παπί/σκούτερ/μοτοσυκλέτα για αρχή είναι άλλο ζήτημα...εμένα πχ δεν μου αρέσουν τα σκούτερ. Μην το παίρνεις, υποτιμητικά εξάλλου και εσυ η ίδια το είπες: όλοι ξεκινάνε από κάτι μικρό. Και με παπί 125 με συμπλέκτη να δώσεις (FX125 πχ) και πάλι θα μπορείς να οδηγήσεις το R125. Πάρε εσύ την μηχανή και με τον καιρό (και τα χιλιόμετρα) θα έρθει και η εμπειρία. Κανένας δεν γεννήθηκε επαγγελματίας οδηγός.
  8. 1 point
    Όλα ωραία, όλα καλά μα....που είναι οι ΚΑΘΡΕΦΤΕC!?
  9. 1 point
    @ShapeshifterGR98 Να η ευκαιρία σου να πάρεις το αίμα σου πίσω για το σπαμμάρισμα για τους καθρέφτες.
  10. 1 point
    Κυριακατική εξόρμηση σε Ξάνθη και Σταυρούπολη
  11. 1 point
    Επιστρεφω αφου μπηκα και στο πρωτο track day. Η μηχανη εχει 3900χλμ,ρυθμιστηκαν λιγο πολυ και οι αναρτησεις. Ουσιαστικα εκανα μολις 3 σεσσιον στους ενδιαμεσους, καθως ειχα πιεση χρονου.Μετα το πρωτο που συνηθιζα τη μηχανη,χαμηλωνα σε καθε σεσσιον χρονο. Και πανω που ειχα γινει πιο ανετος και εβλεπα το που μπορουσα να βελτιωθω ,δυστυχως επρεπε να φυγω (ειχα τραπεζι,οποτε πηγαινα για μασαμπουκα ) Τι μου εκανε εντυπωση?Τα φρενα.Πολυ καλυτερη συμπεριφορα στη πιστα απο οτι περιμενα ομολογω.Και δε σου πολυγεμιζουν το ματι οταν τα χρησιμοποιεις στο δρομο. Δε τα πιεσα και σε σημειο διχως αυριο προφανως,περα απο 2-3 φορες.Αλλα ηταν σταθερα χωρις ιχνος κουρασης και η αισθηση στη μανετα ηταν ιδια απο την αρχη μεχρι το τελος. Το abs δε νομιζω πως μπηκε ακομα και οταν χρειαστηκε να πατησω λιγο παραπανω τη μανετα.Ειχα απενεργοποιησει το cornering abs. Οι αναρτησεις αρκετα καλες,περναγανε και διαβαζανε τις ανωμαλιες απροβληματιστα ακομα και υπο κλιση.Ισως να ζητουσα λιγη παραπανω πληροφορηση αλλα οχι πως οση σου εδιναν σε προβληματιζε. Σιγουρα παντως δεν ενιωσα τις αναρτησεις και το πλαισιο να δυσανασχετουν καπου και δε θα πρεπε κιολας αφου ειμαι αρκετα μακρια απο τα ορια που εχει και πρεπει να εχει μια τετοια μηχανη. Το μοτερ προφανως εχει αρκετη δυναμη.Σε καθε εξοδο με 2α η 3η,ασχετα με ποσες στροφες ειχε ,σηκωνοταν ο μπροστινος τροχος.Το traction αν και στο χαμηλοτερο επιπεδο βαραγε υπερωριες στις εξοδους αλλα δουλευε τοσο διακριτικα που δε το καταλαβαινεις ενω δεν ενιωθες και να χανεις και το πισω τροχο. Γενικα σκοπευω να ξαναμπω σε κανα μηνα και πιστευω πως θα καταφερω να παω αρκετα πιο γρηγορα,αφου αυτη η φορα ηταν ουσιαστικα αναγνωριστικη ,μην εχοντας παει και καμια ιδιαιτερα γρηγορη βολτα για να συνηθισω σε γρηγορο ρυθμο το συγκεκριμενο. ΥΓ.Ειχα ξεχασει τις μπιλιες στα πατακια ο εξυπνος
  12. 1 point
×
×
  • Create New...